Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 

Cea mai proasta firma de reparatii telefoane flashgsm.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1
fantomel9

fantomel9

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 17.05.2008
Salut

Am vrut sa fac doar public  cea mai proasta firma cu care am lucrat vreodata. Aceasta este Flash GSM

Flash GSM
flashgsm.ro
Str. Prof Dr. Gh. Marinescu nr 14 sector 5 (Langa Academia Militara)
BUCURESTI, ROMANIA

Am dat detaliile pentru ca vreau sa stie lumea unde sa nu se duca cu telefonul mobil.Am cumparat un nokia nou nout la cutie cu garantia la ei.Dupa primele zile au inceput problemele, ba se restarta, se bloca.

L-am trimis in service la ei la reparata de 4- 5 ORI !!! . Deci eu il trimiteam pe banii mei, eu nefiind din Bucuresti.
Il primeau si il tineau o luna si ceva dupa care mi-l trimiteau acasa , dupa lungi certuri cu ei sa imi trimita telefonul inapoi.

Can il primeam....surpriza...aceleasi defecte.  Ultima oara mi-au trimis chiar si coletul inapoi cu plata la mine, adik eu am platit sa imi fie trim telefonul inapoi lafel de stricat.

Deci va recomand sa NU FOLOSITI aceasta firma , parerea mea este cea mai proasta din toata tara.

Maine dim ma duc la OPC si le fac reclamatie pentru ca mi-au tinut telefonul in service mai mult decat prevede legea adik 10% din totalul de garantie.

Multumesc.

#2
beo

beo

    goldmember

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,887
  • Înscris: 03.05.2007
Ca sa nu mergi degeaba, fa intii o cerere de ce vrei tu spre flashul ala gsm. Trimite-o cu confirmare de primire. Sa nu uiti sa impui un termen pentru raspuns. Daca primesti raspuns negativ sau nu primesti deloc, atunci abia du-te la OPC. Daca nu faci asa, te pun aia de la OPC sa faci exact asta. Ah, sigur, poti merge la ei si direct, asa, si ei se pot duce la ala ca bau-bau si sa ii caute nod in papura, functioneaza si asta, dar numai daca ai pile la oficiul ala. Hai noroc!

#3
dadustar

dadustar

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 22.12.2006
Salut

Eu lucrez la FlashGSM Bucuresti Bucur Obor

As vrea sa stiu despre ce telefon este vorba (IMEI) si cu ce probleme a fost trimis. Mi se pare cel putin ciudat ce se spune pe aici de domnul \fantomel. De asemenea sfaturile domnului Beo nu au legatura cu realitatea.

#4
KaDaVeR

KaDaVeR

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 235
  • Înscris: 21.01.2007

 dadustar, on May 15 2009, 00:53, said:

Salut

Eu lucrez la FlashGSM Bucuresti Bucur Obor

As vrea sa stiu despre ce telefon este vorba (IMEI) si cu ce probleme a fost trimis. Mi se pare cel putin ciudat ce se spune pe aici de domnul \fantomel. De asemenea sfaturile domnului Beo nu au legatura cu realitatea.


De fapt sfaturile domnului Beo sunt chiar de bun simt si corecte. Nu poti face o sesizare la opc pe vorbe. O problema de acest tip se escaladeaza, nu te arunci cu afirmatii din prima. Faci frumos o reclamatie in scris, o trimiti catre firma in cauza, bineinteles cu o confirmare de primire. Termenul de raspuns al unei reclamatii scrise este de 30 de zile calendaristice. Daca nu ti se raspunde sau nu esti multumit de raspuns, te adresezi in scris catre un birou opc si dansii iti dau un raspuns in alte 30 de zile.

A se intelege din ce am spus ca nu ma intereseaza firma despre care este vorba, ci doar procedura standard.

#5
fantomel9

fantomel9

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 17.05.2008

 dadustar, on 14th May 2009, 23:53, said:

Salut

Eu lucrez la FlashGSM Bucuresti Bucur Obor

As vrea sa stiu despre ce telefon este vorba (IMEI) si cu ce probleme a fost trimis. Mi se pare cel putin ciudat ce se spune pe aici de domnul \fantomel. De asemenea sfaturile domnului Beo nu au legatura cu realitatea.


ce anume nu are legatura cu realitatea? Eu nu bateam atat tastaura decat daca eram un client foarte neumltumit.Firma voastra e de toata jalea crede-ma. Telefon trimis in garantie la voi si trimis dupa inapoi la client fara factura, foaie de repearatie in garantie, sa nu mai zic ca tel a venit in aceeasi stare.

Sefule iti scanez certificatul de garantie cu 3 stampile de la voi pt acelasi defect. O FIRMA JALNICA.NU RECOMAND FLASH GSM

#6
1NebunDupaMotoare

1NebunDupaMotoare

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 23.01.2006
nu stiu daca e CEA MAI PROASTA, dar printre CELE MAI PROASTE SIGUR. mi-am luat un XPERIA pe care am dat 1600 ron !!!! de la ALINGSM.
am avut probleme cu Display-ul in modul Landscape ( tel deschis). Foarte clar ca e vorba de o defectiune datorata folosirii. MI s-a spus ca e banda devina. TOTUSI au vazut ei o crapatura pe carcasa si cu toate ca au recunoscut ca nu asta e cauza defectiunii vor sa se spele pe maini si sa nu mai ofere garantia. si astfel poti pierde 1600 RON in 6luni.
Vazand modul in care se lucreaza la firma si faptul ca nu sunt singurul pus in situatii frustrante, suspectez ca este o practica a firmei pentru a-si sporii veniturile. Adica:
Aduci telefonul cu defectul > dansii analizeaza> analizeaza mai atent ca sa gaseasca ceva sa iti pierzi garantia, > apoi te suna sa iti dea marea veste DAR vin in intampinarea clientului cu un pret bun pentru reparatii!! deci BINE CA AI GARANTIE

Despre ALIN GSM .... asta a fost prima comunicare dupa vanzare si... m-a dezamagit. Adica a fost un roman 100% care s-a spalat si el pe maini " nu stiu, cearta-te cu cei de la service, eu nu ma pricep la detalii tehinice" dar cred ca nici la Factura Fiscala pentru ca nici nu s-a pus problema.
Ca si concluzie sunt multe lucruri dubioase la mijloc. Dar am de gand sa imi caut dreptatea. o sa ma adresez pentru inceput OPC. va tin la curent.

#7
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
Bafta!
Eu am avut de furca cu o combinatie: Marketonline si Flashgsm.ro, primii mi-au vandut un telefon (Siemens CX75) cu defect la camera foto si am fost nevoit sa-l trimit in garantie, pe vremea aia nu stiam de legea cu 10 zile returnezi produsul cumparat folosint comertul online, de asta l-am trimis inapoi prima oara.
Pana am trimis si reprimit telefonul au trecut cele 10 zile in care as fi cerut banii inapoi.
Aia de la flash nu mi-au reparat telefonul, a fost nevoie de o a doua trimitere in reparatii.
M-am dus la OPC Iasi, astia de aici au trimis reclamatia la Bucuresti, ca flashgsm sunt din Bucuresti.
OPC Bucuresti mi-a dat raspunsul oferit de cei de la Flashgsm la prima trimitere: produsul nu prezinta defectul.
Sa nu te k(i pe el sistem?

Asadar iti doresc mult bafta in rezolvarea situatiei, pe cat posibil sa ne tii la curent!

Citeste aici: povestea

Edited by Ciubex, 26 November 2009 - 21:20.


#8
sume

sume

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 26.11.2009
FlashGsm se stie ca e folosit de multi oameni de pe okazii ca sa scrie 'CU GARANTIE' in anunturile de vanzare, stiti voi, genul prenume-GSM.

Asa am avut si eu odata un v3x (luat de la un pune-aici-un-prenume-oarecare-GSM) si cand a prezentat o problema la microfon/antena (cand si cand interlocutorul nu ma mai auzea) ei au spus ca-i de la soft, au facut o resoftare si gata problema. De fapt au zis ca ei nici macar nu au intampinat problema, dar au facut o resoftare, poate poate cine stie :o

Sa nu mai zic ca mi l-au tinut o gramada pentru aceasta operatiune. Oricum, nu mai mult ca serviceul CIRMA Electronics (aproape 2 luni), cu un htc, dar macar aia l-au reparat ca lumea (au asteptat sa vina placa de baza din afara).

#9
seiko

seiko

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 10.05.2008
Confirm faptul ca cei de la flash gsm nu sunt seriosi! Am facut comanda iar produsele mi-au ajuns defecte! a doua zi cand am vorbit cu ei au zis sa astept sa verifice factura si se rezolva...de unde... I-am tot contactat dar nimic. sunt NESERIOSI! Mi se pare normal atata cat cat eu platesc pretul corect sa primesc ceea ce am platit.  NU ii lasati sa isi BATA JOC de voi.

#10
n0sp3rat

n0sp3rat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 381
  • Înscris: 31.12.2009

 fantomel9, on 25th March 2009, 17:00, said:

Salut

Am vrut sa fac doar public  cea mai proasta firma cu care am lucrat vreodata. Aceasta este Flash GSM

Flash GSM
flashgsm.ro
Str. Prof Dr. Gh. Marinescu nr 14 sector 5 (Langa Academia Militara)
BUCURESTI, ROMANIA

Am dat detaliile pentru ca vreau sa stie lumea unde sa nu se duca cu telefonul mobil.Am cumparat un nokia nou nout la cutie cu garantia la ei.Dupa primele zile au inceput problemele, ba se restarta, se bloca.

L-am trimis in service la ei la reparata de 4- 5 ORI !!! . Deci eu il trimiteam pe banii mei, eu nefiind din Bucuresti.
Il primeau si il tineau o luna si ceva dupa care mi-l trimiteau acasa , dupa lungi certuri cu ei sa imi trimita telefonul inapoi.

Can il primeam....surpriza...aceleasi defecte.  Ultima oara mi-au trimis chiar si coletul inapoi cu plata la mine, adik eu am platit sa imi fie trim telefonul inapoi lafel de stricat.

Deci va recomand sa NU FOLOSITI aceasta firma , parerea mea este cea mai proasta din toata tara.

Maine dim ma duc la OPC si le fac reclamatie pentru ca mi-au tinut telefonul in service mai mult decat prevede legea adik 10% din totalul de garantie.

Multumesc.

Salut, mai ai info noi despre cazul tau ? Am un amic care exact la fel a patit . A alergat pe banii lui de i-a venit acru. Acum a renuntat la ideea de a o mai da pe legal treaba. Cum va pune gheara pe vreun angajat flashgsm, o sa aiba grija sa il scuture de tot ce gaseste pe el. Isi va recupera banii de vreo 3 ori pe telefon

#11
lotzi

lotzi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 309
  • Înscris: 17.09.2009
Flash GSM = magarii pe fata

Am un Samsung D880 dual sim care mai avea doar o luna de garantie si s-a stricat saracul dupa 1 an si 11 luni de folosire fara probleme ( probleme cu banda, toate patesc la fel costa doar 40 lei o banda originala ) ...

Luat de la cel.ro

Mi l-au trimis inapoi cu garantia anulata si cu motivatia soc mecanic parca...
Aia de la cel si-au pus si ei palma in c...r  cum domle ca e firma serioasa , cei mai seriosi de pe piata ...

mi s-a facut scarba si am renuntat

oricum NU RECOMAND NIMANUI !
Interesati-va inainte sa cumparati un telefon cine-i asigura service-ul si fugiti  daca auziti de ,, specialistii ,, astia

Edited by lotzi, 26 June 2010 - 23:04.


#12
bdscionut

bdscionut

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 13.02.2009
Astea de la flashgsm foarte neseriosi
am comandat si eu de pe situ lor un key pad pentru 5310 si mi l-au trimis defect
am ramas cu bani dati

#13
fantomel9

fantomel9

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 17.05.2008

 n0sp3rat, on 30th May 2010, 20:39, said:

Salut, mai ai info noi despre cazul tau ? Am un amic care exact la fel a patit . A alergat pe banii lui de i-a venit acru. Acum a renuntat la ideea de a o mai da pe legal treaba. Cum va pune gheara pe vreun angajat flashgsm, o sa aiba grija sa il scuture de tot ce gaseste pe el. Isi va recupera banii de vreo 3 ori pe telefon


salut. ce sa rezolv? Dupa ce mi-au trim tel acasa pe BANII MEI i-am sunat si i-am amenintat ca ma duc si le fac plangere la OPC si dupa s-a dus unu si mi-a trimis banii pe card. Eu recomand la toata lumea sa se duca sa le faca plangere la OPC pentru ca OPC-ul se duce acolo, verifica dar nu se intoarce cu mana goala, sunt obligati de sus sa le dea amenda. Asa si merita, niste jepcari ordinari, niste tepari, dupa cum zicea si cineva pe aici sunt firma fantoma din spatele multor tepari care dau telefoane noi(refurbished) cu "garantie" ca si alextel .

sa fie de retinut: degeaba trimiti telefonul la ei ca nu ti-al repara, ti-l trimit inapoi acasa exact asa cum l-ai trimis si tu. SUNT NISTE ORDINARI SI IDIOTI !!!

vad ca domnul de mai sus de a zis ca lucreaza la Flash GSM nu a mai zis nimic, normal din moment ce face parte din aceeasi gasca de tzepari!

Evitati pe viitor aceasta firma!

#14
dadustar

dadustar

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 22.12.2006
Da lucrez acolo si vreau sa fac niste precizari. Problemele sunt urmatoarele.

1.Pentru piesele cumparate cu probleme ele se schimba oricum in 10 zile lucratoare fara sa va intrebe nimeni nimic, motivul sau altele. Regula este sa fie trimisa piesa (nedeteriorata) cu sigiliul nostru si cu factura. Atentie nu a avut nimeni pretentia sa fie montata la un service (firma) si sa declare cu stampila ca piesa este defecta. Asa ca daca va este lene sa trimiteti piesele inapoi nu postati ineptii pe aici.

2.Problema cu garantiile este mult mai complexa. Conform contractelor de service garantia este oferita DE FIRMELE CARE VAND PRODUSELE. FlashGSM face reparatiile si factureaza firmei vanzatoare. Asa ca nu se spala nimeni pe maini insa nu consideram CORECT sa facturam firmele vanzatoare pentru telefoane cu: carcasa crapata (cum zicea cineva mai sus) , cu oxid la interior de la contact cu lichide, cu display sparte, touch crapate. Pentru cine inca nu stie garantia nu este CASCO si implica o folosire corecta si responsabila.

3.Este normal ca din foarte multi clienti o parte sa fie nemultumiti poate chiar foarte nemultumiti. Toate firmele service au aceasta problema.In cazul garantiilor este chiar inevitabil sa nu fie foarte multi nemultumiti. Suntem insa dispusi sa reanalizam anumite anumite cazuri si sa vedem daca s-au facut greseli pentru ca este inevitabil sa nu se produca greseli.
Va rugam sa dati mail la [email protected] cu problemele dvs si va garantez ca o sa primiti intotdeauna raspuns. Contactul telefonic se poate face numai intre orele 15-19
De asemenea puteti verifica starea telefoanelor dvs oricand aici http://92.114.53.69/clientsLogin.aspx sau pe prima pagina in dreapta la mijloc pe www.flashgsm.ro

Va asteptam cu problemele si intrebarile dvs.

#15
rainbow19

rainbow19

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 24.08.2010
Intr-adevar, cel mai prost service la care am fost.
Am avut o problema de semnal cu un telefon nou Nokia 6700, imi pica semnalul ptr 3-4 ore si m-am dus cu el la service-ul fLASH gSM langa Aviatorilor. Singurul lucru pe care mi l-au facut au fost testele de frecventa, care au iesit ok. Nici macar nu s-au sinchisit sa-l testeze apoi daca merge.
Dupa o luna l-am dus din nou, si am precizat ca mai venisem o data cu aceeasi problema. Mi-au repetat aceleasi teste de frecventa, fara macar sa verifice baza de date , unde ar fi vazut problema initiala.
Ca sa nu mai zic ca domnitele de la relatii cu clientii dau volumul telefoanelor la minim, cu toate ca programul de relatii cu clientii este intre orele 15 si 19, asa ca ptr orice problema importanta care trebuie precizata nu ai cum sa iei legatura cu vreo persoana de acolo.
Totala LIPSA DE PROFESIONALISM si NESIMTIRE dusa la extrem!!!

#16
soringsm

soringsm

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 13.01.2007
sal.
Precizez ca lucrez in domeniul "service gsm " din 1997 si consider ca am ceva experienta in domeniu.
Parerea mea ca adevarul este undeva la mijloc.
cum stau treburile..
Un service autorizat (gen Cirma,Regenersis etc.) procedeaza astfel:primesc telefonul in service (garantie sau nu) constata defectul si eventual isi fac niste poze pentru eventuale dovezi ulterioare.Daca telefonul e in garantie se incearca repararea lui si returnarea la client in termenii stabiliti de lege dar sunt si cazuri cand se cauta nod in papura,gen samsung d880 cu banda uzata care ti-a cazut odata demult pe jos si se vede carcasa ciobita sau julita;in astfel de cazuri ti se returneaza ca scos din garantie pe motiv "socuri mecanice" si conform certificatului de garantie nu mai face obiectul garantiei (si eventual una poza la dosar pentru o eventuala reclamatie),desi in realitate benzile la samsung sunt proaste si se uzeaza.
Pentru cei care duc la ei telefoane care nu sunt in garantie le primesc in service si daca au un defect standard este refacut, daca nu li se da un pret aberant gen 1400 ron pentru a inlocui placa cu una noua (aceeasi 1400 ron si pt un n95 si pt un n97).Totul este facut pentru a scapa ei cu fata curata,adica sa nu refuze telefoane la reparat si sa nu se duca vestea ca nu l-au reparat;clientul are impresia ca e vina lui ca nu a dat 1400 lei pe o placa de  N95 NOUA CAND UN TELEFON COSTA SH PINA IN 5 MIL.Spun asta pt ca mi s-a antimplat de multe ori sa repar telefoane care au venit de la serviceuri autorizate ca ireparabile.
Cu serviceurile "asa zis " autorizate problemele sunt altele.Firma X importa si vinde telefoane si le vinde prin magazine proprii,dealeri la diverse retele de telefonie mobila sau online.Problema e ca ei trebuie sa asigure o garantie si nu se pricep in domeniu sau ar avea costuri prea mari sa asigure si service (echipamente ,oameni specializati ,spatiu etc..)In acest caz ei apeleaza la diverse firme (srl ) care activeaza in domeniul service.Se incheie un contract de service intre cele 2 firme si se stabileste un pret/buc in functie de modelul,valoarea si probabilitatea de defectare a telefonului.Daca se vor vinde 100 telef se duc la service se testeaza ,se inregistreaza imeiul ,eventual se resofteaza cu lb romana,apoi telefoanele sunt puse in vanzare.Aici sunt 2 variante :firma X plateste firmei de service ceva euro/buc*X telefoane inainte de a le pune in vanzare sau ele sunt aduse de firma importatoare la reparat in momentul cand se defecteaza dar la un cost de reparatie mai mare.Astfel exista posibilitatea ca firma ce asigura service sa incaseze niste bani fara sa faca mai nimic ,dar daca un telef se intoarce in garantie sa il repare din buzunarul propriu;in acest caz interesul este ca banii sa ramana in firma si sa se caute diverse motive de a scoate telefonul din garantie.Oricum cele 2 firme se ajuta intre ele,adica daca trebuie inlocuita o placa de baza sau nu se poate repara in timp util, se ia din alt telefon se da clientului iar cea veche se repara ulterior daca  va fi posibil;telefonul descompletat se va transforma in piese..o carcasa un display etc..
Avantajul celor autorizati este ca ei au SWAPURI de la producator si nu trebuie "sa se descurce".Dezavantajul lor este ca nu au voie sa fac decat anumite operatiuni standard (autorizare service level 3 sa zicem),dar ei nu vor face niciodata ceva in plus fata de ceea ce prevede manualul de service chiar daca tehnicianul respectiv s-ar pricepe sa rezolve problema ,nefiind autorizat sa faca asta.
Astfel la cei "asa zis autorizati " apar probleme de timp din cauza ca nu gasesc la importatorii de piese (tot srl-uri diverse) o anumita componenta care face obiectul garantiei sau nu au o placa de SWAP sau au un volum prea mare de munca si nu reusesc sa mai faca fata si la garantii si la clientii directi ai serviceului.
De multe ori se intimpla ca defectul telefonului sa nu se manifeste perament sau sa fie unlul mai ciudat,mai dificil (gen 6700 de mai sus care pe tester era ok dar in folosinta dadea rateuri).In aceste cazuri trebuie un pic de intelegere si din partea clientului final si sa explice mai in detaliu tehnicianului de service cum se manifesta defectul si cand,in ce conditii.
Sa dau un exemplu...dar din TV: un prieten are un televizor lcd marca sa....g. in garantie;a luat el nu stiu ce soft de pe net de test si a observat ca la testul de volum dat la maxim, tv ul zumzaie.L-a trimis la garantie (autorizati samsung) l-au testat si trimis inapoi ca rezolvat (are sonor );a facut omul testul dinnou ...la fel.A sunat la ei c o falca in cer si alta a hat, ca el a facut testul ca zumzaie ca face la fel etc;in concluzie a mai fost trimis odata la service inlocuit difuzorul si totul a fost ok.
Ce vreau sa spun?Ca e f important sa stii istoria telefonului ,cum s-a manifestat defectul,cand a apraut ,in ce conditii.Astfel om cu experienta in domeniu stie unde sa caute defectul si sa isi dea seama ce ar putea fi;de multe ori am reusit sa repar telefoane care au fost si prin alte serviceuri gsm dar s-a umblat total aiurea pe ele,adica "e din placa de baza, sa dam un aer cald peste tot".
Se mai intampla sa fie serviceuri gsm  (srl) cu 1 sau 2 persane ,renumiti li se duce vestea,le merge bine ,se extind.Mai angajeaza niste oameni...le merge bine pana la un moment dat.De ce?Pierd controlul;desi ei sunt bine intentionati,nu mai pot sa controleze lucrurile in totalitate si apar probleme de seriozitate,de timp ,de profesionalism..
In concluzie ?PIERZI CASTIGI,NEGUSTOR TE NUMESTI. Adica sa incerci ca firma ce asiguri garantii sa mai si treaca de la tine ,sa repari un telefon daca poti, chiar daca ai anumite dubii asupra utilizarii lui  iar ca si client sa fii mai intelegator cu cei de la "garantii" ca oameni sunt si ei cu tot cu pobleme.
Asa ca punand in balanta cele bune si cele rele despre o firma sau alta ..trageti concluziile.Daca ele nu sunt chiar pozitive ar trebui sa dea de gandit managerilor sa isi revizuiasca atitudinea fata de cientul final.Mai bine pierzi un pic de la tine numai sa fie clientul multumit.
Cum spuneam mai demult "Ce intelegeti prin Service Gsm Profesional?Sunt atatea firme si serviceuri profesionale....
Raspuns: Profesional... inseamna ca stim ceea ce facem,ca atunci cind plecati nu trantiti usa iar cind reveniti o faceti cu incredere si placere. "
Numai de bine.
PS: la mine sunt peretii crapati, dar nu de la trantit usa :)

#17
ValaMaldoran

ValaMaldoran

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 389
  • Înscris: 02.11.2010

 dadustar, on 4th September 2010, 06:14, said:

insa nu consideram CORECT sa facturam firmele vanzatoare pentru telefoane cu: carcasa crapata (cum zicea cineva mai sus) , cu oxid la interior de la contact cu lichide,
Vrei sa stii ceva Dadule, vara'mea lucra la o companie din asta si stii ce-i punea seful sa faca atunci cand primeau telefoane cu reclamatii ca nu merg, desi erau noi cumparate ? Deschideau telefonul turnau apa pe el, il uscau si il inapoiau clientului spunand ca nu mai are garantie pentru ca a prins umezeala. Ba il facea pe om nebun in fata cu chestii de genul " probabil l-ati tinut undeva lipit de corp si ati transpirat sau l-ati uitat in baie " :rolleyes:
De parca nu se stie cati nemernici si mafioti lucreaza in Romania la diverse companii axate pe jegmaneala clientilor. Haida de...

#18
magic_ady

magic_ady

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 09.05.2009
Cea mai proasta firma de service: FLASH GSM Service SRL,sos Mihai Bravu 62A(Spectrum Business Center)Bucuresti
Eu sunt din Brasov si am luat un Samsung i8910 Hd de la "emag.**" avand garantia la obositii astia de la flash gsm!Mi s-a stricat prima data in septembrie,iar a doua oara in decembrie!Aceleasi defectiuni si acuma in decembrie nu au mai vrut sa il mai repare pe motiv ca a suferit un soc mecanic si mi-a anulat si toata garantia care era pana in decembrie 2011!
Le-am facut reclamatie la OPC sa vedem ce raspuns primesc!

Edited by magic_ady, 29 December 2010 - 13:44.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate