Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Caut splitter semnal satelit

Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta
 Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...
 Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai
 Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?
 

probleme montaj crash-pad pt zx6r 99

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
razvanfor

razvanfor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 15.12.2006
salut..sunt nou printre motociclisti si problemele legate de motociclete.. am un zx6r din 99 si vreau sa montez niste crash pad uri,deoarece am trantit moto de vro 2 ori pe partea stanga si am juit carena,mi am crapat  suportul scaritza fatza stanga.. si miam rugat tatal sa imi confectioneze niste buloane facute in asa fel se le prind cu surubul care prinde carena si acel surub este de m6 ..problema mea este daca doamne fereste cad(iar lucru care se va intampla sigur si sper sa se intample ca pana acum la viteze de 10-15 km/h)acel surub de m6 va rezista sau se va forfeca pur si simplu si bulonul de cadere nu ar mai putea proteja carena sau motocicleta.. in speranta ca ma vetzi ajuta cu o idee sau un sfat practic ....va multumesc anticipat!!!

PS: am adaugat niste poze la crash pad facute de tata,sunt facute din aluminiu...si o poza in locul care vreau sa le prind...

Attached Files


Edited by razvanfor, 11 June 2009 - 19:34.


#2
_bcristian_

_bcristian_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,575
  • Înscris: 31.12.2006
Un M6 ai sanse sa se foarfece imediat. In mod normal se prind de prinderile motorului de cadru, adica un M8 sau M10. Daca le faci artizanal foloseste metal cat mai moale, Al e bun daca nu e ceva aliaj special, pt ca altfel risti sa rupi/indoi prinderile motorului sau cadrul.

#3
razvanfor

razvanfor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 15.12.2006
oricum de asta ma temeam ... ca daca fac prinderea cu surubul ala de m6 sa se foarfece imediat... si sunt facute din aluminiua sa mai absoarba din soc
orim ms de raspuns.. bye si asflat uscat!!!

#4
higheaven

higheaven

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 01.09.2005
Daca montezi crash-padurile dupa ideea ta, s-ar putea sa apara riscuri cu daune mult mai mari decat cele provenite de la o simpla cazatura.
La indoirea slider-elor artizanale exista riscuri mai mari sa ti se sfartece bucati din carene si sa se rupa prinderile care iti pot afecta chiar si cadrul. Sau cel mai periculos sa te raneasca in cadere.

Asa ar trebui sa arate niste crash-paduri sanatoase. Ele preiau impactul principal, dar permit si o elasticitate ca sa nu apara riscuri de distrugeri mai importante.
Daca nu vrei sa strici maxim 1oo$ pe o pereche de firma, contacteaza pe cineva care are un asa motor dotat cu slidere si copiaza sistemul de prindere si atentie la materialul din care sunt facute.

Attached Files


Edited by higheaven, 16 June 2009 - 13:47.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate