Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Incepator pe zapada
Ultima postare: dec 01 2011 23:35, Inițiat de
micutza08
, nov 27 2008 18:01
·
0
#328
Publicat: 15 februarie 2010 - 10:15
imi pare rau dar o sa spun eu concluzia
NU O SA NE SCHIMBAM MENTALITATEA NICI PESTE INCA 20 DE ANI nu ne pasa de cei din jur.la noi merge decat biciul si sper ca firmele de asigurari sa impuna obligativitatea cauciucurilor toti spun ca se simt bine cu cele de vara.uitati-va fratilor pe youtube la diferente clare intre cele de vara si cele de iarna.cititi prospectul (alinc) unde scrie ca nu mai sunt recomandate sub 7 grade .chiar daca e uscat pe jos si sunt sub 7 grade cele de vara nu mai au aceiasi performanta. gandestete la un amarat ca mine care si-a pus cauciucuri pentru binele meu si al celor din jur , si apari tu cu cele de vara si imi indoi o usa. ce vina am eu ? |
#329
Publicat: 15 februarie 2010 - 10:16
geopsi, on 13th February 2010, 15:54, said: Pai eu nu am avut probleme cu plecarea de pe loc. Aici conteaza mult cum sti sa o reglezi din ambreiaj, de plecat de pe loc plec si iarna si vara si cu Dacia si cu skoda ca din pusca ). Bine iarna nu chiar asa dar pot pleca normal. Nu cred ca vor impune cauciucurile si asta pentru ca nu pot prevedea conditiile meteo si alte chestii... Fa ca mine: ia-ti anvelope de iarna si vei constata cate prostii spui acum. Asa eram si eu: la ce-mi trebuie anvelope de iarna ca m-am descurcat cu cele de vara ale masinii? Ei bine le-am luat si iti spun ca am mers prin zapada mai mare decat garda la sol a masinii si m-am descurcat. Da, am ramas o data intr-un sleau de 20 cm cu gheata sticla pe jos. De acolo nu iesea nimeni. Diferenta este colosala, cu cele de vara iarna asta faceam ca majoritatea vecinilor mei: lasam masina acasa 2 luni pentru ca nu puteam iesi din parcare. Ma enerveaza cei care incurca traficul pentru ca stau sa faca reglaje din ambreiaj ca sa plece de pe loc si pastreaza 30 m distanta fata de cel din fata. Ma enerveaza cei care merg cu 20km/h cand e poate merge lejer cu 60 etc. Cred ca de iarna urmatoare vor fi obligatorii cauciucurile de iarna. Cine are bani de dat pe o masina trebuie sa aiba 8 milioane pentru 4 ani de folosinta, bani de revizii, asigurari, benzina etc. |
#330
Publicat: 15 februarie 2010 - 10:40
eu sunt adeptul folosiri anvelopelor de iarna. desi sunt fan mircea badea, nu pot sustine chiar toate timpeniile pe care le spune. si aici cand a spus ca el nu intelege folosirea acestui tip de anvelopa a scazut un pic in ochii mei. anul asta am mers cu masina cu cauciucuri de vara si a fost groaznic. unde anul trecut(zapada trecuta) treceam fara probleme, anul asta m-am chinuit de nu am mai stiut si deci in consecinta am lasat masina acasa si am folosit alte mijloace de deplasare. anvelopa de iarna face diferenta dar nu face minunii, eu am zis ca pana nu se folosesc anvelope de iarnamai toti conducatori auto nu mai scot masina pe zapada mare si viscol ca nu se merita ca vine unu care nu are nevoie de anvelope de sezon si te buseste de nu te vezi. si in concluzie as sugera sa mai lasam si masinile acasa ca nu ne dauneaza, sau cel putin sa iesim doar cand e necesar. cunosc multa lume care a iesit pe zapada si in viscol doar ca sa vada cat de soferi sunt si au regretat amarnic. sper sa nu ajungem toti sa regretam din cauza unor inconstienti.
Editat de prodanionut, 15 februarie 2010 - 10:42. |
#331
Publicat: 15 februarie 2010 - 10:58
Eu as lasa-o, dar nu am cum. Ca sa ajung unde am biroul (pe Alexandriei la vreo 2km dupa penitenciarul Rahova) ca sa ajung din Beller, ar trebui sa schimb minim 4 mijloace de transport in comun: autobuz din beller pana la televiziune, pe urma metrou pana la Eroilor, pe urma troleibuz pana la autogara Rahova..pe urma vreun maxi taxi ceva....prea dificil si ar dura prea mult.
|
#332
Publicat: 15 februarie 2010 - 11:37
Geopsi si care mai sustineti ca nu sunt necesare rotile de iarna rau faceti si dezinformati. Va intreb asa, pentru cultura mea generala, cum puteti voi cu 10-15k km/an cel mult sa contraziceti oameni care au sute de mii de km la activ parcursi in cele mai variate conditii?
Si ca fapt divers, o situatie pe cat de amuzanta pe atat de relevanta pentru discutia noastra: parcare Bricostore Baneasa, zapada buna (destul de tasata dar fara gheata), VW Touareg, integrala, roti de vara, se chinuia sa iasa dintr-o zona cu zapada mai putin calcata cu vreo 3 insi impingand la el. In tot timpul asta eu faceam cercuri in jurul lui cu AWD si roti de iarna... Ce ziceti, v-ati fi descurcat aici cu roti de vara/all-season? snw14101.jpg 200,78K 82 download-uri snw14102.jpg 105,07K 74 download-uri Editat de fastcarjunkie, 15 februarie 2010 - 11:42. |
#333
Publicat: 15 februarie 2010 - 12:24
nu m-as descurca dar nu ma duc acolo, ce treaba am ). Io va inteleg ca sunetti unii pasionati sa o luati prin mormane, treaba voastra, eu evit, mai bine parchez putin mai departe, nu sunt maniac sa ma duc cu masina pana in colt sau sa o parchez exact in fata portii ). Pe mine ma distreaza oamenii astia.
Cumulus, nu spun prostii, te cred ca sunt mai bune, daca nu ai ce face cu banii go for it, eu am alte treburi ). Pana acum nu am indoit la niemni nimic, in schimb mi-ai indoit altii bara din spate si o aripa spate... Tot mesteri din astia ai condusului pentru care viteza este singurul lucru pentru care traiesc )(nu aia mare ci aia neadaptata la conditiile de drum fie ca e vara sau iarna). |
#335
Publicat: 15 februarie 2010 - 12:41
Nu mai bateti campii ca nu trebuie gume de iarna.
Restul "lumii" care impun cauciucuri de iarna sunt cumva mai prosti si toti "desteptii" s-au adunat la noi? "Constiinta" se creaza prin impunere si disciplinare unde nu exista. Asa cum sunt acum obligatorii cauciucurile de iarna peste 3,5T, in curand vor fi pentru TOTI participantii in trafic. Nu aveti bani de intretinut masina - mergeti cu transportul in comun, cu bicicleta etc. Fiecare sa se limiteze la cat isi permite! Am vazut o antichitate de dacie care a luato razna pe zapada (drum drept) si s-a facut praf de un italian. Ce vina a avut omul care mergea corect, ca idiotul nu a fost in stare sa-si echipeze jaful si sa mearga corect? Pentru asta ar trebui amenzi foarte mari, retinerea talonului/permisului si puncte la greu. Asa cum trebuie sa ai ITP-ul valabil, frane, directie si lumini in regula, tot asa si cauciucuri corespunzatoare. |
#336
Publicat: 15 februarie 2010 - 12:47
aalinn, on 15th February 2010, 12:40, said: GEOPSI esti bestial , daca toti incearca sa iti explice ca un cauciuc de vara nu are aceiasi aderenta la frig chiar daca e uscat pe jos , tu de ce nu intelegi ? recunoaste ca e mai bine cu cele de iarna , dar ca nu vrei sa investesti in niste cauciucuri. Probabil cand se va ajunge sa fie ierni grele sau sa nu am ce face cu banii o sa imi iau cate o pereche de cauciucuri pentru fiecare luna a anului |
#337
Publicat: 15 februarie 2010 - 13:43
geopsi, on 15th February 2010, 12:24, said: nu m-as descurca dar nu ma duc acolo, ce treaba am ). Io va inteleg ca sunetti unii pasionati sa o luati prin mormane, treaba voastra, eu evit, mai bine parchez putin mai departe, nu sunt maniac sa ma duc cu masina pana in colt sau sa o parchez exact in fata portii ). Pe mine ma distreaza oamenii astia. Sigur, poti merge si cu roti de vara iarna dar e un pic aiurea sa ramai inzapezit in parcare si sa incepi sa lopatesti la caruta ca nu iese din zapada de cativa cm. |
#339
Publicat: 15 februarie 2010 - 14:28
fastcarjunkie, on 15th February 2010, 11:37, said: Ce ziceti, v-ati fi descurcat aici cu roti de vara/all-season? snw14101.jpg snw14102.jpg Editat de Alice, 15 februarie 2010 - 14:30. |
|
#340
Publicat: 15 februarie 2010 - 14:48
Nu exista allseason mai bun decat unul de sezon. In cele mai multe situatii, allseason e de kko atat vara cat si iarna. Sa nu mai vorbesc de faptul ca se toaca mult mai repede decat cele de sezon, deci nici macar economie nu faci cu ele.
L.E. Iar cele pe care le-ai pus tu in link....sunt de ...iarna Editat de richelieu, 15 februarie 2010 - 14:49. |
#341
Publicat: 15 februarie 2010 - 15:06
[quote name='richelieu' post='7810847' date='15th February 2010, 14:22']Nu stiu de ce cred eu ca si pe asfalt uscat franarea e mai buna cu gume de iarna....[/quote]
Pe asfalt uscat la temperaturi scazute e clar ca niste roti de iarna sunt mult mai aderente multumita compozitiei mai moi. [quote name='Alice' post='7810878' date='15th February 2010, 14:28']Exista si anvelope all-season extrem de bune, de exemplu astea: [url="http://www.toyojapan.com/new_tires/p_winter_vario_v2.html"]http://www.toyojapan.com/new_tires/p_winter_vario_v2.html[/url]. Pentru oras nu ai nevoie de mai mult. Eu am ramas impotmolit o singura data, cand am ramas cu masina suspendata.[/quote] [quote name='"http://www.toyojapan.com/new_tires/p_winter_vario_v2.html"']New Toyo's All-Season Radial Tyre, VARIO-V2, has been developed to achieve improved tyre performance for wet, dry and winter condition. The directional tread design with advanced silica reinforced tread compound provides safety driving to drivers.[/quote] Da, la fel ca si Nokian WR G2 ce sunt marketate tot ca all-season orientate pentru iarna. Prezenta striatiilor fine transversale sustine lucrul asta, ele fiind all-season in sensul ca nu se vor distruge foarte repede la rularea pe asfalt uscat la temperaturi mai ridicate. Sigur, vara e exact invers, ele nu se distrug dar aderenta oferita e net inferioara unor cauciucuri de sezon. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi