Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Caut splitter semnal satelit

Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta
 Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...
 Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai
 Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?
 

examen moto 2009 (DUPA 1 martie '09,si modificarea traseului)

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
Darkthor

Darkthor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 18.02.2005
Salutare si ma scuzati pentru posibila proasta pozitionare a acestui topic.Sunt incepator pe forum.

Eu am inceput scoala moto in 1 februarie cu Dl Adi,de la poligonul ilioara (Adi AutoMoto,pt cine stie) si pe data de 1 martie instructorul meu mi-a spus ca s-au schimbat cate ceva la poligon,la sala.
SUnt complet bulversat.saptamana asta imi voi termina actele amanate din cauza modificarilor,dar nimeni nu imi poate spune exact care sunt modificarile.
Daca stiti,ati dat examenul dupa 1 martie,va rog dati o parere:

1.cate intrebari sunt la sala,cum se dau,si cam din ce sunt?(am auzit de mecanica,insa prea vag...nu am nici o cunostinta care sa auda sau sa gandeasca la motoare,si tot la 4 roti cat mai scumpe gandesc....eu caut ceva mic,economic,ieftin de cumparat si de intretinut,deci...motor.)

2.ce carti pot folosi pt categoria a,sau site-uri,sau ceva gen...pt ca sa ma pregatesc pt examen la chestionare? categoria B o am de un an,si in acest an mi s-a acrit sa conduc prin bucuresti,deci de un an nu am mai pus mana pe chestionarele probabil deja expirate)

3.cum este traseul?stiu ca trebuie sa stiu sa fac s-uri printre jaloane,sa fac 8-uri intre 4 jaloane,sa merg cu mana stanga in aer (in aceasta ordine) ,si ....aici nu stiu...sa evit obstacole ???