Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noul Suzuki Kizashi
Last Updated: Oct 20 2018 10:36, Started by
rotnic
, Aug 01 2009 07:00
·
0
#19
Posted 03 August 2009 - 09:33
Basarab, on 1st August 2009, 14:51, said: Ungurii decat asambleaza. Lipesc niste piese. Pneurile, bujiile, bateriile...sunt facute in afara europei. Fix la fel se intimpla si la tine la Mioveni Chiar tu ai dat o poza cu niste componente de Logan si tara de provenienta. Doua componente, nu mai imi aduc aminte care, sint fabricate in Japonia. Remember? |
#20
Posted 06 August 2009 - 13:29
Masina este chiar frumusica ! Un mic handicap faptul ca ofera deocamdata doar UN motor ( hm, 2,4l...suna bine totusi...) dar vor mari oferta cu siguranta...Subscriu la parerea lui Sebulbus, volanul este o componenta cu un impact vizual foarte mare.Acesta nu-i cel mai frumos volan , dar...merge. Acum sa vedem si pretul, ca si asta este foooarte important, daca vrea sa se dueleze cu europenele consacrate.
|
#21
Posted 17 August 2009 - 02:50
mie-mi place cutia cu variatie continua care are pedale de schimbat treapta
|
#23
Posted 20 August 2009 - 20:30
pana la o vizionare live ne delectam cu you tube
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k7oHegfcjBU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/H8BirHCUZcI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#25
Posted 20 August 2009 - 22:20
Singura deficienta pe care eu o gasesc e numele, prea altfel pt numele asta, cand am citit titlul ma asteptam la ceva mai mic si mai patratos.
In rest e wow! |
#28
Posted 21 August 2009 - 18:03
cu Insignia poti sa spui ca are ceva idei in comun dar cu Jetta eu nu vad ce s-ar asemana...
jetta.jpg 159.89K 46 downloads insignia.jpg 148.14K 46 downloads kizashi.jpg 89.09K 62 downloads jetta_i.jpg 155.87K 67 downloads insignia_i.jpg 238.89K 69 downloads kizashi_i.jpg 106.09K 82 downloads |
|
#29
Posted 23 November 2009 - 11:46
A mai aparut o masina noua. partea buna e ca, din ce stiu eu(nici nu am cautat), nu a aparut in locul altui model, caruia sa-i preia clientii ci e noua si va lua clienti de la celelalte marci, cel putin in Europa.
Suzuki kizashi - motoare de pana la 185 de cai pe benzina, tractiune fata dar si AWD, asezata ca si dimeniuni in clasa medie. daca va avea preturi in stilul Suzuki cred ca va face o figura frumoasa. Are ceva din VW Jetta in partea din fata dar mie imi place. [ http://www.autoevolution.com/images/gallery/medium/SUZUKIKizashi-medium-4135_20.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.autoevolution.com/images/gallery/medium/SUZUKIKizashi-medium-4135_22.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Attached FilesEdited by Courage, 23 November 2009 - 12:14. |
#30
Posted 23 November 2009 - 12:11
#32
Posted 23 November 2009 - 12:23
#33
Posted 24 November 2009 - 08:27
aia e din gama tiida si linea.
asta e proportionata bine si e destul de mare (4.6m). are si motor. |
|
#35
Posted 20 April 2010 - 13:33
Sa dezgrop nitel thread-ul
Cautam data de lansare in Europa, si am gasit asta. Quote Sedanul de clasa medie al japonezilor este asteptat sa debuteze in luna octombrie a acestui an si pe piata europeana. Kizashi isi va face aparitia mai intai in Germania. Suzuki Kizashi debuteaza in toamna si in Europa . 178 de cai putere dezvolta unica motorizare cu care va fi disponibil Kizashi pe piata europeana. Suzuki incearca sa isi largeasca gama de modele si pe Batranul Continent, cel mai nou membru al familiei sale europene urmand sa fie sedanul Kizashi, regasit deja pe pietele din Statele Unite si Japonia. Sedanul de clasa medie este asteptat sa debuteze mai intai pe piata din Germania, cel mai probabil in toamna acestui an, in luna octombrie. Japonezul va incerca astfel sa rivalizeze cu Volkswagen Passat, Opel Insignia, Citroen C5, Seat Exeo si Toyota Avensis, desi in momentul lansarii va fi disponibil doar impreuna cu un motor pe benzina. Sedanul va fi animat de o unitate cu patru cilindri, de 2.4 litri, capabil sa ofere 178 de cai putere si un cuplu de 230 Nm, asistat in permanenta de o cutie manuala cu sase rapaorte sau de un CVT. Pentru a putea tine piept concurentei puternice, Kizashi va plusa insa anul viitor cu o versiune hibrida, luata deja in considerare de oficialii japonezi. Pana atunci insa, am putea vedea sub capota sedanului un diesel de provenienta Volkswagen, avand in vedere recentul parteneriat dintre cele doua companii. Sursa |
#36
Posted 20 April 2010 - 14:04
Foarte interesanta masina. Sunt extrem de curios la ce pret o sa apara. Pare fain lucrat interiorul, review-urile de peste ocean spun ca masina este destul de silentioasa, performantele decente(un pic peste 8 secunde pe 0-100km/h), la fel si consumul. Daca apare pe la un 18.000 euro versiunea medie de dotari eu cred ca o sa aiba ceva viitor. Mie unul imi place cum arata si interiorul si exteriorul.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users