Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
probleme montaj crash-pad pt zx6r 99
Last Updated: Jun 16 2009 13:44, Started by
razvanfor
, Jun 11 2009 19:33
·
0
#1
Posted 11 June 2009 - 19:33
salut..sunt nou printre motociclisti si problemele legate de motociclete.. am un zx6r din 99 si vreau sa montez niste crash pad uri,deoarece am trantit moto de vro 2 ori pe partea stanga si am juit carena,mi am crapat suportul scaritza fatza stanga.. si miam rugat tatal sa imi confectioneze niste buloane facute in asa fel se le prind cu surubul care prinde carena si acel surub este de m6 ..problema mea este daca doamne fereste cad(iar lucru care se va intampla sigur si sper sa se intample ca pana acum la viteze de 10-15 km/h)acel surub de m6 va rezista sau se va forfeca pur si simplu si bulonul de cadere nu ar mai putea proteja carena sau motocicleta.. in speranta ca ma vetzi ajuta cu o idee sau un sfat practic ....va multumesc anticipat!!!
PS: am adaugat niste poze la crash pad facute de tata,sunt facute din aluminiu...si o poza in locul care vreau sa le prind... Attached FilesEdited by razvanfor, 11 June 2009 - 19:34. |
#2
Posted 12 June 2009 - 16:23
Un M6 ai sanse sa se foarfece imediat. In mod normal se prind de prinderile motorului de cadru, adica un M8 sau M10. Daca le faci artizanal foloseste metal cat mai moale, Al e bun daca nu e ceva aliaj special, pt ca altfel risti sa rupi/indoi prinderile motorului sau cadrul.
|
#3
Posted 12 June 2009 - 18:19
oricum de asta ma temeam ... ca daca fac prinderea cu surubul ala de m6 sa se foarfece imediat... si sunt facute din aluminiua sa mai absoarba din soc
orim ms de raspuns.. bye si asflat uscat!!! |
#4
Posted 16 June 2009 - 13:44
Daca montezi crash-padurile dupa ideea ta, s-ar putea sa apara riscuri cu daune mult mai mari decat cele provenite de la o simpla cazatura.
La indoirea slider-elor artizanale exista riscuri mai mari sa ti se sfartece bucati din carene si sa se rupa prinderile care iti pot afecta chiar si cadrul. Sau cel mai periculos sa te raneasca in cadere. Asa ar trebui sa arate niste crash-paduri sanatoase. Ele preiau impactul principal, dar permit si o elasticitate ca sa nu apara riscuri de distrugeri mai importante. Daca nu vrei sa strici maxim 1oo$ pe o pereche de firma, contacteaza pe cineva care are un asa motor dotat cu slidere si copiaza sistemul de prindere si atentie la materialul din care sunt facute. Attached FilesEdited by higheaven, 16 June 2009 - 13:47. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users