Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 

Vodafone - La multi ani!

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
uira

uira

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 29.01.2005
De curand am facut 10 ani de cand sunt abonat Vodafone. Adica 10 ani de cand platesc lunar 20-30EUR. Ce face Vodafone pentru mine:
1/ imi trimite mesaje publicitare pe care nu le-am cerut
2/ pierd 20-30 de minute asteptand sa vorbesc cu un operator (care intotdeauna sunt momentan ocupati). sigur oricand pot suna la *555 (tarif 55 de centi pe minut).
3/ ma roaga sa le trimit sms-uri de 1E ca sa castig nu stiu ce masina
4/ ma suna un robot sa-mi spuna ca nu mi-am platit factura, pe care o platisem deja cu 1 zi inainte.
5/ primesc un sms in fiecare luna sa-mi aduca aminte ca am de platit o factura, desi platesc penalizari (sunt de acord cu ele) daca intarzii o zi.


In plus, imi fac al doilea abonament si ma suna imediat sa-mi spuna ca au o oferta foarte interesanta: adica sa imi fac al treilea abonament pe fix.

La multi ani, Vodafone. Esti foarte dragut, dar ma intreb ce oferte pot alege de la alte companii?
Orice propunere este binevenita.

Edited by uiranejeb, 10 November 2008 - 11:51.


#2
aaee

aaee

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 228
  • Înscris: 28.01.2008
la orange cu 5 e ai 30 minute gratis in orice retea...

#3
Pazvante

Pazvante

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,938
  • Înscris: 31.10.2008
m... la banditi!

#4
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
Nasol de cei care a abonamente de 10 ani, eu am de 4 ani si:
- nu primesc sms-uri publicitare, am sunat la relatii cu clientii si am solicitat dezactivarea acestora;
- nu primesc sms-uri cu plata facturii, o platesc cu cel tarziu 5 zile inainte de expirarea celor 14 zile de plata;
- in ultimii doi ani, la *222 nu am asteptat mai mult de 30 secunde sa discut cu un operator, e drept, dureaza mai mult pana navighez prin "intuitivul" meniu sa ajung la posibilitatea de a intra in legatura cu operatorul, nu am sunat niciodata la *555;
- sunt foarte zcarcit cu costurile suplimentare, mai ales in ultimul an, de cand am inceput sa folosesc ca telefon principal cel de la DigiMobil.
Asadar nu tin parte Vodafone-ului aici, ci doar doresc sa fac cunoscut faptul ca dracu' nu-i chiar asa de negru, se mai poate discuta cu el.

Edited by Ciubex, 10 November 2008 - 14:25.


#5
uira

uira

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 29.01.2005
Draga Ciubex,
Nu stiu cu ce ma ajuta postul tau si de asemenea nu am gasit raspunsul la intrebarea mea. Pana acum as putea sa concluzionez ca de fapt nu exista alternativa?!


View PostCiubex, on Nov 10 2008, 14:21, said:

Nasol de cei care a abonamente de 10 ani, eu am de 4 ani si:
- nu primesc sms-uri publicitare, am sunat la relatii cu clientii si am solicitat dezactivarea acestora;
Crede-ma ca am sunat de mai multe ori sa le cer lucrul asta, dar este adevarat ca nu si in ultima perioada. Mai nou, m-a sunat un robot sa-mi spuna ca am de platit factura. Si mai rau, din politete, fraierul de mine am oprit o discutie ca sa-l preiau pe d-l robot. Nu m-ar deranja sa ma sune robotul, daca nu as mai plati penalizare, sau daca as fi un client care intarzie constant platile.

View PostCiubex, on Nov 10 2008, 14:21, said:

- nu primesc sms-uri cu plata facturii, o platesc cu cel tarziu 5 zile inainte de expirarea celor 14 zile de plata;
Atunci nu ar fi mai simplu/logic sa scurteze perioada de plata la 9 zile? Sau si mai bine: de ce sa nu primesti cate un sms reminder pentru fiecare factura lunara pe care o ai de platit?
Funny e ca la un moment dat primeam un mail cu detaliile facturii si mi se parea util pentru ca faceam plata prin internet banking si faceam un copy/paste si gata plata. Dar fara sa ma intrebe nimeni, mailul nu a mai venit si au inceput sms-urile.

View PostCiubex, on Nov 10 2008, 14:21, said:

- in ultimii doi ani, la *222 nu am asteptat mai mult de 30 secunde sa discut cu un operator, e drept, dureaza mai mult pana navighez prin "intuitivul" meniu sa ajung la posibilitatea de a intra in legatura cu operatorul, nu am sunat niciodata la *555;
Daca nu ti s-a intamplat sa astepti 20 minute niciodata, poate ca esti abonat de fapt la alta retea, sau lucrezi pentru Vodafone?

View PostCiubex, on Nov 10 2008, 14:21, said:

- sunt foarte zcarcit cu costurile suplimentare, mai ales in ultimul an, de cand am inceput sa folosesc ca telefon principal cel de la DigiMobil.
Cred ca de fapt ai nevoie de cartela, nu de abonament :)

#6
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
:( Din pacate as fi trecut pe cartela sau as fi inchis chiar si fara cartela numarul, da' m-a impins anul trecut pacatul, inainte sa apara DigiMobil-ul sa-mi prelungesc abonamentul pe doi ani, pentru a-mi cumpara la pret redus un telefon, care acum il folosesc in reteaua DigiMobil, pe atunci estimam ca nu am sa plec la alta retea prea curand.

Revenind la cazul tau, eu spre exemplu platesc cu vreo 5 zile inainte, pentru ca in contract scrie ca in termen de 14 zile trebuie sa ajunga la ei banii, asadar nu scrie ca plata sa o faci in 14 zile. Am observat ca pentru transferurile bancare, ca-mi platesc cu cardul de vreo 2 ani, durata de la plata si pana la confirmarea platii este de vreo 2 zile, asadar incerc sa ma incadrez in aceste zile. Eventual poti sa-ti schimbi ziua de facturare, astfel incat perioada de 14 zile pentru plata sa fie in perioada in care primesti salariul.

Cererea de oprire a sms-urilor publicitare am facut-o direct la operatorul de la * atunci eram destul de pornit contra acestor practici si le solicitam numar de fax pentru a le trimite in scris aceasta cerere, pana la urma nu a mai fost necesar faxul.
Adaug: acest lucru s-a intamplat acum un an jumatate in urma, iar in contractul incheiat in urma cu 4 ani nu aveam bifata optiunea legata de timiterea de catre operator al informatiilor cu caracter publicitar sau cum se mai scrie.

Nu am mai asteptat pentru a fi preluat de un operator de vreo 2 anisori, atunci era vrasite cu asteptarea, decand au externalizat serviciul acesta s-au mai imbunatatit timpii de asteptare, totusi banuiesc ca este imporatant si cat de des apelezi la operatori, eu spre exemplu anul acesta am sunat de 3 ori la *222 pentru a intra in legatura cu operatorii.

Totusi pe bune ca situatia ta este nasoala, ai vechime, ai facturi frumusele pentru operator, macar eu am un amarat de abonament de 3 euroi si 0 costuri suplimentare.
Incearca sa-ti impui cerintele tale, cu calm si cu tact. Eu cel putin, chiar si atunci cand eram deranjat de sms-urile lor publicitare, le-am spus calm de situatia mea: nu ma interesau, nu am ales in contract asta si solicitam ca ei sa respecte contractul, eventual sa-mi dea un numar de fax sau sa ma indrume spre un centru agreat de ei la care sa depun cererea scrisa.

Edited by Ciubex, 10 November 2008 - 15:14.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate