Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
subaru forester gpl?
Last Updated: Apr 11 2012 15:07, Started by
silvelu82
, Dec 15 2008 23:30
·
0
#19
Posted 22 January 2009 - 23:55
qudatheo, on Dec 17 2008, 18:00, said: Decat sa-l luati la mistouri ieftine, mai bine i-ati raspunde omului la ceea ce a intrebat: cat consuma real masina ? E treaba lui cat da pe ea, poate o ia la mana a doua, poate o primeste in dar de la cineva... asta nu s-a pus in discutie. Si cam toate raspunsurile voastre de aici - mai putin unul, doua - sunt susceptibile de off-topic. on : e o aiureala sa pui gpl pe-un suv, ca dealtfel pe orice masina. am mers cu masini echipate cu gpl si pot spune ca sint lenese. |
#20
Posted 28 January 2009 - 14:59
Multe raspunsuri, foarte putine cu rost sau care sa ajute.
Exista vad, in continuare o mare greseala in ceea ce priveste Foresterul, modelul vechi. Si anume faptul ca nu prea e SUV, in consecinta n-are nici greutati de SUV (al meu, MY2007, are 1475 kg, motor 2.0) si nici rotane cat toate zilele (de exemplu merg roti pe 15"). In consecinta, jante de tabla + cauciucuri de iarna noi noute m-au costat 18 milioane. Puteam sa iau cu 8 milioane, dar nu ma interesau gumele ca erau vechi iar respectivul n-a vrut sa-mi vanda doar jantele. Motorul de 125CP nu stiu cat consuma, a mea duce ~14 in Bucuresti (mers fara sa dorm) si 9% afara, la viteze 120-130/h. La 110 dar trafic lejer, fara bagaje am scos 8%. Asa ca se merita si GPL daca vrea omu'! |
#21
Posted 28 January 2009 - 21:24
Conversia GPL are ca principala motivatie scaderea costului atribuit combustibilului.
Daca masina circula in Bucuresti in jur de 1000 km/luna cu un consum mediu de 15 litri/100 km se cheltuieste in jur de 450 Ron /luna folosind benzina.Folosind GPL s-ar cheltui in jur de 300 Ron/luna.Calculul este aproximat. O instalatie GPL performanta cred ca depaseste lejer 2200 Ron. Pentru mine nu ar fi rentabila conversia GPL decat daca ipotetic as circula prin Bucuresti mai mult de 1500-2000 Km/luna. Pentru regimul extra-urban personal nu mi se pare rentabila conversia GPL decat daca ipotetic as circula in jur de 1600 km/luna ( adica 4 drumuri dus-intors/luna la Poiana Brasov din Bucuresti). |
#22
Posted 31 January 2009 - 20:14
Merita GPL pus pe Subaru. In unele tari vin echipate din fabrica. Daca ar merge zi de zi pe drumurile pe care circul unde doar in 2 locuri poti da 80 km/h restul mergi cu 60, poti sa mergi si cu gaz lampant daca asta inseamna cost mai mic! Cei ce n-au mers cu GPL habar n-au, cei ce au mers, folosesc in continuare!
|
#23
Posted 01 February 2009 - 00:13
De asta ce spuneti: http://www2.autovit....u... Cauta !
Hummer cu GPL ,primul din lista Sorry for of-topic Edited by LaurX, 01 February 2009 - 00:14. |
#24
Posted 03 February 2009 - 23:35
TLGTLC, on Jan 31 2009, 20:14, said: Merita GPL pus pe Subaru. In unele tari vin echipate din fabrica. Daca ar merge zi de zi pe drumurile pe care circul unde doar in 2 locuri poti da 80 km/h restul mergi cu 60, poti sa mergi si cu gaz lampant daca asta inseamna cost mai mic! Cei ce n-au mers cu GPL habar n-au, cei ce au mers, folosesc in continuare! |
#25
Posted 12 February 2009 - 18:34
Salut! Astia care nu au mers cu GPL, habar nu au de ce economie faci, si de ce performante are masina. Eu am un Hyundai Galloper, deci nu SUV, ci Off Road, (echivalentul lui Mitsubishi Pajero) benzina, 3000cmc, si pot spune ca merita fara discutie GPL. In Bucuresti, imi consuma 16% benzina, iar GPL 18%. 1 litru benzina este 3.3 lei, iar 1 litru GPL este 1.8 lei. Iar despre performante, pot spune ca daca este reglata instalatia bine, nu se simte diferenta de putere intre benzina si GPL. Nici in off road nu este diferenta. ZAU!
|
#26
Posted 23 March 2012 - 12:10
Salutare,
Mi am luat un SUBI second din 2008 cu 85.000 de km. Imi place asa tare ca ma gandesc ca sigur il vom tine 3-5 ani .... Baietii de la SMT vand ei o instalatie GPL (VIALLE LPI) care zic ei e dedicata Forester, si costa 2000 EUR. A Aveti idee merita dat banii pe aceea instalatie versus o alta? O zi senina, Radu Edited by Hoinar_2006, 23 March 2012 - 12:11. |
#27
Posted 23 March 2012 - 23:12
Salutare, poti sa montezi linistit o instalatie GPL. eu am pe Toyota Land Cruiser (motor de 4000 cmc) instalatie GPL. Am 120.000 km cu masina in 2 ani mers aproape exclusiv pe gaz. In total masina are 179.000 km. Nu s-a uzat nici motorul, si nici lenta nu este iti garantez. Consumul la motorul meu este undeva la 25% in oras si 15-18% la sosea (viteza de croaziera 150 km/h pe autostrada). Din punctul meu de vedere instalatia si-a scos banii de cateva ori pana acum. Ca si costuri totale de rulare/km sunt mai mici la o masina cu GPL decat la un diesel. La un rulaj sub 10.000 km/an nu se justifica investitia.
Daca iti montezi sfatul meu este sa alegi butelia cea mai mare pentru a avea mai multa autonomie. Eu am montat o butelie de 110 l in care incap cam 85-87 l cand este complet goala. Bafta la achizitie!! |
#28
Posted 10 April 2012 - 06:23
La Forester sunt scumpe amortizoarele de pe spate, mai ales la versiunile cu xenon (peste 2000ron/buc).
Incarcatura suplimentara pe puntea spate o sa vada in durata de viata a amortizoarelor . E drept ca si un consum urban de 20l/100km(2.5turbo) este mare dar economia facuta cu gazul o sa insemne costuri suplimentare pe alta parte. |
|
#29
Posted 10 April 2012 - 08:33
Din punct de vedere al amoortizoarelor, nu are nicio relevanta daca Foresterul este cu faruri xenon sau halogen !
Problema este cu amortizoarele self-leveling (alea sunt scumpe). Dar aici se poate discuta: 1. Ce inseamna "incarcare suplimentara" ? In mod normal, nu faci plinul atat cu benzina cat si cu gaz ... Nu cred ca o incarcare suplimentara de 20-30 kg va nenoroci amortizoanrele. Poate @Hoinar are 70 de kg iar proprietarul anterior avea 150 kg ! Si nevasta--sa vre-o 120 ! 2. La o adica, in caz de Doamne-Fereste, se pot pune amortizoare normale, nu-i neaparata nevoie de self-leveling. |
#30
Posted 11 April 2012 - 15:07
Doar o completare la punctul 2 al lui Marr: daca se pun amortizoare normale trebuie schimbate si arcurile, altfel masina va sta lasata de spate chiar si cand e goala.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users