Ce aveti cu eleroanele?
Last Updated: May 02 2019 21:54, Started by
AndyM
, Aug 01 2009 22:03
·
0
#19
Posted 02 August 2009 - 12:24
#21
Posted 02 August 2009 - 16:05
richelieu, on 2nd August 2009, 00:43, said: Majoritatea eleroanelor montate pe masini sunt penibile, transformand si masinile respective in penibile. Dar, am vazut si niste tuninguri ok, pe anumite masini. NU PE Logan . Am vazut o caruta de Loganuri tunate...in toate felurile si modurile. Toate sunt urate..dar URATE. Majoritatea sunt kitsch-uri grosolane, tuning a la Dacia 1310 de GR sau TR.....unele se vor mai rafinate dar tot urate sunt. Masina stock mi se pare una neutra..nici urata nici frumoasa Dar tunata, e ca dreaq. Nu-i voi intelege niciodata pe aia care-si iau Logan si-l tuneaza. Nu vad sensul. nu neaparat. exista acest logan tunat pe care l-am vazut de cateva ori in trafic si chiar arata impresionant de bine. ce-i drept, e absolut singurul care mi-a placut... |
#22
Posted 02 August 2009 - 18:26
richelieu, on 2nd August 2009, 00:57, said: Personal imi place mai mult fara el. Hyundai Coupe iese din fabrica cu eleronul ala. Nu stiu unde ai vazut tu fara eleron. Si chiar daca era fara eleron.. arata ca o masina neterminata. Eleroanele arata aiurea daca sunt puse pe masini banale si daca sunt MARI ! Edited by Sima2k, 02 August 2009 - 18:52. |
#23
Posted 02 August 2009 - 18:47
Sa zicem ca nu prea mai sunt "la moda".
Totusi, trebuie definit ce inseamna eleron. De exemplu, asta din poza de mai jos e "wind spoiler". [ http://www.racdyn-usa.com/Merchant2/graphics/00000002/121.14.60.012M.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#24
Posted 03 August 2009 - 00:13
...sau "trunk lip".
Fratii americani cam folosesc "spoiler" cand se refera la eleroane. Eleronul de pe Loganul Elia cam are rol functional, tinand cont de inaltimea porcbagajului acel tip de eleron distanteaza zona de formare a turbulentelor ceva mai departe de suprafata verticala, reducand astfel rezistenta la inaintare. In cazul asta cu cat mai mare cu atat mai bine. Edited by fastcarjunkie, 03 August 2009 - 00:14. |
#25
Posted 03 August 2009 - 01:54
as lua oricand un eleron d-asta.... cu tot cu masina
Attached Files |
#26
Posted 03 August 2009 - 13:59
born2lose, on 2nd August 2009, 17:05, said: Pe asta l-am vazut si eu prin trafic, si la cateva zile intr-o revista autohtona de tuning, styling si celelalte. Scuze de agramarea cu "celelante", tzushka, mi-a scapat degetul. Anyway, masina mi se pare un mic "el Camino" autohton, si proprietarul zicea ca se gandeste la un motor de Clio sport pentru papucul sau. Ceea ce ar fi genial. Cel mai fain logan tunat de pana acum. Ii mai trebuie doar un capac de bena. |
#27
Posted 03 August 2009 - 14:55
danX, on 3rd August 2009, 14:59, said: LA faza cu El Camino nu m-am gandit , dar arata super , l-am vazut peste tot + live arata excelent , capacul ala se numeste tonneau cover . Culoare mata da un efect placut ochiului , are un aspect dur si puternic si un pic "mafiot" , daca ne gandim la Al Capone . |
#28
Posted 03 August 2009 - 22:40
Cu siguranta eleronul pus pe masina din imagine nu are un rol util .. ce parere aveti?
Attached Files |
|
#29
Posted 04 August 2009 - 01:14
Fiind vorba de o masina "brembo", sigur e util. Mai ales ca are unghiul reglabil!
Eleronul "pus" pe masina are aceeasi utilitate estetica ca si ghiulul de la degetul mic: arata bine! In orice caz, asa crede mandrul proprietar. Edited by sorin mok, 04 August 2009 - 01:16. |
#30
Posted 04 August 2009 - 01:30
#31
Posted 04 August 2009 - 02:00
Ca si alt element de tuning,tine de bun gust,dar nu e pentru oricine,de altfel ca si bunul gust....
|
#32
Posted 04 August 2009 - 10:10
Mie imi plac la eleroanele, dar NUMAI cele care vin pe masina din fabrica: toate Mitsubishi Evo, Subaru Impreza WRX STI, Mercedes 190E evo II(asta are un eleron urias), etc, etc.
Apropo de utilitate, cum naiba sa pui eleron pe o masina cu tractiune fata? Majoritatea eleroanelor puse de 'riceri' scad performantele: scade viteza maxima, creste consumul, si toate astea din cauza ca eleronul ala nu mai lasa sa curga aerul la fel. |
#33
Posted 04 August 2009 - 10:20
Faptul ca acest sport (de modificare a masinilor) este practicat de diversi oameni, cu o situatie mai buna sau mai proasta dpdv material si cu o imaginatie plecata intr-o directie gresita m-a determinat sa nu observ pana in momentul de fata nici o masina modificata iesita din comun, in sensul bun al cuvantului. In momentul in care o masina este conceputa de catre niste designeri profesionisti, iar un muncitor pe santier decide la incurajarea colegilor santieristi sa isi doteze fabuloasa lui dacie super nova cu un eleron cu o greutate de 10% din cea a masinii, nu reprezinrta decat o sursa de amuzament.
Edited by Un-T-o-U-c-H-aBlE, 04 August 2009 - 10:20. |
|
#35
Posted 04 August 2009 - 11:17
Moaca, on 4th August 2009, 12:02, said: eu asociez genul asta de "tiuning" cu eleroane supradimensionate pe Logan cu manelele |
#36
Posted 04 August 2009 - 11:38
ceva nu foarte frumos, dar purpose built.
Tsukuba Time Attack Evo - HKS CT230R [ http://driftjapan.com/blog/wp-content/uploads/2007/12/hks-ct230r.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mitsu Evo reconstruit de HKS doar din carbon. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users