Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Receptie Eutelsat 5 West. Este po...

Poti receptiona semnal de la mai ...

Cabluri HDMI 2.1 de 4m-5m care sa...

zoom comparat cu Google Meet
 Monitor/Display wireless?

Chestie ciudata

De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!
 Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac
 Sfat achizitie bicicleta oras

Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...
 

Noul Suzuki Kizashi

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#1
rotnic

rotnic

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,792
  • Înscris: 28.11.2005

Quote

Suzuki isi dezvolta portofoliul de modele cu cea mai mare berlina a gamei, noul Kizashi.

Gama Suzuki este formata in principal din modele mici, de oras si din modele 4x4, tot de dimensiuni reduse. Pe asta a mizat Suzuki pana acum si se pare ca strategia a dat roade. Niponii schimba insa tactica si intra in segmentul berlinelor medii cu noul model Kizashi, vrand sa  isi faca loc printre numele grele ale segmentului (Opel Insignia, Ford Mondeo, VW Passat). Comparatia nu este deplasata, pentru ca, chiar daca este primul model din acest segment pentru Suzuki, in vremurile moderne, niponii afirma ca Kizashi (numele va fi universal) provoaca cele mai bine construite modele de clasa medie. In comunicatul de presa Suzuki spune chiar "sport sedan" referitor la Kizashi si nu este doar o expresie, o demonstreaza propulsorul de debut.

Stilul noului Kizashi este descris ca fiind unul european de catre constructor, dar se observa si impletirea cu liniile tipice modelelor japoneze. Oricum, Kizashi a fost facut pentru a-i tenta pe europeni si chiar o va face cu succes daca va fi sustinut si de un pret sensibil mai jos decat cel al competitorilor directi. Nu este de neglijat nici asemanarea designului partii frontale cu cel al lui VW Jetta. Spatele vine tot cu un stil sportiv, sustinut de cele doua tevi de espament  integrate in spoiler.

Interiorul, despre care Suzuki spune ca este foarte spatios a fost desenat tot in jurul ideii de sportivitate. Astfel, in echiparea de serie se ofera scaune sport, cu sustinere laterala si o plansa de bord cu aspect high-tech, nelipsind insertiile cromate. Elementele de confort sunt destul de numeroase, printre ele figurand un sistem audio deosebit, Rockford, cu o putere de 425 watts, conectivitate pentru iPOD si Bluetooth.

Deocamdata, Suzuki anunta un singur motor pentru Kizashi, acest fiind unul pe benzina, cu cilindreea de 2,4 litri. Specificatiile propulsorului nu sunt prezentate de niponi, care ne spun insa ca ofera o cutie de viteze manuala sau una cu variatie continua si padele pe volan pentru schimbarea treptelor. In viitorul apropiat, va fi oferita si o versiune hibrida  acestei masini. Kizashi va fi oferit si cu sistem de tractiune integrala, unul nou, setat pentru a imbunatati dinamica masinii in orice conditii de rulare. Puntea spate nu este antrenata permanent de acest sistem, ci doar cand soferul selecteaza aceasta optiune, de la un buton de pe bord. Nu lipsesc sistemele ESP si ABS cu distributie electronica a fortei de franare, fiind prezent chiar si unul care asista, discret, dinamica masinii cand se ruleaza in forta.

In galeria foto, la finalul acesteia, puteti vedea si poze din testele facute de constructor cu noul Kizashi. Teste care s-au desfasurat in Europa, pe autostrazile din Germania, pe Nurburgring, in Anglia si in Alpii elvetieni.

Cum vi se pare cel mai mare Suzuki, in segmentul berlinelor? Credeti ca are sanse in fata modelelor Insignia, Mondeo, Passat etc.?

Sursa

Attached Files



#2
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,711
  • Înscris: 06.07.2005
Nice  :D Din lateral aduce mult a insignia/cruze

#3
mwlambo

mwlambo

    Always watching you

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,481
  • Înscris: 10.12.2006
Daca vor sa intre in Europa cu modelul asta, ar fi bine sa schimbe numele.

#4
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007
Insignia 2 . Este normal , făcut de chinezi .

#5
bani002

bani002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 774
  • Înscris: 03.11.2006

View Postady_chesnoiu, on 1st August 2009, 11:48, said:

Insignia 2 . Este normal , făcut de chinezi .


Suzuki, chinezesc? :huh:

#6
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007

View Postbani002, on 1st August 2009, 14:29, said:

Suzuki, chinezesc? :huh:
Tot pe acolo e ... Suzuki Motor Corporation este o companie multinațională japoneză .

#7
Klasse

Klasse

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,041
  • Înscris: 29.05.2006
Suzuki are fabrica la unguri, nu? ;)

#8
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
Ungurii decat asambleaza. Lipesc niste piese. Pneurile, bujiile, bateriile...sunt facute in afara europei.

Ramane problema grava a deficitului. USA i-a mancat pielea si a permis japonezilor sa le ia o parte din piata de desfacere.

Acum au somaj generalizat, falimente dupa falimente, ....

Edited by Basarab, 01 August 2009 - 13:53.


#9
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Basarabe, ai auzit de globalizare? Pentru cultura ta generala, fix la fel se intampla si cu Loganu'. ;)

#10
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
De ce nr. de masini vandute in JAPONIA si coreea este de 5000 de ori mai mic decat ce vand ei in europa?

Nu se creeaza un deficit imens comercial?

Edited by Basarab, 01 August 2009 - 13:57.


#11
stokarit_s

stokarit_s

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,200
  • Înscris: 05.01.2007

View Postady_chesnoiu, on 1st August 2009, 14:35, said:

Tot pe acolo e ... Suzuki Motor Corporation este o companie multinațională japoneză .
:lol:  Nici nu te-ai facut de ras.

Imi place cum arata ca exterior si interior.
Sa speram ca o sa aiba si un pret mai mic. :)

Edited by stokarit_s, 01 August 2009 - 22:37.


#12
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,893
  • Înscris: 03.12.2005
Frumusica. Dar tot volan urat RAU ca si la Insignia&friends.

#13
CRISTAKEM10

CRISTAKEM10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 831
  • Înscris: 05.02.2005

View Postsebulbus, on 1st August 2009, 23:55, said:

Frumusica. Dar tot volan urat RAU ca si la Insignia&friends.
Tu ai un fetish cu volanul?
Mie asa mi se pare.

#14
stokarit_s

stokarit_s

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,200
  • Înscris: 05.01.2007

View PostCRISTAKEM10, on 2nd August 2009, 00:05, said:

Tu ai un fetish cu volanul?
Mie asa mi se pare.
:lol: Poate e mai pretentios. :)

Edited by stokarit_s, 01 August 2009 - 23:08.


#15
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,893
  • Înscris: 03.12.2005
Ffs, e drept in ochii tai, te tii de el, n-ai cum sa nu-l vezi. Pur si simplu placinta aia de airbag strica tot.

#16
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004

View Postsebulbus, on 2nd August 2009, 14:10, said:

Ffs, e drept in ochii tai, te tii de el, n-ai cum sa nu-l vezi. Pur si simplu placinta aia de airbag strica tot.

Aici ai dreptate , aia e cea mai importanta piesa dintre sofer si masina , ce model de volan iti place , adica de la ce masina ? (facem abstractie de after-market) .

#17
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,893
  • Înscris: 03.12.2005
Modelul asta de la BMW mi se pare cel mai bun compromis intre forma si functii.

In fine, ma enerveaza cand partea centrala unde-i airbagul merge asa latita pana jos.

#18
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007

View PostBasarab, on 1st August 2009, 14:56, said:

De ce nr. de masini vandute in JAPONIA si coreea este de 5000 de ori mai mic decat ce vand ei in europa?
Probabil pt. ca pietele sunt diferite ca dimensiuni si probabil pt. ca acolo se cauta doar un anumit tip de europene, premium/luxury. De exemplu Reno (ca si astia vand in Japan, vorba vine, adica au niste showroom-uri) ce ar avea de zis pe piata japoneza cu modelele sale?

Edited by fastcarjunkie, 03 August 2009 - 00:34.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate