Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Suzuki Grand Vitara - my love

- - - - -
  • Please log in to reply
186 replies to this topic

#19
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
faina masina, si eu as fi vrut una dar din considerente finaciare m-am oprit la SX4...  eu la a mea i-am pus deja carligu, in ianuarie sper sa agat si o rulota de el :)  tu cum stai cu pregatirile de rulotist?

#20
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 16.11.2005
Din pacate inca dorm pe mine. Am gasit carlig, n-am gasit cine sa il monteze.
Dar peseverez, incerc sa cumpar rulota, daca o sa gasesc ceva dragut.

Intre timp, am facut 7000 si ceva de km, fara nici un incident sau suparare pe masina. Numai prin noroaie nu prea am bagat-o, ca n-am avut timp. Doar pante/rampe pe ulitele de la tara. Nu prea imi par de comitet cauciucurile (adevar ca nici nu i-am luat de iarna), dar am avut experiente mai bune.

Am facut si testul elanului intr-o noapte, ca sa ocolesc un cauciuc de tractor in mijlocul drumului cand eu aveam 100% si depaseam si am simtit cum a derapat un pic (juma de metru) la dreapta la prima sucitura de volan; si-a revenit bine, ca altfel ma suiam peste un auto care facea plimbare de placere. Cu nivelul regulamentar al uleiului tot nu m-am lamurit.

Edited by woe, 05 January 2009 - 09:01.


#21
fotojunior

fotojunior

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 861
  • Înscris: 02.05.2006

View Postlucianer, on Nov 1 2008, 20:55, said:

fara TVA?Daca e noua la0 km, ciudat pret.
intra pe www.neuwagen-nord.de si vei gasi preturi si mai mici.
bafta.

#22
lucianer

lucianer

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 30.12.2007
Stiam ca este o super masina, varul meu a ajuns la 30000 Km cu ea (cumparata prin iunie-iulie) , iar probleme ....0.Si este o masina hartanita la greu , prin tara si Bucuresti.Bqafta multa .

#23
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 16.11.2005

View Postlucianer, on Jan 5 2009, 20:18, said:

Stiam ca este o super masina, varul meu a ajuns la 30000 Km cu ea (cumparata prin iunie-iulie) , iar probleme ....0.Si este o masina hartanita la greu , prin tara si Bucuresti.Bqafta multa .

Stii daca a completat cu ceva ulei de motor intre revizii?

#24
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 16.11.2005
8500 km fara probleme.
Johnnie Walker.

#25
coq

coq

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 15.07.2008
Bravo "faina' achizitie ai arata foarte bine sa o stapanesti sanatos!
Sa inteleg ca nu ti-a papat deloc ulei? Eu zic sa nu te panichezi in special cele diesel mananca mai mult ulei la inceput dupa care se stabilizeaza
la o anumita cantitate care poate fi mai mare sau mai mica (cum ai vazut banuiesc si in carte). Oricum foarte buna masina, vad ca ai si jante de aliaj pe 17 arata bine si alea (desii eu sunt adeptul jantelor "in cazul masinii" de 16 si cauciuc cu talon mai mare).
Intr-adevar ar trebuii sa-ti iei alte cauciucuri... daca le ai pe cele "stock" Bridgestone Dueller HT... (de care am si eu), vara mai merg cum mai merg dar iarna nu te poti baza pe ele mai ales in zapada mare.
Numai bine

#26
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 16.11.2005
Mersi de urari.
Intr-adevar, is destul de slabe iarna, si nici vara nu mi-au parut deosebite, probabil ca o sa ii achizitionez ceva mai stabil ASAP. Noroc cu iernile noastre din Muntenia/Oltenia (pe unde ma invart), ca vedem zapada ca in California, o data la 3-4 ani. Ma tot uit dupa niste jante din tabla sa se potriveasca, sa pun ceva anvelope tot teren si pe care sa le folosesc si pe zapada.
Ulei nu stiu daca mananca, m-am uitat eu de vreo 3 ori la el si parea sa fie in parametri, dar is un mecanic jalnic, iar la service nu ajung din lipsa de timp si drag.

#27
coq

coq

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 15.07.2008

Quote

Ma tot uit dupa niste jante din tabla sa se potriveasca, sa pun ceva anvelope tot teren si pe care sa le folosesc si pe zapada.

Nu face asta, daca tot investesti in jante fie tabla sau turnate ia-ti pentru iarna un set de cauciucuri dedicate (mai degraba ia doar cauciucuri si renunta la jante chiar daca este mai comod cu doua seturi), pentru ca cele tot teren cum spui tu deja ai banuiesc ca sunt cele stock cu care a venit masina si este o solutie de compromis.
Cauciucurile de iarna nu difera numai prin crampoane sau profil ci... cauciucul in sine are alte propietati la frig.
Astea pentru toate anotimpurile, ma repet... sunt o solutie de compromis.

Edited by coq, 24 January 2009 - 02:12.


#28
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 16.11.2005
La jantele de aluminiu pe 17 care le are acum, nu renunt, ca imi plac, is simple, lucesc frumos.

O sa las pe jantele de al si in anotimpul cald din 2009 cauciucurile Bridgestone (cred ca Dueller ii spune) made Japan care sunt din nastere, destul de slabute, in opinia mea, dar acceptabile daca nu ai pretentii peste medie pe sosea. Sa se mai roada un pic, ca mi-e mila sa fac focul cu ele, io-s destul de chibzuit la pozonar.

Pe jantele de otel (prefer turnate, am eu unele pe BMW de imi rade inima la ele) am citit discutii prin forumuri specializate si ideea finala dedusa a fost ca merg f. bine anvelope de iarna MS atat in noroaie cat si iarna, daca mai scrie si numele marcii si cu alb pe dansele e excelent.

Inclin sa cred ca asta e cea mai buna/fiabila solutie. Treaba e ca as pune unele mai inguste (pe talon nu am decat 225mm latime permisa), am auzit ca in strainatete te streseaza militienii pe tema asta.

#29
coq

coq

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 15.07.2008

Quote

(pe talon nu am decat 225mm latime permisa), am auzit ca in strainatete te streseaza militienii pe tema asta.

Da asta este, dar cred ca nu moare nimeni daca pui 235/... in loc de 225/... macar stai si in limita de siguranta de 3%
intre cauciucul oem si alta dimensiune (si nici nu cred sa se vada diferenta ca sa se ia de tine).
Eu oricum asa vreau sa fac cand o sa le schimb, sa-mi pun 235/.

#30
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 16.11.2005
Eu gumele de iarna/noroi le-as vrea cat mai inguste daca s-o putea pe la 195 cel mult.

#31
PDPDPD

PDPDPD

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 02.09.2003
In curand sper sa devin si eu posesorul unei Grand Vitara.
Va rog sa ma ajutati cu cateva nelinisti. Cat consuma cea diesel in extra-urban?
Am inteles ca aerul conditionat este automat. Pe diferite site-uri apare doar potentiometrul pentru mai cald sau mai rece. Unde scrie temperatura setata pentru interior? Vad ca pentru faceliftul din 2009 au schimbat putin bordul si apare si temperatura.
Multumesc anticipat.

Legat de cauciucuri si eu sint nemultumit ca vin all seasons. Pana la urma au ceva special de le fac speciale pentru un SUV sau de li se spune all terrain? Poate pana la urma nu or fi asa de slabe iarna, am vazut un filmulet pe Youtube cu testatul pe gheata acoperita cu zapada [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Zy8jocfu0bg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ].

#32
coq

coq

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 15.07.2008
Salut!

In primul rand imi cer scuze "woe" pentru reply care este oarecum off-topic... dat fiind faptul ca acest topic reprezinta jurnalul tau de bord.

Acum... PDPDPD, eu am tot 1.9 DDIS, ca si consum afara iese undeva intre 7 si 9 l/100km iar in oras cam 10-12 cateodata si 13 l/100km, banuiesc ca stii deja
depinde foarte mult cum mergi in functie de situatii. Varianta cu afisaj la temp este preluata de la modelele pentru US, Canada, Australia etc. motorizari V6 benzina, nu
stiu daca au implementat sau au de gand sa puna si la motorizarea 1.9 DDIS la noi (chiar nu sunt la curent... poate altii sunt mai in masura sa te lamureasca cu acest aspect).
Oricum modelul existent la clima butonul de temp are 3 repere (ca cifre)... 18, 23 si parca 28 de grade si in functie de alea aproximezi intre, eu unul nu am simtit nevoia sincer
a unui afisaj aditional care sa-mi arate exact temperatura.

Despre anvelope am spus si mai sus, ma repet cele all seasons eu le vad ca o solutie de compromis... sigur sunt bune si ele dar nu atat de bune ca unele dedicate ice & snow de ex.
Iar ca si cauciucuri pentru clasa lor adica "all seasons", Bridgestone Dueler H/T 687 nu pot spune ca sunt cotate foarte bine (mai ales pe zapada sau ghiata). Filmuletul respectiv l-am
vazut si eu mai de mult si se cam chinuie... a reusit sa urce datorita tractiunii nu anvelopelor.

Ca o recomandare, eu de exemplu am ales diesel pentru cuplu maxim la turatii joase (vezi conditii off-road), "woe" pentru acelasi fapt plus ca are de gand sa achizitioneze o rulota,
iar varianta diesel este excelenta pentru asa ceva. Dar daca planuiesti sa faci drumuri mai mult in oras decat afara recomandarea mea ar fi sa stai departe de diesel. Pentru ca sunt
dotate cu DPF (Filtru de particule), care este foarte pacatos pentru oras, sunt prea multe de spus pe aceasta tema si nu vreau sa poluez topicul mai mult de cat am facut-o  :D ,
daca ai nelamuriri despre DPF imi poti scrie pe PM pentru lamuriri suplimentare sau poti deschide un topic nou.

Edited by coq, 02 February 2009 - 15:20.


#33
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 16.11.2005
Salve coq, mersi again de manualul de intretinere. Cu cat mai multe informatii despre GV, cu atat mai bine, mai ales ca e cam rar intalnit modelul pe la noi si nici eu nu am avut de unde sa cer pareri cand am cumparat - la reprezentante Suzuki chiar au zambit cand i-am intrebat de drive-test cu GV in 5 usi pe benzina, se pare ca in RO nu are succes datorita spaimelor legate de consumul de carburant.

A mea consuma benzina, cam exact in aceleasi cantitati cu cele mentionate de coq pt. motorizarea cu dieselul de la Renault (deci pare ca la bani consumati iese mai bine a mea). Am tot respectul pt. motorul de la Renault, am avut un 1,5 dCI 80cp si in 50.000 km s-o stricat o garnitura cat cea de la racordul de la chiuveta, si aia in service cand faceam revizia, dara consider ca daca gaseau un motor mai mare cu cateva sute de cc si fara filtru de particule, iesea treaba treaba, caii cai si cred ca si consumul mai bun.

La consum, conteaza f. mult si cat de vitezoman sau stil agresiv ai; peste 100 km/h pe autostrada benzinara mea sare de 10% la consum instant, iar la 150 km/h cam 14,5-15 litri %. Eu am de 2000 km afara + 500 km oras aglomerat(Buc), cu stil mai agresiv (time was money), un consum mediu de 9%. Cam similar cu alte SUV-uri 4x2 mai grele.

Sincer, nu stiam ca anvelopele sunt all-season, nu mi-au parut bune nici vara nici iarna, o sa ma dau mai tare la ea in curbe de-acum:)

Clima e ok cum se manevreaza acum, de la boton, nu simti nevoia sa iti afiseze gradele decat daca ai tu mare drag de treaba asta.  Mai imi pare interesant cum schimba suflatorile daca e pe automat (dezabureste parbrizul daca ii spune computeru ca e frig afara, dup-aia ma incalzeste oleaca la maini si trece si ramane sa sufle caldura la picioare). Daca prindeau in aceasta insiruire si sa imi bage automat si din cea oleaca de caldura in scaune, ma copleseau. In schimb, la izolare termica fata de afara, am mers in masini nemtesti (mai scumpe, indeed), mult mai confortabile din acest p.d.v.

Alte minusuri descoperite:
nu stinge farurile/pozitiile automat daca iei contactul (am un BMW din 1994 care stie sa stinga faza de intalnire daca iau contactul), si am uitat-o prin parcari cu pozitiile aprinse;
nu am reusit sa bag, cu scaunele spate pliate obiecte de 2m lungime, si aveam nevoie;
plusurile de pe plafon se zgarie f. usor(am aruncat o servieta din fata catre bancheta din spate via deviere plafon si am si acum traiectoria)
vopseaua exterioara imi pare usor impresionabila.

Alte reprosuri nu am, am facut 9000 km si am bagat-o prin niste ditamai noroaie si santuri (m-am mutat la tara, deh, m-am urcat pe Cheile Sohodolului pe niste potoape de ploaie si prin ulitele localitatii). Pare sa scoata un blink mai accentuat decat stiam eu ca e normal stanga fata la gropane/bolovani, dar vedem.

#34
coq

coq

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 15.07.2008

Quote

A mea consuma benzina, cam exact in aceleasi cantitati cu cele mentionate de coq

Da am comis o eroare...  si doar am citit la inceput descrierea atat de mestesugita a masinii  :D,
nu stiu de ce dar in timp ce scriam parca eram convins ca tot diesel ai...
Vis-a-vis de consum la mine am observat ca afara chiar scoate un consum bun, chiar si la viteze mai mari... in jurul la 140 are totusi consum mic
in jur de maxim 8 - 8.5 l/100km chiar mai putin (dar bine sa fiu "finut" cu ea). La minusurile tale care intr-adevar le simt si eu as mai adauga multe
care tin de fineturi din astea... ex. butoane neluminate pe portiera (mai putin unul singur care este de la geamul soferului), puteau fi luminate
si butoanele de la comenzile de pe volan un pic de tot, pana si corsa care am avut-o inainte avea ambele geamuri automate pe fata (atat la coborare cat si la urcare),
ma refer la faptul ca apesi odata scurt si se duc pana la capat, e GV nu are decat pentru geamul soferului si numai la coborare, computerul de bord putea fi un pic mai elaborat
vis-a-vis de consum (vezi memorii cat mai poti parcurge...), maruntisuri... dar care adunate fac diferenta, in fine una peste alta eu sunt foarte multumit.

Sistemul de tractiune mi se pare deocamdata foarte reusit, am intrat cu ea in niste namoale imense unde deja atingeam cu burta de pamant, sleauri, balti...
in fine, si s-a comportat super ok fara sa o ambalez fara sa blochez diferential sau sa scot esp-ul, am lasat-o usurel si nu mi-a lasat nici cea mai mica impresie
cum ca as putea ramane pe acolo. Placuta senzatie daca mai adaug si faptul ca am aceleasi anvelope stock (mai sus mentionate "dueler H/T", si cam duse).

Spune-mi si mie "woe" te rog, la tine se simte ca intra cateodata mai greu in a2-a? Parca trebuie sa stai sa astepti dupa sincroane... sau intra normal de fiecare data?

Quote

Pare sa scoata un blink mai accentuat decat stiam eu ca e normal stanga fata la gropane/bolovani, dar vedem.

La ce te referi este ca un clinchet metalic, sau este un zgomot mai profund... nu stiu cum sa ma exprim

Numai bine

#35
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 16.11.2005
Nu stiu daca e un zgomot real sau doar mi se pare. Nu e metalic, pare mai infundat, ciudat, ca nici n-am bagat-o prin drumuri grele.
Si in viteza a doua nu mi-a parut diferit fata de celelalte. La maruntisurile care fac diferenta, sunt de acord, daca cumparau o nemteasca premim si o studiau oleaca inainte, cred ca multe idei ieftin de aplicat le veneau (la bmw-ul meu din 1994, butoanele de la toate 4 geamurile sunt iluminate cu ceva fosforescent, de exemplu).

#36
PDPDPD

PDPDPD

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 02.09.2003
Am Toyota Corolla 2007 si nu sunt luminate butoanele de la portiera. La fel si cele de pe volan pentru sistemul audio.
Acel sistem prin care apesi o singura data si geamul coboara sau urca integral este numai la geamul soferului si asta nu cred ca din economie, ci pentru evitarea unor accidente.


Vi se pare cumva ca se duc mai repede cauciucurile. Cineva imi spunea ca daca ai 4x4 permanent, atunci se tocesc mai repede. Probabil ca nu mai ai posibilitatea sa le muti pe cele din spate pe fata.

Sint totusi ingrijorat ca este precizat cuplul maxim la o singura valoare a turatiei. La alte masini apare o plaja. Sa inteleg ca la Grand Vitara se simte scaderea cuplului dupa 2000 rpm? Probabil nu are turbina cu geometrie variabila cum am avut la Megane si cum am la Corolla 2007. La cea din urma am 90 CP pentru 1350 kg si, conform producatorului, prindea 100 km in 12 sec. La Grand Vitara voi avea 129 CP pentru 1600 kg si prinde 100 km in peste 13 sec. Sper ca in reprizele de depasire sa fie mai nervoasa, adica can cresti de la 80-90 la 120-130. Ce parere aveti?

Va rog sa imi mai spuneti ce limitari erau in perioada de rodaj la motorul diesel. Masina mea vine pe 16 feb si sint nerabdator sa aflu mai multe pana atunci.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate