Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Incepator pe zapada
Last Updated: Dec 01 2011 23:35, Started by
micutza08
, Nov 27 2008 18:01
·
0
#343
Posted 15 February 2010 - 20:36
eram si eu tanar si incepator si cu portofelul gol. Si aveam 4 cauciucuri de vara uzate bine de tot si era decembrie. si zmeu fiind ca eu merg pana pe luna cu dieselu de 68cp din '95 si fara Abs, m-am dus si mi-am pus 2 cauciucuri de vara reesapate pe rotile din fata si am zis ca e lux. mergeam incet, neavand experienta, nu ma bagam, cum zice geopsi, totul era ok... Asta pana m-am dus o strada intreaga in derapaj pt ca am luat un viraj cu 30km/h. sau cand mergand cu ~15km/h am intors foarte larg si lejer intr-o parcare, iar in varful virajului masina a derapat brusc cu toate rotile si am facut 3 piruete complete. Si multe altele.... Cum o venit caldura, schimbat masina cu una mai moderna, gume noi de vara, gume noi de iarna. am trecut o iarna fara nici macar un derapaj sau un moment de tensiune. am mers si prin munti pe niste drumuri forestiere fara parapeti, pe gheata curata fara pic de emotie.
Anul asta am zis ca zapada nu o sa fie si nu m-am grabit sa trec la incaltari de iarna. la prima zapada, m-am crucit cand am vazut ca ma chinuiam sa iau un simplu viraj, in ziua aia am pus gumele de iarna sus si deja aveam cu totul si cu totul alta masina. gumele de iarna, nu pot fi inlocuite de absolut nici un sistem electronic. chestia cu ramasul impotmolit e pur si simplu relativa. prin decembrie am ramas impotmolit in propria curte, cu tot cu gume de iarna, dar dupa ce am iesit din curte mergeam cu viteze de 3 cifre in mod constant pe zapada in trafic intens (depasiri, franari bruste, viraje, etc), nu ma simteam in deplina siguranta, dar situatia o impunea (nu merg asa de obicei, acela o fost un drum mai special, tocmai din cauza grabei am ramas importmolit in curte). |
#344
Posted 15 February 2010 - 21:29
richelieu, on 15th February 2010, 14:48, said: Nu exista allseason mai bun decat unul de sezon. In cele mai multe situatii, allseason e de kko atat vara cat si iarna. Sa nu mai vorbesc de faptul ca se toaca mult mai repede decat cele de sezon, deci nici macar economie nu faci cu ele. L.E. Iar cele pe care le-ai pus tu in link....sunt de ...iarna richelieu, on 15th February 2010, 15:12, said: Pe site-ul respectiv, sunt catalogate la winter , iar profilul este mai ..winter intr-adevar. Dar din explicatii, intr-advar ar fi cam aceeasi situatie cu Nokian-ul. Sunt niste Allseason, winter oriented . Cu o anvelopa de iarna nu e tocmai placut sa franezi la 30C, dar cu astea nu ai probleme. Nu am sustinut ca sunt mai bune decat cele de iarna sau decat cele de vara, dar toata lumea e pornita impotriva anvelopelor all-season. Eu fac cam 15000 km / an cu masina mea (sa zicem, de obicei mai putin). Poate mai si scap o data-de 2 ori pe an pana pe la Otopeni, in rest sunt in Bucuresti. In cazul asta, cauciucuri de vara/iarna nu numai ca sunt inutile (diferenta insesizabila in aceste conditii), dar pana sa le uzezi profilul, le trece termenul de utilizare in siguranta. |
#345
Posted 15 February 2010 - 22:36
iarna asta doar cateva zile au fost printre masini de dezapezit prin oras,as fi putut sa iau taxi si ramaneam fara cateva sute de mii,dar a mers si cu masina,am fost printre cei mai rapizi desi am tinut cont de conditii.recunosc ca daca aveam de iarna as fi mers mai rapid dar la ce m-ar fi ajutat?poate chiar as fi facut accident bazandu-ma pe extra-grip.
daca or sa oblige la cele de iarna ori o sa merg ilegal(fara) ori o sa fiu cu adevarat pericol fiindca o sa-i dau cam ca vara.o sa-i dau 80 cand ceilalti or sa mearga cu 40-50 maxim.oare va fi mai sigur?cu mine clar fac o greseala daca ma obliga. |
#346
Posted 15 February 2010 - 22:38
Alice da, se numesc all-season dar nu toate sunt egale, ca sa zic asa, mai e ratingul M+S pe care nu toate il au.
De exemplu: Continental EcoContact ContiEcoContact_3_Prod.jpg 91.32K 36 downloads Toyo Vario V2/Nokian W+/Nokian WR G2 57966088_6c21899a0f.jpg 84.59K 16 downloads nokian_w_plus.jpg 39.68K 22 downloads Nokian_WR_G2___02a.jpg 617.19K 19 downloads Sunt destul de diferite desi toate sunt considerate all-season. aalinc acum vorbesti ca cei ce sustin masinile cu cuplu mic si tractiune fata care cica sunt mai usor de manevrat iarna. Nu e musai daca ai extra-grip si extra-putere sa folosesti toate resursele de fiecare data, important e sa te deplasezi eficient si relaxat. Bun, eu personal nu cred ca are sens sa mai vorbim despre utilitatea rotilor de iarna (sau macar despre utilitatea unora all-season mai rasarite gandite si pentru zapada) gandindu-ne ca ne descurcam oricum in orice conditii. Sigur ca e posibil asa ceva, chiar si cu roti de vara te poti descurca iarna dar mi se pare derizoriu ca un drum pe care in mod normal il faci in 40-50 min. iarna sa-l faci in 2-3 ore ca merge lumea preventiv cu 30/h si se mai si ciocaneste pe alocuri... Edited by fastcarjunkie, 15 February 2010 - 23:06. |
#347
Posted 15 February 2010 - 22:58
Si eu sunt incepator si prina zaoada m-a prins in Bucuresti cu vechile cauciucuri all season (niste Pirelli nu stiu ce model). M-am descurcat destul de bine zic eu, desi a fost mai greu la inceput. Eh, dupa ce a trecut prima zapada am pus mana si mi-am luat cauciucuri de iarna (resapate de la Praktiker parca) pentru ca nu ma simteam destul de in siguranta. Diferenta foarte mare, mai ales la mine in oras(Ramnicu Sarat) unde nu prea se dezapezesc ca lumea drumurile si am de mers mult pe zapada tasata sau gheata.
Morala: mai ales pentru incepatori, recomand chiar si cauciucuri de iarna ieftine / resapate. |
#350
Posted 16 February 2010 - 10:27
alinnc, on 15th February 2010, 22:36, said: iarna asta doar cateva zile au fost printre masini de dezapezit prin oras,as fi putut sa iau taxi si ramaneam fara cateva sute de mii,dar a mers si cu masina,am fost printre cei mai rapizi desi am tinut cont de conditii.recunosc ca daca aveam de iarna as fi mers mai rapid dar la ce m-ar fi ajutat?poate chiar as fi facut accident bazandu-ma pe extra-grip. daca or sa oblige la cele de iarna ori o sa merg ilegal(fara) ori o sa fiu cu adevarat pericol fiindca o sa-i dau cam ca vara.o sa-i dau 80 cand ceilalti or sa mearga cu 40-50 maxim.oare va fi mai sigur?cu mine clar fac o greseala daca ma obliga. aici incercam sa ajutam pe cei cu putina experienta care vor sa invete cate ceva. "o sa-i dau cam ca vara" ? tu cam cat ii dai vara in oras ? si totusi cam ce experienta ai ? |
#351
Posted 16 February 2010 - 10:35
Ade_Dear, on 15th February 2010, 20:36, said: prin decembrie am ramas impotmolit in propria curte, cu tot cu gume de iarna, dar dupa ce am iesit din curte mergeam cu viteze de 3 cifre in mod constant pe zapada in trafic intens (depasiri, franari bruste, viraje, etc), nu ma simteam in deplina siguranta, dar situatia o impunea (nu merg asa de obicei, acela o fost un drum mai special, tocmai din cauza grabei am ramas importmolit in curte). aalinn, on 16th February 2010, 10:27, said: tu esti un pilot , nu un sofer(am fost printre cei mai rapizi). problema e ca postezi aberatii la "Incepatori" . Daca nu esti incepator poti sa postezi astfel de aberatii la alt topic gen "a venit iarna" aici incercam sa ajutam pe cei cu putina experienta care vor sa invete cate ceva. "o sa-i dau cam ca vara" ? tu cam cat ii dai vara in oras ? si totusi cam ce experienta ai ? ai dreptate, dar de faza de mai sus ce zici ? orice graba ai fi avut, Ade Dear, chiar si o viata de om, nu ti-ar fi dat dreptul sa pui in pericol alte vieti. dar, asta e... |
#352
Posted 16 February 2010 - 11:25
fastcarjunkie, on 15th February 2010, 22:38, said: Alice da, se numesc all-season dar nu toate sunt egale, ca sa zic asa, mai e ratingul M+S pe care nu toate il au. De exemplu: Continental EcoContact ContiEco...t_3_Prod.jpg Conti EcoContact sunt anvelope de vara, alaturi de PremiumContact si SportContact. |
|
#353
Posted 16 February 2010 - 11:54
Nu am zis ca toate cauciucurile all-season sunt bune. Am zis doar ca nu sunt toate proaste.
Conti sunt de vara: http://www.tirestest...ntal/index.html Toyo sunt all-season: http://www.tirestest...toyo/index.html Iar Nokian-urile sunt de iarna: http://www.tirestest...kian/index.html La Nokian exista un singur model all-season, "All Weather Plus". Acelasi lucru il obtii si daca te uiti pe site-ul producatorilor. |
#354
Posted 16 February 2010 - 12:34
#355
Posted 16 February 2010 - 14:00
Se pare ca termenul de all-season a disparut din oferta multor producatori.
http://www.tirerack....ental-tires.jsp |
#356
Posted 16 February 2010 - 15:07
fastcarjunkie, on 15th February 2010, 22:38, said: Alice da, se numesc all-season dar nu toate sunt egale, ca sa zic asa, mai e ratingul M+S pe care nu toate il au. Nokian W+ nokian_w_plus.jpg Sunt destul de diferite desi toate sunt considerate all-season. Eu am tipul acesta de Nokian si pe langa M+S are si insemnul de iarna cu* "steluta" - (winter). Deci, consider ca sunt de iarna si nu all-season. Acelasi lucru mi s-a spus si de la firma de unde le-am luat - de iarna. Edited by daalos, 16 February 2010 - 15:09. |
#357
Posted 16 February 2010 - 15:09
Nokian -din cate stiu- nu face cauciucuri speciale pentru un sezon. Face insa niste cauciucuri Allseason, "winter oriented", adica mai bune iarna decat vara...dar care merg in orice anotimp. Este pe dos fata de majoritatea allseasonurilor
|
|
#358
Posted 16 February 2010 - 15:36
^^ In Finlanda e un pic diferita notiunea de "all-season", la ei probabil sunt 2 anotimpuri: unul cu zapada si unul cu mai putina zapada.
Oricum nu e atat de important, ne uitam dupa marcaje, citim recenzii, ne uitam la buget si alegem cauciucurile potrivite fiecarui sezon. |
#359
Posted 16 February 2010 - 15:44
richelieu, on 16th February 2010, 15:09, said: Nokian -din cate stiu- nu face cauciucuri speciale pentru un sezon. Face insa niste cauciucuri Allseason, "winter oriented", adica mai bune iarna decat vara...dar care merg in orice anotimp. Este pe dos fata de majoritatea allseasonurilor Oricum, Nokian sunt incomparabile pe zapada/ghiata fata de Goodyear Fortera M+S pe care le-am avut pe masina (le las pt. vara). Cu Nokian ma-am bagat pe unde "au vrut muschii mei" - fara probleme. Cu Goodyear o lua masina in toate partile pe zapada mica de ma lua cu "calduri' cu tot 4x4 cuplat... Initial am vrut sa iau Dunlop Grandtrek - dar nu am mai prins, se epuizase stocul, dar nu-mi pare rau deloc acum ca am luat Nokian. |
#360
Posted 16 February 2010 - 15:53
Nu e de mirare... ele sunt performante pentru iarna, intr-o utilizare "normala" greu se poate face iarna diferenta dintre ele si unele speciale de iarna. Vara in schimb, se simte diferenta ...dar daca ai Goodyear-urile, e ok. Am mai spus-o...pe Pathfinder am Continental Crosscontact LX care sunt allseason M+S( mai ..de vara) si...desi o singura data am ramas impotmolit, acum dupa viscol, pe zapada mare, totusi se simte ca nu sunt ce trebuie iarna. Ce-o mai fi din iarna asta, o sa mergem cu ele...dar la anul o sa-i pun de iarna.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users