Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...
 Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...
 Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...
 lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...
 

Bucurestii de altadata

* * * * - 11 votes
  • Please log in to reply
8292 replies to this topic

#2935
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,367
  • Înscris: 13.01.2011
Da, a fost o panarama de traseu, nu a durat mult.
Sub podul de cale ferată (pe ,,tavan ") care se intersectează cu bulevardul Poligrafiei, se mai vad citeva armaturi metalice, care au fost folosite la prinderea sistemelor pentru cablurile de troleu.

#2936
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,854
  • Înscris: 11.10.2006
Linia 16 a reaparut in 1970, dupa ce a circulat pana in 1958 pe traseul Dristor - Oborul Vechi (cu statut de inelara pana in 1939). S-a desfiintat de pe acest traseu pentru ca dubla alte linii ce satisfaceau cererea de transport.
Linia de troleibuze 79 a inlocuit autobuzul - in ghid au fost coroborate informatii de la sfarsitul lui 1983, inceputul lui 1984 si ce s-a mai putut adauga pe parcurs pana a intrat la tipar. La momentul aparitiei lui la tonete unele lucruri de acolo erau istorie (nu se mai circula pe calea Rahovei, de ex.) Nici. harta de la Publiturism nu e exacta, plina de greseli, perpetuate in fiecare editie (nu stiu cand a aaprut prima, probabil spre sfarsitul anilor 70, ultima este editata 1984).
Linia de troleibuz de pe sub pasajul Jiului, ce completa pe cea existenta care ocolea prin spatele Casei Scanteii, e posibil sa fi fost montata si pentru accesul mai facil spre depoul Bucurestii Noi (nu stiu daca avea vreo linie care mergea spre Baneasa, posibil 81, iar 82, 83 si probabil o parte de 87 fiind ale Berceniului). Nu ar fi avut succes o linie permanenta, a fost dupa 1977 experimentul cu 114 intre Mezes si Piata Scanteii, care nu a avut prea mare priza la public, desi existau voci care voiau prelungirea lui spre centru. Acel 683 scurt inlocuia linia speciala de autobuze 644 care functiona pe acelasi traseu, mai era un 642 din centru pana in Damaroaia.

Edited by malmoth, 07 July 2018 - 00:04.


#2937
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,854
  • Înscris: 11.10.2006

 djl, on 06 iulie 2018 - 01:22, said:

http://carti.tramclub.org/10/036

331 e fostul 31R[apid]. 31 a devenit 131. 31R a apărut după 1973. Idem 31Barat (devenit 231).
Ce utile erau 32 şi 32B ... păcat că în anii '70 au fost desfiinţate... mai exista în 1982  132, dar deja doar la ore de vârf şi mergea doar până la Podul Mihai Vodă, nu o mai lua prin zona Lipscani - Victorieişi nici nu mai ajungea la Gara de Nord  (se oprea la defunctul Pod Mihai Vodă)   Posted Image

De asemenea îmi pare rău că nu mai există tramvaiul 12. Nu mai există deloc indicativul, dar eu vreau să reapară via 11 Iunie, Unirii, Cişmigiu.

31 barat a devenit 314 iar 231 a fost initial curse din 31 spre ITTA. Cuplul de 32 s-a scurtat la Mihai Voda dupa cutremur.

Renumerotarea din 1981 a venit sa remedieze toate improvizatiile vechii numerotari, depasite de volumul de noi linii infiiintate - pe langa cele normale existau baratele (cu rol intrinsec de naveta si dublura), diversele navete, curse, variante si linii rapide inscriptionate in tot felul de culori; unele linii curse sau barate aveau statut de linii rapide, fiindu-le atribuite indicative corespunzatoare (31b - 314 si 46curse - 346).
31 barat s-a vrut la inceput o linie rapida Romana-Berceni insa cu timpul (si dupa scurtarea din 1977 la Unirii si directionarea ei la Piata Resita) numai linie rapida nu a mai fost, lumea se plangea ca opreste in toate statiile de pe traseu. Se desfiinteaza in 1982.

Edited by malmoth, 07 July 2018 - 01:00.


#2938
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,682
  • Înscris: 13.06.2004
Ai linie de autobuz utilă şi nu-ţi convine... ciudat.
O mare aberaţie făcută e faptul că au blocat ieşirea Străzii Reînvierii în Şos. Colentina. În vremurile în care calea ferată traversa Şos. Colentina sau după desfiinţarea acesteia puteai să ieşi din Str. Reînvierii în Str. Ziduri Moşi, fără să mai faci S-ul Str. Turmelor, Şos. Colentina, Str. Ziduri Moşi. Chiar dacă nu s-au gândit că vor construit Pasajul Bucur Obor şi o parte din tramvaie o vor lua pe Turmelor - Reînvierii - Lizeanu, tot e aiurea să tai o legătură directă ca să faci una încurcată.

#2939
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,367
  • Înscris: 13.01.2011
Strda General Cernat a fost inchisa in capatul care da in Titulescu, cu un bloc curbat de 10 etaje.
Cind am stat acolo, era cartier de case si vile, strada avea acces in Titulescu.

#2940
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,682
  • Înscris: 13.06.2004
P-ža Unirii, vedere în direcžia Sfântul Gheorghe, Universitate, "InterContinetal". Circa 1971-1973.

Attached File  P-ta Unirii din Buc (cca 1971-1973). In directia Sf. Gheorghe, Unirii, Universitate, InterContinental 36872610_1443238095778139_1970355941127749632_n.jpg   113.66K   35 downloads

#2941
anelka

anelka

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,129
  • Înscris: 17.02.2006
de unde or fi ?

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   78.97K   52 downloads
  • Attached File  2.jpg   146.89K   53 downloads
  • Attached File  3.jpg   382.92K   48 downloads


#2942
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,682
  • Înscris: 13.06.2004
Primele 2 cu siguranţă nu-s din Bucureşti. A 3-a e la P-ţa Amzei: https://www.google.r...!7i13312!8i6656

Edited by djl, 10 July 2018 - 13:16.


#2943
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,098
  • Înscris: 20.12.2007
Seamćnć cu malurile Bahluiului īn Iasi

#2944
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,854
  • Înscris: 11.10.2006
E in apropiere de Timpuri Noi, podul din zare ar trebui sa fie Marasesti (prima - dar ce cauta LEA inspre centru?). Troleibuz pe ambele maluri ale Dambovitei a fost intre Piata Unirii si Timpuri Noi; dupa cutremur s-a mai circulat doar pe malul stang, pe cel drept a ramas nefolosita. Nu poate sa fie dupa Timpuri Noi deoarece nu s-a circulat niciodata (din motive edilitare pe calea Vacaresti) in continuare pe splai si apoi prin Bd. Abatorului.
A doua e pusa invers - LEA e pe partea cu Timpuri Noi si ce se vede in fata e cladirea de la podul Vitan - e in zona Abatorului facuta.

#2945
jadcomp

jadcomp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,935
  • Înscris: 27.09.2006

 malmoth, on 10 iulie 2018 - 18:30, said:

E in apropiere de Timpuri Noi, podul din zare ar trebui sa fie Marasesti (prima - dar ce cauta LEA inspre centru?).
Exact. LEA de 110 KV a existat pana prin 1980, cand a inceput sistematizarea zonei de pe malul STANG al Dambovitei (adica in dreapta pozei). In dreptul podului Marasesti, intr-un triunghi format din 3 stradute era o constructie ingradita unde LEA devenea LES adica se transforma in cablu subteran.

Quote

Troleibuz pe ambele maluri ale Dambovitei a fost intre Piata Unirii si Timpuri Noi; dupa cutremur s-a mai circulat doar pe malul stang, pe cel drept a ramas nefolosita.
Eu cred ca linia ramasa este cea de pe malul DREPT (adica in stanga pozei). Reconfigurarea nu a avut de-a face cu cutremurul ci cu finalizarea constructiei Bd. Pionierilor (actualmente Tineretului) intre liceul Sincai si Cal. Vacaresti.

#2946
valirex

valirex

    Muzeul Lampilor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,753
  • Înscris: 30.07.2006

 anelka, on 10 iulie 2018 - 13:02, said:

de unde or fi ?

in ce an sa fi fost facute primele doua poze?

#2947
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,854
  • Înscris: 11.10.2006
Modificarea circulatiei troleibuzelor pe splai s-a facut din 1975 cand au inceput cu sapaturile pentru metrou - spre centru circulau normal pe malul stang, iar spre cartiere prin Cantemir si Pionierilor (intre Piscului si Vacaresti intrau pe Livada cu Duzi). Dupa cutremur o perioada nu s-a mai circulat pe splai ci numai pe Pionierilor - pana cand a fost sistematizata zona si prelungit bulevardul spre Vacaresti troleibuzele au trebuit sa se chinuie prin Livada cu Duzi/Abatorului, Abatorului si in final s-a indreptat linia. Cu mult dupa inaugurarea metroului spre Timpuri Noi, s-a reluat circulatia cu troleibuzul pe splai, malul drept si apoi pe Vacaresti (1982). in 1986 au facut alis-veris cu tot ce mergea pe splai din cauza refacerii albiei.

#2948
anelka

anelka

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,129
  • Înscris: 17.02.2006

 valirex, on 10 iulie 2018 - 22:33, said:


in ce an sa fi fost facute primele doua poze?
agerpres zice ca poza 1 e facuta in 1985.

#2949
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 07.07.2006

 Kokoshmare, on 10 iulie 2018 - 17:23, said:

Seamănă cu malurile Bahluiului în Iasi
Pe cinstea mea că exact impresia asta am avut-o și eu :)

#2950
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,682
  • Înscris: 13.06.2004
Mie mi s-a părut prea drept cheiul ca să fie făcut în zona aia, de aia nu am crezut că e în Bucureşti. Şi nu era Dâmboviţa mai lată?   Posted Image
Există Ghidul traseelor I.T.B. ediţia 1973 (o parte trasee se văd şi pe un ghid al străzilor din 1973, numai că pe harta cu transportul în comun nu sunt date şi marginile oraşului). Cineva le vinde pe okazii Ghidul din 1973 + pe cel din 1982, dar la un preţ + deşi e din Bucureşti, nu livrează decât prin poştă, aşa că... am salvat de pe okazii imaignile cu hărţile, deşi nu-s chiar cine ştie ce ca şi calitate.
Dar după 4 Martie 1977 de ce 32 şi 32 barat au fost scurtate?   Posted Image

Attached File  Harta traseelor I.T.B. 1973 a97f7a160accc29e4cbba1d113e63c53-7587754-1000_1000.jpg   251.92K   13 downloadsAttached File  Harta trasselor I.T.B. 1973 linii de noapte bc4d05cd0f7c277901d2dab8b5b6fc08-7587754-1000_1000.jpg   162.99K   12 downloads

Edited by djl, 11 July 2018 - 10:12.


#2951
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,854
  • Înscris: 11.10.2006
Imediat dupa cutremur au circulat pe traseul sudic al lui 33 pana la Gara si apoi scurtat la Podul Mihai Voda, datorita suprapunerii cu traseul 38, reorientat si el (inainte de cutremur circula pe Grivita, Popa Tatu si bd. 1848 si spoi a fost dus pe la Basarab - Dinicu Golescu - Parvan de unde intra pe splai)  Daca nu era cutremurul mergeau mult si bine pana la Gara si mai exista, pana la un punct, linia 74. Traseul ei fiind prea lung nu cred ca mai rezista - existau dese nemultumiri cu privire la functionarea defectuasa a liniei, aglomerata, cu masini putine sau intarziate, etc. Liniile 124 si 126 tot ar fi aparut candva, in aceeasi perioada, nefortate de imprejurarile pe care le stim.

#2952
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,682
  • Înscris: 13.06.2004
Mda, ce să le puie mintea. Uneau 32 cu 38 şi gata.

Edited by djl, 11 July 2018 - 20:26.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

1 members, 0 guests, 0 anonymous users

djl

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate