Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme sistem audio mașina

Radio care se incinge

problema -amplificator cu tranzis...

Retragere bani din cont inainte d...
 Plata cu cardul si bacsisul

Primire bani din Danemarca prin N...

Alerta securitate Fedora Linux 40...

Problemuțe sistem audio ma&#...
 Renovare balcon

installation has failed there was...

Montura polara.....

Sfat inchiriere locuinta unei per...
 Sursa stereo -> amplif mono

Dan Blondu vs. Marian Piciu

Side - Antalya

Nume fetita - international dar c...
 

Inchidere card si cont BRD

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
silviana85

silviana85

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 274
  • Înscris: 29.08.2006
Am un cont in lei cu un Card 10 la BRD pe care vreau sa le inchid pentru ca nu imi mai sunt necesare.
Pe 1 februarie plec ptr cateva luni din tara si vreau sa scap de angaralele de pe aici.
Am cateva intrebari pentru cunoscatori , ca sa ma duc la sigur si sa stiu dinainte ce am de facut.
1. Eu mi-am deschis contul si mi-am luat cardul de la sediul central. Pot preda cardul si face cererea de inchidere a acestuia si apoi a contului de la o filiala ulterior deschisa dar care imi e mai aproape de casa?
2. Pot preda cardul direct si sa spun ca numai am nevoie de el? Cam ce comision se percepe la inchiderea lui? (pe net nu am gasit)
3. Din ce am citit prin alte parti am inteles ca un cont se inchide abia la 30 de zile lucratoare. Pai mie mi se pare enorm. Daca eu plec pe 31 ianuarie, cand imi mai inchid contul? Pot depune cererea si online?
A ramas in vigoare tot faza cu 30 de zile lucratoare sau s-a mai micsorat?
4. Cam cat se percepe la o inchidere de cont?...in prezent mai am vreo 8 lei ramasi in cont care cred a intra la comisionul de administrare al cardului.

Lamuriti-ma pliz.....sper sa nu fie prea tarziu daca ma duc pe 29...ca saptamana asta cred ca mai au si ei libere....si mai am si eu alte chestii de facut decat sa stau dupa cardul si contul ala  :P

#2
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,898
  • Înscris: 03.02.2005
Din cate am vazut cei de la BRD nu percep comisioane pentru inchiderea de conturi si carduri.
Ordinea in care se inchid:
1. predai cardul, acesta iti este distrus si completezi o hartie ca l-ai predat, e bine sa ceri o copie a acesteia sa o ai si tu, in cazul in care nu ti se da;
2. in acelasi timp poti face si cerere de inchidere a contului, dar dureaza dupa cum stii 30 de zile pana acesta iti este inchis, de asemenea vei completa un formular dupa care e bine sa ai o copie. Eu m-am trezit ca nu mi se inchisese contul dupa cateva luni cu toate ca aveam acea hartie completata si copie dupa ea. Nu m-au mai pus sa platesc nimic, ca altfel trebuia sa platesc nu stiu ce comision de administrare pentru perioada de timp pana la inchiderea efectiva.

#3
silviana85

silviana85

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 274
  • Înscris: 29.08.2006

 Ciubex, on Dec 24 2008, 10:34, said:

Din cate am vazut cei de la BRD nu percep comisioane pentru inchiderea de conturi si carduri.
Ordinea in care se inchid:
1. predai cardul, acesta iti este distrus si completezi o hartie ca l-ai predat, e bine sa ceri o copie a acesteia sa o ai si tu, in cazul in care nu ti se da;
2. in acelasi timp poti face si cerere de inchidere a contului, dar dureaza dupa cum stii 30 de zile pana acesta iti este inchis, de asemenea vei completa un formular dupa care e bine sa ai o copie. Eu m-am trezit ca nu mi se inchisese contul dupa cateva luni cu toate ca aveam acea hartie completata si copie dupa ea. Nu m-au mai pus sa platesc nimic, ca altfel trebuia sa platesc nu stiu ce comision de administrare pentru perioada de timp pana la inchiderea efectiva.
Multumesc mult pentru lamuriri.
Si de la depunerea cererii de inchidere, peste cele 30 de zile ma mai cheama la banca sau se face totul automat?....mai trebuie sa astept vreo confirmare ceva?....Eu o sa plec din tara ceva timp si nu am chef sa ajung datoare pe la banci :P

#4
cristian06

cristian06

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 13.05.2006
Mie mi-a inchis contul pe loc, nu dupa 30 de zile, dar a trebuit sa ma duc la sediul unde a fost facut cardul si unde era deschis contul. Nu exista taxa de inchidere.

#5
3oaie

3oaie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 300
  • Înscris: 16.12.2008
Nu exista comision de inchidere, insa lasa* 2-3 Lei in cont pt comisionul lunar.
1) am depus cererea de inchidere a cardului, iar acesta a fost taiat si mi s-a spus sa revin peste o saptamana;
2) dupa o saptamana am depus si cererea de inchidere a contului si mi s-a spus ca acest cont va fi inchis dupa 30 de zile.
Am fost la agentii diferite.


*) In functie de agentia la care mergi ai sa primesti raspuns cum ca fie nu e necesar, fie trebuie comisionul pt o luna, sau ca un cont se inchide imediat, sau dupa 30 zile... vai de banca asta!

#6
mishkin

mishkin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 21.01.2009
Salut! Am si eu o mica problema cu un card de la BRD.
Acum un an si ceva mi-am luat un card de la ei pentru salariu. In acte scrie ca se numeste "pachetul clasic in lei".

Astazi m-am dus sa inchid cardul si contul aferent deoarece nu mai am nevoie de el si nu vreau sa platesc comisioane aiurea, plus ca nu o sa-l mai folosesc deloc la nici o tranzactie. Si lucrurile s-au petrecut in felul urmator:

Doamna de la ghiseu imi spune initial ca trebuie sa astept 30 de zile si ca singurul comision care mi se mai ia e unul de gestiune de 5 lei - eu zic ok. Dupa 2 minute de operatii pe PC, doamna respectiva imi spune ca peste 30 de zile va trebui sa platesc o taxa de 15 EURO - la care eu fac ochii lungi. Dupa cateva minute de explicatii, aflu ca e vorba de un comision de care eu habar nu aveam si care nu e stipulat in nici unul din actele semnate la deschiderea contului din urma cu peste un an si pe care eu le aveam la mine. Practic, e o suma care nu figureaza nicaieri, in contractele semnate atunci (si pe care normal ca le-am pastrat pe toate), nici macar nu scrie ceva in acele acte de un comision de inchidere... Nu mai pun la socoteala faptul ca nici nu am fost informat de acest comision la momentul respectiv... Dupa alte cateva discutii, imi spune ca daca aduc cei 15 EURO si maine, atunci nu va mai trebui sa astept cele 30 de zile, inchiderea se va face pe loc :D

In cazul in care nu platesc cei 15 EURO, contul meu va fi vesnic alive si lunar or sa-mi ia comisioane de 5 lei, chiar daca nu se va mai efectua nici o tranzactie in el - cel putin asa sustine dansa.

Singura varianta nasoala ar fi ca eu sa fi semnat orbeste o hartie acum un an, dar asta nu scuza faptul ca nu am primit un exemplar... Daca intr-adevar nu am deschis bine ochii, atunci sunt bun de plata si gata. Dar cum ramane cu faptul a nu am primit nici un exemplar si nici nu am fost informat? Exista posibilitatea ca eu sa solicit bancii documentul pe care eu sa-l fi semnat si in baza caruia sa mi se ceara cei 15 euro? Nu de alta, dar am o mare banuiala ca acel document nici nu exista :D

Ceea ce vreau eu sa stiu:
1. daca in acel cont nu se mai efectueaza nici o tranzactie, exista vreo cale ca el sa se inchida de la sine (si dupa cat timp)?
2. ma pot adresa cuiva in legatura cu neinformarea mea despre acel comision?

Nu stau in 15 euro si nici in cei 5 lei/lunar, dar e strict o problema de principiu.  Multumesc mult!

Edited by mishkin, 21 January 2009 - 16:25.


#7
99ton

99ton

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,253
  • Înscris: 19.11.2007

 mishkin, on Jan 21 2009, 16:25, said:

Nu stau in 15 euro si nici in cei 5 lei/lunar,
Nici noi.chiar ma gandeam sa-i donam lunar brd-ului.  :P   Acum,serios vorbind, cunosc scenariul,am patit-o si cu banca si cu fostul connex,cred ca e mai bine sa le platesti,sa scapi de ei.

#8
just_me_2007

just_me_2007

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 228
  • Înscris: 29.06.2007
Stiu cum e. Si eu am patit la fel cu un card. Primul lucru mergi la protectia consumatorului si fa o plangere. Apoi daca nu se rezolva asa inchide contul ca pierzi mai mult bani si te mai trezesti si ca te inscrie la biroul de credit. BRD e campion la asta. Acum stim de ce de ce bancile din romania inca o duc bine, ca umbla cu prostii. Oricum  in contractul lor spune ca daca in termen de 30 de zile de la intrarea noului comision refuzi acest comision trebuie sa-ti inchida contul.

#9
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,028
  • Înscris: 17.10.2004
brd e cea mai parsiva banca la carduri, nimeni nu-ti spune daca vrei sa-nchizi cardul cat mai ai de platit si te trezesti in biroul de credite, atentie mare cascati ochii, mai bine refuzati cardurile BRD daca vreti sa nu aveti probleme...

#10
GaiusBaltar

GaiusBaltar

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 665
  • Înscris: 20.10.2007
Sunt in situatia similara si eu,dar la o alta banca BANCPOST.In urma cu vreo 3 ani mi-am facut o cerere ptr a obtine un card TAIFUN de debit.Nu l-am folosit deloc niciodata,nu l-am alimentat,iar acum vreau sa-l inchid.Am sunat la centrala la Bancpost si mi sa zis ca exista un comision de administrare cont de 1,5 lei lunar,iar daca vreau sa-l inchid va trebui sa platesc acea suma.

Acum va dati seama ca 1,5*36 inseamna 54 de lei,bani in care nu stau,dar daca consider totusi sa nu-i platesc,si nici nu inchid contul,dar anulez cardul caci nu-l mai am,ce se poate intampla?

Edited by GaiusBaltar, 29 January 2009 - 17:14.


#11
Koal

Koal

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,995
  • Înscris: 21.08.2008

 GaiusBaltar, on Jan 29 2009, 17:13, said:

Sunt in situatia similara si eu,dar la o alta banca BANCPOST.In urma cu vreo 3 ani mi-am facut o cerere ptr a obtine un card TAIFUN de debit.Nu l-am folosit deloc niciodata,nu l-am alimentat,iar acum vreau sa-l inchid.Am sunat la centrala la Bancpost si mi sa zis ca exista un comision de administrare cont de 1,5 lei lunar,iar daca vreau sa-l inchid va trebui sa platesc acea suma.

Acum va dati seama ca 1,5*36 inseamna 54 de lei,bani in care nu stau,dar daca consider totusi sa nu-i platesc,si nici nu inchid contul,dar anulez cardul caci nu-l mai am,ce se poate intampla?

Situatia ta este diferita de cea a lui Mishkin, in momentul in care ai deschis cardul stiai de acel comision, ai datoria sa il platesti.

Eu platesc la un card de credit la Raiffeisen 40lei comision anual + 1,5lei lunar alte taxe.
Iar la BCR platesc un pachet de cont curent cu 4lei/luna (taxa aferenta contului curent inclusa in pretul pachetului este de 1,75lei, mai mare decat cea de la Banc Post).
Deci cei 54 lei pe care ii datorezi tu nu sunt o suma foarte mare.

(BTW la Piraeus, la Alpha Bank, Garanti si BT exista si produse cu taxe de administrare 0).

#12
marius6006

marius6006

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 09.02.2008

 GaiusBaltar, on Jan 29 2009, 17:13, said:

Sunt in situatia similara si eu,dar la o alta banca BANCPOST.In urma cu vreo 3 ani mi-am facut o cerere ptr a obtine un card TAIFUN de debit.Nu l-am folosit deloc niciodata,nu l-am alimentat,iar acum vreau sa-l inchid.Am sunat la centrala la Bancpost si mi sa zis ca exista un comision de administrare cont de 1,5 lei lunar,iar daca vreau sa-l inchid va trebui sa platesc acea suma.

Acum va dati seama ca 1,5*36 inseamna 54 de lei,bani in care nu stau,dar daca consider totusi sa nu-i platesc,si nici nu inchid contul,dar anulez cardul caci nu-l mai am,ce se poate intampla?
prietene stai relax nu plati nimic si uita de ei nu au ce sa-ti faca doar daca pe viitor deschizi un cont,depozit la ei sistemul o sa-ti ia banii din cont fara somatie.

#13
Koal

Koal

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,995
  • Înscris: 21.08.2008
@Marius6006

Nu-mi suna prea fair sfatul acesta.
Daca are nevoie de un credit ce face?
(sigur e bine sa nu aiba nevoie de un credit, dar daca la un moment dat are nevoie imperioasa de un credit? Ajunge sa se imprumute la IFN-uri cu dobanda mai mare sau - Doamne fereste - la camatari?)

--
Pe de alta parte nu inteleg insa de ce banca nu trimite niste remindere clientilor care nu au nici o tranzactie mai mult de 3 luni de zile.
Clientul poate avea si el, ca orice om, multe pe cap si poate uita ca are un cont deschis si la banca respectiva.

Sau o varianta mai soft, dar care poate impaca si capra si varza:
Toate conturile care in ultimele 3 luni de zile
-  nu au nici o tranzactie (o interogare de cont, o alimentare, o extragere, o consultare a unui cont e-banking)
-  iar soldul lor a trecut pe minus sau este sub o anumita limita minima (stabilita in contract)
ar trebui sa fie radiate automat din baza de date, iar clientul nu ar trebui sa aiba nici o datorie fata de banca.

#14
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,028
  • Înscris: 17.10.2004

 Koal, on Feb 5 2009, 21:03, said:

@Marius6006

Nu-mi suna prea fair sfatul acesta.
Daca are nevoie de un credit ce face?
(sigur e bine sa nu aiba nevoie de un credit, dar daca la un moment dat are nevoie imperioasa de un credit? Ajunge sa se imprumute la IFN-uri cu dobanda mai mare sau - Doamne fereste - la camatari?)

--
Pe de alta parte nu inteleg insa de ce banca nu trimite niste remindere clientilor care nu au nici o tranzactie mai mult de 3 luni de zile.
Clientul poate avea si el, ca orice om, multe pe cap si poate uita ca are un cont deschis si la banca respectiva.

Sau o varianta mai soft, dar care poate impaca si capra si varza:
Toate conturile care in ultimele 3 luni de zile
-  nu au nici o tranzactie (o interogare de cont, o alimentare, o extragere, o consultare a unui cont e-banking)
-  iar soldul lor a trecut pe minus sau este sub o anumita limita minima (stabilita in contract)
ar trebui sa fie radiate automat din baza de date, iar clientul nu ar trebui sa aiba nici o datorie fata de banca.
pai cum crezi ca-i poate tine la ei? eu sunt in biroul de credite din cauza BRD(mai exact neinchidera corecta de ei a contului) si mi-au zis ca o putem da la pace daca iau un credit mic de la ei...

Edited by partyman, 09 February 2009 - 08:03.


#15
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
cum adica o dati la pace daca iei un credit mic de la ei ?
ce negociere e asta ?
adica dupa ce ca e vina lor (tu ai spus ca la ei e problema ca nu au inchis corect contul) tot te baga in biroul de credit si pe urma "se fac ca nu vad" daca vrei vreodata (probabil niciodata), un credit "mic" de la ei ?

si daca vrei un credit mare ? sau daca vrei un credit mic din alta parte ?

care-au fost ratiunile tale pentru care te-ai complacut in situatia asta ?

#16
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,028
  • Înscris: 17.10.2004

 spare-me, on Feb 9 2009, 09:53, said:

cum adica o dati la pace daca iei un credit mic de la ei ?
ce negociere e asta ?
adica dupa ce ca e vina lor (tu ai spus ca la ei e problema ca nu au inchis corect contul) tot te baga in biroul de credit si pe urma "se fac ca nu vad" daca vrei vreodata (probabil niciodata), un credit "mic" de la ei ?

si daca vrei un credit mare ? sau daca vrei un credit mic din alta parte ?

care-au fost ratiunile tale pentru care te-ai complacut in situatia asta ?
pai tocmai ca nu m-am complacut prefer sa stau in biroul de credite decat sa mai ajung vreodata la BRD. exact asta mi s-a propus ca daca ei m-au bagat ei ma pot scoate desi nu a fost vina mea dar sa iau credit de la ei...

#17
Thomas-

Thomas-

    Nunc plaudite omnes!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,436
  • Înscris: 31.10.2008

 GaiusBaltar, on Jan 29 2009, 17:13, said:

Sunt in situatia similara si eu,dar la o alta banca BANCPOST.In urma cu vreo 3 ani mi-am facut o cerere ptr a obtine un card TAIFUN de debit.Nu l-am folosit deloc niciodata,nu l-am alimentat,iar acum vreau sa-l inchid.Am sunat la centrala la Bancpost si mi sa zis ca exista un comision de administrare cont de 1,5 lei lunar,iar daca vreau sa-l inchid va trebui sa platesc acea suma.

Acum va dati seama ca 1,5*36 inseamna 54 de lei,bani in care nu stau,dar daca consider totusi sa nu-i platesc,si nici nu inchid contul,dar anulez cardul caci nu-l mai am,ce se poate intampla?

Eu am avut cardul tot la BancPost, primeam bursa la facultate pe el. Al facut cerere sa mi se inchida contul in decembrie, mi-au zis sa revin in 10 zile si sa astept sa primesc ceva la posta daca am de plata. M-am intors peste 10 zile, nu primisem nimic, inca era deschis contul. Am fost astazi, mi-au spus ca l-au inchis, dar nu am primit nicio chitanta, nimic, nici nu mi-au oprit cardul (care expirase de mult). Mi se pare putin cam dubios.

#18
lightpawn

lightpawn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,142
  • Înscris: 09.02.2007
E belea...
Prin 2004 nevasta-mea si-a blocat cardul BRD intr-un bancomat... deh, nu e blonda, dar asa e cand umbli cu mai multe carduri, mai incurci pin-urile (asta ca sa "o scot").

Am zis "what da' hell" lasa-l de tot ca si-asa nu ne trebuie, am vorbit la BRD - e adevarat, doar telefonic, inchidem cardul, ok, no problem. Si am uitat de problema.

In 2006 am vrut sa facem un credit si - surpriza - nevasta-mea era raportata in CRB pentru niste leuti neplatiti la timp la minunata banca (vreo 20 RON daca mi-aduc bine aminte). Ma rog, s-a rezolvat cu interventii, ne-au dat o adresa in care mentionau ca sotia mea nu are datorii catre ei etc... dar asta dupa ce am apasat niste butoane la nivel inalt.

Scuze, sunt putin off-topic se pare... ideea e ca trebuie mers la ei si obtinut pe hartie ca ai terminat 100% ca sa nu te trezesti cu surprize.

Edited by lightpawn, 21 March 2009 - 02:05.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate