Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Rugina la Logan
Last Updated: Apr 23 2017 19:15, Started by
Florian23
, Oct 29 2008 11:33
·
0
#39
Posted 31 October 2008 - 11:14
La masina mea nu am asemenea probleme cu toate ca ma trezesc si eu cu rahati pe ea
E adevarat ca imi pateaza lacul, dar cu polish iese imediat Loganul ala este incredibil. Vopseaua coscovita sau sarita peste tot, pana la chit |
#40
Posted 31 October 2008 - 11:58
gaby1773, on Oct 29 2008, 15:26, said: sa le faca din carton... ca ala macar nu rugineste.. se rupe bucatica cu bucatica oricum vor fi cel putin la fel de rezistente ... Nu am vazut nicio masina mai noua de 10 ani cu rugina...in afara de Dacia. Si Opel Astra, tot sub 10 ani. Deci se poate, dar nu e normal. |
#41
Posted 31 October 2008 - 11:58
Masina mea a luat destul de mult rahat de pasare pe ea. De ala asa cu dedicatie.
Dar n-am sesizat sa ramana pete sau mai rau, sa-mi mance vopsaua. Nu m-am stresat/chinuit niciodata sa iau repede jos rahatu, pana sa nu se intareasca. L-am lasat acolo pana la urmatoarea spalare. PS: probabil ca ceara care am dat-o pe ea (pana acum de vreo 3 ori..e un hobby d-al meu, ma relaxez si ma imbat in acelasi timp, ca beau multa bere) a avut ceva afect. |
#42
Posted 31 October 2008 - 11:59
Florian23, on Oct 29 2008, 11:33, said: Pt. fericitii posesori de Logan fabricate 2004 - 2006 aveti grija: apare rugina. Eu zic sa i-o dai lui basarab sa o repare. El e cel mai mare sustinator al "industriei" auto romanesti. Masina mea are 25 de ani si nu are rugina... deci nu mi se pare normal ca la o masina mai noua de 10 ani sa ai rugina. PUNCT! |
#43
Posted 31 October 2008 - 12:08
Oooo ce masina veche ai!
PS: si Mertzu lu tata are vreo 17 ani, da' nu stiu cum naiba de a avut deja rugina la usa si la o aripa. |
#45
Posted 31 October 2008 - 19:28
nic_otava, on Oct 30 2008, 09:48, said: Esti subiectiv, sunt, din cele SH, care cine stie pe unde au circulat! Pentru cei de la Dacia, da, e normal sa aiba si loturi cu probleme, unele la tabla, altele la... diverse. Este bine daca reusesc sa identifice problema si sa o remedieze, ceea ce cred ca au facut. Ca e loc de mai bine, e deja alta discutie. Hai sa gandim ca si posesor de Dacia. Imi iau masina noua, cu garantie (motor, caroserie, etc). Peste 1-2 ani descopar ca am puncte de rugina. Cum ma simt? Furat. Pentru ca citesc in certificatul de garantie si scrie acolo ca masina mea e garantata anticoroziune vreme de 6,8 sau cato fi acolo. Dar eu vad ca masina mea rugineste, cum sa nu innebunesc de nervi? Ah, se repara. Da, dar pe timpul si nervii mei, plus ca nu sunt sigur ca peste 1 an nu va fi la fel in acelasi loc sau in altele. Ai mare dreptate , exact asa am patit eu. |
#46
Posted 31 October 2008 - 19:41
Da pe naiba. Tre' sa te gandesti ca ai luat teapa, NU ca ai luat Logan, ci ca ai prins un exemplar vopsit seara, intr-un tunel cu becul stins.
Te duci fain frumos la service si ti-o face ca noua. Ce poti face? Si eu as fi suferit daca aveam vreun VW (DIZAL), ceva de la Toyota, BMW, Skoda, Ford etc etc etc (ca absolut toate sunt mai bune) , deci as fi suferit si m-as fi simtit furat daca vedeam rugina pe masina dupa scurt timp de la achizitie. Asa...7000-8000 Euro masina noua europeana. Lasa bre ca merge bine la banii astia (ca masina NOUA, si Dacia 1310 de noua mergea bine, dar ca nu tinea mult). Deci eu inca n-am patit sa am rugina la ea si alte cele, dar nu m-as simti furat la banii astia. E clar ca s-a facut rabat la multe chestii. Am garantie, lasa ca o mesteresc ei. Daca Dacia 1300 a tinut peste 20 de ani in curte, na lasa ca tine si asta vreo 5-6 ani |
|
#47
Posted 31 October 2008 - 20:11
Am mers ieri la service si am ridicat masina. Tot nu a iesit ca si noua, in schimb au mai ameliorat problemele ce le-am semnalat miercuri.Am luat-o asa caci ma saturasem sa fiu pieton sau sa dau bani pe taxi. I-am intrebat daca "deconteaza"drumurile pe care le-am facut cu taxiul(bineinteles in gluma). Au inceput cu scuze din alea penibile si sa ma perie si sa ma abureasca : ca isi cer scuze , ca le pare rau etc etc.Oricum de voi mai avea vreo problema am sa incerc sa-i ocolesc.
|
#48
Posted 01 November 2008 - 02:03
Octavian___28, on Oct 29 2008, 21:19, said: No comment. Eu pun in discutie (la ce ai spus tu) loganu fratelui: lovit rau pe partea stanga spate: usa+ aripa varza. Lucrarea: nota 10 (facuta la reprez Dacia Arad). Cazul 2: aripa spate stanga sifonata, facuta ca noua (reprez Resita, sunt VARZA la tehnica, nu-i recomand pt revizie). Prea multe service-uri care cred ca stiu ce fac. La fel ca reprez. Peugeot, Ford, VW, BMW... Deci foarte bine ca ai refuzat lucrarea, defapt asta am vrut sa spun. Si nu are rost sa fi patriot, eu nu am fost patriot cand mi-am luat Logan. Cum am mai spus, iti iei un SH la 5-6000 Euro, ok, e f bun, clar mai bun ca un Logan de 7-8000 Euro nou. Cati bani iei pe SH-ul asta dupa 3-4 ani?? 2-3000? Mai mult nu iei, vin alte SH-uri din spate. Dupa 3-4 ani pe un Logan tot iei un 3-4000 Euro fara sa fi bagat prea multi bani in el. Multi visati ca vai ce masina SH buna mi-am luat, dar nu va ganditi ce faceti cu ele peste cativa ani - acelasi lucru ca si cumparatorul de Logan nou - (stim cazuri chiar si de pe SP care se chinuie sa vanda o masina SH care cred ei ca merita xxxxx Euro...si nu le cumpara nimeni) |
#49
Posted 01 November 2008 - 09:17
Putin cam subiectiv sa tragi concluzii din doua afirmatii ale aceluiasi user
PS: daca rugineste Loganu, inarmati-va cu un spray la culoare (care oricum are alta nuanta, da' nu conteaza) si cum apare rugina, imediat fas-fas acolo cu sprayu si gata, e ca noua. |
#50
Posted 01 November 2008 - 11:24
Si eu am la servici 2 Loganuri, unul din 2004 si unul din 2006.La cel din 2006 am primit chemare in service pt. ceruire gratuita si nu stiu mai ce(se pare ca au fost unele loturi cu probleme la tabla, vopsea, nu stiu exact).
Intr-adevar, la Loganul 2006 am niste punctulete mici de rugina pe la aripi si portbagaj, cel din 2004 nu are probleme. Bineinteles ca m-a durut in bascheti si nu m-am dus , sunt curios sa vad cat o sa il ia rugina . |
#51
Posted 01 November 2008 - 13:21
Da alea din 2006 au probleme la vopsea, al meu e din 2007 si se vede de la o posta ca e bine vopsit.
|
|
#52
Posted 02 November 2008 - 09:31
Octavian___28, on Nov 1 2008, 09:17, said: Putin cam subiectiv sa tragi concluzii din doua afirmatii ale aceluiasi user PS: daca rugineste Loganu, inarmati-va cu un spray la culoare (care oricum are alta nuanta, da' nu conteaza) si cum apare rugina, imediat fas-fas acolo cu sprayu si gata, e ca noua. Apropo de spray, eu cred ca e mai bun un creion corector cu vopsea la culoare. Eu asa ceva am folosit de fiecare data cand gaseam un pic de vopsea sarita din cauza criblurii. Recomand rectificarea imediata a vopselei pe unde e sarita , altfel apare rugina mai repede ca la alte masini si nu se rezolva pe garantie. Un amic de-al meu din cauza criblurii si a altor pietricele de pe asfaltul romanesc are pe capota cateva puncte rosiatice (prea multe pt a mai fi corectate in parcare) si ca sa nu se intinda rugina trebuie sa o vopseasca. Un vecin de-al nostru care are o Bora de 5 ani(cumparata noua)are si el sarita vopseaua pe ici pe colo dar nu are pic de rugina pe capota sau aripile fata, motiv pt care isi permite sa mai faca mistouri de noi care avem "carute" :blush:iar noi i-o "tragem "cand el vine de la revizii si ne spune ce "scoruri" a platit Octavian___28, on Nov 1 2008, 13:21, said: Da alea din 2006 au probleme la vopsea, al meu e din 2007 si se vede de la o posta ca e bine vopsit. Loganurile fabricatie 2004-2006 toate trebuie rechemate la service pt ceruire si verificare a oalelor de la telescoapele spate. Aici sunt punctele sensibile. Dar daca ai o "pila" la deler sau la service nu strica sa mai faci o ceruire, iar daca dai si un "sprit" la meseriasul care lucreaza la ea o face beton |
#53
Posted 02 November 2008 - 09:40
Pai sa stii ca m-am gandit si eu sa-mi dea si mie cu parafina d-aia, vad eu cum fac cumva sa o ''rezolv''.
Creion corector, n-am gasit. E chiar la culoare sau e ca sprayu? (mi-a mai sarit si mie pe capota si lateral vopseaua din cauza pietricelelor, nu observi decat daca te uiti atent unde am dat cu spray pus pe varf de betisor de vata). |
#54
Posted 02 November 2008 - 09:41
Ceruirea se face numai in stalpi si lonjeroni. In plus, daca e cazul, se remediaza (Dumnezeu stie cum fiindca dureaza cateva ore) rugina de la oale si pasaje spate.
Insa problema ruginii nu dispare fiindca INTREAGA MASINA e vopsita "la buget". Octavian, degeaba dai cu oja pe rugina, trebuie inlaturat stratul de oxid de fier, tb decapat, tb dat chit, apoi 2 straturi de oja, ma rog vopsea. Nu mai da sfaturi pe banii altora. Edited by valeriu.b, 02 November 2008 - 09:42. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users