Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cota de piata si trafic in scadere
Last Updated: Mar 01 2009 13:36, Started by
danutz1
, Feb 27 2009 22:50
·
0
#1
Posted 27 February 2009 - 22:50
Este binecunoscut faptul ca incepand cu 1 ianuarie 2003 de la liberalizarea pietei de telefonie, operatorul care detinea monopolul, in mod firesc a inceput sa piarda clienti si cota de piata.
[ http://danutz1.files.wordpress.com/2008/01/yy1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Comentand putin asupra imaginii, de la o cota de piata de 86% la jumatatea anului 2006, s-a ajuns la 68% la 30.06.2008. Problema se pare ca nu au rezolvat-o si in continuare exista plecari din retea si asta in pofida promotiilor si ofertelor menite sa reduca aceasta migrare. [ http://danutz1.files.wordpress.com/2008/01/untitled2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si daca un client pleaca, probabil nu va renunta definitiv la serviciu si se va orienta catre alti operatori. Desi numarul liniilor de acces al furnizorilor alternativi a crescut continuu, este evidenta tendinta de scadere a ritmului de crestere. [ http://danutz1.files.wordpress.com/2008/01/red1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Poate mai important decat asta e faptul ca desi RTC a venit cu oferte cu convorbiri nelimitate in orice retea fixa, scaderea tarifului catre destinatiile internationale si catre mobil, traficul a cosntinuat sa scada, in ritm cu scaderea numarului de clienti. [ http://danutz1.files.wordpress.com/2008/01/linii1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Desi reteaua RTC este 100% digitala si nu mai cunosc cazuri ca o linie telefonica sa fie comuna pentru 2 clienti, nu pot spune ca numarul clientilor este egal cu cel al liniilor telefonice cu toata ca aceasta afirmatie ar parea plauzibila. Informatiile sunt preluate din raportul anual de date statistice publicat de ANC si atasat la acest topic. Orice suspiciune de flame sau scandal este nefondata. Attached FilesEdited by danutz1, 27 February 2009 - 22:56. |
#2
Posted 28 February 2009 - 00:29
La portabilitate: operatorii alternativi au castigat 4964 clienti, Romtelecom 327 clienti.
Quote Astfel, cele 5.291 de numere de telefonie fixa au fost portate catre urmatorii operatori: Atlas Telecom – 2, Dial Telecom – 243, Euroweb – 7, GTS – 73, Ines Group – 7, Iristel – 10, Media Sat – 3, Newcomm – 10, Orange – 103, RCS&RDS – 1.059, Romtelecom – 327, Telcor – 10, Telemobil – 66, UPC – 1.892 si Vodafone – 1.479. Sursa |
#3
Posted 28 February 2009 - 01:13
Blackhawk, on Feb 28 2009, 00:29, said: La portabilitate: operatorii alternativi au castigat 4964 clienti, Romtelecom 327 clienti. Pe telefonie fixa RDS a obtinut de 3 ori mai multi clienti decat RTC din portabilitatea. Insa pe telefonie mobila Cosmote (deci tot DT) a obtinut de 68 de ori mai multi clienti decat Digi. |
#4
Posted 28 February 2009 - 11:17
Fata de ceilalti operatori, au preturi mai mari la abonamente voce, nu se poate cumpara numai ADSL fara voce, nu exista pre-pay, VoIP-ul lor nu este complet functional, e.t.c.
Pe de alta, parte au reusit sa mai recupereze cu conexiuni Internet si TV... insa nu suficent... |
#5
Posted 28 February 2009 - 11:54
Romtelecom in 2006 pierdea in jur de 50-60 de mii de clienti pe luna , in 2008 ....cateva mii. Este normal ca un fost monopol sa piarda asa este si la France Telecom sau DT.
Sa vedem insa cum era in 2006 si cum este acum: In 2006 grupul DT-OTE avea in Romania aproximativ: 3.6 milioane de linii fixe, azi are aproximativ 3 milioane : 0.4 milioane de clienti pe mobil(2006), azi peste 6 milioane :nu avea TV, azi sterge pe jos cu toti cablistii si DTH-urile. :110 mii de clienti pe internet(2006), azi 600.000 ADSL rezidential+ lideri pe internet business (RDS a pierdut in jur de 110.000 clienti pe aceasta zona). Domnul Danut nu ne-a vorbit si despre venituri care au ramas cam la fel, ba chiar au crescut la Romtelecom desi pe fix au pierdut , de ce oare ? Deci ca sa recapitulam, in 2006 grupul DT-OTE avea in jur de 4 milioane clienti pe toate serviciile in Romania , azi are peste 10 milioane. DigiMobil are o crestere de 68 de ori mai mica decat Cosmote Romania(conform datelor funizate de ANC). Edited by mandache78, 28 February 2009 - 11:56. |
#6
Posted 28 February 2009 - 18:36
mandache78, on Feb 28 2009, 11:54, said: Romtelecom in 2006 pierdea in jur de 50-60 de mii de clienti pe luna , in 2008 ....cateva mii. Este normal ca un fost monopol sa piarda asa este si la France Telecom sau DT. Sa vedem insa cum era in 2006 si cum este acum: In 2006 grupul DT-OTE avea in Romania aproximativ: 3.6 milioane de linii fixe, azi are aproximativ 3 milioane : 0.4 milioane de clienti pe mobil(2006), azi peste 6 milioane :nu avea TV, azi sterge pe jos cu toti cablistii si DTH-urile. :110 mii de clienti pe internet(2006), azi 600.000 ADSL rezidential+ lideri pe internet business (RDS a pierdut in jur de 110.000 clienti pe aceasta zona). Domnul Danut nu ne-a vorbit si despre venituri care au ramas cam la fel, ba chiar au crescut la Romtelecom desi pe fix au pierdut , de ce oare ? Deci ca sa recapitulam, in 2006 grupul DT-OTE avea in jur de 4 milioane clienti pe toate serviciile in Romania , azi are peste 10 milioane. DigiMobil are o crestere de 68 de ori mai mica decat Cosmote Romania(conform datelor funizate de ANC). |
#7
Posted 28 February 2009 - 18:45
Eu am atat de spus.....2006 DT-OTE avea in jur de 3.6 mil de clienti , azi are peste 10 miloane.
Cine are ochi sa vada vede realitatea,cine nu cauta prin presa articole despre scaderile de pe telefonie fixa. Fixul este cadere peste tot in lume. Vreau sa stiu si eu cine a avut din 2006 cea mai mare crestere pe : - TV ....Dolce; - Internet - Clicknet - Mobil - Cosmote. Adevarat , au pierdut 0.6 mil de clienti pe fix de atunci.....clienti cu venituri foarte mici care oricum acum platesc maxim 1 euro la alternativi. In 2005 incepea proiectul pentru trezirea din coma a Cosmorom, azi are in jur de 6 milioane de clienti, din ziua in care a fost trezit are cea mai mare crestere, constant, peste 3 ani. In 2007 domnul Ioannidis incepea procesul de repozitionare al Romtelecom. Rezultatele le stiti.... Edited by mandache78, 28 February 2009 - 18:49. |
#8
Posted 28 February 2009 - 20:56
mandache78, on Feb 28 2009, 11:54, said: Sa vedem insa cum era in 2006 si cum este acum: In 2006 grupul DT-OTE avea in Romania aproximativ: 3.6 milioane de linii fixe, azi are aproximativ 3 milioane Domnul Danut nu ne-a vorbit si despre venituri care au ramas cam la fel, ba chiar au crescut la Romtelecom desi pe fix au pierdut , de ce oare ? Quote Profitul net aferent anului 2006 a scazut cu aproape 30 milioane de euro fata de anul precedent Veniturile Romtelecom, principalul operator de telefonie fixa din România, au înregistrat o scadere de 3,8 procente, pâna la valoarea de 894,8 milioane de euro, de la 927,7 milioane de euro, în 2005. Principala cauza a fost reprezentata de reducerea numarului de linii, tendinta cu care Romtelecom se confrunta de o buna perioada de timp. Tot in 2006 deja incepusera sa genereze venituri clientii clicknet, serviciu lansat cu 1 an in urma: Quote Tehnologie ADSL, trafic nelimitat, 1024 kbps download, 35 euro/lună fără TVA, disponibil în 7 orașe. Începând de vineri 15 iulie 2005 ROMTELECOM lansează un nou serviciu de acces Internet prin ADSL pentru clienții persoane fizice. ClickNet Express oferă trafic nelimitat și cea mai mare viteză de descărcare de pe piață, de până la 1024 Kbps. Pentru clienții care comandă ClickNet Express până la 31 august 2005, ROMTELECOM oferă instalarea gratuită a serviciului. Concluzie 1: Cresterea numarului de clienti noi pentru clicknet nu a reusit sa compenseze scaderea veniturilor datorata plecarii clientilor la telefonie. In 2007 veniturile continua sa scada, cheltuielile cresc foarte mult si astfel trec de la profit la pierdere: Quote Romtelecom a trecut pe pierdere in 2007, veniturile si baza de clienti au scazut Romtelecom a inregistrat in 2007 o scadere a veniturilor de 2,6%, pana la 871,9 mil. euro, compania raportand pierderi de 21,1 mil. euro, comparativ cu un profit net raportat in 2006 de 55,2 mil. euro. In 2006 lanseaza serviciul dolce care are succes si inregistreaza o crestre rapida a numarului de clienti, in 2007 acestia genereaza deja venituri: Quote Romtelecom a lansat astăzi, 29 noiembrie 2006, un nou serviciu, de televiziune digitală, care completează portofoliul de produse de telefonie și Internet ale companiei. Noul serviciu se va comercializa sub brandul Dolce, având ca slogan „televiziune digitală totală" Quote Romtelecom estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, serviciul de televiziune Dolce isi va dubla numarul de clienti, ajungand la 400.000 de clienti, dupa ce, in numai cinci luni, compania a raportat un numar de 200.000 de clienti, au declarat reprezentantii operatorului de telefonie. In acelasi timp clicknetul este deja un serviciu matur si cunoscut pe piata, numarul de clienti creste si acestia genereaza venituri: Quote Jumătate de milion de clienți ClickNet 21 iunie 2007 Produsul de Internet de bandă largă ClickNet din portofoliul Romtelecom a depășit în luna iunie a acestui an, jumătate de milion de clienți. ClickNet a înregistrat cea mai mare rată de creștere de pe piața românească de broadband fix în 2007, iar Romtelecom se concentrează și în acest an spre creștere masivă pentru acest serviciu. Concluzie 2: Dupa lansarea unui serviciu nou si cresterea masiva a numarului de clienti pe TV si net, nu numai ca nu reuseste sa creasca veniturile, dar trec pe pierdere. Nici aceste masuri nu au compensat plecarile de la telefonia fixa. In 2008 se lauda cu o adevarata explozie a numarului de clienti pentru ambele segmente: Quote Televiziunea digitala Dolce a ajuns la 500.000 clienti Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixa din Romania, a anuntat miercuri ca serviciul de televiziune digitala Dolce a atins 500.000 de clienti, atingand in prezent o rata de penetrare de 10% pe intreaga piata de televiziune din Romania, conform companiei. Numarul clientilor de Internet in banda larga ClickNet a crescut cu peste 300%, pana la 360.000 de utilizatori. Ce se intampla cu veniturile? Quote Romtelecom, venituri in crestere cu 2,1% in T3 26 noiembrie 2008 de Mihaela Filip - 385 vizualizari Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixa din Romania, a raportat in trimestrul trei al acestui an, incheiat la 30 septembrie venituri de 214 milioane de euro, in crestere cu 2,1%, compania concentrandu-se pe stabilizarea bazei de clienti pe telefonie fixa si inregistrand cresteri accentuate pe serviciile de date si televiziune, potrivit raportului grupului elen OTE. Concluzie 3: Abia dupa 3 ani de eforturi si investitii serioase reusesc sa compenseze printr-o crestere foarte mare si tarife cu mult peste media pietei scaderea veniturilor datorate plecarii clientilor la telefonie. Concluzie generala Pe ansablu, in pofida lansarii a doua servicii noi, nu mai vb. de business, a cresterii numarului clientilor in conditiile unor tarife peste media pietei, nu a compensat pierderea clientilor pe telefonia fixa. Si tot pe ansamblu, daca e sa ne uitam la evolutia veniturilor si a profitului din 2005 si pana in prezent, veniturile nu numai ca au stagnat ba chiar au scazut putem spune, dar au trecut de la profit la pierdere, cu alte cuvinte au batut pasul pe loc, sau inapoi mai bine zis. Asta a fost o analiza din punct de vedere economic. Dar bineinteles ca sunt si aspecte pozitive, cresterea numarului de clienti pe serviciile concurentei, cresterea cotei de piata si oprirea migratiei acestor posibili clienti catre concurenta, au condus la efecte negative pentru aceasta. Practic au luptat cu ea sacrificand ceea ce este scopul oricarei afaceri, profitul. |
#9
Posted 28 February 2009 - 21:00
Romtelecom a avut profit pe sistemul contabil romanesc. Pentru verificare vezi mfinante.ro si cauta Romtelecom SA.
Sa-mi explici si mie cum de pe sistemul romanesc au avut profit. Domnul Ioannidis a spus ca sacrifica profitul si in presa....asa se face pana slabesti concurenta si oamenii au reusit asta. RDS nu-si permite sa lanseze serviciile de date, nu au nici de atat bani. De ce nu ai spus si lucrurile pozitive ? de ce nu vorbesti despre Dolce, Clicknet, Cosmote si restul produselor OTE ? Pune acolo la veniturile totale si veniturile Cosmote si Germanos ca tot Romtelecom sunt ....vezi cine iese lider pe piata telecom , apoi mai discutam despre evolutii. Poate imi explici si mie cum Dolce a taiat veniturile UPC incat au ajuns sa nu le mai anunte public (ultimul trimestru), doar numarul de clienti. Am vazut raportul si pagina are mentionat "confidential".....asa au ajuns.....trist. Edited by mandache78, 28 February 2009 - 21:12. |
#10
Posted 28 February 2009 - 21:36
inainte sa iti crape vena eu zic sa nu mai vii cu afirmatii pe care nu doar ca nu le poti proba,dar esti si total pe langa,"gen rds nu are bani sa lanseze datele"-de unde-ti veni?ia mai gandeste-te..
|
|
#11
Posted 01 March 2009 - 12:29
Mda, la presoane fizice cel putin, conform sitului ANC mai sunt putin peste 2.500.000 linii active, restul pana la 2,9 milioane fiind atribuite persoanelor juridice.
Eu cand ziceam ca liniile scad in continuare, unii se atacau aiurea. |
#13
Posted 01 March 2009 - 13:36
danutz1, on Feb 28 2009, 20:56, said: Deci 3,6 milioane de linii fixe la venituri de 894,8 mil euro in 2006, in scadere. http://www.roportal....irea-641138.htm Tot in 2006 deja incepusera sa genereze venituri clientii clicknet, serviciu lansat cu 1 an in urma: http://www.comunic.r...le_fizice/1144/ Concluzie 1: Cresterea numarului de clienti noi pentru clicknet nu a reusit sa compenseze scaderea veniturilor datorata plecarii clientilor la telefonie. In 2007 veniturile continua sa scada, cheltuielile cresc foarte mult si astfel trec de la profit la pierdere: http://www.dailybusi...au-scazut-11492 In 2006 lanseaza serviciul dolce care are succes si inregistreaza o crestre rapida a numarului de clienti, in 2007 acestia genereaza deja venituri: http://www.comunic.r... http://stiri.kappa.r...tire_88757.html In acelasi timp clicknetul este deja un serviciu matur si cunoscut pe piata, numarul de clienti creste si acestia genereaza venituri: http://www.romteleco...i_clicknet.html Concluzie 2: Dupa lansarea unui serviciu nou si cresterea masiva a numarului de clienti pe TV si net, nu numai ca nu reuseste sa creasca veniturile, dar trec pe pierdere. Nici aceste masuri nu au compensat plecarile de la telefonia fixa. In 2008 se lauda cu o adevarata explozie a numarului de clienti pentru ambele segmente: http://www.dailybusi...0-clienti-12392 Ce se intampla cu veniturile? http://www.standard....2_1__in_t3.html Concluzie 3: Abia dupa 3 ani de eforturi si investitii serioase reusesc sa compenseze printr-o crestere foarte mare si tarife cu mult peste media pietei scaderea veniturilor datorate plecarii clientilor la telefonie. Concluzie generala Pe ansablu, in pofida lansarii a doua servicii noi, nu mai vb. de business, a cresterii numarului clientilor in conditiile unor tarife peste media pietei, nu a compensat pierderea clientilor pe telefonia fixa. Si tot pe ansamblu, daca e sa ne uitam la evolutia veniturilor si a profitului din 2005 si pana in prezent, veniturile nu numai ca au stagnat ba chiar au scazut putem spune, dar au trecut de la profit la pierdere, cu alte cuvinte au batut pasul pe loc, sau inapoi mai bine zis. Asta a fost o analiza din punct de vedere economic. Dar bineinteles ca sunt si aspecte pozitive, cresterea numarului de clienti pe serviciile concurentei, cresterea cotei de piata si oprirea migratiei acestor posibili clienti catre concurenta, au condus la efecte negative pentru aceasta. Practic au luptat cu ea sacrificand ceea ce este scopul oricarei afaceri, profitul. Nu pot sa spun decat ca ai prea mult timp liber. Eu nu as fi avut timp sa scriu, nu mai zic sa caut toata informatia. Felicitari; esti bun de bibliotecar. Si ca sa fiu si ontopic: Nu am citit ce ai scris sus, dar ca detaliu pot sa iti spun ca in firma mea comunicatiile sunt de la operatori diferiti. Adica mobil de la o firma, fix de la o firma, internet de la alta. In ultimii 2 ani a functionat 100% din timp ce? Surpriza, fixul de la romtelecom. Suplimentar pot sa iti spun ca acasa la mine am avut (ca persoana fizica) fix de la rds si de la upc. Care uneori mergeau. Deci, lasand deoparte tabelele si graficele si analizele tale, eu nu am sa renunt la romtelecom dintr-un singur motiv: calitatea. Pretul e putin important. Chiar daca as economisi 5-20% din factura, as pierde mult mai mult intr-o ora de intrerupere a telefonului. Acuma depinde ce doresti: gratis sau calitate. Edited by More, 01 March 2009 - 13:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users