Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Lipsa menstruației de cateva...

Ajustare pret contract mixt

Cum setez sa trimit sms de pe dig...

Cum setez sa trimit sms de pe dig...
 Microciment in bucatarie

La mulți ani @nick5roo!

DDNS Digi

Marantz MM7025 vs Rotel RB1552 mkii
 Recomandare bicicleta electrica

Venom - The Last Dance

Demolarea blocurilor prea vechi s...

Alimentare motor stea-triunghi
 Contact pornire aproape blocat de...

Nonce cu Javascript si Nginx pt I...

Sigma 28-45mm F/1.8

BT extragere parere va rog
 

Inchidere card si cont BRD

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#19
ITnoob

ITnoob

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 05.07.2007

 lightpawn, on 21st March 2009, 03:03, said:

E belea...
Prin 2004 nevasta-mea si-a blocat cardul BRD intr-un bancomat... deh, nu e blonda, dar asa e cand umbli cu mai multe carduri, mai incurci pin-urile (asta ca sa "o scot").

Am zis "what da' hell" lasa-l de tot ca si-asa nu ne trebuie, am vorbit la BRD - e adevarat, doar telefonic, inchidem cardul, ok, no problem. Si am uitat de problema.

In 2006 am vrut sa facem un credit si - surpriza - nevasta-mea era raportata in CRB pentru niste leuti neplatiti la timp la minunata banca (vreo 20 RON daca mi-aduc bine aminte). Ma rog, s-a rezolvat cu interventii, ne-au dat o adresa in care mentionau ca sotia mea nu are datorii catre ei etc... dar asta dupa ce am apasat niste butoane la nivel inalt.

Scuze, sunt putin off-topic se pare... ideea e ca trebuie mers la ei si obtinut pe hartie ca ai terminat 100% ca sa nu te trezesti cu surprize.

Oare mai poti sa obtii dupa un an hartiile pe care sa scrie ca ai contul inchis? In definitiv, n-ar trebui sa se dea obligatoriu clientului o copie dupa actele care atesta ca s-a inchis un cont?

#20
cmidp

cmidp

    medicine for the brain

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,078
  • Înscris: 02.03.2003
BRD sunt niste camatari. Pentru inchiderea unui cont deschis in 2008 au cerut o taxa de inchidere de 25 de euro pentru ca am beneficiat gratuit de rahatul lor de online-banking. E drept ca in contractul din 2008 scria ceva de genul asta esti pasibil de o taxa (nu era exprimata clar) in caz ca inchizi contul. Evident ca lunar am platit comisioane si taxe cat cuprinde.

In concluzie: EVITATI PRIN ORICE MIJLOACE BRD-ul.

#21
donnarumsfeld

donnarumsfeld

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 191
  • Înscris: 21.05.2012
1.  da
2.  da
3. teoretic se inchide pe loc
4.nimic

#22
dark

dark

    Nu avem Xerox!!! Marfa vândută nu se schimbă!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 62,334
  • Înscris: 16.03.2004

 cmidp, on 23 octombrie 2014 - 11:35, said:

In concluzie: EVITATI PRIN ORICE MIJLOACE BRD-ul.
Crezi ca alte banci sunt mai misto? Chestii de astea intalnesti si la altele...

#23
falconete

falconete

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 03.07.2010
Nu va mai faceti fratilor carduri si conturi la BRD!Cei mai mari hoti,dai vre-o 12 euro cand deschizi cont si faci card si ca sa il inchizi dai vre o 25 de euro.Asta e treaba recenta,februarie 20015.Asa se intampla cand faci la repezeala,ti e lene sa te deplasezi la alta banca deoarece e  mai aproape BRD.

MML de hoti!

#24
dark

dark

    Nu avem Xerox!!! Marfa vândută nu se schimbă!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 62,334
  • Înscris: 16.03.2004

 falconete, on 17 februarie 2015 - 15:38, said:

Nu va mai faceti fratilor carduri si conturi la BRD!Cei mai mari hoti,dai vre-o 12 euro cand deschizi cont si faci card si ca sa il inchizi dai vre o 25 de euro.Asta e treaba recenta,februarie 20015.Asa se intampla cand faci la repezeala,ti e lene sa te deplasezi la alta banca deoarece e  mai aproape BRD.

MML de hoti!

Nu uita sa tii bine copia dupa cererea de inchidere cont, sa nu ai surpriza ca, desi ai dat atatia bani, totusi contul curent ti l-au lasat activ.

 ITnoob, on 27 decembrie 2011 - 20:26, said:

In definitiv, n-ar trebui sa se dea obligatoriu clientului o copie dupa actele care atesta ca s-a inchis un cont?

Bineinteles!

#25
sirius208

sirius208

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,763
  • Înscris: 17.06.2014
Si eu vreau sa inchid un Visa Clasic si contul aferent, nu am internet banking activat pe el. Mai am aprox 100 lei pe card. Care este pana la urma costul total al inchiderii ambelor si cam cat dureaza. Multumesc.

#26
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,894
  • Înscris: 10.12.2006
Eu le-am tot ținut partea justificând costurile cu calitatea serviciilor, dar băi! Băi ce jaf îs ăștia de la BRD!

Am mers pe la inceputul anului să-mi închid contul, domnișoara stă 10 minute pe calculator apoi îmi zice dacă vreau neapărat să-l închid că taxa de administrare fusese deja sustrasă. Zic da, absolut, mai stă 5 minute pe calculator apoi zice că trebuie să plătesc ceva taxă de 15 euro pentru că am beneficiat de ceva promoție cu un card Maestro. Dar, zice ea, expiră cumva în 15 Mai și dacă închid contul după acea dată nu va mai trebui să o plătesc.

Vine 15 Mai si merg la bancă, zice aceeași domnișoară că am de plătit 15 euro pentru promoția aia. Îi zic că azi expiră. Stă 10 minute pe calculator si merge să vorbească cu colegu/șefu. îmi zic gata, se rezolvă. Vine înapoi, zice că taxa aia de 15 euro trebuie plătită oricând închid eu contul, azi sau peste 10 ani. Și pe lângă asta mai am de plătit taxa de administrare în valoare de tot 50 de lei.

Deci dacă închideam contul în ianurie plăteam doar taxa de promoție, acum plătesc de două ori.

Fac ceva pe elitiștii de la  BRD.

#27
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,931
  • Înscris: 06.10.2003
Sa cereti intotdeauna hartie stampilata de banca ca respectivul cont/card a fost inchis/omorat/dezactivat si ca nu mai datorati bancii nici un leut.

#28
catacx

catacx

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 30.01.2016

 falconete, on 17 februarie 2015 - 15:38, said:

Nu va mai faceti fratilor carduri si conturi la BRD!Cei mai mari hoti,dai vre-o 12 euro cand deschizi cont si faci card si ca sa il inchizi dai vre o 25 de euro.Asta e treaba recenta,februarie 20015.Asa se intampla cand faci la repezeala,ti e lene sa te deplasezi la alta banca deoarece e  mai aproape BRD.

MML de hoti!

Ce s-a comisionat cu 25 euro a fost inchiderea unui pachet de produse si servicii pe care l-ai detinut la BRD ( cel mai probabil Pachetul Select, care, printre altele, includea si abonament zero la on-line banking, dar se platea lunar comision de administrare a pachetului).
In rest, perfect de acord cu tine. O banca cu comisioane multe si absolut nesimtite in raport de calitatea proasta a produselor si serviciilor pe care le ofera. Au mai intervenit ceva schimbari in bine in ultima vreme, dar pe mine nu m-ar mai convinge sa le devin client...

#29
Crystynika

Crystynika

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 05.05.2007

 Mizu, on 15 mai 2015 - 16:50, said:

Eu le-am tot ținut partea justificând costurile cu calitatea serviciilor, dar băi! Băi ce jaf îs ăștia de la BRD!

Am mers pe la inceputul anului să-mi închid contul, domnișoara stă 10 minute pe calculator apoi îmi zice dacă vreau neapărat să-l închid că taxa de administrare fusese deja sustrasă. Zic da, absolut, mai stă 5 minute pe calculator apoi zice că trebuie să plătesc ceva taxă de 15 euro pentru că am beneficiat de ceva promoție cu un card Maestro. Dar, zice ea, expiră cumva în 15 Mai și dacă închid contul după acea dată nu va mai trebui să o plătesc.

Vine 15 Mai si merg la bancă, zice aceeași domnișoară că am de plătit 15 euro pentru promoția aia. Îi zic că azi expiră. Stă 10 minute pe calculator si merge să vorbească cu colegu/șefu. îmi zic gata, se rezolvă. Vine înapoi, zice că taxa aia de 15 euro trebuie plătită oricând închid eu contul, azi sau peste 10 ani. Și pe lângă asta mai am de plătit taxa de administrare în valoare de tot 50 de lei.

Deci dacă închideam contul în ianurie plăteam doar taxa de promoție, acum plătesc de două ori.

Fac ceva pe elitiștii de la  BRD.

Si eu am avut acel card Maestro care continea un pachet de 'beneficii'. Insa nu am fost informata atunci cand l-am facut de existenta acestei taxe de inchidere. Era mentionata undeva pe hartii o taxa, fara a se spune valoarea. Citind ulterior contractul, am aflat ca trebuia sa primesc si o hartie cu taxele aferente la momentul deschiderii pachetului, insa nu am primit.
Mai mult, eu nu am vrut acel pachet, insa doamna de la casierie mi-a zis ca 'e gratis' - adica e ca si cum mi-as deschide un card Maestro, nu e niciun cost in plus.

Sunt foarte neprofesionisti, asa ca azi mi-am inchis cont/card/tot . Cardul Maestro cu pachet l-am inchis mai inainte, si am platit 15 EUR ( Si nu, nu poti plati in valuta, trebuie sa vii cu LEI, desi comisionul e trecut in EUR - si cursul de schimb e unul din ala mizerabil)
Cardul VISA l-am inchis azi, si a trebuit sa mai platesc 20 de lei (Care, mi s-a spus ca sunt pentru 'comisioane' - nu mi s-a explicat ce comisioane) - presupun ca e comisionul de intretinere card pe anul in curs - pe care trebuie sa il platesti complet, pe tot anul)
Nu am avut nici timp nici chef sa ma cert, ma bucur ca am scapat de ei.

Contul mi-a zis ca se inchide in max 30 de zile, cum e scris si pe contract (am verificat) dar nu mai creeaza costuri suplimentare.

Edited by Crystynika, 08 February 2016 - 16:31.


#30
dark

dark

    Nu avem Xerox!!! Marfa vândută nu se schimbă!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 62,334
  • Înscris: 16.03.2004

 Crystynika, on 08 februarie 2016 - 16:30, said:

Contul mi-a zis ca se inchide in max 30 de zile, cum e scris si pe contract (am verificat) dar nu mai creeaza costuri suplimentare.
Neaparat sa te duci sa verifici asta, dupa 30 de zile, in alta agentie. Sa-i intrebi asa: "as dori sa aflu soldul din contul meu curent", ei trebuie sa-ti raspunda: "dar nu aveti niciun cont curent".

costuri suplimentare nu va crea contul curent, insa daca banditii astia nu ti-l inchid, va genera comision 0,83 euro pe luna.

#31
coxe

coxe

    New Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1
  • Înscris: 05.03.2016
Acum eu cred ca vina pentru situatii de genul asta sunt comune. Noi ca si clienti, daca am sta 2-3 min sa ne uitam pe listele de comisioane am sti ce semnam si ce intrebari sa adresam. Iar cei de la banca ca omit sa chiar nu stiu(unii angajati) sa iti spuna toate comisioanele. Ideea este ca nu trebuie sa iti pui toata increderea in banca si sa te documentezi 5 minute inainte sa semnezi un contract.

Edited by coxe, 05 March 2016 - 10:30.


#32
dark

dark

    Nu avem Xerox!!! Marfa vândută nu se schimbă!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 62,334
  • Înscris: 16.03.2004

 coxe, on 05 martie 2016 - 10:30, said:

Acum eu cred ca vina pentru situatii de genul asta sunt comune. Noi ca si clienti, daca am sta 2-3 min sa ne uitam pe listele de comisioane am sti ce semnam si ce intrebari sa adresam. Iar cei de la banca ca omit sa chiar nu stiu(unii angajati) sa iti spuna toate comisioanele. Ideea este ca nu trebuie sa iti pui toata increderea in banca si sa te documentezi 5 minute inainte sa semnezi un contract.
Fii sigur ca angajatii nu au lacune de memorie cand e vorba de comisioane! Partea asta o stiu ei cel mai bine! [ http://s22.postimg.org/uainyx3rx/yes.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate