Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Incepator pe zapada
Ultima postare: dec 01 2011 23:35, Inițiat de
micutza08
, nov 27 2008 18:01
·
0
#379
Publicat: 03 martie 2010 - 13:16
Cumulus, on 3rd March 2010, 09:40, said: Asta e la fel cu ESP-ul, de ce sa-l iei daca nu-l folosesti poate niciodata? Multe prostii pe toate drumurile. @acidman Asta cu tinutul din acceleratie merge si nu merge. In niciun caz un incepator nu va accelera intr-un astfel de moment ci mai mult ca sigur va frana. |
#381
Publicat: 03 martie 2010 - 16:26
fiecare intelege cum vrea.eu am inteles din acel link ca daca mergi doar prin bucuresti de exemplu,nu ai nevoie,la fel ca si in orasul meu, alt exemplu.
iar esp-ul nu iti da atata bataie de cap an de an,nu se consuma,deci nu costa atat,si poti avea nevoie de el oricand,nu doar cateva zile pe an(plus ca poti dezactiva).deci nicio comparatie dupa mine. Editat de alinnc, 03 martie 2010 - 16:35. |
#382
Publicat: 03 martie 2010 - 19:37
alinnc, on 1st March 2010, 07:43, said: articol care spune asa: "Pentru 3 zile de zapada pe an in care nu va ganditi sa parasiti orasul, rularea cu un set de anvelope “all seasons” ar trebui sa fie suficienta. Rularea cu anvelope de iarna pe asfalt uscat ar fi o risipa inutila." Sunt perfect de acord cu autorul articolului. Singura mentiune e ca la masinile puternice, tractiune pe spate e cam obligatoriu cu anvelope de iarna. In rest pierzi mai mult timp cu cele doua schimburi vara-iarna si iarna-vara decat poti castiga cu folosirea anvelopelor de iarna in cazul celor trei zile. Anul viitor o sa fiu si eu obligat la anvelope de iarna. |
#384
Publicat: 03 martie 2010 - 23:28
cipaul, on 3rd March 2010, 19:37, said: In rest pierzi mai mult timp cu cele doua schimburi vara-iarna si iarna-vara decat poti castiga cu folosirea anvelopelor de iarna in cazul celor trei zile. cipaul, on 3rd March 2010, 19:37, said: Anul viitor o sa fiu si eu obligat la anvelope de iarna. |
#385
Publicat: 04 martie 2010 - 05:58
Evergreen, on 3rd March 2010, 23:28, said: cit dai la o vulcanizare pt schimbat de roti sau schimbat anvelopele pe jante e asa de mult comparat cu cit dai pe o aripa si un far bulite de un autobuz?!?!? detalii Schimb masina, tipul de combustibil: se dubleaza probabil cuplul, creste latimea anvelopei asa ca nu mai tine figura cu adidasi pe fata. Am uitat in postul anterior ca aici vorbim de fapt de incepatori: la ei merita anvelope de iarna chiar daca ninge o singura zi pe an. |
#386
Publicat: 04 martie 2010 - 10:44
#387
Publicat: 01 decembrie 2011 - 23:35
Eu am mers 4 ierni cu anvelope de vară și nu am avut absolut nicio problemă majoră. Anul ăsta mi-am pus gume 4season marcate M+S plus munte și fulg de zăpadă mai mult obligat fiind de lege. Decât să dau amendă 600 de roni mai bine dau 1200 de roni și imi iau gume mi-am zis.
Indiferent dacă ai gume de vară sau de iarnă, recomand precauție mai multă iarna și viteză mai mică. Nu toată lumea are bani să-și încalțe mașina. 1200 de lei sunt aproape 2 salarii minime iar dacă stai să te gândești că e criză financiară și iarna oricum sunt cheltuieli mai mari mulți nu pot să-și permită achiziția asta. Mai sunt și cei care nu vor să-și cumpere pentru că nu le consideră utile. Eu pot să confirm că poți face față și cu gume de vară iarna dar să fi mai precaut, oricum trebuie să fi precaut și cu cele de iarnă. Editat de K-X-T, 01 decembrie 2011 - 23:36. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi