Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
LADA NIVA
Last Updated: Mar 03 2011 20:04, Started by
negociator
, Nov 07 2008 18:05
·
0
#1
Posted 07 November 2008 - 18:05
In mod surprinzator, cea mai ieftina masina de teren noua care se poate cumpara in Romania nu prea este cunoscuta. Lada Niva a ramas doar in atentia nostalgicilor. Desi, din punctul de vedere al calitatilor off - road, Lada Niva a fost si ramane o masina buna. Sigur... n-are airbaguri, e urata (?), consuma mult (dar nu mai mult ca alte masini de teren), nu atinge decat cel mult 140 de kilometri la ora. Dar pe mine ma tenteaza sa-mi cumpar Lada Niva. La 9000 de euro (plus inca o mie si ceva de euro daca vrei si instalatie GPL), Lada Niva are un raport pret - calitate excelent.
Edited by negociator, 07 November 2008 - 18:07. |
#2
Posted 07 November 2008 - 18:09
Exista un dealer decent pentru Lada? Stiu ca aparuse un model nou care nu mai arata (chiar) asa urat.
|
#3
Posted 07 November 2008 - 18:19
Giobica, on Nov 7 2008, 18:09, said: Exista un dealer decent pentru Lada? Stiu ca aparuse un model nou care nu mai arata (chiar) asa urat. Exista in Romania mai multi dealeri LADA, dar eu personal n-am vizitat nici unul dintre ei. Ii gasesti cu google, si eu i-am gasit. Eu vreau sa ma duc si sa incerc un test-drive cu Lada Niva. Sunt foarte curios ! Pe de alta parte, am auzit ca piese si accesorii noi pentru Lada (inclusiv pentru Lada Niva) mai aduc negustorii de dincolo de Prut. De exemplu scut metalic pentru motor, mai bun decat scutul original al masinii (despre care am citit ca ar fi din plastic). |
#4
Posted 08 November 2008 - 10:07
da, e urita cu spume, dar la un concurs de off-road, la -30 de grade celsius, a fost singura masina care a pornit (din auzite). daca ar fi facut si lada modele decapotabile ...
|
#5
Posted 08 November 2008 - 13:22
Exista un dealer pe calea Grivitei din cate stiu , iar un model mai recent a aparut sub numele de Chevrolet Lada.
http://www.autolada....vrolet_niva.php Am vazut cateva prin sectorul 1 si cred ca la Politia Comunitara din acelasi sector. |
#6
Posted 08 November 2008 - 17:54
Skizo, on Nov 8 2008, 10:07, said: da, e urita cu spume, dar la un concurs de off-road, la -30 de grade celsius, a fost singura masina care a pornit (din auzite). daca ar fi facut si lada modele decapotabile ... si da, au fost si decapotabile, am fost tentat si eu de una, omul ceruse 1400€ si dupa o saptamina de la postarea anuntului s-a dat cu 3600. sint cam rare ce e drept. itr-adevar porneste perfect la -27 la -30 nu am ajuns inca. ma refer la cele cu carburator. acum am una cu injectie, de sarbatori ma duc la kiruna-vreo 400km mai la nord de cercul polar- si-ti spun daca porneste. Edited by gusteru, 08 November 2008 - 17:57. |
#7
Posted 09 November 2008 - 12:38
Skizo, on Nov 8 2008, 10:07, said: da, e urita cu spume, dar la un concurs de off-road, la -30 de grade celsius, a fost singura masina care a pornit (din auzite). Pai iti dai seama ca, la temperaturile care sunt in Rusia, masinile lor trebuie sa porneasca si cand e ger. Sunt sigur ca Lada Niva e mai buna ca multe alte masini in privinta functionarii la temperaturi scazute. Eu sunt insa preocupat de cum se comporta Niva in cazul unui accident. Am citit ca n-are airbaguri, ca centurile de siguranta sunt cam lungi... La cum se conduce prin Bucuresti, riscul de accident e destul de mare, chiar daca eu sunt prudent la volan... ! gusteru, on Nov 8 2008, 17:54, said: si nu numai din auzite, eu sint la a 3a si desi mai am 2 LR si un MGB, ladoiul il folosesc zilnic. Zi-mi si mie, cam cat iti consuma Lada Niva in oras ? |
#8
Posted 09 November 2008 - 18:00
Cred ca ii sare consumul in oras mai sus de 16% usor.
|
#9
Posted 09 November 2008 - 20:00
#10
Posted 10 November 2008 - 11:16
lada niva ca masina de teren este foarte bune. vad ca in ro se invart preturi pe la 9000 euro in chisinau e pe la 7000(dar parca e ceva diferenta in optiuni) euro dar la la tara cumnatul lu tata mereu a avut niva 4x4 si merge cu ea prin toate gropile si glodurile de pe toate dealurile (are roti subtiri si inalte) 4x4 hi si low cu toate tacamurile....masina excelenta pentru off-road
|
|
#11
Posted 10 November 2008 - 18:51
gusteru, on Nov 9 2008, 20:00, said: imi ia intre 10, si 11,5% dar nu sar de 3000 de ture, sint cam lenes la condus. am avut surpriza sa ia si in jur de 9% dar cam rar ce-i drept. probabil cele cu injectie multipoint or fi mai setoase. Deci ai in oras intre 10 si 11,5 ? Nu mi se pare exagerat pentru o masina de teren. Ar fi interesant sa ne zica si cineva care are instalatie GPL cam cat ii consuma. Daca folosesti in oras GPL, evident ca scade costul de exploatare al masinii... Si in alta ordine de idei, cum e demarajul ? Cand pleci de la semafor, cum e Lada Niva in raport cu o Dacie ? Chiril, on Nov 10 2008, 11:16, said: lada niva ca masina de teren este foarte bune. vad ca in ro se invart preturi pe la 9000 euro in chisinau e pe la 7000(dar parca e ceva diferenta in optiuni) euro dar la la tara cumnatul lu tata mereu a avut niva 4x4 si merge cu ea prin toate gropile si glodurile de pe toate dealurile (are roti subtiri si inalte) 4x4 hi si low cu toate tacamurile....masina excelenta pentru off-road Parca mi-e cam frica sa cumpar masina din Chisinau. In Romania dealerii de Lada Niva mi-ar da, de bine de rau, o garantie de doi ani pentru Lada Niva. In Rep. Moldova... cine stie ce garantie imi dau aia... ! lucianer, on Nov 8 2008, 13:22, said: Exista un dealer pe calea Grivitei din cate stiu , iar un model mai recent a aparut sub numele de Chevrolet Lada. http://www.autolada....vrolet_niva.php Am vazut cateva prin sectorul 1 si cred ca la Politia Comunitara din acelasi sector. Am vazut modelul Chevrolet Niva pe Internet. Dar nu inteleg de ce ii spune Chevrolet. Are motor de Chevrolet, sau de ce ? Edited by negociator, 10 November 2008 - 18:44. |
#13
Posted 11 November 2008 - 23:39
lucianer, on Nov 10 2008, 19:52, said: Nu ,cred ca au cumparat modelul. Daca Chevrolet a cumparat Lada Niva, ar insemna ca Lada Niva e mai de calitate decat pana acum. Ar fi diferenta intre Dacia romaneasca si Dacia Logan, care de fapt e Renault. Desi... potrivit anumitor soferi, Dacia Solenza (romaneasca) a fost mai buna ca Dacia Logan... ! |
#14
Posted 12 November 2008 - 19:33
[quote name='negociator' date='Nov 10 2008, 19:51' post='5499225']
Deci ai in oras intre 10 si 11,5 ? Nu mi se pare exagerat pentru o masina de teren. Ar fi interesant sa ne zica si cineva care are instalatie GPL cam cat ii consuma. Daca folosesti in oras GPL, evident ca scade costul de exploatare al masinii... Si in alta ordine de idei, cum e demarajul ? Cand pleci de la semafor, cum e Lada Niva in raport cu o Dacie ? n- as putea compara cu Dacia pentru simplu fapt ca- nu am mers cu dacie din '88 si atunci numai la examenul de soferi. oricum e puturoasa rau, poate si din cauza rotilor putin mai mari si in mod sigur al injectiei care-i da gaz cit si cind vrea. cea din inainte era modelul 1600 cu carburator si cu roti de samurai, cam la fel cu originalele, si avea un demaraj destul de sportiv dar halea 15% lejersi trebuia s-o tin in 4000 ture sa iau 95 km/h. ca si actuala cum o lasam sub 3000 consuma in jur de 10% |
#15
Posted 29 December 2008 - 17:57
gusteru, on Nov 8 2008, 18:54, said: si nu numai din auzite, eu sint la a 3a si desi mai am 2 LR si un MGB, ladoiul il folosesc zilnic. si da, au fost si decapotabile, am fost tentat si eu de una, omul ceruse 1400€ si dupa o saptamina de la postarea anuntului s-a dat cu 3600. sint cam rare ce e drept. itr-adevar porneste perfect la -27 la -30 nu am ajuns inca. ma refer la cele cu carburator. acum am una cu injectie, de sarbatori ma duc la kiruna-vreo 400km mai la nord de cercul polar- si-ti spun daca porneste. cum spuneam, testat niva injenctie monopoint, minus 28 grade pornit dupa 4 zile de stat la prima cheie, totusi motorul s-a invirtit de 8-10 ori fata de percis 4 ori cum porneste normal. probabil si din cauza uleiului care il am 20W50 de vara Edited by gusteru, 29 December 2008 - 17:57. |
|
#16
Posted 29 December 2008 - 19:59
este o masina f buna pt off-road,insa daca nu faci off-road si iti doresti doar o masina cu o garda la sol mai mare si cu un sistem 4x4 doar pt a iesi cu masina din parcare cand ninge;mai bine mai pui ceva banuiti peste si iti iei un suv mai modern,mai sigur,economic,etc
producatorul da un consum de 15.1% urban,deci in bucuresti,in trafic bara la bara consumul va fi de 18-20% |
#17
Posted 30 December 2008 - 21:28
ionut_ionut, on Dec 29 2008, 19:59, said: este o masina f buna pt off-road,insa daca nu faci off-road si iti doresti doar o masina cu o garda la sol mai mare si cu un sistem 4x4 doar pt a iesi cu masina din parcare cand ninge;mai bine mai pui ceva banuiti peste si iti iei un suv mai modern,mai sigur,economic,etc producatorul da un consum de 15.1% urban,deci in bucuresti,in trafic bara la bara consumul va fi de 18-20% mie imi ia cam 10,5-11,5 in traficul din amsterdam si in general sub 9 la drum intins.probabil si din cauza cauciucurilor mai mari in diametru care imi dau mai multa viteza la aceeasi turatie.in schimb pe pante cit de mici (noroc ca nu am pe aici) cam moare cu a5-a. cit despre SUV-urile moderne nu-s de mine. le-am vazut acum citeva zile chinuindu-se sa porneasca la -25 grade fara succes unde ladoiul a pornit lejer, si am privit cu o placere si o satisfactie deosebita un Kia pierzindu-si bara de fata dupa ce a incalecat un morman de zapada pe care l-am incalecat si eu de altfel (din cauza unui elan care a traversat pe loc nemarcat nesimtitul) ladoiul l-am extras rapid apucindu-l de aripi, la kia n-am avut de unde sa-l prindem de prea mute plastice. oricum ramine un tractor pe linga SUV-urile moderne. totusi in conditii de iarna adevarata prefer ladoiul desi mai am 3 fiare in ograda. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users