Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 

RDS Cazut 3 zile

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#19
BIZZARR

BIZZARR

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 16.02.2006
@ cmidp: nu era o consolare debila. Era un raspuns care l-am primit si eu. Din cauza netului picat (care si acuma e la fel) am pierdut ceva banuti. Nu 3 lei cat ar fi mega"discount"-ul celor de la RDS. Dar poate ne dai tu niste consolari mai puternice.

Oricum, ceea ce se intampla acum cu netul celor de la RDS e nesimtire crunta. Ar putea sa trimita o adresa prin care sa-si ceara scuze si sa ne spuna ce se intampla.

#20
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005
La mine, dupa o furtuna s-au ars toate echipamentele de pe scara, in nici doua vine o echipe si le schimba. Pana aici totul e ok, chiar laudabil. Tot am asteptat sa se refaca legatura si nimic. Le dau telefon si ma iau cu abureli  de genul reinstaladriverele la placa de retea, sa opresc antivirusul sau firewall-ul. Le explic ca problema e de la ei, dat fiind ca am incercat cu 3 laptopuri care la vecinul s-au conectat toate si doua routere si am aceeasi problema in continuare. Pana la urma inteleg preiau cererea si ma asigura ca vine o echipa. A venit, dar dupa 6 zile in care am dat telefon zilnic, in ultima zi le-am dat telefon la jumatate de ora. La fiecare operator i-am explicat cu calm situatia si ca trebuie facuta o setare la ei, deci sa ia legatura cu dispeceratul de la tehnic sa vada care-i treaba. Vine omul lor, se uita la cutie, realizeaza ca tot el a fost cel care a schimbat echipamentele, da telefon la dispecerat si le spune sa deschida portul 4 de pe swich si la urmatorul refresh se incarca pagina de start din internet explorer. Intervenia in casa nu a durat 5 minute si a costat un telefon la dispecerat. Asta ptr. ca pe noile echipamente nu deschisese la toti clientii porturile sau ceva de genul. Vecini care au asteptat dupa ce au dat un telefon si au inregistrat plangerea au trebuit sa mai astepte inca 10 zile fix ptr. aceeasi problema.

#21
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009
Pai le ia mult mey, le ia foarte mult. Si stiti de de? Pentru ca exista oameni stupizi precum vecina mea de la 10 care sambata seara vine la mine sa dea telefon la dispecerat ca nu ii merge telefonul. Si are pretentia sa vina cineva imediat duminica intre 10 si 12 sa ii faca telefonul. Si vin baietii a doua zi (duminica) la mine (ca de de pe numarul meu a sunat) si ii duc la dansa. Ce sa vezi, cucoana isi luase dect si aruncase cutia cu tot cu instructiunile de folosire. Dar e vina rds domne ca nu stie ea sa foloseasca terminalul achizitionat de dumneaei. Era sa intru in pamant de rusine. D-asta le ia asa de mult pentru ca trebuie sa alerge aiurea la tot felul de... pokemoni.
Unde mai pui ca isi baga picioarele si locatarii si le parlesc aparatura. Eu de exemplu am in mod constant 230 pe impamantare ca fac unii dintre vecini experimente de economisit energie electrica...

Edited by kineceler, 04 August 2009 - 22:34.


#22
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,850
  • Înscris: 11.10.2006
Problemele mai apar si de la furturi - de doua ori pe scara au luat echipamentele din casete, acum un an dintr-o caseta si ieri din alta. Ce poate sa faca cu ele, ca au protectii speciale (trec ei si peste astea...) - ori sunt din sistem, ca sa acopere anumite nereguli, ori sunt in cardasie cu sistemul ori chiar a fost cineva din afara care l-a luat pur si simplu.

#23
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003
tocmai ce vroiam sa spun ca poate e si din lipsa de oameni dar intre timp am avut o dconectare...

de multe ori cade netul si pe router am eroarea peer not responding... trebuie sa intru si sa ii dau connect...

asta e de la (lipsa) calitate...

uite acum a disparut si vecinul din skype :)

#24
burgher

burgher

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,018
  • Înscris: 19.04.2006
Lipsa de oameni e de fapt o economie de oameni - avem cativa pe care ii folosim la un milion de task-uri.

#25
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003

View Postburgher, on 8th August 2009, 02:52, said:

Lipsa de oameni e de fapt o economie de oameni - avem cativa pe care ii folosim la un milion de task-uri.

nu cred ca e ok chiar asa

#26
bubu™

bubu™

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,629
  • Înscris: 29.12.2006
cum pot unii sa spuna ca merge bine, merge la ei ok dar altora le-a mancat zilele
Cei care au probleme si chiar si cei care nu prea au, ca nu se stie niciodata, ar trebui sa dea email ori ceva, ca sa fim cat mai multi, cu sugestia sa rezolve chestia cu deplasarea echipelor, care intr-adevar vin dar a doua zi, daca suni dupa pranz, ori luni daca suni in week-end - inuman sa lasi omul tocmai in week-end cand de fapt au timp unii de net dupa o sapt de munca. De asemnea sa vina chiar daca nu sunt mai multe reclamatii in zona. Ori sa bage optiunea cu plata daca vrei interventie urgenta.
Cred ca au bani sa suplimenteze echipele, ori de ce nu o fac? Renelul si cablul tv cum vin la orice ora? Internetul e deja ceva important si trebuie tratat ca atare in Romania. Daca nu- OPC-ul ori nu e greu sa strangi un grup care sa tipe in fata sediului sa vada toate televiziunile:lol: . Mai marii lor nu se gandesc ca au in mana nervii a milioane de oameni - e o mare raspundere si e pacat, probabil e greu intr-adevar sa mentii ditamai reteaua dar se poate, asa cum au putut sa faca atatea upgradari binevenite. Sa ne bage acolo 7 ron in plus ca se zice ca e ieftin si deci ca poate sa mearga prost, cred ca multi ar plati in plus dar sa mearga

Edited by bubu™, 11 August 2009 - 09:55.


#27
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009

View Postbubu?, on 11th August 2009, 10:33, said:

Cei care au probleme si chiar si cei care nu prea au, ca nu se stie niciodata, ar trebui sa dea email ori ceva, ca sa fim cat mai multi, cu sugestia sa rezolve chestia cu deplasarea echipelor, care intr-adevar vin dar a doua zi, daca suni dupa pranz, ori luni daca suni in week-end - inuman sa lasi omul tocmai in week-end cand de fapt au timp unii de net dupa o sapt de munca. De asemnea sa vina chiar daca nu sunt mai multe reclamatii in zona. Ori sa bage optiunea cu plata daca vrei interventie urgenta.
Sa vedem... Tu te-ai deplasa duminica la servici sa rezolvi problema unui client care spune ca nu ii merge telefonul dar nu din cauza providerului ci din cauza ca nu stie sa utilizeze terminalul achizitionat chiar de dumnealui? Eu unul n-as face-o pentru nimic in lume. Am observat ca la noi este o moda sa-i punem pe altii sa munceasca in weekend. Este o placere sadica. Sindromul neocomunist se cheama.

Edited by kineceler, 11 August 2009 - 10:25.


#28
rohry2k1

rohry2k1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 224
  • Înscris: 28.05.2007

View Postmalmoth, on 7th August 2009, 18:34, said:

Problemele mai apar si de la furturi - de doua ori pe scara au luat echipamentele din casete, acum un an dintr-o caseta si ieri din alta. Ce poate sa faca cu ele, ca au protectii speciale (trec ei si peste astea...) - ori sunt din sistem, ca sa acopere anumite nereguli, ori sunt in cardasie cu sistemul ori chiar a fost cineva din afara care l-a luat pur si simplu.

si la mine pe scara s-a furat switchul o data.

#29
bubu™

bubu™

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,629
  • Înscris: 29.12.2006
asa e dar se poate face ceva, ziceam daca se suplimenteaza echipele etc, vor cadea o data pe luna, cu schimbul, dumininica, si vor avea alta zi libera... Si oricum e normal ca un bloc intreg ori chiar numai un OM sa stea tocmai week-end-ul fara net?

Edited by bubu™, 11 August 2009 - 11:10.


#30
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005
@bubu fii realist, este o utopie sa crezi ca la servicii rezidentiale de cativa euro o sa ai echipe pe teren fluierand gata sa intervina in orice moment ca niste salvamontisti adevarati. Fie platesti multi, multi bani fie mai simplu iti o conexiune de la alt operator, cu fir sau wireless (3G, EV-DO etc).

Apropo, sunt f.f. greu de citit posturile tale, nu inteleg daca e o problema sau ar trebui sa stam cu frica daca apare o problema, indiferent vezi ce scrie mai sus. Daca internetul este asa de important pt tine, faci bani prin el samd nu exista nici o scuza sa nu ai o rezerva, mai ales ca traiesti in buricul tarii - Bucharest

#31
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009

View Postbubu™, on 11th August 2009, 11:58, said:

asa e dar se poate face ceva, ziceam daca se suplimenteaza echipele etc, vor cadea o data pe luna, cu schimbul, dumininica, si vor avea alta zi libera...
Dacaaa duminica va fi platita cum trebuie si nu ca o zi din saptamana poate. Dar pe la noi nu exista obiceiuri din astea frumoase.

#32
BIZZARR

BIZZARR

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 16.02.2006
si iata ca se face o luna de cand nu mai am net de la RDS. Frumos. Am aflat ca trebe sa umble la switch-ul de pe scara alaturata, iar administratorul nu le da voie ca C-zone nu a platit de 27 de luni chiria, adica 540 lei. Am anuntat acest "mic" amanunt la RDS, dar nimic... ma bate gandul sa ma mut la alt provider.... gen Romtelefon. Asta e, imi pare rau. Nu as vrea, dar ma simt nevoit. Mi se pare bataie de joc din partea celor de la RDS.

#33
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009

View PostBIZZARR, on 14th August 2009, 09:53, said:

Am aflat ca trebe sa umble la switch-ul de pe scara alaturata, iar administratorul nu le da voie ca C-zone nu a platit de 27 de luni chiria, adica 540 lei.
Nasol. La mine in bloc nu li s-a cerut chirie. Asta e. Unii vor sa faca bani si din piatra seaca. Nu le ajung cele mai mici tarife de pe piata la servicii si telefonie fixa si mobila moka.

Edited by kineceler, 14 August 2009 - 08:57.


#34
cezarica

cezarica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 803
  • Înscris: 15.02.2004
A cazut si la mine intr-o zi Internetul, culmea e ca mergea telefonul. Tot a fost bine pentru ca am putut sa le dau un telefon. Dupa 3-4 telefoane in doua zile in care am explicat problema si am mentionat tichetul deschis ziua precedenta a 3-a zi a venit o echipa care a constatat ca era o problema cu echipamentul lor. Nu a mers Internetul la toata scara dar nici ca s-a obosit careva sa sune la ei sa vada care e treaba... :death:

O chestie de tinut minte: cand operatorul iti spune ca iti deschide sau ti-a deschis un tichet e bine sa ii ceri si sa scrii numarul mentionat, ca la urmatoarea conversatie la serviciul de suport doar mentionezi numarul respectiv si nu mai trebuie sa explici iar de la capat. :)

O chestie similara am patit cu Orange.. in zona unde sta prietena mea nu era nici o liniuta de conexiune, cu toate ca era afectat un cartier intreg (sau cat mai avea antena Orange acoperire in zona) tot asa nu s-a sinchisit nici unul sa sune la ei sa vada care e treaba. Cu un scurt telefon s-a rezolvat a doua zi (sesizarea o facusem in ziua precedenta seara) asta cu toate ca nu stateam in zona, desi eram afectat si eu ca aveam nevoie sa vorbesc cu prietena. :D

Edited by cezarica, 14 August 2009 - 09:30.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate