Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
LADA NIVA
Last Updated: Mar 03 2011 20:04, Started by
negociator
, Nov 07 2008 18:05
·
0
#19
Posted 05 January 2009 - 15:33
gusteru, on Dec 30 2008, 21:28, said: mie imi ia cam 10,5-11,5 in traficul din amsterdam si in general sub 9 la drum intins.probabil si din cauza cauciucurilor mai mari in diametru care imi dau mai multa viteza la aceeasi turatie.in schimb pe pante cit de mici (noroc ca nu am pe aici) cam moare cu a5-a. cit despre SUV-urile moderne nu-s de mine. le-am vazut acum citeva zile chinuindu-se sa porneasca la -25 grade fara succes unde ladoiul a pornit lejer, si am privit cu o placere si o satisfactie deosebita un Kia pierzindu-si bara de fata dupa ce a incalecat un morman de zapada pe care l-am incalecat si eu de altfel (din cauza unui elan care a traversat pe loc nemarcat nesimtitul) ladoiul l-am extras rapid apucindu-l de aripi, la kia n-am avut de unde sa-l prindem de prea mute plastice. oricum ramine un tractor pe linga SUV-urile moderne. totusi in conditii de iarna adevarata prefer ladoiul desi mai am 3 fiare in ograda. Sa nu razi de mine... mi-era teama ca daca imi iau Lada Niva, n-o sa am voie cu ea in Occident. E Euro 4 ? Respecta toate normele de mediu din Europa Occidentala ? |
#20
Posted 05 January 2009 - 18:19
negociator, on Jan 5 2009, 16:33, said: Sa nu razi de mine... mi-era teama ca daca imi iau Lada Niva, n-o sa am voie cu ea in Occident. E Euro 4 ? Respecta toate normele de mediu din Europa Occidentala ? in rest prin EU circula destule oldtimer-e fara probleme si scutite de taxe si chiar de revizia tehnica daca sint fabricate inainte de 65. de revizie stiu sigur in NL, scutite de taxe sint in Belgia , suedia DK GB si NL. in F stiu ca sint tax free dar nu ai voie sa iesi din departamentul in care locuiesti. or veni vremuri mai bune si in RO |
#21
Posted 06 May 2009 - 10:46
daca are cineva nevoie:
http://dl.fisier.ro/...anuale.zip.html manuale si alte documente ptr Niva 1.6 si 1.7 |
#22
Posted 11 February 2010 - 21:48
l_stoian79, on 6th May 2009, 10:46, said: daca are cineva nevoie: http://dl.fisier.ro/...anuale.zip.html manuale si alte documente ptr Niva 1.6 si 1.7 Din pacate n-am reusit sa descarc Unul dintre linkuri zice ca fisierul a fost sters. Celalalt link pur si simplu nu merge. |
#23
Posted 21 August 2010 - 20:31
Lada Niva can swim, interesant si amuzant :
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/l4kWYvH0_oY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#24
Posted 07 November 2010 - 01:14
Lada Niva sint acceptate in Austria ?
Se poate pune pe ea GPL? cat consuma asa/ |
#25
Posted 07 November 2010 - 11:33
Sunt acceptate si in Austria, de ce nu!
Se poate pune si GPL! De regula consumul creste cam cu 15% fata de consumul pe benzina! |
#26
Posted 26 February 2011 - 22:30
Arata oribil!A avut un prieten de off-road al tatalui meu si credeti-ma nu a tinut-o prea mult fiindca spunea ca e dezamagitoare si arata urat atat exterior cat si interior...
|
#27
Posted 26 February 2011 - 23:27
Oare exista cineva care cumpara niva pentru aspect sau pentru dotari?
Niva este exact masina pentru bagat in teren, nu te doare inima ca vopseaua de pe ea a costat 2500 de euro ca la q7, ml, sau Range Rover. |
#29
Posted 27 February 2011 - 17:42
gusteru, on 30th December 2008, 21:28, said: cit despre SUV-urile moderne nu-s de mine. le-am vazut acum citeva zile chinuindu-se sa porneasca la -25 grade fara succes unde ladoiul a pornit lejer, gusteru, on 5th January 2009, 18:19, said: nu tre'sa-ti faci probleme. a mea e din 95, primul model cu injectie, practic motorul cel vechi cu aprindere electronica si injector central. inainte de asta am avut una din 80 si nu mi-a zis nimeni nimic. intre altele am un LR diesel din 71 si un MGB GT din 76 cu care am fost cam prin toata EU si n-am avut probleme . sint doar 4-5 orase in D unde tre'sa platesti taxa de mediu si intr-adevar e mult mai scump la cele vechi ( ai 3 categorii, rosu, galben si verde), n-as putea spune cit ca am platit cu visa. in rest prin EU circula destule oldtimer-e fara probleme si scutite de taxe si chiar de revizia tehnica daca sint fabricate inainte de 65. de revizie stiu sigur in NL, scutite de taxe sint in Belgia , suedia DK GB si NL. in F stiu ca sint tax free dar nu ai voie sa iesi din departamentul in care locuiesti. or veni vremuri mai bune si in RO BogdyBadura, on 26th February 2011, 22:30, said: Arata oribil!A avut un prieten de off-road al tatalui meu si credeti-ma nu a tinut-o prea mult fiindca spunea ca e dezamagitoare si arata urat atat exterior cat si interior... Ps:foarte bun topic!...ma saturasem de periajul gretos la adresa Duster-ului.... Edited by pixman, 27 February 2011 - 17:48. |
#30
Posted 27 February 2011 - 18:28
#31
Posted 27 February 2011 - 18:50
Pai,deja a fost comparat Duster-ul cu Subaru si Land Cruiser intr-un alt topic ...deci,nu ma mira...
Edited by pixman, 27 February 2011 - 18:51. |
#32
Posted 02 March 2011 - 12:42
IN materie de 4x4, daca as avea nevoie, Niva ar fi prima masina la care m-as uita. As tine-o strict pentru drumuri de munte, iarna, la padure etc. Si, la cat costa un Duster, mi-ar ramane bani sa iau si un Logan nou, pentru oras. Dealerii de Niva mai fac un discount ceva sau pretul e batut in cuie ?
|
#33
Posted 02 March 2011 - 13:57
'overseas', stii ce am facut chiar acum 5 min ? am tastat pe google: "Lada Niva pareri" si .... m-am apucat sa citesc citeva posturi pe diverse forumuri ! .... concluzia pe care am desprins-o este destul de simpla: trebuie sa fii foaaarte NOROCOS sa ai parte de o Lada Niva (noua) buna, fara probleme !
Si eu imi doresc foarte tare un 4x4 ieftin la cumparare si intretinere, fiabil etc etc etc .... insa nu cred ca Niva intruneste aceste conditii. Mi-as fi dorit foarte mult sa o faca dar dupa ce am citit ce am citit acolo ... sorry .... in ceea ce ma priveste cred ca voi ramine strict intre Duster si Jimny, cu mentiunea ca sotia a facut un test cu ultimul si i-a placut foarte tare mashinutza .... Nu e tocmai ieftina insa nu stiu spre ce altceva m-as mai putea orienta ... orice alte pareri sunt binevenite ps: daca totusi te pricepi la mecanica auto (cit de cit) si nu ai nimic impotriva sa ai cu tine in permanenta ceva unelte si (de ce nu?!) piese de schimb .... poate ca e ok si o Niva ... iti spun si eu ce am auzit/citit de la altii ! |
|
#35
Posted 02 March 2011 - 14:17
Nevoie as avea de un 4x4 si maine, ideea e ca ar fi a doua masina, strict pt 4x4 in zona de munte, treburi gospodaresti, treceri prin vad etc. Pe aria Jurnal de bord sunt posesori de Niva care nu au avut probleme deosebite. Dusterul e 2in1, un compromis ok pt cine vrea o masina polivalenta.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users