Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Noul Suzuki Kizashi
Last Updated: Oct 20 2018 10:36, Started by
rotnic
, Aug 01 2009 07:00
·
0
#55
Posted 10 December 2010 - 20:50
ionut_ionut, on 10th December 2010, 20:29, said: o skoda superb 1.8tsi 160cp,4x4 pleaca de la 22900ddp ;motorul este superior din orice punct de vedere ca sa nu mai zic de suv-uri Fii sigur ca in Europa cand se va lansa va primi si alte motoare , probabil 1.6-2.0 benzina, poate chiar mai mici si neaparat un diesel (probabil de la Volkswagen). Pentru piata americana , motorul ala 2.4 e minimum-minimorum Edited by lawrence38, 10 December 2010 - 20:51. |
#56
Posted 10 December 2010 - 21:27
Din primavara se poate cumpara in Elvetia iar din aceasta toamna si in celelalte tari din Europa. Nici aici, cum nici pe alte continente, America de Nord sau Australia, nu exista alta motorizare.
|
#57
Posted 12 December 2010 - 00:47
Consumul de declarat de producator 10.6/7.9/6.3 si cu ~10% mai mult in varianta AWD mi se pare destul de decent pentru o masina de mai mult de 1.5 tone. Cred ca o problema mai mare e cea a taxelor/impozitelor in multe tari decat a consumului mare.
Sunt convins ca va aparea in curand si varianta dizelache, dupa cum am mai mentionat se pare ca Suzuki sunt in tratative cu VW pt. un propulsor diesel de la grupul VAG, cel mai probabil 2.0 TDI. De asemenea se discuta si o varianta turbo precum si un hibrid. |
#58
Posted 12 December 2010 - 11:51
lawrence38, on 10th December 2010, 20:50, said: Fii sigur ca in Europa cand se va lansa va primi si alte motoare , probabil 1.6-2.0 benzina, poate chiar mai mici si neaparat un diesel (probabil de la Volkswagen). Pentru piata americana , motorul ala 2.4 e minimum-minimorum Pai pe site-ul oficial ro. , apare o singura motorizare,cea de 2400cm,iar pretul este ff mare. |
#59
Posted 12 December 2010 - 11:56
v-am mai spus. GV a avut nevoie de redureri de peste 5000 de euro (fara rabla) ca sa se vand cat de cat. si tot sunt destul de rare. cred ca o sa fie cam la fel si cu kizashi. zic ca la anul pe vremea asta pretul ddp va fi in jur de 20.000 de euro.
|
#60
Posted 25 January 2013 - 23:41
Small overlap frontal test
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WoLSu5uF0ws?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#61
Posted 11 February 2017 - 21:38
Vroiam sa conduc Kizashi inca de cand a aparut :dream: (in Europa a fost lansat pentru prima data in Elvetia la inceputul lui 2010) dar nu am avut noroc pana acum, la cativa ani de cand a disparut din oferta Suzuki.
A fost o intamplare, am facut programare pentru revizia la Outback si am intrebat ce masini au la schimb, printre ele era si un Kizashi. Nu stiu din ce an era masina dar avea doar aprox 16.600 km la bord si i-am mai adaugat eu 96 km. Pot sa spun ca mi-a placut masina chiar daca sunt unele aspecte mai putin placute. Dupa numarul de km se pare ca masina nu e miscata prea des, aerul inauntru era cam greu, cu miros de vechi si statut. Probabil a stat mult timp in soare. :dknw: Dupa ceva km a fost insa ok. Volanul era putin ciudat, mai subtire decat eram eu obisnuit de la SX4, S-Cross sau Swift iar pielea era mai lucioasa, asemanatoare cu cea de pe SX4 ante facelift. Butoanele in schimb (cu exceptia celor din stanga langa volan - ce par preluate de la SX4) sunt din cu totul alta liga fata de ce am vazut la Suzuki, au o senzatie foarte delicata la atingere si scot un zgomot abia perceptibil. Chiar si cele de pe volan de la volum sau tempomat, dau senzatia de filigran. Sta insa cam prost la capitolul vizibilitate, atat spre spate cat si in dreapta fata unde montantul A si oglinda ocupa foarte mult din campul vizual, parca e mai rau ca la SX4 in stanga fata. La capitolul dinamic insa, nota zece. In oras si la condus normal masina aproape ca nici nu se aude. Daca apesi insa fara retineri pedala de acceleratie se schimba treaba, sunetul la 6000 rot/min e o placere pentru sofer. E mai mare dragul sa o conduci pe drumuri virajate si in panta, tractiunea integrala isi spune cuvantul :x . Se aseaza foarte bine in curbe si raspunde promt la accelerari, mai ales daca te joci si cu modul manual si padelele de pe volan. Si consumu creste putin, am avut si 12,5 dar per ansamblu e ok, la sfarsit a coborat la 9,7 Ca o concluzie, mi-a placut. Se vede ca e o masina aparuta cu ceva timp in urma, nu are toate smecheriile ce le pune Suzuki acum pe masini, dar e ok si fara. Pacat ca motorul de 2.4 l-a penalizat in analiza potentialilor clienti din Europa, mi-ar fi placut sa vad mai multe pe strazi. Attached FilesEdited by rexkroki, 11 February 2017 - 21:42. |
#62
Posted 13 February 2017 - 09:21
rexkroki, on 11 februarie 2017 - 21:38, said:
dar nu am avut noroc pana acum In afara de cel din poza am mai vazut un singur Kizashi - in trafic prin Beograd. Attached FilesEdited by adrian_r5, 13 February 2017 - 09:26. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users