Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Am vazut odata un film...

Problema scurgere apa rama termop...

Durata estimata de viata a unei i...

Identificare filet butelie r290
 Sifon pe circuitul frigorific.

Vizibilitate Hard Disk nefolosit ...

Salariu minim european in Romania

verificare specificatii lapgop Asus
 Problema cu o camera Panasonic MD...

Probleme cu reddit

Problema sunet boxa noua

Despre proiectarea drumurilor urb...
 Final Cut Camera

Z6III vs Z8

Foloseste careva CFD-uri si sa ai...

Un calculator ieftin ?!
 

Incepator pe zapada

- - - - -
  • Please log in to reply
386 replies to this topic

#307
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007
imi pare rau pentru cei care spun ca nu au nevoie de cauciucuri de iarna .probabil sunt soferi de weekend sau cei care abia se taraie prin oras.
recomand a se vizualiza filme pe youtube gen [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GlYEMH10Z4s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#308
Ana_Karr

Ana_Karr

    Ana

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,500
  • Înscris: 06.04.2005
Adevarul este ca sunt si multe proaste in trafic. Deobicei in masini mici. Mai si gesticuleaza ofuscate. Deobicei se opresc in pozitii ciudate si nu mai ai loc sa le ocolesti pe nici o parte. Sunt si prosti, dar mai putini ca proastele. Prostii deoaicei au peste 50-60 de ani, incotosmanati bine, cu caciuli in cap, se uita numai in fata, nici nu vad pe laterale.
Concentratia mare de proaste in ultima vreme, este in parcarea de la Realul din Vitan la ora da varf. Iti vine sa lasi masina in mijloc si sa-ti bagi picioarele. Din pacate iti ajunge apa pana la genunchi, si nu te dai jos.

Edited by Ana_Karr, 13 February 2010 - 19:43.


#309
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,369
  • Înscris: 08.09.2006

View Postleeloo2442, on 13th February 2010, 18:09, said:

Parerea mea despre cei care circula cu cauciucuri de vara pe zapada, gheata si polei:

-inconstienti si prea saraci sa isi permita 2 cauciucuri macar de iarna;
-nesimtiti deoarece in loc sa mearga cu 50 merg cu 20 "la drum drept cu 30km/h ca sa fiu sigur ca nu am probleme", si astfel incurca circulatia.
eu circul cu ce viteza cred eu ca e in regula, si asta nu imi pui tu sau alticineva. Daca tu esti asul volanului e treaba ta, poti sa ma depasesti oricand, dar indiferent ce ar fi eu nu imi risc pielea sa ma trezesc la stirile de la ora 5.
Eu nu am sleauri din alea nici pe strada nici pe unde merg, iar cauciucuri o sa incerc dupa prima data cand nu o sa plec de pe loc sau o sa raman impotmolit, pana atunci, raman o alternativa pentru aia care umbla pe nu stiu eu pe unde, merg cu viteza, vor sa faca liciute iarna sau alte tampenii, sau pentru aia care au alte prioritati, eu unu nu investesc in niste anvelope doar de dragul de a da banii mai ales ca pana acum nu am tocit nici un rand de cauciucuri, toate le-am schimbat fie ca le-am spart si nu a mai mers pusa camera pe interior fie cum a patit tata din schibtaul cauciucurilor pe janta ca pierdeau presiune.
Oricum toate cele bune, ca oricum ne abatem de la topic. Dupa parerea mea atentia, si viteza redusa sunt singurele care te pot feri de pericole, cauciucurile pot reduce poate putin distanta de franare dar daca tu nu esti prevazator sa incetinesti cand sti ca vine trecerea si e carosabilul in conditii proaste degeaba e victima la 10 sau 2 metri aruncata daca e moarta :)).

#310
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007
geopsi de ce ti-ai cumparat masina daca nu iti permiti sa o intretii ?
sate vada vecinii ? pricepe odata , daca nu uitate la filmele de mai sus ca diferenta intre cele de vara si cele de iarna este imensa.
sper ca de la anul sa fie obligatorii aceste cauciucuri ca sa nu mai exista astfel de idei

#311
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,962
  • Înscris: 09.12.2004

View Postgeopsi, on 13th February 2010, 12:05, said:

Parerea mea ca om care nu am facut multi km cam 30-35k in aproape 3 ani e ca daca mergi prudent, pastrezi distanta corespunzatoare, iti asiguri vizibilitatea ai si in portbagaj niste material antiderapant mergi fara probleme iarna!

View Postgeopsi, on 13th February 2010, 15:54, said:

Pai eu nu am avut probleme cu plecarea de pe loc. Aici conteaza mult cum sti sa o reglezi din ambreiaj, de plecat de pe loc plec si iarna si vara si cu Dacia si cu skoda ca din pusca :)). Bine iarna nu chiar asa dar pot pleca normal.

View Postgeopsi, on 13th February 2010, 22:46, said:

eu circul cu ce viteza cred eu ca e in regula, si asta nu imi pui tu sau alticineva. Daca tu esti asul volanului e treaba ta, poti sa ma depasesti oricand, dar indiferent ce ar fi eu nu imi risc pielea sa ma trezesc la stirile de la ora 5.
Eu nu am sleauri din alea nici pe strada nici pe unde merg, iar cauciucuri o sa incerc dupa prima data cand nu o sa plec de pe loc sau o sa raman impotmolit, pana atunci, raman o alternativa pentru aia care umbla pe nu stiu eu pe unde, merg cu viteza, vor sa faca liciute iarna sau alte tampenii, sau pentru aia care au alte prioritati, eu unu nu investesc in niste anvelope doar de dragul de a da banii mai ales ca pana acum nu am tocit nici un rand de cauciucuri, toate le-am schimbat fie ca le-am spart si nu a mai mers pusa camera pe interior fie cum a patit tata din schibtaul cauciucurilor pe janta ca pierdeau presiune.
La indirjirea pe care o ai, sigur vei reusi in viata!!
eu unul dupa ce am citit aci imi vine sa ma duc sa imi predau permisul.... nu de alta dar ce stiu eu (si altii) din practica indelungata basca un alt nr de km in spate, e demolat de un user cu experienta la volan ce abia ajunge la genunchiul broastei....

#312
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,941
  • Înscris: 06.10.2003
Io mi-am pus gume de iarna dupa prima ninsoare (inceputul lui octombrie). Ca sa am un plus de siguranta, mai ales ca sunt cu mamaliga in geam (pe 26 fac 4 luni de condus). Stiam ca n-o sa ies ieftin cu gume noi-noute dar siguranta mea si a celor din jur (soferi, biciclisti, pietoni) valoreaza mai mult decat un set complet de gume de iarna (care oricum vor tine 3+ ani).

Nu regret decizia luata chiar daca nu fac pe mica Schumi pe drumeagurile patriei (ca sosele nu se pot numi). In Codul Rutier exista expresia "reducerea viteza pina la limita evitarii oricarui pericol" - o tampenie dpdv. juridic insa foarte valoroasa pentru soferi. Faptul ca masina e echipata de iarna 100% (ulei mai putin vascos, baterie noua, antigel rezistent la -40grade, gume de iarna, lopatica si nisip in porkbagaj, etc) NU inseamna ca esti ferit de evenimente nedorite. Un drum umed poate insemna portiuni inghetate unde vei derapa daca pui frana la viteze mari, in localitati te poti trezi cu tot felul de pietoni care trec strada pe si pe langa trecerea de pietoni, noaptea iara, ochii mari pe marginea drumurilor prin sate, etc, etc.

Peste toate astea trebuie adaugata increderea soferului in el si in masina sa - in cazul unei situatii limita, aceasta incredere poate face diferenta intre un accident si doar o spaima. Nu injurati pe cei ce circula cu 30km/h intr-o zona unde voi ati merge cu 60km/h - prudenta lor inseamna ca voi sunteti in siguranta. Cei care va pot baga in spital sau chiar omora sunt cei care circula cu viteza, nu melcii de pe sosele!

Edited by shiva, 14 February 2010 - 14:14.


#313
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,098
  • Înscris: 02.03.2003
Si melcii de pe sosele sunt la fel de vinovati.
Un astfel de exemplar terorizat din cauza fricii face o manevra ciudata si te trimite pe sensul celalalt.
Totodata unii dintre soferii care merg cu viteza o fac din cauza melcilor care merg pe banda 1 cu cel putin 20km/h sub limita legala.
Unele specii de melci dupa ce sunt depasite isi amintesc ca trebuie sa preia conducerea. Deci daca respectivul mergea pe autostrada de 130 cu 110, dupe ce l-ai depasit se enerveaza, calca buburuza din dotare si te depaseste.
Isi pastreaza avantajul pentru maxim 1 minut dupa care revine la viteza lui de 110.
Stiti si voi de cate ori se repeta circul.
Asa ca esti nevoit sa calci pedala la 170 si sa il lasi pe idiot sa isi verse frustrarile pe alt participant la trafic.
Am dat doar un exemplu dar in realitate sunt mult mai multe.

Referitor la cei incepatori am urmatoarele recomandari:
La prima zapada mergeti in parcarea unui supermarket cu cauciucurile de vara si testati masina (frane, viraje, mers cu spatele etc.). Asigurati-va ca nu loviti pe nimeni. Luati cu voi si un sofer mai vechi.
Dupa ce va obisnuiti cu comportamentul de sanie schimbati anvelopele cu cele de iarna si repetati testul. O sa aveti o idee despre ce poate masina.
Sunt situatii diferite: zapada afanata, inghetata, apa+zapada+gheata.
Pregati-va pentru fiecare, eventual iesiti noaptea ca sa nu fiti stresati de ceilalti participanti la trafic.
Nu este o rusine cand nu stii ceva, e mai rusinos sa o faci pe desteptul si sa incurci lumea.
Si inca o chestie: franati din timp, eventual apasati intermitent frana, sa ii instiintati pe cei din spate despre intentia voastra.



Cauciucurile de iarna sunt obligatorii in toate situatiile, chiar si pe masinile cu tractiune integrala.
Eu am bunul simt sa ii intreb pe cei care stiu exact care este situatia. Sfatul l-am primit acum multi ani de la un inginer bun si de la un pilot. I-am ascultat si nu am facut-o pe desteptul.
Cei care incurca traficul cu cauciucurile de vara sunt de obicei nesimtiti. Totusi, ca sa nu ma enervez, prefer sa consider ca respectivul a avut o urgenta si de aceea a fost nevoit sa iasa.

Cei care fac drumuri in perioada asta ar trebui sa aiba la ei si un cablu/sufa de tractare serioasa. Cele subtiri din benzinarii nu sunt bune de nimic.

#314
cipaul

cipaul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,297
  • Înscris: 15.10.2006

View Postshiva, on 14th February 2010, 14:14, said:

Peste toate astea trebuie adaugata increderea soferului in el si in masina sa - in cazul unei situatii limita, aceasta incredere poate face diferenta intre un accident si doar o spaima. Nu injurati pe cei ce circula cu 30km/h intr-o zona unde voi ati merge cu 60km/h - prudenta lor inseamna ca voi sunteti in siguranta. Cei care va pot baga in spital sau chiar omora sunt cei care circula cu viteza, nu melcii de pe sosele!

Iarna asta am vazut doar un accident pe DN1 facut de o Toyota cu cauciucuri de iarna care a depasit pe banda din dreapta un taxi. Dupa urmarile ciocnirii viteza era net superioara celei pe care o foloseau 99% din soferi adica cam 40...5o la ora.
Asa a reusit viteazul ala sa faca cel putin 1ooo de soferi sa piarda pana la 3o minute din viata lor prin blocarea a doua benzi in urma accidentului.

#315
alinnc

alinnc

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 540
  • Înscris: 07.07.2009
e daunator pt roti sa mergi pe sleauri?am dat cu masina prin parcare pe la spital cu scuturile si posibil si cu bratele de la roti,de sleauri,fiind transeele foarte adanci.e posibil sa am probleme la roti mai tarziu?

referitor la cauciuc de iarna,dupa 4 ierni de oras inca n-am inteles la ce mi-ar folosi,sunt primul pe orice vreme,mai putin in fata blocului fiindca e zapada mai mare si am cauciucurile cam tocate si cu unghi de fuga. :D asta anu asta,ca pana acum n-am simtit nici asta.

#316
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007
mie chiar nu imi vine sa cred ce citesc aici ?
mai sunt si altii ca mine ?

#317
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,167
  • Înscris: 14.09.2007
Eu unul nu am nimic cu incepatorii,si eu am fost(mai aveam o idee despre ce e aia masina dinainte de scoala de soferi) ,si ei trebuie sa invete,dar asta nu inseamna ca atunci cand e cod galben sa plece la drum cand ei au experienta undeva spre 0 .A ca e unul cu ei care are experienta si ii mai da si lui sa mearga pe un drum mai liber cu zapada e altceva , si ii mai explica una alta,si ce sa faca;oricum de pe forum mie unul mi se pare aiurea sa inveti sa conduci iarna/vara sau oricand,mai prinzi o idee,mai vezi alte tipuri de mentalitate si tragi tu o concluzie e altceva dar soferia se invata pe sosea fratilor ,si treptat ,in sensul ca nu trebuie sa ai pretentia ca intr-un an sau mai putin sa le stii pe toate.
Cand am luat carnetul,in mintea mea credeam ca le stiu pe toate,dar incet incet am observat ca omul cat traieste invata,mereu te lovesti de alte situatii in care trebuie sa reactionezi diferit(lucru ce cred ca tine si de stapanirea de sine,sage rece sau cum vreti sa-i spuneti ), sa te tina instalatia sa nu pui mainile la ochi si sa zici "pxda masii " :P ,sau cand iti pleaca spatele si tu pui frana e ca si cum ti-ai baga picioarele in ele de bari si ce mai e pe langa ele :) scoala de soferi te invata un minim necesar pt scoaterea masinii din parcare ,si a o parca la loc :D , un sofer mai in varsta in familie si cu experienta face cat 10 scoli ,cel putin la mine asa a fost cu taicamiu ,am invatat de la el toate smecheriile /ca se poate merge ani de zile(25) fara sa troznesti masina niciodata dar totusi nu sa dormi pe strada . Hai ca v-am plictisit destul ,numai bine :)

#318
Ana_Karr

Ana_Karr

    Ana

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,500
  • Înscris: 06.04.2005

View Postshiva, on 14th February 2010, 14:14, said:

Peste toate astea trebuie adaugata increderea soferului in el si in masina sa - in cazul unei situatii limita, aceasta incredere poate face diferenta intre un accident si doar o spaima.
Acum cativa ani  m-a prins un viscol cumplit si aveam carnet doar de 2 luni. Trebuia sa ies din Bucuresti si sa merg vreo 20 km in afara. Pana sa ies am vazut zeci de tamponari, pe ghetusul care se facuse. Si chiar eu am fost tamponata in spate de o tipa care nu-si mai controla masina. Aveam masina aia de 2 zile. Era nou nouta. Se impregnase negrul de la numarul ei, si eram foarte suparata. Pe sosea mergeam cu a doua si pastram distanta. Si ala din spatele meu la fel. Nu se vedea la 2 m in fata. Cand am ajuns la destinatie, nu ma puteam da jos de ce-mi tremurau genunchii.

Acum sunt mult mai relaxata. O conduc ca pe sanie si o redresez rapid chiar si cand ii fuge curul. Acum simt masina si stiu in cati metri o pot opri.

View Postalinnc, on 14th February 2010, 20:26, said:

asta anu asta,ca pana acum n-am simtit nici asta.
Pana acum n-a fost iarna de cativa ani.

#319
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,167
  • Înscris: 14.09.2007
Prima mea iarna ca sofer a fost iarna trecuta,si cand am iesit pe zapada cu masina mergeam cu a2a si a3a prin oras,si am observat ca nu e prea mare nevoie de abs daca franezi usor (ai nevoie de nervi tari :D cad ala din fata pune frana si tu esti tentat sa o calci la fund), iar apoi nu am mai avut nici o pb .
Iarna asta deja am vazut cum e si cu derapajele controlate sau mai putin controlate:D ,m-am dus intr-o parcare goala si am testat masina sa vad cum trebuie sa o tin in curba daca pleaca spatele,si alte chestii de'astea.

#320
Ana_Karr

Ana_Karr

    Ana

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,500
  • Înscris: 06.04.2005

View PostNicu90, on 14th February 2010, 21:00, said:

un sofer mai in varsta in familie si cu experienta face cat 10 scoli
La mine toti din familie erau isterici. Aveau stiluri diferite dar se crizau la fel si ma stresau si pe mine, care oricum eram timorata si uda toata. Asa ca am preferat sa ma tin dupa autobuze pana am prins curaj si am inceput sa scot botul.

#321
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,369
  • Înscris: 08.09.2006

View Postalinnc, on 14th February 2010, 20:26, said:

e daunator pt roti sa mergi pe sleauri?am dat cu masina prin parcare pe la spital cu scuturile si posibil si cu bratele de la roti,de sleauri,fiind transeele foarte adanci.e posibil sa am probleme la roti mai tarziu?

referitor la cauciuc de iarna,dupa 4 ierni de oras inca n-am inteles la ce mi-ar folosi,sunt primul pe orice vreme,mai putin in fata blocului fiindca e zapada mai mare si am cauciucurile cam tocate si cu unghi de fuga. :D asta anu asta,ca pana acum n-am simtit nici asta.
faza e ca unii mai au magazine de anvelope si trebuie sa vanda nu?
Mai sunt si aia care au condut in ultimii 20 de ani numai cu gume de mestecat, scz de iarna si nu pot fara. Se mai si incred in ele si din cauza asta in loc sa mearga prudenti fac boroboate....
Eu unu pana nu o sa rama impotmolit sau sa nu plec de la semafor sau mai stiu eu ce nu arunci banii pe fereastra ca nu are rost. Daca as face peste 50km zilnic sau as sta undeva unde ninge mult si as circula pe gheata, zapada sau mai stiu eu ce chestii as mai zice dar in rest numai sa ma incred ca am gume de iarna :)) wake up!

#322
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,167
  • Înscris: 14.09.2007
Pai nu e vb sa te increzi ca ai gume de iarna nu e bine, trebuie sa te increzi in tine ca soferi pana la urma, ca e vorba de siguranta ta si a celor din jur.
Eu am all-season pe masina si merg ca atare cu ea , in rand cu traficul nu am simtit ca am incomodat pe cineva tinand coloana,dar fii sigur ca tu cand pleci de la semafor pe gheata si abia te tarai in intersectia plina de gheata ,nu e tocmai elegant :) .

#323
melmel

melmel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 624
  • Înscris: 30.09.2007

View Postgeopsi, on 14th February 2010, 21:15, said:

faza e ca unii mai au magazine de anvelope si trebuie sa vanda nu?
Mai sunt si aia care au condut in ultimii 20 de ani numai cu gume de mestecat, scz de iarna si nu pot fara. Se mai si incred in ele si din cauza asta in loc sa mearga prudenti fac boroboate....
Pana sa poti sa faci astfel de afirmatii trebuie sa conduci mai intai o masina echipata corespunzator. De abia dup-aia poti sa zici ce vrei/crezi. Anvelopele alea de sezon nu te fac zmeu si nici nu te lipesc cu superglue de sosea, dar diferenta este enorma. Daca cineva iti spune sa-ti iei gume de iarna, ca sunt bune, asta nu inseamna ca respectiva persoana nu poate sa conduca cu all season sau vara. Ba poate, dar de ce s-o faca atunci cand e in joc siguranta lui si a celor din jurul lui. La mine a fost prima iarna pe care am trecut-o echipat cum trebuie, si iti pot spune ca a fost cea mai buna investitie pe care o puteam face, si nu, nu am magazin de anvelope si nici nu lucrez in domeniu.
Ma rog, cred ca degeaba iti zic, ca tu oricum tot pe a ta o vei tine.
Bafta

#324
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,584
  • Înscris: 04.05.2006

View Postshiva, on 14th February 2010, 14:14, said:

Cei care va pot baga in spital sau chiar omora sunt cei care circula cu viteza, nu melcii de pe sosele!
Afirmatia asta ti-o contrazic: nu cei care circula cu viteza sunt cei care omoara, ci inconstientii. Si crede-ma, ca inconstienti am vazut mergand foarte tare si foarte incet si sunt la fel de periculosi. Sunt o gramada de idioti care merg cu 30 la ora si te trezesti ca-ti schimba directia de mers fix in fatza, sau nu dau prioritate..sau nu te vad...sau ..sau.... O sa-i remarci tu pe toti, in timp :)

View Postgeopsi, on 14th February 2010, 21:15, said:

faza e ca unii mai au magazine de anvelope si trebuie sa vanda nu?
Mai sunt si aia care au condut in ultimii 20 de ani numai cu gume de mestecat, scz de iarna si nu pot fara. Se mai si incred in ele si din cauza asta in loc sa mearga prudenti fac boroboate....
Eu unu pana nu o sa rama impotmolit sau sa nu plec de la semafor sau mai stiu eu ce nu arunci banii pe fereastra ca nu are rost. Daca as face peste 50km zilnic sau as sta undeva unde ninge mult si as circula pe gheata, zapada sau mai stiu eu ce chestii as mai zice dar in rest numai sa ma incred ca am gume de iarna :) ) wake up!
Atunci cum se face ca, toti soferii din Europa sunt convinsi de utilitatea cauciucurilor de iarna, numai tu si alt idiot- Mircea Badea, vreti sa-i convingeti de contrariu? Crede-ma ca am condus in viata mea, mai mult decat probabil vei conduce tu in tot restul vietii. Am condus iarna cu tot felul de combinatii de masini/cauciucuri, incepand de la Skoda S100 cu slick-uri dezechilibrate si strambe, 3'rd hand si cu tractiune pe spate si extreeem de instabila, pana la masini de xxx cai, cu cauciucuri de iarna sau allseason. Nu am facut niciodata vreun accident, nu am ramas niciodata impotmolit cu vreuna. Cu toate astea, pana nu vei incerca O SINGURA DATA cauciucurile de iarna, te rog frumos sa te abtii de la alte comentarii. Nu de alta, dar esti pe un topic de incepatori si poate te si crede vreunul. Diferenta dintre ele este ca de la cer la pamant. E adevarat ca prundenta este de neinlocuit, dar tocmai din prudenta ar trebui sa ti le pui. Chiar si la 30 la ora, e suficient un singur moment de neatentie, care e inerent in trafic, iar in acel moment s-ar putea sa-ti doresti sa le fi avut, pentru ca, la 30 la ora, pe zapada, distanta de franare se reduce cu cativa metri, iar aia cativa metri pot face diferenta. A..si sa nu uit: am acasa doua masini: Un Pathfinder, cu gume allseason  si un Accord, cu gume de iarna. Cu toata tractiunea aia 4x4 foarte performanta a Pathfinderului...ai juma' de incercare sa ghicesti cu care ma simt mai in siguranta pe zapada, in special pe cioafla asta semi topita care e acum prin parcarile din spatele blocurilor...

Edited by richelieu, 15 February 2010 - 00:01.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate