Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masina electrica e aici!
Last Updated: Oct 15 2011 20:46, Started by
Huck_
, Mar 27 2009 19:27
·
0
#289
Posted 19 February 2011 - 19:11
No sa vedeti prea curand masini electrice, viitorul apropiat este tot al M.A.I.-urilor dintr-un simplu motiv: Motoarele electrice sau tehnologiile sunt patentate de gigantii petrolieri credeti ca vor renunta ei la profit doar pentru o lume mai "verde"?
Edited by RazvanBV91, 19 February 2011 - 19:11. |
#291
Posted 19 February 2011 - 19:21
cipaul, on 6th January 2010, 05:25, said: Asta ar fi extraordinar: 10 RON/100 km la incarcatorul personal |
#292
Posted 19 February 2011 - 19:57
Vad ca nimeni nu isi pune problema pretului tehnologiei "fibre de carbon compozite si rasinile de polimeri"
cipaul, on 6th January 2010, 12:25, said: Asta ar fi extraordinar: 10 RON/100 km la incarcatorul personal Edited by dan84, 19 February 2011 - 19:57. |
#293
Posted 20 February 2011 - 11:19
#294
Posted 20 February 2011 - 18:52
AMDG, on 20th February 2011, 11:19, said: Abia astept sa vad cum se vor impozita microhidrocentralele, eolienele si panourile solare - va fi mai distractiv decat la cazanele de tuica +1 Pai daca se impoziteaza si un prapadit de Tabant cum sa piarda asemenea ocazie. Poate ar trebui pomenit de asta si d-lui Borbely, am observat zilele trecute ca e receptiv la idei progresiste.. On topic, am citit undeva ca taxarea ptr. automobilele electrice s-ar putea face intr-un mod similar cu ceea ce este acum prin taxa in pretul benzinei. Se propunea un sistem computerizat, bazat pe prezenta unui contor special la fiecare loc de incarcare de la domiciliu si evidenta fiecarei incarcari in centrele de incarcare ("benzinarii"). Consumul dedicat incarcarii bateriilor se impoziteaza cu procentul "x". Suna simplu si perfect posibil in tari dezvoltate unde exista de multa vreme implementate sisteme informatice, unde lumea s-a obisnuit cu chestiile astea electronice iar costul suplimentar n-ar fi semnificativ. Dat fiind ca primele masini electrice care se vor putea vinde in numar mare (Nissan Leaf) sunt deja spre inceputul vanzarilor, astfel de masuri (taxare) vor trebui gandite si implementate in scurta vreme, mai ales acolo unde taxa in pretul benzinei este singura taxa sau impozit platite de proprietarul masinii. |
#295
Posted 22 February 2011 - 14:41
Quote Producătorul de automobile electrice Brixxon va construi o fabrică în suprafață de 1.000-1.500 mp în Ungaria, a anunțat compania, citată de Portfolio.hu. Brixxon Electric MotorCars Ltd. este o companie cu sediul în Austria, însă care are acționariat ungar. [ http://www.evz.ro/typo3temp/pics/Bontino_2c3544198d.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#296
Posted 25 February 2011 - 15:52
eu am inteles ca aceste masini nu prind super viteze, poate s-ar mai reduce din unele accidente in acest fel.
|
#297
Posted 25 February 2011 - 17:58
Din pacate sau din fericire, masinile electrice au detinut recordurile de viteza si acceleratie intre automobilelele cu roti motrice, inca din sec. IX, si detin si in prezent aceste recorduri.
Automobilele electrice au cuplu mare de la turatia minima, motiv pt. care pot accelera foarte repede daca au motoare puternice - si unele au motoare foarte muternice, de sute de KW, si in plus, la viteze citadine sunt mult mai eficiente decat cele cu ardere interna, deoarece plaja de turatie utila este MUUUUULT mai mare, si pot consuma in oras in medie 4 KWh sau mai putin, in timp ce un automobil pe combustie cu putere comparabila, poate arde in oras, tot in merdie, carburanti de zeci sau sute de kWh, asta fiind si motivul pt. care performanta foarte redusa a acumulatorilor contemporani, nu loveste mereu catastrofal in autonomia primelor. |
#298
Posted 12 April 2011 - 21:50
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/z6HlH9zT2jk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Cam asa accelereaza o masina electrica. |
|
#299
Posted 01 September 2011 - 02:40
superb cum se aud rotile, vantul si chiar zgomotul motorasului in linie dreapta- nicio masina normala nu ofera astea: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/t9GR9EVsk-g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]!
|
#300
Posted 17 September 2011 - 01:00
masina de 1 euro , opel rak:
Bateria de 5kWh este conectată la un motor electric dispus să ofere 49 CP și o viteză maximă de aproximativ 120 km/h. Totuși, cei de la Opel spun că există posibilitatea ca viteza maximă să fie limitată la 45 km/h, pentru ca automobilul să poată fi condus și de persoanele care au împlinit vârsta de 16 ani. Pe lângă faptul că a fost reconfirmat oficial faptul că Rak are potențial de producție, managerul a mai adăugat că ?în viitor, eficiența va fi măsurată în Euro, nu în litri per 100 de kilometri. Suntem încântați să vă prezentăm mașina noastră de 1 Euro?. link: http://www.antena3.r...urt-136981.html si probabil concurent cu vw nils: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PV9DETpVwrM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] si bmw i3 si i8: http://www.worldcarf...frankfurt-video mercdes F 125 si audi urban: http://www.antena3.r...ban-136672.html F 125: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UxxWXuKkEyk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] audi urban: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/K1NnCeqOd8w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Hardstyle1, 17 September 2011 - 01:28. |
#301
Posted 17 September 2011 - 01:36
am uitat veyronul electric, rimac concept one, 1074 cp, 3800 nm, 0-100km/h in 2,8s, vmax 305 km/h, autonomie 600 km : http://www.worldcarf...frankfurt-video
|
#302
Posted 17 September 2011 - 08:32
Totusi e interesant cine isi mai cumpara masini noi pe combustie interna in urmatorii 3-4 ani... O sa fie o piata auto foarte interesanta in urmatorii 10 ani pana se stabilizeaza... A, si era sa uit, cu acest val de electrice cred ca pretul petrolului va scadea dar in acelasi timp datorita volumului si masinile electrice vor fi mai usor de produs...
|
#303
Posted 17 September 2011 - 10:19
Hardstyle1, on 17th September 2011, 02:00, said: masina de 1 euro , opel rak: Toate acestea (cu exceptia BMW-urilor) sunt masini cu 2 locuri - si alea inghesuite. De ce mi-as lua o masina cu 2 locuri, cand pot gasi mai ieftin un ATV, tot cu 2 locuri ...? Pana la urma, masina electrica de 1 euro nu e decat un scuter triciclu cu o coaja de plexic deasupra ... |
|
#304
Posted 17 September 2011 - 12:06
akajohn, on 17th September 2011, 09:32, said: Totusi e interesant cine isi mai cumpara masini noi pe combustie interna in urmatorii 3-4 ani... O sa fie o piata auto foarte interesanta in urmatorii 10 ani pana se stabilizeaza... A, si era sa uit, cu acest val de electrice cred ca pretul petrolului va scadea dar in acelasi timp datorita volumului si masinile electrice vor fi mai usor de produs... Si acele baterii nu o sa apara prea curand. Nu zice nimeni de infrastructura energetica a tarii asteia unde cand pornesc mai multi AC incepe sa ia foc cate un post transformare. Modernizarile alea credeti ca le fac aia de la electrica din profitul lor? |
#305
Posted 17 September 2011 - 12:57
#306
Posted 17 September 2011 - 14:37
nu cred ca pretul petrolului va scadea...dimpotriva. magnatii petrolului vor face tot posibilul sa combata avantul masinilor electrice...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users