Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noul Suzuki Kizashi
Last Updated: Oct 20 2018 10:36, Started by
rotnic
, Aug 01 2009 07:00
·
0
#1
Posted 01 August 2009 - 07:00
Quote Suzuki isi dezvolta portofoliul de modele cu cea mai mare berlina a gamei, noul Kizashi. Gama Suzuki este formata in principal din modele mici, de oras si din modele 4x4, tot de dimensiuni reduse. Pe asta a mizat Suzuki pana acum si se pare ca strategia a dat roade. Niponii schimba insa tactica si intra in segmentul berlinelor medii cu noul model Kizashi, vrand sa isi faca loc printre numele grele ale segmentului (Opel Insignia, Ford Mondeo, VW Passat). Comparatia nu este deplasata, pentru ca, chiar daca este primul model din acest segment pentru Suzuki, in vremurile moderne, niponii afirma ca Kizashi (numele va fi universal) provoaca cele mai bine construite modele de clasa medie. In comunicatul de presa Suzuki spune chiar "sport sedan" referitor la Kizashi si nu este doar o expresie, o demonstreaza propulsorul de debut. Stilul noului Kizashi este descris ca fiind unul european de catre constructor, dar se observa si impletirea cu liniile tipice modelelor japoneze. Oricum, Kizashi a fost facut pentru a-i tenta pe europeni si chiar o va face cu succes daca va fi sustinut si de un pret sensibil mai jos decat cel al competitorilor directi. Nu este de neglijat nici asemanarea designului partii frontale cu cel al lui VW Jetta. Spatele vine tot cu un stil sportiv, sustinut de cele doua tevi de espament integrate in spoiler. Interiorul, despre care Suzuki spune ca este foarte spatios a fost desenat tot in jurul ideii de sportivitate. Astfel, in echiparea de serie se ofera scaune sport, cu sustinere laterala si o plansa de bord cu aspect high-tech, nelipsind insertiile cromate. Elementele de confort sunt destul de numeroase, printre ele figurand un sistem audio deosebit, Rockford, cu o putere de 425 watts, conectivitate pentru iPOD si Bluetooth. Deocamdata, Suzuki anunta un singur motor pentru Kizashi, acest fiind unul pe benzina, cu cilindreea de 2,4 litri. Specificatiile propulsorului nu sunt prezentate de niponi, care ne spun insa ca ofera o cutie de viteze manuala sau una cu variatie continua si padele pe volan pentru schimbarea treptelor. In viitorul apropiat, va fi oferita si o versiune hibrida acestei masini. Kizashi va fi oferit si cu sistem de tractiune integrala, unul nou, setat pentru a imbunatati dinamica masinii in orice conditii de rulare. Puntea spate nu este antrenata permanent de acest sistem, ci doar cand soferul selecteaza aceasta optiune, de la un buton de pe bord. Nu lipsesc sistemele ESP si ABS cu distributie electronica a fortei de franare, fiind prezent chiar si unul care asista, discret, dinamica masinii cand se ruleaza in forta. In galeria foto, la finalul acesteia, puteti vedea si poze din testele facute de constructor cu noul Kizashi. Teste care s-au desfasurat in Europa, pe autostrazile din Germania, pe Nurburgring, in Anglia si in Alpii elvetieni. Cum vi se pare cel mai mare Suzuki, in segmentul berlinelor? Credeti ca are sanse in fata modelelor Insignia, Mondeo, Passat etc.? Sursa Attached Files |
#3
Posted 01 August 2009 - 10:03
Daca vor sa intre in Europa cu modelul asta, ar fi bine sa schimbe numele.
|
#5
Posted 01 August 2009 - 13:29
#8
Posted 01 August 2009 - 13:51
Ungurii decat asambleaza. Lipesc niste piese. Pneurile, bujiile, bateriile...sunt facute in afara europei.
Ramane problema grava a deficitului. USA i-a mancat pielea si a permis japonezilor sa le ia o parte din piata de desfacere. Acum au somaj generalizat, falimente dupa falimente, .... Edited by Basarab, 01 August 2009 - 13:53. |
#9
Posted 01 August 2009 - 13:53
Basarabe, ai auzit de globalizare? Pentru cultura ta generala, fix la fel se intampla si cu Loganu'.
|
#10
Posted 01 August 2009 - 13:56
De ce nr. de masini vandute in JAPONIA si coreea este de 5000 de ori mai mic decat ce vand ei in europa?
Nu se creeaza un deficit imens comercial? Edited by Basarab, 01 August 2009 - 13:57. |
|
#11
Posted 01 August 2009 - 22:36
ady_chesnoiu, on 1st August 2009, 14:35, said: Tot pe acolo e ... Suzuki Motor Corporation este o companie multinațională japoneză . Imi place cum arata ca exterior si interior. Sa speram ca o sa aiba si un pret mai mic. Edited by stokarit_s, 01 August 2009 - 22:37. |
#12
Posted 01 August 2009 - 22:55
Frumusica. Dar tot volan urat RAU ca si la Insignia&friends.
|
#13
Posted 01 August 2009 - 23:05
#14
Posted 01 August 2009 - 23:07
#15
Posted 02 August 2009 - 13:10
Ffs, e drept in ochii tai, te tii de el, n-ai cum sa nu-l vezi. Pur si simplu placinta aia de airbag strica tot.
|
|
#16
Posted 02 August 2009 - 13:17
sebulbus, on 2nd August 2009, 14:10, said: Ffs, e drept in ochii tai, te tii de el, n-ai cum sa nu-l vezi. Pur si simplu placinta aia de airbag strica tot. Aici ai dreptate , aia e cea mai importanta piesa dintre sofer si masina , ce model de volan iti place , adica de la ce masina ? (facem abstractie de after-market) . |
#17
Posted 02 August 2009 - 13:35
#18
Posted 03 August 2009 - 00:33
Basarab, on 1st August 2009, 14:56, said: De ce nr. de masini vandute in JAPONIA si coreea este de 5000 de ori mai mic decat ce vand ei in europa? Edited by fastcarjunkie, 03 August 2009 - 00:34. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users