Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Airbus A380
Last Updated: Apr 16 2011 00:51, Started by
andreic
, Jan 18 2005 13:04
·
0
#1
Posted 18 January 2005 - 13:04
Nu era de ajuns ca Airbus vinde mai mult ca Boeing de cativa ani incoace, acuma are si cel mai mare avion din lume realizat in UE prin participarea a 4 tari. Va mai dura probabil cel putin 1 an pentru a fi certificat dar dupa cum arata la lansare pare super :) Ce ziceti de aceasta performanta, 800 pasageri la bord ?
|
#3
Posted 18 January 2005 - 13:16
un avion mai mare inseamna mai multi morti in caz de prabusire. si sigur o sa fie prabusiri cu duiumul pina il pun la punct... bon voyage!
|
#5
Posted 18 January 2005 - 13:17
Baga niste poze sa vedem si noi. Sigur e 380? Cu unu' d-asta parca am zburat eu cu mai multi ani in urma.
|
#7
Posted 18 January 2005 - 13:43
O mica comparatie cu 747.
Boeing 747 - Jumbo Jet Seating: Typical 416 (max 524) Cruising speed: 0.855 Mach Flight range: 13,450km Airbus 380 Seating: Typical 555 (max 840) Cruising speed: 0.85 Mach Flight range: 15,000km Attached Files |
#8
Posted 18 January 2005 - 16:18
Quote si sigur o sa fie prabusiri cu duiumul pina il pun la punct da ma.. ca l-au facut la pitesti.. in locul unde tineau rugina care se pune pe dacie inainte de vanzare... |
#9
Posted 18 January 2005 - 22:45
Andrei Cioaca, on Jan 18 2005, 20:04, said: Nu era de ajuns ca Airbus vinde mai mult ca Boeing de cativa ani incoace, acuma are si cel mai mare avion din lume realizat in UE prin participarea a 4 tari. Ca e cel mai mare? Mare scofala, o sa stau la fel de inghesuit ca in celelalte, cu ce ma incalzeste? Apropo, care " de citiva ani incoace"? Ca prin 2003-2004 s-a intimplat grozavia. Edited by Ninja, 18 January 2005 - 22:46. |
#10
Posted 18 January 2005 - 23:02
Scofala e cea mai mare scofala zburatoare la ora actuala, europenii au pariat pe transportul masiv de pasageri ceea ce americanii (Boeing) nu a avut curajul sa riste, si se pare ca au cāstigat.
Airbus A-380 are, fara macar sa fi decolat vreodata, deja 149 de comenzi la ora actuala. Pretul per bucata e de 260-280 milioane de $. Oricum ai lua-o, e o māndrie pentru europeni. Prea se dadeau mari americanii cu jumbo jet-ul lor, acum a venit A-380 si l-a scos rapid la pensie, i-a terminat cariera. A-380 e mai economic (consum/pasager/100 km) decāt orice alt avion de pasageri la ora actuala, si decoleaza/aterizeaza pe distante mai scurte decāt B747. |
|
#11
Posted 18 January 2005 - 23:12
Din cate am inteles nu decoleaza pe distante mai scurte. Chiar are nevoie de piste mai lungi plus ca si terminalele vor trebui modificate ....
La cat merg eu cu avionul dau astia faliment. Edited by petman, 18 January 2005 - 23:13. |
#12
Posted 18 January 2005 - 23:17
Mi, mai informeaza-te si vezi cit de putine aeroporturi pot sa acomodeze un A380.
|
#13
Posted 18 January 2005 - 23:20
Ba chiar aterizeaza/decoleaza pe distante mai scurte. Asta o spun toti specialistii (inclusiv americani), si se datoreaza suprafetei portante extrem de mari.
Ninja, problema mare nu e la piste ci la terminale, care trebuie sa fie updatate pentru a prelua/īmbarca imensul numar de pasageri fara a crea congestie si haos. Trebuie, de exemplu, punti cu burdufe pe doua nivele. Nu ar fi exclus sa trebuiasca ranforsata pista, din cauza greutatii mult mai mari, dar nu lungimea e problema. |
#14
Posted 18 January 2005 - 23:32
The runway needs to be widened to 80 metres through the addition of a 7.5m non-load-bearing asphalt on either side to prevent the jet blast from the A380's outer engines kicking up dust and particles.
Taxiways would also need to be modified to cater for the A380's wider turning circle. The airport's rescue services already complied with the standard required for the jet, though crews would need additional familiarisation training. |
#16
Posted 18 January 2005 - 23:47
Ninja, on Jan 18 2005, 22:45, said: Ca e cel mai mare? Mare scofala, o sa stau la fel de inghesuit ca in celelalte, cu ce ma incalzeste? te costa mai putin biletul pentru ca e mai economic. |
#17
Posted 18 January 2005 - 23:57
Frumos avion n-am ce spune ! Am vazut azi la stiri reportajul de la lansarea oficiala de la Toulouse si am ramas impresionat .. Din pacate pana acum cele mai nasoale experiente de zbor le-am avut cu airbusuri ,aeronave care pur si simplu nu inspira incredere ( ex: decolare a-319 munchen-berlin lufthansa - avionul facea tot ca o cutie de suruburi era mai rau decat mersul cu o dacie forjata pe piatra cubica :puke: ).
Pe scurt eu raman fan Boeing . Daca A380 va fi un succes ramane de vazut ( succes nu doar comercial caci cui nu ii convine sa inghesuie 800 de saci de cartofi intr-un ditamai avionul si sa-i livreze in celalalt capat al planetei ) ! |
#18
Posted 19 January 2005 - 00:11
addicted, on Jan 19 2005, 06:47, said: te costa mai putin biletul pentru ca e mai economic. Byt: subscriu si eu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users