Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

Ford sarbatoreste motorul de 4.6 litri numarul 10 milioane

- - - - -
  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#19
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006
Prefer oricand un motor de 4-5 litri/200-300 cp dacat unul de 2-3 litri de aceiasi putere.

Diferenta intre ele este ca cel mare consuma mai putin decat cel mic si este mult mai fiabil. Binenteles... este un motor invechit.  :roflmaofast: :roflmaofast:

#20
supramax

supramax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 17.07.2008

 Huck_, on Feb 19 2009, 14:27, said:

In State nu exista taxe pe cilindree ci pe consum, in EU e pe dos.
De unde si performantele motoarelor sunt diferite: in State sunt motoare mari care consuma putin, in EU sunt motoare mici care consuma mult  :lol: (vezi sebulbus?)




  :lol: :lol:  

chiar daca motorul de 4.6 nu printre favoritele mele, poza din articol e misto:

[ http://image.motortrend.com/f/industry-news/modular-milestone-10-millionth-ford-46-liter-v-8-produced/17797926%20cr1%20re0%20ar1/romeo-engine.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

mie mi se pare mic... cel pe viper e mai ok..are 8,4 litrii..

sincer as vrea unul de 13 14 litrii sa faca americanii care sa consume 40% sa le dea peste nas ingamfatilor si restrictionistilor astia de EU. si perversi pe deasupra

#21
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

 danX, on Feb 19 2009, 07:57, said:

315 cai in varianta cu 3 supape.
Totusi e un motor care se pune intr-o masina sport, care mai e si grea ca la balamuc si live axle pe spate.

Tehnologia masii....

Clarkson si-a luat varianta de 5,4 in GT, care pe langa faptul ca e facut de SVT, nu are nici o legatura cu varianta aspirata in afara de capacitate cilindrica.

Incredibil cate neintelegeri in doar trei propozitii, hai sa le luam pe rand:

 danX, on Feb 19 2009, 07:57, said:

315 cai in varianta cu 3 supape.

Asta e varianta in productie. Ce rost are sa te uiti la cele care nu mai sunt in productie, altul decat caterinca?

danX said:

Totusi e un motor care se pune intr-o masina sport, care mai e si grea ca la balamuc si live axle pe spate.

In primul rand nu e tocmai o masina sport, este un pony car. Adica un coupe "compact" (dupa masurile americanilor), al carui sasiu accepta motoare V8.
Varianta de baza nu este tunata sport, doar variantele puternice au parte de tuning din productie. Ce inseamna motor puternic este desigur interpretabil, varianta GT (300 hp) inainte de facelift nu primea tuning sport, varianta noua primeste.

danX said:

masina sport, care mai e si grea ca la balamuc si live axle pe spate.

O masina de 4 locuri, motor V8 de 300 de cai, cu tractiune pe spate si portbagaj de berlina cat te astepti sa cantareasca?
Mustang are 1550 de kg ceea ce e foarte competitiv. Audi A5 are 100 de kg in plus cu motorul de 3.2 litri, care e mai slab decat cel de pe Mustang.

danX said:

si live axle pe spate.

Si ce daca, nu are nici un efect semnificativ asupra condusului. Singurul dezavantaj e ca daca o treci printre jaloane e cu un kilometru pe ora mai inceata decat daca ar fi avut suspensie independenta pe spate. Cat de des mergi tu printre jaloane, si ce importanta are 1 km/h mai putin? Nici una. Pe de alta parte live axle are si avantaje, acceleratia in linie dreapta (0-100) e mai rapida cu 0.5s decat la suspensia independenta. Au vreo relevanta aceste avantaje/dezavantaje? Nu.

danX said:

Clarkson si-a luat varianta de 5,4 in GT, care pe langa faptul ca e facut de SVT, nu are nici o legatura cu varianta aspirata in afara de capacitate cilindrica.

Ce conteaza ce varianta este, e vorba de acelasi motor cu admisia modificata - intra in cele 10 milioane pomenite in articol.
Iar SVT inseamna Special Vehicle Team, adica o echipa din cadrul Ford, nu este o companie in afara Ford cum ai inteles tu.

#22
supramax

supramax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 17.07.2008
nu prea vad legatura...

cu toate astea tre sa mentionez ca niciodata nu mi au placut sasiurile americane pentru tehnologia lor invechita...

cand vad masini cu arcuri pe foi si mai sunt si sport ma ia oroarea chiar daca masina e super misto... adica...da o naiba de treaba , nici Dacia 1100 din 1960 nu avea foi... alea sunt pentru masini mari...

aici nu sunt de acord... niciodata nu am suportat foile pentru masini...se potrivesc la tiruri sau masinile de marfa...

#23
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

 danX, on Feb 19 2009, 08:51, said:

Eu chiar sunt Fan Ford, dar Ford Europe. Ka, Fiesta si Mondeo sunt de mare exceptie. Si cateva specialitati de peste ocean, care intr-adevar merita mentionate.

Chiar asa?
Mustang GT poate fi cumparat cu $25k in US, ce iei de 25k euro in EU (Germania)? un Ford Focus de 2.0 cu un package mai sport.
Se compara masinile astea doua?

Hai sa luam de exemplu suspensia, ca ai pomenit-o mai devreme.
Ambele masini au suspensie independenta pe fata. Pe spate Mustang are live axle, Focus are suspensie independenta.
In primul rand rolul suspensiei la masinile sport este sa tina toate rotile pe asfalt pentru a maximiza aderenta.
Care suspensie se comporta mai bine? uita-te chiar la Top Gear, vezi cum Focus ia curbele la limita in trei roti, pe cand Mustang sta ferm pe patru roti:

Ford Focus ST (mergi la 4:09 sa-l vezi pe trei roti)
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/h-EFlQNHvtI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

De motor nu mai vorbim, ca Focusul de 2 litri are jumatate din puterea Mustangului.
Tu ce ti-ai cumpara la acelasi pret, Mustang sau Focus?

danX said:

Daca motorul ala e asa de bun, de ce nici macar americanii nu mai cumpara monstri din astia?

10 milioane de motoare V8 vandute in mai putin de 15 ani sunt cifre exceptionale, de unde ti-a venit ideea asta?
Ford Mustang este cel mai bine vandut coupe dintotdeauna, nici o alta masina nu il concureaza la categoria asta.

danX said:

In ceasul al doisprezecelea si-au revenit.
Ala da motor.

Cum adica si-au revenit? Si-au revenit din ce?

Tu auzit de cost engineering?
Ca despre asta este vorba aici, cum sa produci o masina de marime medie cu un motor V8 la pret de hatchback.
Nimeni nu a facut-o mai bine decat Ford, poate doar GM s-a apropiat intr-o oarecare masura. Oricum Ford sunt sales leaders in clasa asta, si pe merit.

Ford Modular, motorul de care vorbim aici, nu e remarcabil prin performante (care sunt normale, competitive, dar nu exceptionale), ci prin pret.
Ideea motorului este sa poate produce foarte multe configuratii din acelasi motor, si in acelasi timp folosind piese comune cu alte serii de motoare.
Inca o data, la motorul de Mustang pretul este exceptional, iar performanta motorului a fost secundara la proiectare (desi este un motor competitv).


danX said:

SulfetuDragostii, daca nu iti place clarkson ai thread dedicat la Generalitati.
Nu polua aici, te rog.

Nu e cazul sa te aprinzi aici, cata vreme tu l-ai adus pe Clarkson in discutie.
Ce relevanta au parerile unui comic dintr-o emisiune de divertisment?


 supramax, on Feb 19 2009, 13:09, said:

nu prea vad legatura...

cu toate astea tre sa mentionez ca niciodata nu mi au placut sasiurile americane pentru tehnologia lor invechita...

cand vad masini cu arcuri pe foi si mai sunt si sport ma ia oroarea chiar daca masina e super misto... adica...da o naiba de treaba , nici Dacia 1100 din 1960 nu avea foi... alea sunt pentru masini mari...

aici nu sunt de acord... niciodata nu am suportat foile pentru masini...se potrivesc la tiruri sau masinile de marfa...

Cum discutam despre motoare americane, se ajunge la off topic cu tampenii, de genul live axle si leaf springs.
Nici o masina sport americana nu are arcuri cu foi ca la camioane, incetati cu prostiile.

Doar arcurile de la Corvette se cheama "leafsprings" in lipsa unui termen mai bun, dar nu au nici o legatura cu suspensiile de camioane, e vorba de o bara de fibra de carbon instalata transversal, vezi poza de mai jos.
Suspensiile de la Mustang folosesc arcuri obisnuite.

"arcuri cu foi" pe Corvette - poti sa ne spui supramax ce legatura au cu suspensiile de camioane?
[ http://image.motortrend.com/f/9466648/112_0408_124z_Exclusive_Under_The_Skin_Of_The_2005_Chevrolet_Corvette_C6%202005_Chevrolet_Corvette_C6%20Suspension_View.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#24
supramax

supramax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 17.07.2008
am vazut si eu emisiunea lu clarkson...

omul ala le stie bine si le spune din suflet...tre sa stii doar cand sa il crezi... cand a spus lucruri naspa despre mustang era pt ca nu se potrivea cu anglia...si cam atat...

defapt el are o parere proasta cam despre orice masina americana...pentru ca tre sa faca si putina comedie...

DAR

nu cred ca a condus vreodata un muscle car despre care sa nu spuna "I love this car"

defapt Chevroletul Camaro din 89 a spus ca il prefera in fata unui Enzo..

chevroletul zr1 a spus ca e un "masterpiece"

despre CTSV la fel...

si parerea mea e ca masinile simple si pur si simplu masinile americane dau cea mai buna placere la condus...

uiti ca are live axel sau frunze pe spate... pur si simplu le iubesti sau nu...

ca si cu alfa romeo...stii ca se strica la 30 de secunde dupa ce o cumperi , dar tot o cumperi...

asa e si cu americanele...cu majoritatea... eu am condus corvette de 400 cai si sincer am ramas impresionat...pentru ca desi nu are cel maoi bun plasti sau cel mai smecher abs si esp te face sa te simti bine si iti pune zambetul pe  buze,...



nu concep ca la aceiasi bani sa cumpar un modeo in fata unui mustang sau o epica in fata unui camaro...ar fi rusinos...

 Huck_, on Feb 19 2009, 20:44, said:

Chiar asa?
Mustang GT poate fi cumparat cu $25k in US, ce iei de 25k euro in EU (Germania)? un Ford Focus de 2.0 cu un package mai sport.
Se compara masinile astea doua?

Hai sa luam de exemplu suspensia, ca ai pomenit-o mai devreme.
Ambele masini au suspensie independenta pe fata. Pe spate Mustang are live axle, Focus are suspensie independenta.
In primul rand rolul suspensiei la masinile sport este sa tina toate rotile pe asfalt pentru a maximiza aderenta.
Care suspensie se comporta mai bine? uita-te chiar la Top Gear, vezi cum Focus ia curbele la limita in trei roti, pe cand Mustang sta ferm pe patru roti:

Ford Focus ST (mergi la 4:09 sa-l vezi pe trei roti)
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/h-EFlQNHvtI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

De motor nu mai vorbim, ca Focusul de 2 litri are jumatate din puterea Mustangului.
Tu ce ti-ai cumpara la acelasi pret, Mustang sau Focus?



10 milioane de motoare V8 vandute in mai putin de 15 ani sunt cifre exceptionale, de unde ti-a venit ideea asta?
Ford Mustang este cel mai bine vandut coupe dintotdeauna, nici o alta masina nu il concureaza la categoria asta.



Cum adica si-au revenit? Si-au revenit din ce?

Tu auzit de cost engineering?
Ca despre asta este vorba aici, cum sa produci o masina de marime medie cu un motor V8 la pret de hatchback.
Nimeni nu a facut-o mai bine decat Ford, poate doar GM s-a apropiat intr-o oarecare masura. Oricum Ford sunt sales leaders in clasa asta, si pe merit.

Ford Modular, motorul de care vorbim aici, nu e remarcabil prin performante (care sunt normale, competitive, dar nu exceptionale), ci prin pret.
Ideea motorului este sa poate produce foarte multe configuratii din acelasi motor, si in acelasi timp folosind piese comune cu alte serii de motoare.
Inca o data, la motorul de Mustang pretul este exceptional, iar performanta motorului a fost secundara la proiectare (desi este un motor competitv).




Nu e cazul sa te aprinzi aici, cata vreme tu l-ai adus pe Clarkson in discutie.
Ce relevanta au parerile unui comic dintr-o emisiune de divertisment?




Cum discutam despre motoare americane, se ajunge la off topic cu tampenii, de genul live axle si leaf springs.
Nici o masina sport americana nu are arcuri cu foi ca la camioane, incetati cu prostiile.

Doar arcurile de la Corvette se cheama "leafsprings" in lipsa unui termen mai bun, dar nu au nici o legatura cu suspensiile de camioane, e vorba de o bara de fibra de carbon instalata transversal, vezi poza de mai jos.
Suspensiile de la Mustang folosesc arcuri obisnuite.

"arcuri cu foi" pe Corvette - poti sa ne spui supramax ce legatura au cu suspensiile de camioane?
[ http://image.motortrend.com/f/9466648/112_0408_124z_Exclusive_Under_The_Skin_Of_The_2005_Chevrolet_Corvette_C6%202005_Chevrolet_Corvette_C6%20Suspension_View.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

ma referam la faptul ca nu au arcuri elicoidale...

cam asta le lipseste... dar in fine...

app...daca tot le gasesti asa de repede...ia spune tu , Dodge challenger , noul camaro si viper au elicoidale pe spate?

#25
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007
mai taie frate din replyul ala, ca nu se mai intelege nimic.

 supramax, on Feb 19 2009, 13:54, said:

ma referam la faptul ca nu au arcuri elicoidale...

Da, si ce importanta are ca nu sunt elicoidale, tot ca niste arcuri se comporta.
De fapt arcurile de pe Corvette au multe avantaje: sunt mai usoare, ocupa mai putin spatiu, permitand o capota foarte joasa deasupra unui motor V8 montat in fata. Au o singura problema, sunt mai scumpe decat arcurile elicoidale.


supramax said:

app...daca tot le gasesti asa de repede...ia spune tu , Dodge challenger , noul camaro si viper au elicoidale pe spate?

Challenger, Camaro, Viper, Mustang, toate masinile sport americane au arcuri elicoidale, cu exceptia Corvette.

Si cu asta incheiem discutia despre sasiuri, inapoi la Ford Modular.

Uite Modular pe circuit, vezi ce elegant merge la viteza Mustangul tunat:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3ow8ziBDz0Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Huck_, 19 February 2009 - 21:14.


#26
supramax

supramax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 17.07.2008

 Huck_, on Feb 19 2009, 21:20, said:

mai taie frate din replyul ala, ca nu se mai intelege nimic.



Da, si ce importanta are ca nu sunt elicoidale, tot ca niste arcuri se comporta.
De fapt arcurile de pe Corvette au multe avantaje: sunt mai usoare, ocupa mai putin spatiu, permitand o capota foarte joasa deasupra unui motor V8 montat in fata. Au o singura problema, sunt mai scumpe decat arcurile elicoidale.




Challenger, Camaro, Viper, Mustang, toate masinile sport americane au arcuri elicoidale, cu exceptia Corvette.

Si cu asta incheiem discutia despre sasiuri, inapoi la Ford Modular.

Uite Modular pe circuit, vezi ce elegant merge la viteza Mustangul tunat:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3ow8ziBDz0Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

place la nebunie mustangul...si motorul... doar ca challengerul e mai frumos...
ontopic... motorul mi se pare smecher prin simplu fapt ca e v8 si ca in mainile unei firme de tunning gen ROUSH face minuni

#27
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
eu raman in continuare la parerea ca cele mai bune motorare le fac europenii si japonezii.
Am mers cu un Ford F150 - Doamne ce risipa de spatiu si materiale.
Useless pieces of sh**t pentru orice altceva in afara de santier sau tractat chestii.

Mustang? Masina de 20k USD cu interior de 30k USD. Asa zicea Ford cand l-a lansat.
M-am suit in el si are un interior de Logan. In dulcele stil american.

Produceti cat mai multi monstri anacronici, ca sa avem cat mai mult de recuperat la fiare vechi!

#28
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007

 danX, on Feb 20 2009, 11:08, said:

eu raman in continuare la parerea ca cele mai bune motorare le fac europenii si japonezii.
Am mers cu un Ford F150 - Doamne ce risipa de spatiu si materiale.
Useless pieces of sh**t pentru orice altceva in afara de santier sau tractat chestii.

Mustang? Masina de 20k USD cu interior de 30k USD. Asa zicea Ford cand l-a lansat.
M-am suit in el si are un interior de Logan. In dulcele stil american.

Produceti cat mai multi monstri anacronici, ca sa avem cat mai mult de recuperat la fiare vechi!
Corect , un interior chiar urât .

#29
supramax

supramax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 17.07.2008

 danX, on Feb 20 2009, 11:08, said:

eu raman in continuare la parerea ca cele mai bune motorare le fac europenii si japonezii.
Am mers cu un Ford F150 - Doamne ce risipa de spatiu si materiale.
Useless pieces of sh**t pentru orice altceva in afara de santier sau tractat chestii.

Mustang? Masina de 20k USD cu interior de 30k USD. Asa zicea Ford cand l-a lansat.
M-am suit in el si are un interior de Logan. In dulcele stil american.

Produceti cat mai multi monstri anacronici, ca sa avem cat mai mult de recuperat la fiare vechi!

pai asta nu intelegi tu... ca sunt masini de o calitate naspa... dar care plac pentru stilul lor de monstrii...

si crede ma ca motoarele americanu sunt proaste deloc...

cauta pe net masini VECHI americane ce merg la peste 1 mil de mile...

aici nu sunt de acord.... cred ca sunt printre cele mai durabile motoare...

o sa vezi corvette din anii 60 rulate la greu cu motoare functionale si neschimbate


nu mai stiu ce emisiune am vazut unde au luat un mustan 69 sa l reconditioneze si au gasit una printru n garaj uitata de vreo 20 de ani de zile.... masina culmea avea si benzina in ea dar si sobolani... au pus curent a plecat la prima cheie...

am vazut in sua ditamai truckul si am si condus...cred ca era din 70 asa... nici nu se auzea motorul si mergea impecabil

#30
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007
Or fie ele bun , dar motoarele americane sunt de neam prost cu aceea capacitate cilindrică .

#31
supramax

supramax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 17.07.2008

 ady_chesnoiu, on Feb 20 2009, 11:45, said:

Or fie ele bun , dar motoarele americane sunt de neam prost cu aceea capacitate cilindrică .

si ma rog de ce?

ca ei sunt isi permit si noi nu?

bravo lor...cine e mai puternic isi permite mai multe...

dupa mine sa le faca si mai mare...

simt putina invidie la tine...

daca mi as permite si eu mi as lua tot motor imens... ca doar imi permit...de ce sa nu mi satisfac placerile in viata daca pot?

e ca si cum ai spune ca ai 1 mil si ii pui inbanca toata viata fara sa ii folosesti...


live a litte

#32
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006

 ady_chesnoiu, on Feb 20 2009, 11:45, said:

Or fie ele bun , dar motoarele americane sunt de neam prost cu aceea capacitate cilindrică .


Asta e cel mai inteligent argument pe care l-am auzit vreo data impotriva motoarelor americane.

De unde le scoateti?

#33
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

 supramax, on Feb 20 2009, 11:37, said:

pai asta nu intelegi tu... ca sunt masini de o calitate naspa... dar care plac pentru stilul lor de monstrii...

si crede ma ca motoarele americanu sunt proaste deloc...

cauta pe net masini VECHI americane ce merg la peste 1 mil de mile...

aici nu sunt de acord.... cred ca sunt printre cele mai durabile motoare...

o sa vezi corvette din anii 60 rulate la greu cu motoare functionale si neschimbate


nu mai stiu ce emisiune am vazut unde au luat un mustan 69 sa l reconditioneze si au gasit una printru n garaj uitata de vreo 20 de ani de zile.... masina culmea avea si benzina in ea dar si sobolani... au pus curent a plecat la prima cheie...

am vazut in sua ditamai truckul si am si condus...cred ca era din 70 asa... nici nu se auzea motorul si mergea impecabil

daca faci un motor simplu cu piese calitative, nu prea are ce sa se strice la el.
Deci normal sa mearga 1 milion de mile.
Pana sa le treaca pe injectie, am remarcat o chestie la motoarele mari americane: Iei un motor de Dacia 1300 si 65 de cai (ala vechi si fratuzesc), inmultesti proportional capacitatea cilindrica si puterea si cam tot acolo ajungi. In ultimii ani abia s-au ridicat cat de cat mai sus.  
Motoarele mari cu putere litrica mica merg mai mult pentru nu sunt supuse la acelasi stres ca cele mai mici.
Dar sincer eu prefer eficienta. Storci cat mai mult din cat mai putin.

Apropos de mustangul pornit dupa 25 de ani, JayLeno a gasit un duesenberg intr-un depozit, i-au pus benzina si curent si a pornit. Masina statuse in "storage" vreo 30-40 de ani. Evident ca l-a oprit repede ca sa il demonteze si reconditioneze, dar motorul a pornit. Totusi e vorba de clasa superlux....

Eu prefer sa merg cu smartul in oras si cu un sedan mediu in afara, dar din moment ce nu mi le permit pe amandoua, merg cu o compacta.
In state multi isi iau truck-uri sa mearga cu ele la birou. Ceea ce e o mare tampenie, dupa parerea mea.

#34
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

 danX, on Feb 20 2009, 04:08, said:

eu raman in continuare la parerea ca cele mai bune motorare le fac europenii si japonezii.

Asta e parerea ta, nimeni nu incearca sa ti-o schimbe.
Parerea mea despre parerea ta este ca nu se bazeaza pe realitate, ci pe fantezii din presa.

danX said:

Am mers cu un Ford F150 - Doamne ce risipa de spatiu si materiale.
Useless pieces of sh**t pentru orice altceva in afara de santier sau tractat chestii.

In general americanii care stau in suburbii au lucruri de carat pentru casa plus altele de tractat, cum ar fi o barca, o masina de circuit, etc.
Altfel, si mie imi displac camionetele, dar le iert multe pentru un singur lucru: au nevoie de motoare V8, de unde si dezvoltarea impresionanta a motoarelor V8, care in State se produc cu milioanele anual, fata de cateva mii in Europa, iar experienta conteaza. Chiar daca motoarele V8 de pe camionetele fac parte din familii diferite fata de cele instalate pe autoturisme, rezultatele din certare/dezvoltare sunt folosite si la motoarele de pe autoturisme. Este interesant ca motoarele de astazi de pe camioane sunt urmasele motoarelor "big block" care erau instalate acum 40 de ani pe limuzine, sunt motoare excelente.

danX said:

Mustang? Masina de 20k USD cu interior de 30k USD. Asa zicea Ford cand l-a lansat.

Asta nu am mai auzit-o. Niciodata Ford nu a facut tam-tam pentru interioarele de pe Mustang, care sunt exact ce te astepti sa primesti pentru banii pe care ii platesti. La facelift in schimb, interiorul este peste seria 1 de la BMW, inclusiv la materiale, care sunt slabe la BMW (tinand cont de pretentiile de premium de la BMW). Si apropo filosofia Mustang este performanta de $35k pentru $25k.

danX said:

M-am suit in el si are un interior de Logan. In dulcele stil american.

Si uite asa imi pierd tot cheful sa mai continui discutia cu tine. Eu zic sa ramai la Logan.

[ http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2008/11/37_mustang2010.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2008/11/70_mustang2010.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://www.euromarturist.com/images/interior_prestige.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#35
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
multumesc pentru poze.....pe prima mi-am pus-o pe desktop
eu as vrea sa vad mai multe masini americane pe strazi dar din pacate constrangerile fiscale isi fac efectul

#36
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

 ady_chesnoiu, on Feb 20 2009, 04:45, said:

Or fie ele bun , dar motoarele americane sunt de neam prost cu aceea capacitate cilindrică .

De prost gust e parearea asta.
Motoarele DOHC americane au aceeasi putere litrica cu cele europene sau japoneze, vezi de exemplu motorul V6 de la GM, produce 300 de cai din 3.6 litri.

Motoarele OHV americane au putere litrica mica, dar sunt organizate interior diferit de cele DOHC, ceea ce le permite sa produca puteri mult mai mari in acelasi dimensiuni exterioare si greutate. Cu alte cuvinte un motor OHV V8 american de 6 litri e mai mic decat un motor DOHC european de 3 litri. Uita-te la pozele de mai jos, ce se vede acolo este schimbarea unui motor de 1.8 litri DOHC cu un motor de 6 litri OHV intr-o Mazda MX-5. Un V6 DOHC de 3.5 litri nu incape in MX-5, dar V8 OHV de 6 litri a incaput fara probleme.

1.8 litri japonez vs 6 litri american (cel american este de 3 ori mai puternic, dar are aproximativ aceleasi dimensiuni exterioare)

[ http://i51.photobucket.com/albums/f397/dan_oprea/BothRight-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://i51.photobucket.com/albums/f397/dan_oprea/BothFront.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate