RDS Cazut 3 zile
Last Updated: Aug 14 2009 09:27, Started by
AcidMan
, Jul 29 2009 19:16
·
0
#19
Posted 04 August 2009 - 13:12
@ cmidp: nu era o consolare debila. Era un raspuns care l-am primit si eu. Din cauza netului picat (care si acuma e la fel) am pierdut ceva banuti. Nu 3 lei cat ar fi mega"discount"-ul celor de la RDS. Dar poate ne dai tu niste consolari mai puternice.
Oricum, ceea ce se intampla acum cu netul celor de la RDS e nesimtire crunta. Ar putea sa trimita o adresa prin care sa-si ceara scuze si sa ne spuna ce se intampla. |
#20
Posted 04 August 2009 - 21:35
La mine, dupa o furtuna s-au ars toate echipamentele de pe scara, in nici doua vine o echipe si le schimba. Pana aici totul e ok, chiar laudabil. Tot am asteptat sa se refaca legatura si nimic. Le dau telefon si ma iau cu abureli de genul reinstaladriverele la placa de retea, sa opresc antivirusul sau firewall-ul. Le explic ca problema e de la ei, dat fiind ca am incercat cu 3 laptopuri care la vecinul s-au conectat toate si doua routere si am aceeasi problema in continuare. Pana la urma inteleg preiau cererea si ma asigura ca vine o echipa. A venit, dar dupa 6 zile in care am dat telefon zilnic, in ultima zi le-am dat telefon la jumatate de ora. La fiecare operator i-am explicat cu calm situatia si ca trebuie facuta o setare la ei, deci sa ia legatura cu dispeceratul de la tehnic sa vada care-i treaba. Vine omul lor, se uita la cutie, realizeaza ca tot el a fost cel care a schimbat echipamentele, da telefon la dispecerat si le spune sa deschida portul 4 de pe swich si la urmatorul refresh se incarca pagina de start din internet explorer. Intervenia in casa nu a durat 5 minute si a costat un telefon la dispecerat. Asta ptr. ca pe noile echipamente nu deschisese la toti clientii porturile sau ceva de genul. Vecini care au asteptat dupa ce au dat un telefon si au inregistrat plangerea au trebuit sa mai astepte inca 10 zile fix ptr. aceeasi problema.
|
#21
Posted 04 August 2009 - 22:08
Pai le ia mult mey, le ia foarte mult. Si stiti de de? Pentru ca exista oameni stupizi precum vecina mea de la 10 care sambata seara vine la mine sa dea telefon la dispecerat ca nu ii merge telefonul. Si are pretentia sa vina cineva imediat duminica intre 10 si 12 sa ii faca telefonul. Si vin baietii a doua zi (duminica) la mine (ca de de pe numarul meu a sunat) si ii duc la dansa. Ce sa vezi, cucoana isi luase dect si aruncase cutia cu tot cu instructiunile de folosire. Dar e vina rds domne ca nu stie ea sa foloseasca terminalul achizitionat de dumneaei. Era sa intru in pamant de rusine. D-asta le ia asa de mult pentru ca trebuie sa alerge aiurea la tot felul de... pokemoni.
Unde mai pui ca isi baga picioarele si locatarii si le parlesc aparatura. Eu de exemplu am in mod constant 230 pe impamantare ca fac unii dintre vecini experimente de economisit energie electrica... Edited by kineceler, 04 August 2009 - 22:34. |
#22
Posted 07 August 2009 - 17:34
Problemele mai apar si de la furturi - de doua ori pe scara au luat echipamentele din casete, acum un an dintr-o caseta si ieri din alta. Ce poate sa faca cu ele, ca au protectii speciale (trec ei si peste astea...) - ori sunt din sistem, ca sa acopere anumite nereguli, ori sunt in cardasie cu sistemul ori chiar a fost cineva din afara care l-a luat pur si simplu.
|
#23
Posted 07 August 2009 - 21:11
tocmai ce vroiam sa spun ca poate e si din lipsa de oameni dar intre timp am avut o dconectare...
de multe ori cade netul si pe router am eroarea peer not responding... trebuie sa intru si sa ii dau connect... asta e de la (lipsa) calitate... uite acum a disparut si vecinul din skype |
#24
Posted 08 August 2009 - 01:52
Lipsa de oameni e de fapt o economie de oameni - avem cativa pe care ii folosim la un milion de task-uri.
|
#25
Posted 10 August 2009 - 18:59
#26
Posted 11 August 2009 - 09:33
cum pot unii sa spuna ca merge bine, merge la ei ok dar altora le-a mancat zilele
Cei care au probleme si chiar si cei care nu prea au, ca nu se stie niciodata, ar trebui sa dea email ori ceva, ca sa fim cat mai multi, cu sugestia sa rezolve chestia cu deplasarea echipelor, care intr-adevar vin dar a doua zi, daca suni dupa pranz, ori luni daca suni in week-end - inuman sa lasi omul tocmai in week-end cand de fapt au timp unii de net dupa o sapt de munca. De asemnea sa vina chiar daca nu sunt mai multe reclamatii in zona. Ori sa bage optiunea cu plata daca vrei interventie urgenta. Cred ca au bani sa suplimenteze echipele, ori de ce nu o fac? Renelul si cablul tv cum vin la orice ora? Internetul e deja ceva important si trebuie tratat ca atare in Romania. Daca nu- OPC-ul ori nu e greu sa strangi un grup care sa tipe in fata sediului sa vada toate televiziunile:lol: . Mai marii lor nu se gandesc ca au in mana nervii a milioane de oameni - e o mare raspundere si e pacat, probabil e greu intr-adevar sa mentii ditamai reteaua dar se poate, asa cum au putut sa faca atatea upgradari binevenite. Sa ne bage acolo 7 ron in plus ca se zice ca e ieftin si deci ca poate sa mearga prost, cred ca multi ar plati in plus dar sa mearga Edited by bubu™, 11 August 2009 - 09:55. |
#27
Posted 11 August 2009 - 10:25
bubu?, on 11th August 2009, 10:33, said: Cei care au probleme si chiar si cei care nu prea au, ca nu se stie niciodata, ar trebui sa dea email ori ceva, ca sa fim cat mai multi, cu sugestia sa rezolve chestia cu deplasarea echipelor, care intr-adevar vin dar a doua zi, daca suni dupa pranz, ori luni daca suni in week-end - inuman sa lasi omul tocmai in week-end cand de fapt au timp unii de net dupa o sapt de munca. De asemnea sa vina chiar daca nu sunt mai multe reclamatii in zona. Ori sa bage optiunea cu plata daca vrei interventie urgenta. Edited by kineceler, 11 August 2009 - 10:25. |
#28
Posted 11 August 2009 - 10:34
malmoth, on 7th August 2009, 18:34, said: Problemele mai apar si de la furturi - de doua ori pe scara au luat echipamentele din casete, acum un an dintr-o caseta si ieri din alta. Ce poate sa faca cu ele, ca au protectii speciale (trec ei si peste astea...) - ori sunt din sistem, ca sa acopere anumite nereguli, ori sunt in cardasie cu sistemul ori chiar a fost cineva din afara care l-a luat pur si simplu. si la mine pe scara s-a furat switchul o data. |
|
#29
Posted 11 August 2009 - 10:58
asa e dar se poate face ceva, ziceam daca se suplimenteaza echipele etc, vor cadea o data pe luna, cu schimbul, dumininica, si vor avea alta zi libera... Si oricum e normal ca un bloc intreg ori chiar numai un OM sa stea tocmai week-end-ul fara net?
Edited by bubu™, 11 August 2009 - 11:10. |
#30
Posted 11 August 2009 - 11:01
@bubu fii realist, este o utopie sa crezi ca la servicii rezidentiale de cativa euro o sa ai echipe pe teren fluierand gata sa intervina in orice moment ca niste salvamontisti adevarati. Fie platesti multi, multi bani fie mai simplu iti o conexiune de la alt operator, cu fir sau wireless (3G, EV-DO etc).
Apropo, sunt f.f. greu de citit posturile tale, nu inteleg daca e o problema sau ar trebui sa stam cu frica daca apare o problema, indiferent vezi ce scrie mai sus. Daca internetul este asa de important pt tine, faci bani prin el samd nu exista nici o scuza sa nu ai o rezerva, mai ales ca traiesti in buricul tarii - Bucharest |
#31
Posted 11 August 2009 - 12:05
bubu™, on 11th August 2009, 11:58, said: asa e dar se poate face ceva, ziceam daca se suplimenteaza echipele etc, vor cadea o data pe luna, cu schimbul, dumininica, si vor avea alta zi libera... |
#32
Posted 14 August 2009 - 08:53
si iata ca se face o luna de cand nu mai am net de la RDS. Frumos. Am aflat ca trebe sa umble la switch-ul de pe scara alaturata, iar administratorul nu le da voie ca C-zone nu a platit de 27 de luni chiria, adica 540 lei. Am anuntat acest "mic" amanunt la RDS, dar nimic... ma bate gandul sa ma mut la alt provider.... gen Romtelefon. Asta e, imi pare rau. Nu as vrea, dar ma simt nevoit. Mi se pare bataie de joc din partea celor de la RDS.
|
#33
Posted 14 August 2009 - 08:56
BIZZARR, on 14th August 2009, 09:53, said: Am aflat ca trebe sa umble la switch-ul de pe scara alaturata, iar administratorul nu le da voie ca C-zone nu a platit de 27 de luni chiria, adica 540 lei. Edited by kineceler, 14 August 2009 - 08:57. |
|
#34
Posted 14 August 2009 - 09:27
A cazut si la mine intr-o zi Internetul, culmea e ca mergea telefonul. Tot a fost bine pentru ca am putut sa le dau un telefon. Dupa 3-4 telefoane in doua zile in care am explicat problema si am mentionat tichetul deschis ziua precedenta a 3-a zi a venit o echipa care a constatat ca era o problema cu echipamentul lor. Nu a mers Internetul la toata scara dar nici ca s-a obosit careva sa sune la ei sa vada care e treaba...
O chestie de tinut minte: cand operatorul iti spune ca iti deschide sau ti-a deschis un tichet e bine sa ii ceri si sa scrii numarul mentionat, ca la urmatoarea conversatie la serviciul de suport doar mentionezi numarul respectiv si nu mai trebuie sa explici iar de la capat. O chestie similara am patit cu Orange.. in zona unde sta prietena mea nu era nici o liniuta de conexiune, cu toate ca era afectat un cartier intreg (sau cat mai avea antena Orange acoperire in zona) tot asa nu s-a sinchisit nici unul sa sune la ei sa vada care e treaba. Cu un scurt telefon s-a rezolvat a doua zi (sesizarea o facusem in ziua precedenta seara) asta cu toate ca nu stateam in zona, desi eram afectat si eu ca aveam nevoie sa vorbesc cu prietena. Edited by cezarica, 14 August 2009 - 09:30. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users