Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Loganurile chemate in Service
Last Updated: Apr 14 2014 11:56, Started by
morpheusdj
, Jan 18 2005 19:29
·
0
#1
Posted 18 January 2005 - 19:29
Tocmai am vazut la striri ca Dacia a chemat in Service 15.000 de Loganuri pentru diferite probleme printre care tija de sustinere a cricului si reprogramarea injectiei ( poate aici e vorba de consumul ridicat ).
Nu am apucat sa vad tot repotajul..am prins finalul. Poate l-a vazut cineva in totalitate si poate sa ne dea mai multe detalii. Oricum...mi se pare o noutate absoluta pentru noi si demna de laudat. Se pare ca lucrurile intradevar se schimba si la noi si incepem sa semanam cu Europa. Un punct in plus pentru Dacia. |
#2
Posted 18 January 2005 - 19:32
cum doamne iarta-ma sa fie un punct in plus cand cheama jumatate din masinile vandute inapoi in service? :-/
|
#3
Posted 18 January 2005 - 19:44
Este un punct in plus pentru Dacia pentru ca rechemarea masinilor in service este o practica normala in occident, SUA etc. Sa nu uitam ca Mercedes a rechemat toata clasa A in service pentru probleme de stabilitate etc.
GM a rechemat 4 milioane de masini in service pentru probleme de directie...BMW a rechemat 70.000 masini tot pentru posibile probleme la directie etc. Mie mi se pare ceva normal pentru ca in acest fel se asigura un progres normal al tarii asteia de 2 bani.......se pune in sf accentul pe respectul fata de cumparator si nu pe profit cu orice conditie. Defectiunile nu mi se par extrem de grave...asta in cazul in care sunt depistate pentru ca e posibil ca f putine masini sa aiba probleme iar rescrierea softului care controleaza injectia e un aspect deosebit de interesant.....poate astfel se va reduce consumul....pt ca este una dintre problemele masinii si o stie toata lumea. Vom vedea cum sta treaba. |
#4
Posted 18 January 2005 - 19:58
Tata are Logan, si a primit scrisoare de la Pitesti ca sa se programeze la service pentru o revizie gratuita bla bla. Va anunt cand stiu ce au facut la masina.
Si da, e un lucru FOARTE bun, daca se face asa o revizie. Sunt firme mari care aveau defecte majore si NU au recurs la o rechemare, din motive evidente: financiare. |
#5
Posted 18 January 2005 - 20:04
Am gasit ceva detalii pe www.realitatea.tv:
Quote Logan la control 15 mii de maºini trebuie verificate tehnic Peste 15.000 de maºini Dacia Logan au fost rechemate la o verificare tehnicã în reþeaua de service a producãtorului. Posesorii de Logan au fost informaþi în scris sã se prezinte la un service autorizat pentru un control...la cric. Direcþia de Comunicare a constructorului de la Piteºti susþine cã este vorba de o practicã normalã ºi de o dovadã de seriozitate faþã de clienþi, ºi nicidecum de o problemã apãrutã în sistem. Reprezentanþii Direcþiei de Comunicare au precizat cã la momentul achiziþionãrii Dacia de cãtre Renault, producãtorul de la Piteºti ºi-a însuºit, pe lângã construcþia Daciei Logan, ºi partea de asigurare a service-ului. Drept urmare - spune constructorul - Dacia procedeazã în acest moment la o operaþiune de verificare a automobilelor produse ºi livrate. corespondenþã, Silviu Sepciu, ºef serviciu Direcþia de Comunicare Dacia caseta 72B, TC 01:25:43 ÃŽn momentul de faþã Dacia procedeazã la o acþiune de rechemare a unui numãr de 15.169 de posesori Logan asupra cãrora se va proceda la un control al cricului ºi, eventual, în cazul în care se constatã cã este cazul, la înlocuirea acestuia'' Potrivit ºefului serviciului Direcþiei de Comunicare, toþi marii producãtori de autoturisme fac acest lucru. Reprezentanþii Dacia þin sã mai precizeze cã operaþiunea nu a avut ca punct de pornire sesizãrile clienþilor. stirea a intrat in jurnalul de la ora 18:00 |
#6
Posted 18 January 2005 - 20:10
E o premiera, bravo lor ! Asta se numeste respect pentru client.
|
#7
Posted 18 January 2005 - 20:29
e bine ca le cheama la service pt ca loganul meu consuma mult vreo 12 la 100 si cand avea sub 1000km consuma vreo 10.5 asta cred ca e de la injectie
|
#8
Posted 18 January 2005 - 21:15
morpheusdj, on Jan 18 2005, 19:29, said: Tocmai am vazut la striri ca Dacia a chemat in Service 15.000 de Loganuri pentru diferite probleme printre care tija de sustinere a cricului si reprogramarea injectiei ( poate aici e vorba de consumul ridicat ). Salut, in primul rand, uitati aici info despre acest lucru http://www.daciaclub...showtopic=11880 in mare: 1) verificare izolare cabluri (sau modificare cablaj) la alternator (ceva exact inca nu e postat); 2) resoftare ECU; 3) inlocuire cric; "Toate autoturismele Logan livrate pina pe 25.11.2004 vor fi chemate la service, pentru rezolvarea a 1, 2 sau 3 din problemele mentionate mai sus".. luat din unul din posturi (Profu'). |
#9
Posted 18 January 2005 - 21:18
12 la 100 consuma in oras sau afara? ca eu am auzit (poate e doar un zvon) ca 12litri consuma in afara. pai daca e asa a adevarata gaura in buget. in oras m-as fi asteptat sa consume maxim 9 litri, iar in afara cel mult 7.
stiti careva "adevarul"? |
#10
Posted 18 January 2005 - 22:49
E de rau.. Si nu va ganditi ca rechemau ei lumea inreaga (75% din masini) pentru cric. Sa fim seriosi! Masinii i s-au descoperit alte probl dar nu puteau sa le faca publice. Massive call back se face EXCLUSIV pt probleme mari si grave. Nu pt cric, repet. Asta e chiar funny. Cine are urechi sa auda.
|
|
#11
Posted 19 January 2005 - 03:29
morogan, on Jan 18 2005, 22:49, said: E de rau.. Si nu va ganditi ca rechemau ei lumea inreaga (75% din masini) pentru cric. Sa fim seriosi! Masinii i s-au descoperit alte probl dar nu puteau sa le faca publice. Massive call back se face EXCLUSIV pt probleme mari si grave. Nu pt cric, repet. Asta e chiar funny. Cine are urechi sa auda. Subscriu! Nu fiti copii ... faza cu cricu' si consumu' e pentru cei mici ... Se poate face rechemare, dar in timp ... Se pare ca accidentul cu Loganu' cu bieleta de directie nu a fost chiar asa intamplator. Si, tinand cont ca au facut rechemari pentru cele exportate, nu puteau acoperi prea mult. Bile? Alba pentru rechemare (ca cine stie ce s-ar putea intampla), Neagra pentru motivatii. Jenante. CRICUL?! Huh?! De cate ori se asteapta sa foloseasca romanul cricul la o masina NOUA?! Consum? NU se face in masa. Cablaje? Da, posibil pericol de FOC! Deh, usor - usor o sa se afle. Oricum, stilu este combinat.Dacia & Reno. |
#12
Posted 19 January 2005 - 09:30
Bai ce carcotasi sunteti.
In loc sa fiti multumiti ca macar fac ceva sa repare ceea ce nu merge bine, sariti si aruncati cu pietre. Dar daca nu le chemau era mai bine? Sunt firme de zeci de ori mai importante si cu o imagine de nezdruncinat (romanul se uita cu sfintenie la ele: Audi de exemplu) si alea cand cheama inapoi 70.000-80.000 de masini nu mai comenteaza nimeni nimic. Romanul zicea doar "Uite ce de treaba sunt aia imi fac masina moca" chiar daca e vina fabricantului. Eu unul mai repede ma enervez daca dau 30.000 de euro pe o masina si ma cheama aia inapoi ca am probleme cu directia decat daca dau 9000 si am aceleasi probleme. dar de, aia sunt nemti si au voie sa greseasca cu toate ca au centre de cercetare in care se baga mai multi bani decat bugetul Romaniei. E un pas inainte faptul ca Dacia a inceput sa respecte clientul. Dar romanul in afara de a da din gura sau a arunca cu pietre nu a stiut sa faca niciodata altceva. Daca principalul motiv era ca se rupe masina in doua daca pui frana la 20km/h va simteati mai bine? Va spun eu ca ala era motiv de urlat mai abitir. Dar asa nu exista motivul suprem si trebuie sa inventam noi unul. Astea care ni le-au zis ei nu sunt bune. Mi se face lehamite. |
#14
Posted 19 January 2005 - 12:52
cine crede treaba cu cricul?? problema (problemele..) sunt mult mai grave cu siguranta, si, decat sa auzim peste cateva luni de 10000 de logaburi cu roti rupte, motoare explodate, arse in mod ciudat, Dacia a preferat rechemarea....
ce bila alba? un biloi negru, Logan nu e tocmai o masina noua din toate pct. de vedere, a avut precedent solenza si supernova...doar caroseria e noua pana la urma....mai degraba graba de a face 100000000000000000 de masini in 1 an si de a scoate un pret mic a dus la piese de proasta calitate, facute la repezeala in fabrici romanesti si cu muncitori romani care se fac ca muncesc pe un salariu de 3 lei...rezultatul se vede, dar este pe pielea noastra tocmai am renuntat saptamana trecuta la comanda de logan (un model de 8000 eu) din motive diverse, eram reticent fiind vorba de dacia, auzisem multe rele si putine bune..am zis sa mai ma gandesc...ieri aveam indoieli de decizia luata, ma gandeam sa revin.....acum imi iau cielo ps. sa nu uitam ca dacia a beneficiat de tot sprijinul autoritatilor romane, a avut tot timpul si banii sa faca teste...dar banii probabil au inaltat diverse vile si mosii pe plaiurile romane nu s-au dus catre siguranta cumparatorului..... |
#15
Posted 19 January 2005 - 13:19
aeon nu cred ca e chiar asa. privesti lucrurile cu superficialitate. Dacia de abia de acum incolo incepe sa se numeasca producator de automobile. despre care timp si bani vorbesti tu ca ar fi avut? perioada comunista si post decembrista pana in zilele noastre? se vede ca nu cunosti problemele uzinei.
apoi daca fac referire la paragraful 2 din pledoaria ta, trebuie sa te contrazic. solenza si supernova nici pe departe nu se apropie de Logan. au constructii si dotari simple. loganul cuprinde tehnologie nestapanita de dacia. apoi dacia nu face piese. de unde ideea asta? exista furnizori de echipamente si subansamble. ceea ce fac ei local sunt de neglijat. si ca sa inchei...un muncitor cat de bine ar fi platit tot in bataie de joc executa ceva. pentru ca asta este mentalitatea lui. vor mai trece ani pana vor intelege ca nu i-a obligat nimeni sa accepte un salariu de 3 mil, iar daca l-a acceptat asta nu inseamna ca trebuie sa-si bata joc de produs. bafta! |
|
#16
Posted 19 January 2005 - 13:37
poate din cauza cricului e prea mare consumul. o fi cricul prea greu...
|
#17
Posted 19 January 2005 - 13:38
De acord cu Jarrive, mai ales ca sunt din Pitesti si ca am prieteni care lucreaza acolo. Habar nu aveti ce munca titanica s-a depus pentru modelul acesta, cati s-au chinuit sa va economiseasca banii. Masina fiind o premiera pentru Dacia erau normale problemele si mai ales erau de asteptat. Nimeni din lumea asta nu poate testa un automobil in conditiile intalnite in voiajele de zi cu zi oricat de multi bani ar baga in cercetare. Problemele se vor remedia cum s-au intamplat si cu problemele de la Nova si de la Solenza (dar nimeni nu a facut gat ca producatorul nu i-a chemat la reparatii).
Daca tu nu vezi decat partile rele e problema ta. Ia-ti Cielo (o masina de conceptie veche, care nu are nici pe departe dotarile Daciei dar care are pretul asemanator) si dupa aceea o sa mai discutam. De la marimea portbagajului si pana la computerul de bord, Cielo e depasit de Logan (cu toate problemele acestuia). Am mai spus undeva pe aici, este foarte usor sa faci o masina scumpa si buna dar este inimaginabil de greu sa faci o masina ieftina si buna. Daca Dacia a reusit sau nu se va vedea. Eu refuz sa mai comentez aici pentru ca sunt unii care in loc sa deschida ochii, cum spuneam mai sus, doar aruncati cu pietre. Edited by Cristist50, 19 January 2005 - 13:39. |
#18
Posted 19 January 2005 - 14:10
Cristist50, este un compromis intre ieftin si bun... oricine stie ca produsele de calitate COSTA... => imposibil sa fie si ieftin si bun
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users