![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Pr. Arsenie Boca: "Ecumenismul? Erezia tuturor ereziilor! "

#1
Posted 10 November 2008 - 22:46

M-am gandit sa scriu ceva despre ecumenism pentru ca aceasta erezie este raspandita in lumea intreaga.
O sa dau cateva link-uri catre sit-uri crestine care explica si combat aceasta erezie si o sa dau citate din Duhovnici si Sfinti care sunt toti impotriva ecumenismului . Ecumenismul este o creație a catolicismului și protestantismului, în spatele căruia se ascunde lupta împotriva Sfintei Biserici Ortodoxe. Cucernicul Parinte Dumitru Staniloae (+1993) "Eu nu prea sunt pentru ecumenism; socotesc ca ecumenismul este produsul masoneriei; iarasi vor sa relativizeze credinta adevarata. A avut dreptate Biserica zicând ca nu prea suntem uniti. Ecumenismul este pan-erezia timpului nostru. Biserica Romano-Catolica si Biserica Ortodoxa nu sunt doua surori. Nu exista decât un singur cap al Bisericii, Iisus Hristos. Nu poate exista decât un singur trup, adica o singura Biserica. Deci notiunea de Biserici surori este improprie." http://ecumenismulin...olf.com/e07.htm Ecumenismul este pan-erezia secolului XX, cea mai mare erezie a veacului, erezia ereziilor. Iata ce spune un mare teolog ortodox, parintele Iustin Popovici: �Ecumenismul este numele de obste pentru crestinismele mincinoase, pentru bisericile mincinoase ale Europei apusene. În el, se afla cu inima lor toate umanismele europene, cu papismul în frunte; iar toate aceste crestinisme mincinoase, toate aceste biserici mincinoase nu sunt nimic altceva decât erezie peste erezie. Numele lor evanghelic de obste este acela de atot-erezie (pan-erezie). De ce? Fiindca de-a lungul istoriei, feluritele erezii tagaduiau sau sluteau anumite însusiri ale Dumnezeu-Omului Domnului Hristos, în timp ce ereziile acestea europene îndeparteaza pe Dumnezeu-Omul în întregime si pun în locul lui pe omul european, în aceasta privinta nu e nici o deosebire esentiala între papism, protestantism, ecumenism si celelalte secte, al caror nume este legiune''. Marturii ortodoxe privind erezia ecumenista: http://ecumenismulin...olf.com/e24.htm Canonul 10 al Sfintilor Apostoli - �Daca cineva s-ar ruga, chiar si în casa cu cel afurisit (scos din comuniune) acela sa se afuriseasca.'" 2. Canonul 45 al Sfintilor Apostoli - �Episcopul, presbiterul sau diaconul, daca numai s-ar ruga impreuna cu ereticii, sa se afuriseasca, iar daca le-a permis acestora sa savârseasca ceva ca si clerici (sa savîrseasca cele sfinte), sa se cateriseasca." 3. Canonul 46 al Sfintilor Apostoli - �Episcopul sau presbiterul care primesc botezul sau jertfa ereticilor, poruncim sa se cateriseasca. Caci ce întelegere poate sa fie între Hristos si Veliai? Sau ce parte are credinciosul cu necredinciosul?" 4. Canonul 64 al Sfintilor Apostoli - �Daca vreun cleric sau laic intra în sinagoga iudeilor sau a ereticilor ca sa se roage, sa se cateriseasca si sa se afuriseasca." 5. Canonul 6 al Sinodului V local de Ia Laodiceea (343) - �Nu este îngaduit ereticilor a intra în casa lui Dumnezeu daca staruie în eres." 6 Canonul 32 al Sinodului V local de la Laodiceea - �Nu se cuvine a primi binecuvântarile ereticilor, care sunt mai mult absurditati decât binecuvântari." 7. Canonul 15 al Sinodului al Noualea din Constantinopol (861) �Cei ce propovaduiesc public eresul sau îl învata în Biserici, sa fie îndepartati de comuniunea cu credinciosii si afurisiti, ca unii ce fac schisma si sfarâma unitatea Bisericii." 8. Din cuvântul Sinodului al VII-lea Ecumenic (Niceea, 787) �Sa nu faceti nici inovatie, nici omitere în Predania pe care am pazit-o cu evlavie pâna acum. Deoarece toti câti s-au pastrat înlauntrul Sfintei Biserici Universale, nu au primit nici adaosuri, nici omiteri. Si cu mare pedeapsa va fi condamnat cel ce va face fie adaugiri, fie omiteri." Sfântul Ioan Gura de Aur (+ 407) �Daca cineva contraface macar o mica parte a chipului regelui pe moneda regala, în felul acesta o falsifica; la fel si în credinta cea adevarata, acel care va schimba chiar cât de putin în ea, o vatama pe toata. Caci daca, pe de o parte, dogma este rastalmacita, si înger de ar fi, sa nu-l credeti. Nimic nu foloseste viata virtuoasa, daca credinta nu este sanatoasa." �Daca episcopul sau clericul este viclean în chestiunile credintei, atunci fugi si leapada-te de el, nu numai ca de un om, ci chiar si înger din cer de-ar fi. Cel care doreste mântuire personala, cel care vrea sa fie un adevarat fiu al Bisericii Ortodoxe, acela cauta la corabia lui Noe scapare de potop. Cel care are teama de trasnetul strasnic al anatemei, care omoara sufletul si trupul, acela sa ia asupra-i dulcele jug al dogmelor Bisericii lui Hristos, sa-si îmblânzeasca îndaratnicia cugetului sau, cu ajutorul legilor bisericesti si sa se supuna în toate maicii sale - Biserica... " Sfântul Teodor Studitul (+826) �Atunci când Credinta e primejduita, porunca Domnului este de a nu pastra tacere. Daca e vorba de Credinta, nimeni nu are dreptul sa zica: �Dar cine sunt eu? Preot, oare? N-am nimic de-a face cu acestea. Sau un cârmuitor? Nici acesta nu doreste sa aiba vreun amestec. Sau un sarac care de-abia îsi câstiga existenta? ... Nu am nici cadere, nici vreun interes în chestiunea asta. Daca voi veti tacea si veti ramâne nepasatori, atunci pietrele vor striga, iar tu ramâi tacut si dezinteresat?" �Sinodul nu este aceasta: sa se întruneasca simplu ierarhi si preoti, chiar daca ar fi multi; ci sa se întruneasca în numele Domnului, spre pace si spre pazirea canoanelor... si nici unuia dintre ierarhi nu i s-a dat stapînirea de a încalca canoanele, fara numai sa le aplice si sa se alature celor predanisite, si sa urmeze pe Sfintii Parinti cei dinaintea noastra... Sf. loan Gura de Aur a spus deschis ca dusmani ai lui Hristos sunt nu numai ereticii, ci si cei aflati în comuniune cu ei." �Avem porunca de la însusi Apostolul Pavel ca, atunci cînd cineva învata ori ne sileste sa facem orice alt lucru decât am primit si decât este scris de canoanele Sinoadelor ecumenice si locale, acela urmeaza a fi osândit, ca nefacând parte din clerul sfintit. Nici un sfânt nu a încalcat legea lui Dumnezeu; dar nici nu s-ar fi putut numi sfânt, daca ar fi calcat-o." �Si chiar daca am fi pacatosi în multe, totusi suntem ortodocsi si madulare ale Bisericii Universale, îndepartându-ne de orice erezie si urmând oricarui Sinod recunoscut ca ecumenic sau local. Si nu numai acestora, ci si hotarârilor pe care le-au luat si le-au propovaduit Sinoadele. Nici nu este ortodox desavârsit, ci pe jumatate, cel care crede ca are dreapta credinta, dar nu se alatura dumnezeiestilor Canoane." (Migne, PG Epistola II, 81) http://www.credo.ro/ecumenism.php * Pr. Dumitru Staniloaie: "Eu nu sunt pentru ecumenism! A avut dreptate un sarb, Iustin Popovici, care l-a numit panerezia timpurilor noastre" * Pr. Gheorge Calciu Dumitreasa: "Eu sunt impotriva ecumenismului! O socot cea mai mare erezie a secolului nostru" * Pr. Arsenie Papacioc: "Sunt impotriva! Pe viata si pe moarte impotriva! Ce ecumenism?" * Pr. Ardian Fageteanu: "Ecumenismul este o erezie, erezia secolului XX" * Pr. Ilie Cleopa: "Noi ortodocsii suntem putini dar suntem Biserica intreaga. Noua nu ne lipseste nimic! Noi n-avem ce imprumuta de la protestanti dar nici de la catolici!" * Pr. Iustin Parvu: "Ecumenismul nu e nascut din parerile bisericilor, ci din gandirea proprie a unor pastori ce nu au nimic profund crestin si religios in ei ci doar o viata politica" * Pr. Arsenie Boca: "Ecumenismul? Erezia tuturor ereziilor! Caderea Bisericii prin slujitorii ei. Cozile de topor ale apuslui. Numai putregaiul cade din Biserica Ortodoxa" * Cuv. Paisie Aghioratul: "Cu durere in suflet marturisesc ca, dintre toti filounionistii (ecumenistii n.e.) pe care i-am cunoscut, nu am vazut pe nici unul sa aiba nu miez, dar nici macar coaja duhovniceasca. Cu toate acestea, stiu sa vorbeasca despre dragoste si unire, desi ei insisi nu sunt uniti cu Dumnezeu, fiindca nu L-au iubit." * Sf. Efrem Sirul: "Vai acelora care se intineaza cu blasfemiatorii eretici! Vai acelora care batjocoresc Dumnezeiestile Scripturi! Vai de cei citi murdaresc sfinta credinta cu eresuri sau incheie vreo intelegere cu ereticii!" http://www.ortodoxism.ro/erezia_ecumenismului.shtml Cuvine-se cu adevarat sa te fericim, Nascatoare de Dumnezeu, cea pururea fericita si prea nevinovata si Maica Dumnezeului nostru. Ceea ce esti mai cinstita decât heruvimii si mai marita fara de asemanare decât serafimii, care fara stricaciune pe Dumnezeu-Cuvântul ai nascut, pe tine, cea cu adevarat Nascatoare de Dumnezeu, te marim! |
#2
Posted 11 November 2008 - 12:18

M-am gandit sa scriu ceva despre ecumenism pentru ca aceasta erezie este raspandita in lumea intreaga. O sa dau cateva link-uri catre sit-uri crestine care explica si combat aceasta erezie si o sa dau citate din Duhovnici si Sfinti care sunt toti impotriva ecumenismului . ... * Sf. Efrem Sirul: "Vai acelora care se intineaza cu blasfemiatorii eretici! Vai acelora care batjocoresc Dumnezeiestile Scripturi! Vai de cei citi murdaresc sfinta credinta cu eresuri sau incheie vreo intelegere cu ereticii!" <a href="http://www.ortodoxis...nismului.shtml" target="_blank">http://www.ortodoxis...mului.shtml</a> Cuvine-se cu adevarat sa te fericim, Nascatoare de Dumnezeu, cea pururea fericita si prea nevinovata si Maica Dumnezeului nostru. Ceea ce esti mai cinstita decât heruvimii si mai marita fara de asemanare decât serafimii, care fara stricaciune pe Dumnezeu-Cuvântul ai nascut, pe tine, cea cu adevarat Nascatoare de Dumnezeu, te marim! Eu sunt de acord cu ecumenismul dar sa revina ei la Dreapta Credinta, pentru ca Adevarul e unul si acela este Sfanta Biserica Ortodoxa, iar restul e minciuna. Oricine e poftit sa vina la Adevar, dar noi ortodocsii nu vom merge spre minciuna... Cu acest tip de ecumenism sunt de acord, dar nu cu altul. Doamne-ajuta. Edited by Aemilius, 11 November 2008 - 12:18. |
#3
Posted 12 November 2008 - 00:22

PARINTELE ARSENIE PAPACIOC:"SINGUR ORTODOXIA":
http://www.sfaturior...r_ortodoxia.htm "miscarea ecumenică este o creație a dracului." Cum zicea Parintele Arsenie Papacioc despre catolici si protestanti: "vă primim cu drag dacă veniți. Fără condiții! Obiectul unui dialog, dacă vor să fie dialog, ar putea să fie acesta: "nu avem nimic de discutat decît: vă primim cu drag înapoi". Asta este poziția pentru că, altfel, ar însemna ca noi să ciuntim din Ortodoxie. Ce să ciuntim?! Dacă v-ar spune cineva că sunteți habotnic, ce i-ați răpunde? arhimandrit Arsenie: Nu, dragă, sunt ortodox!" |
#4
Posted 06 December 2008 - 19:32

ARSENIE BOCA SPUNE IN CARTE
NOE ȘI IISUS Ceea ce odinioară era corabia lui Noe peste puhoaiele potopului, aceea e Biserica lui Hristos - Cel cu cruce - peste puhoaiele pierzării. 1 Matei 7, 13. 2 Matei 7, 14. 3 Apocalipsă 12, 9-13. 1 Apocalipsă 3, 1. 5 Geneză 6, 3. "Iov 21, 13. Moan 13, 15. 8 Matei 28,20. CĂRAREA 15 Deosebirea e că aceea a fost închisă pe dinafară de Dumnezeu și nimeni n-a mai putut intra1, pe când corabia Bisericii - corabia cu crucea pe catarg - are intrarea deschisă și mai pot intra oameni învălmășiți de puhoaie. Acolo era Noe, aci Hristos, iar în valuri ucigașul, înecând pe oameni. Se întâmplă însă ceva de neînțeles: că cei ce se chinuiesc în valuri, deși toți țin să trăiască, totuși nu toți vor să scape în corabie. Mai mult chiar, scuipă mâinile ce li se-ntind de la intrarea corăbiei. Iar mâinile sunt brațele părintești: brațele celor șapte Sfinte Taine ale lui Dumnezeu care izbăvesc pe oameni din potop, născându-i din trup în Duh2, din amărâta viață la viața cerească. Aceștia, care nu vor să scape în corabia cârmuită de Iisus Hristos - Cel cu cruce - sunt fiii pierzării3, fiindcă n-au primit iubirea adevărului ca să se mântuiască. De aceea Dumnezeu îngăduie să vină asupra lor amăgiri puternice, ca să dea crezământ minciunii și să cadă sub osândă toți cei ce n-au crezut adevărul, ci au îndrăgit nedreptatea4. Astfel, după trecere de vreme, îngăduind Dumnezeu, vrăjmașul mântuirii oamenilor s-a iscusit tot mai mult în rele: a scornit și el corăbii și cu ele dă târcoale peste apele potopului, ca să culeagă el pe cei ce-ntind mâinile să scape, dar scuipă Biserica. Pentru ei, pentru fiii pierzării, îngăduie Dumnezeu amăgirea nelegiută a Satanei5, care li s-a făcut până acum în peste 800 de hris-toși mincinoși6, care de fapt sunt diavoli. Căci până acum nelegiuitul a scornit peste 800 secte7, luntri sau biserici mincinoase, în care pe mulți îi ia de minte și-i duce cu el. înșelăciunea e ușor de prins: corăbierul vrăjmaș și hristoșii mincinoși nu au crucea pe catarg, iar înlăuntru nu au cele șapte Taine. înșelăciunea e și mai vădită, întrucât oricare din hristoșii mincinoși, luat în parte, nu e fiul Tatălui; dovadă că nu-și lasă ucenicii să zică "Tatăl nostru", deși scrie: "Așa să vă rugați"8. Prin urmare hristoșii mincinoși își scot ucenicii dintre fiii Tatălui și-i fac fiii pierzării. Aceștia sunt cei nesiguri în adevăr, dar siguri în înșelăciune. Apoi, oricare dintre hristoșii mincinoși, luat în parte, nu e fiul Sfintei Facere 7, 16. 2Coloseni2, 12. 'loau 17, 12. 4 2 Tesalouiceni 2, 10-12. ' 2 Tesaloniceni 2, 10. 6 Matei 24, 24. 7 800 în 1946, acum cea. 3000. 8 Matei 6, 9. 16 CĂRAREA ÎMPĂRĂȚIEI Fecioare, dovadă că-și învață ucenicii să zică rău de Maica Domnului; și în sfârșit să ne gândim la întrebarea Apostolului Pavel: "Oare s-a împărțit Hristos?"1 Cum ajunge cineva pradă înșelăciunii, se va lămuri la vreme. Aci, răspunzând celor ce se țin mai presus de Biserică și sfinți, e destul să le aducem aminte înșelăciunea în care au căzut iudeii, ucigașii drepților, primii călători la iad cu Scriptura în mână, întrebându-i: Nu după Scripturi2 au răstignit ei pe Dumnezeu? DIN PĂCĂTOȘI, SFINȚI Mântuirea e fapta milostivirii lui Dumnezeu, prin care ne scoate din păcat, dacă vrem și ostenim și noi. Dacă însă nu vrem, cu sila, nu ne mântuiește nimeni. Așa voiește Dumnezeu, ca darul mântuirii3 Sale să fie totdeodată și roadă cunoștinței, a voinței și a dragostei noastre. Dar Dumnezeu e așa de milostiv, că tot El ne ajută și să vrem și să lucrăm. Calea mântuirii, sau Cărarea', începe când omul vine - de cele mai multe ori abia viu din gâlceava cu moartea - și intră în Biserica văzută, cea adevărată, care e: "Una, sfântă, sobornicească și aposto-lească Biserică". Mântuitorul nostru a întemeiat și are numai o Biserică creștină, nu opt sute. Biserica aceasta, una, e sfântă pentru că Sfânt e întemeietorul și, ca atare, rămâne mereu sfântă, ba chiar sfințește pe păcătoși. Celelalte "biserici" - casele de adunare ale sectelor - nu sunt sfinte, pentru că sunt întemeiate de oameni robiți răzvrătirii și, ca atare, nici nu sfințesc pe nimeni. Biserica lui Hristos e sobornicească, adică stă pe temelia celor șapte soboare a toată lumea și, prin furtunile istoriei, e cârmuită nevăzut de Mântuitorul însuși4, nu de vreun înlocuitor al Său, mai presus de soboare. Biserica, în care ne mântuim, e aposto-lească, adică își are slujitorii urmând, ca dar, prin punerea mâinilor5, unii de la alții în șir neîntrerupt, suind până la Apostoli și prin ei până 1 1 Corinteni 1, 13. 4 Matei 28, 20. 2Ioanl9, 7. 'Fapte 6, 6. 3 Efeseni 2, 8. CĂRAREA 17 la Iisus Hristos. Toate celelalte "biserici" ivite după aceea, prin chiar aceasta sunt alăturea de cale, deci alăturea de mântuire. Prin urmare, cei ce stăm sub semnul crucii1, câtă vreme petrecem în cortul pământesc, urmăm calea mântuirii în obștea Bisericii văzute sau luptătoare. "Pe ea nu o înnegrește rugina răutății, produsă de împrejurările pământești. Ea rămâne nemicșorată și neștirbită, deoarece, cu toate că e arsă din vreme în vreme în cuptorul prigoanelor și încercată de furtunile necontenite ale ereziilor, ea nu suferă sub povara încercărilor nici o slăbire în învățătura, sau viața, în credința sau rânduială ei. De aceea ea întărește prin har înțelegerea celor ce cugetă la ea cu evlavie. Ea cheamă pe de o parte pe necredincioși, dăruindu-le lumina cunoștinței adevărate; pe de alta păstorește cu iubire pe cei ce contemplă tainele ei, păzind nepătimaș și fără beteșug ochiul înțelegerii lor. Iar pe cei ce-au pătimit vreo clătinare îi cheamă din nou și, prin cuvânt de îndemn, le reface înțelegerea bolnavă."2 Iar după dezlegarea noastră din cele pământești, dacă am luptat ayovi^ou lupta cea bună3 pe pământ, venim în obștea Bisericii biruitoare din ceruri, - desăvârșirea neavând hotar. Biserica de pe pământ se numește luptătoare, pentru că aci, sub povățuirea ei, inșii din obște au de purtat o întreită luptă, care ține o viață întreagă: lupta cu ei înșiși, cu patimile contra firii, după trup și după duh; o luptă cu "lumea" indiferentă și necredincioasă; și lupta împotriva uneltirilor vicleanului. Preoția Bisericii urmărește ca nici unul din fiii Tatălui să nu se învrăjbească în sine însuși, sau să se rupă din obște și din duhul dragostei lui Hristos. Căci El e Cel ce unește obștea laolaltă, deci nimeni nu se mântuiește răzlețindu-se de Biserică, oricât ar crede că într-însul sălășluiește Duhul lui Hristos. Iar Biserica din Ceruri se numește biruitoare, fiindcă e alcătuită din obștea bunilor biruitori mucenici, a sfinților slujitori și cuvioși și a tuturor sfinților purtători și mărturisitori de Dumnezeu4, unde sunt așteptați toți ucenicii Domnului care vor mai fi până la sfârșitul vea- 1 1 Corinteni 1, 18. 1 Sf. Maxim Mărturisitorul, Răspunsuri către Talasie, întrebarea 63, Filoca-lia, Sibiu, 1948, ed. I, voi. 3, p. 364. , 3 1 Timotei6, 12. 4Apocalipsă 12, 11. 18 CĂRAREA ÎMPĂRĂȚIEI cului 1 . Unii s-au învrednicit încă de aici să petreacă nevăzut cu sfinții, să fie cercetați de Maica Domnului și de Puteri cerești și chiar pe Domnul să-L vadă. E cunoscută întoarcerea lui Pavel pe drumul Damascului2 și răpirea lui în Rai3. Calea mântuirii, prin urmare, ne desprinde de pământ spre Cer, ca pe unii ce știm că de la Dumnezeu am ieșit și iarăși la Dumnezeu ne-ntoarcem și lăsăm lumea. Fericit cine se-ntoarce... Edited by Dimineata100, 06 December 2008 - 19:35. |
#5
Posted 07 December 2008 - 01:22

Eu sunt de acord cu ecumenismul dar sa revina ei la Dreapta Credinta, pentru ca Adevarul e unul si acela este Sfanta Biserica Ortodoxa, iar restul e minciuna. Oricine e poftit sa vina la Adevar, dar noi ortodocsii nu vom merge spre minciuna... Cu acest tip de ecumenism sunt de acord, dar nu cu altul. Doamne-ajuta. Edited by zexelica, 07 December 2008 - 01:23. |
#6
Posted 08 December 2008 - 21:31

Calea, Adevarul si viata este Hristos, nu o biserica parlita, fie ea ortodoxa, catolica, protestanta sau neo-protestanta......... Problema se pune altfel: care dintre biserici pastreaza adevarul asa cum l-a transmis Fiul lui Dumnezeu? Iar raspunsul NUMAI Biserica Ortodoxa! Ceea ce vrea sa se faca este o''salata". Sa se ia cate ceva de la fiecare si sa faca o religie . Ecumenismul este o erezie! Nu va lasati inselati!!!!!!!!!!!!!! |
#7
Posted 09 December 2008 - 00:06

Problema se pune altfel: care dintre biserici pastreaza adevarul asa cum l-a transmis Fiul lui Dumnezeu? Iar raspunsul NUMAI Biserica Ortodoxa! Ceea ce vrea sa se faca este o''salata". Sa se ia cate ceva de la fiecare si sa faca o religie . Ecumenismul este o erezie! Nu va lasati inselati!!!!!!!!!!!!!! Romans 3 4God forbid: yea, let God be true, but every man a liar; as it is written, That thou mightest be justified in thy sayings, and mightest overcome when thou art judged. Biserica vazuta este formata numai din oameni, despre care Dumnezeu spune ca sunt mincinosi. |
#8
Posted 09 December 2008 - 10:26

#9
Posted 09 December 2008 - 10:47

#10
Posted 09 December 2008 - 10:55

Depinde ce intelegeti prin ecumenism, daca erau asa de intelegatori si apostolii cu paganii, cum sunteti voi cu alti crestini, insemna ca era grav, di cauza ignorantei lor disparea crestinismul la scara mondiala; Ei au putut propovadui la pagani fara probleme, insa voi asa mare iubire de aproape demonstrati, incat nu puteti sa incercati sa aveti o ''relatie buna'' cu ceilalti crestini. Erezie e lipsa iubirii de aproape, judecarea altora impodobita de jigniri, nepasarea manifestata prin exclusivism si egosism, in sensul:''Doar noi meritam, doar noi suntem buni, restu', jos cu ei''...Sunt ortodox, dar mai mult decat atat, sunt OM, toti sunt oameni, Isus s-a jertifit pentru toti oamenii si multi se pot mantui prin el, nu numai 3,5%ortodocsi cati sunt in lume-in total!!!
Edited by DayDreamer, 09 December 2008 - 11:00. |
#11
Posted 09 December 2008 - 11:12

Depinde ce intelegeti prin ecumenism, daca erau asa de intelegatori si apostolii cu paganii, cum sunteti voi cu alti crestini, insemna ca era grav, di cauza ignorantei lor disparea crestinismul la scara mondiala; Ei au putut propovadui la pagani fara probleme, insa voi asa mare iubire de aproape demonstrati, incat nu puteti sa incercati sa aveti o ''relatie buna'' cu ceilalti crestini. Erezie e lipsa iubirii de aproape, judecarea altora impodobita de jigniri, nepasarea manifestata prin exclusivism si egosism, in sensul:''Doar noi meritam, doar noi suntem buni, restu', jos cu ei''...Sunt ortodox, dar mai mult decat atat, sunt OM, toti sunt oameni, Isus s-a jertifit pentru toti oamenii si multi se pot mantui prin el, nu numai 3,5%ortodocsi cati sunt in lume-in total!!! |
|
#12
Posted 09 December 2008 - 11:28

Esti tare. Eu prin ortodoxie inteleg sa-mi iubesc aproapele cand imi terfeleste credinta(chiar imi vine sa-l pup), sa-i dau dreptate cand imi spune ca, de fapt, toate credintele sunt adevarate si incerc din toate puterile sa imbin ortodoxia cu credinta lui zexelica si a altora, nu prea reusesc si sa-ti spun drept ma bucur. Tu, in numele iubirii aproapelui sa-ti faci o combinatie "ortodoxo-zexoelico-catolico-neo-inspirituliubiriiaproapelui". Mult succes la iubit, iar cand iti face biserica parlita, cand isi bate joc de Cruce, de Maica Domnului, de sfinti, de icoane si de fapt de tot, tu sa-l iubesti din ce in ce mai mult pentru ca sa pastrezi "relatia buna" cu toti hulitorii. Dai pe afara de atata dragoste frateasca, diplomatule. Nu, bineinteles ca nu acceptam sa ne renege credinta; si eu argumentez pro-cruce spre ex., uita-te pe topicul cu pricina, despre cruce, insa nu trebuie trecut in extreme, adica noi sa-i renegam pe ei ca oameni!! Citeste mai bine, nu cred ca m-ai inteles. |
#13
Posted 09 December 2008 - 11:37

Nu, bineinteles ca nu acceptam sa ne renege credinta; si eu argumentez pro-cruce spre ex., uita-te pe topicul cu pricina, despre cruce, insa nu trebuie trecut in extreme, adica noi sa-i renegam pe ei ca oameni!! Citeste mai bine, nu cred ca m-ai inteles. |
#14
Posted 09 December 2008 - 13:31

Paduchiosule. Toti si toate au doctrina falsa, zexelica nu. Cateodata esti tare comic. 2 Timotei 3 16 Toată Scriptura este însuflată de Dumnezeu și de folos ca să învețe, să mustre, să îndrepte, să dea înțelepciune în neprihănire, Vezi bine ca scrie ca SCRIPTURA este de folos ca sa invete, nu traditia sau "parintii". Iar, in Daniel 12:9 se afirma ca Scriptura este o revelatie PROGRESIVA. Deci, s-ar putea ca la un moment dat sa nu intelegi o doctrina, cum ar fi cea despre sfarsit. Insa, OBLIGATORIU trebuie sa stii principiile salvarii, dupa cum scrie si in Evr 6:1, 2. |
#15
Posted 09 December 2008 - 14:48

Toti oamenii au avut la un moment dat si o sa aiba doctrina falsa. Exemplu Petru cu mancatul cu iudeii. Insa, caracterul unui om salvat este ca primeste corectie din Scriptura. 2 Timotei 3 16 Toată Scriptura este însuflată de Dumnezeu și de folos ca să învețe, să mustre, să îndrepte, să dea înțelepciune în neprihănire, Vezi bine ca scrie ca SCRIPTURA este de folos ca sa invete, nu traditia sau "parintii". Iar, in Daniel 12:9 se afirma ca Scriptura este o revelatie PROGRESIVA. Deci, s-ar putea ca la un moment dat sa nu intelegi o doctrina, cum ar fi cea despre sfarsit. Insa, OBLIGATORIU trebuie sa stii principiile salvarii, dupa cum scrie si in Evr 6:1, 2. |
#16
Posted 09 December 2008 - 20:26

Da frate, toata lumea le stie si ce folos daca fiecare interpreteaza cum il taie capul? "Suficienta de sine" sa zic asa, nu e buna, tot timpul suntem panditi de greseli, rataciri si exagerari fie ca ne dam sau nu seama de ele. Una e sa spui ca apartii unei Biserici care are o oarecare traditie, care a tot interpretat Biblia de atata amar de timp, si alta e sa crezi ca tu (pot fi si eu) esti buricul pamantului si milioane de oameni sunt niste parliti pentru ca nu judeca ca tine. Cand nu pastrezi proportiile devii ridicol. Parol. Am facut asa-zisii "sfinti", poate, insa niciodata vreun membru. Doctrina, da, mai fac cateodatra referiri...... glumete. Iar, Scriptura nu se interpreteaza de catre noi, iar, ca sa nu gresim, avem tot Scriptura la dispozitie: atata timp ct nu contrazicem nimic altceva din ea, avem o concluzie buna. |
#17
Posted 09 December 2008 - 22:09

Nicio biserica nu pastreaza Adevarul. Hristos, Cuvantul este Adevarul, nu mincinosii de oameni. Zexelica atunci cum interpretezi tu urmatorul verset: Quote Matei, Cap. 16 18. Și Eu îți zic ție, că tu ești Petru și pe această piatră voi zidi Biserica Mea și porțile iadului nu o vor birui. |
|
#18
Posted 09 December 2008 - 22:51

Zexelica atunci cum interpretezi tu urmatorul verset: 1 Corinteni 3 9Căci noi sîntem împreună lucrători cu Dumnezeu. Voi sînteți ogorul lui Dumnezeu, clădirea lui Dumnezeu. 10După harul lui Dumnezeu, care mi -a fost dat, eu, ca un meșter-zidar înțelept, am pus temelia, și un altul clădește deasupra. Dar fiecare să ia bine seama cum clădește deasupra. 11Căci nimeni nu poate pune o altă temelie decît cea care a fost pusă, și care este Isus Hristos. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users