Ford sarbatoreste motorul de 4.6 litri numarul 10 milioane
Last Updated: Mar 12 2009 12:11, Started by
danX
, Feb 19 2009 13:29
·
0
#1
Posted 19 February 2009 - 13:29
Minune de minune, Ford a produs V8-ul de 4,6Litri cu numarul 10 milioane.
Mie nu mi se pare motiv de fericire, sa produci un V8 cu doua supape pe cilindru din 91 incoace. Si 10 milioane, e mult prea mult. Ne intrebam de ce oare nu stau pe roze? |
#2
Posted 19 February 2009 - 13:33
Las' ca-n maxim 8 ore o sa vina cineva si o sa-ti explice cum de fapt motoarele astea antice sunt mai eficiente si consuma mai putin decat alea europene, etc.
|
#3
Posted 19 February 2009 - 13:58
Cat o fi taxa la un astfel de motor? 50.000 E?
Edited by C.F.S., 19 February 2009 - 13:58. |
#4
Posted 19 February 2009 - 14:11
danX, on Feb 19 2009, 06:29, said: Minune de minune, Ford a produs V8-ul de 4,6Litri cu numarul 10 milioane. Mie nu mi se pare motiv de fericire, sa produci un V8 cu doua supape pe cilindru din 91 incoace. Si 10 milioane, e mult prea mult. Ne intrebam de ce oare nu stau pe roze? Motorul de 4.6 litri poate fi cumparat in multe variante, cu 2,3,4 supape pe cilindru, natural aspirat sau supraalimentat, iron block sau aluminium, etc. In State se considera ca este acelasi motor daca blocul motor ramane acelasi (cursa si alesajul se pot modifica in anumite limite). Cu alte cuvinte, motorul in 6 cilindri de BMW e considerat acelasi motor din '89, pentru ca blocul nu s-a schimbat, ci doar admisia si materialele. Acum e mai limpede la ce se refera articolul? |
#5
Posted 19 February 2009 - 14:16
danX, on Feb 19 2009, 13:29, said: Mie nu mi se pare motiv de fericire, sa produci un V8 cu doua supape pe cilindru din 91 incoace. Trebuie sa fii paralel cu domeniul auto sa crezi ca o configuratie 2 valve per cilindru este antica si depasita. In primul rand ca motorul respectiv se fabrica si cu 3 valve pe cilindru. In al doilea rand, la 8 cilindrii si 4.6 L, ai suficienta putere obtinuta in mod natural. 2 axe cu came vor cantari intotdeauna mai mult decat o singura axa cu came (fiind un V8 presupun ca ar fi 4 in loc de 2). Mai multe componente in miscare vor insemna mai multe eventuale piese de inlocuit daca ceva face poc cand nu vrei magareata pe capul tau, consum de asemenea mai mare, costuri mai mari etc. Pentru ce inca o valva per cilindru? pentru 30-50 cp in plus cand ai deja 400? Pentru clasa din care face parte este in balanta pozitiva la performante vs. fiabilitate si costuri de intretinere. Nu este un motor anemic de 1 L care sa aiba nevoie de 20 de valve, sa salveze aparentele. Nu confundati merele cu perele Edited by gogonel, 19 February 2009 - 14:27. |
#7
Posted 19 February 2009 - 14:27
C.F.S., on Feb 19 2009, 06:58, said: Cat o fi taxa la un astfel de motor? 50.000 E? In State nu exista taxe pe cilindree ci pe consum, in EU e pe dos. De unde si performantele motoarelor sunt diferite: in State sunt motoare mari care consuma putin, in EU sunt motoare mici care consuma mult (vezi sebulbus?) supramax, on Feb 19 2009, 07:18, said: cred ca e timpul sa treaca la alt motor... de preferat unul de 10 litrii cu 4 supape si cu 4 turbouri... max respect Ford pentru V8 si muscle cars chiar daca motorul de 4.6 nu printre favoritele mele, poza din articol e misto: [ http://image.motortrend.com/f/industry-news/modular-milestone-10-millionth-ford-46-liter-v-8-produced/17797926%20cr1%20re0%20ar1/romeo-engine.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#8
Posted 19 February 2009 - 14:32
eu am un V6 de la Ford care imi consuma 13 in oras si 8 afara ....
nu stiu cat ia un V8, dar pot sa spun ca sunt mult mai fiabile ca motoarele in linie europene ~ al meu are peste 200k si sunt sigur ca mai duce inca pe atata poate si mai mult !! dar nu pot spune la fel despre un motor mai mic "european" ~ care fiind cuprinse in era globalizarii si a consumului, sunt facute la norma si in asa fel incat dupa 10 ani sa nu iti doresti alta masina ci sa fi nevoit sa iei alta Edited by Bismarck, 19 February 2009 - 14:37. |
#9
Posted 19 February 2009 - 14:32
Here goes again! US vs. EU
Lasati naibii conflictele astea ca niciodata europenii nu o sa se lase convinsi ca masinile/motoarele americane sunt mai bune si nici americanii nu se vor lasa convinsi ca masinile europene sunt mai bune, indiferend daca argumentele sunt sau nu rationale. Intrebare: cat consuma(l/100km, consum mediu) un Mustang cu motor V8 de 4.6 si un BMW 335i ?(e doar o curiozitate). |
#10
Posted 19 February 2009 - 14:35
danX, on Feb 19 2009, 13:29, said: Minune de minune, Ford a produs V8-ul de 4,6Litri cu numarul 10 milioane. Mie nu mi se pare motiv de fericire, sa produci un V8 cu doua supape pe cilindru din 91 incoace. Si 10 milioane, e mult prea mult. Ne intrebam de ce oare nu stau pe roze? desigur si apoi l-a depozitat intr-un port ca oricum numai cumpara nimeni nimic... |
|
#11
Posted 19 February 2009 - 14:45
gogonel, on Feb 19 2009, 14:16, said: Trebuie sa fii paralel cu domeniul auto sa crezi ca o configuratie 2 valve per cilindru este antica si depasita. In primul rand ca motorul respectiv se fabrica si cu 3 valve pe cilindru. In al doilea rand, la 8 cilindrii si 4.6 L, ai suficienta putere obtinuta in mod natural. 2 axe cu came vor cantari intotdeauna mai mult decat o singura axa cu came (fiind un V8 presupun ca ar fi 4 in loc de 2). Mai multe componente in miscare vor insemna mai multe eventuale piese de inlocuit daca ceva face poc cand nu vrei magareata pe capul tau, consum de asemenea mai mare, costuri mai mari etc. Pentru ce inca o valva per cilindru? pentru 30-50 cp in plus cand ai deja 400? Gogonica, sezi mumos si lasa-ma pe mine sa ma preocup de paralelismul sau perpendicularitatea mea cu industria auto. Suficienta putere in mod natural my ass, motorul asta a evoluat in 10 ani de la 190 de cai la 245... halal putere...de unde 400 aspirat? Au mai pus ei cate o supapa, cate ceva, dar fara supraalimentare tot nu au ajuns nicaieri. Ca sa-l prafrazez pe clarkson cand testa MG SV "engine from the stone age" |
#12
Posted 19 February 2009 - 14:52
danX, on Feb 19 2009, 07:45, said: Gogonica, sezi mumos si lasa-ma pe mine sa ma preocup de paralelismul sau perpendicularitatea mea cu industria auto. Suficienta putere in mod natural my ass, motorul asta a evoluat in 10 ani de la 190 de cai la 245... halal putere...de unde 400 aspirat? Au mai pus ei cate o supapa, cate ceva, dar fara supraalimentare tot nu au ajuns nicaieri. Aspirat are astazi 315 hp, ceea ce e mai mult decat rezonabil pentru un SOHC care merge pe benzina de 87 CO. Mai ales cand costa o nimica toata. danX said: Ca sa-l prafrazez pe clarkson cand testa MG SV "engine from the stone age" Ti-ai si gasit de unde sa iei informatii de calitate. Clarkson spune numai tampenii. In plus si-a si cumparat o masina cu motorul cu pricina, dupa ce a spus prostiile de mai sus. |
#13
Posted 19 February 2009 - 14:57
315 cai in varianta cu 3 supape.
Totusi e un motor care se pune intr-o masina sport, care mai e si grea ca la balamuc si live axle pe spate. Tehnologia masii.... Clarkson si-a luat varianta de 5,4 in GT, care pe langa faptul ca e facut de SVT, nu are nici o legatura cu varianta aspirata in afara de capacitate cilindrica. |
#16
Posted 19 February 2009 - 15:44
Dar de 3.5 v6 eco boost de 370 de cp ce mai zicem? e tot antic?cu injectie directa and others.
Hint: se gaseste pe noul taurus sho. |
#18
Posted 19 February 2009 - 15:51
Alexutz_C, on Feb 19 2009, 15:44, said: Dar de 3.5 v6 eco boost de 370 de cp ce mai zicem? e tot antic?cu injectie directa and others. Hint: se gaseste pe noul taurus sho. In ceasul al doisprezecelea si-au revenit. Ala da motor. Eu chiar sunt Fan Ford, dar Ford Europe. Ka, Fiesta si Mondeo sunt de mare exceptie. Si cateva specialitati de peste ocean, care intr-adevar merita mentionate. Daca motorul ala e asa de bun, de ce nici macar americanii nu mai cumpara monstri din astia? SulfetuDragostii, daca nu iti place clarkson ai thread dedicat la Generalitati. Nu polua aici, te rog. Edited by danX, 19 February 2009 - 15:53. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users