Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...
 Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...
 Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...

Recomandare serviciu / firma recu...
 La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...

La mulți ani @Ion_Bumbu!
 

Airbus A380

- - - - -
  • Please log in to reply
210 replies to this topic

#1
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,852
  • Înscris: 07.02.2003
Nu era de ajuns ca Airbus vinde mai mult ca Boeing de cativa ani incoace, acuma are si cel mai mare avion din lume realizat in UE prin participarea a 4 tari. Va mai dura probabil cel putin 1 an pentru a fi certificat dar dupa cum arata la lansare pare super :) Ce ziceti de aceasta performanta, 800 pasageri la bord ?

#2
xndoe

xndoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,439
  • Înscris: 16.08.2003
O poza unde vedem si noi?

#3
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
un avion mai mare inseamna mai multi morti in caz de prabusire. si sigur o sa fie prabusiri cu duiumul pina il pun la punct... bon voyage!

#4
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,147
  • Înscris: 09.09.2003
http://www.clubactio.../Aibus-A380.jpg  :D

#5
Necronomikon

Necronomikon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,554
  • Înscris: 15.04.2004
Baga niste poze sa vedem si noi. Sigur e 380? Cu unu' d-asta parca am zburat eu cu mai multi ani in urma.

#6
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,147
  • Înscris: 09.09.2003
uite aici: http://www.airbus.co...ackgrounder.asp

#7
Lexus Joe

Lexus Joe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 02.04.2004
O mica comparatie cu 747.

Boeing 747 - Jumbo Jet
Seating: Typical 416 (max 524)
Cruising speed: 0.855 Mach
Flight range: 13,450km

Airbus 380
Seating: Typical 555 (max 840)
Cruising speed: 0.85 Mach
Flight range: 15,000km

Attached Files



#8
stasi

stasi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 30.09.2002

Quote

si sigur o sa fie prabusiri cu duiumul pina il pun la punct

da ma.. ca l-au facut la pitesti.. in locul unde tineau rugina care se pune pe dacie inainte de vanzare...

#9
Ninja

Ninja

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,362
  • Înscris: 07.12.2002

Andrei Cioaca, on Jan 18 2005, 20:04, said:

Nu era de ajuns ca Airbus vinde mai mult ca Boeing de cativa ani incoace, acuma are si cel mai mare avion din lume realizat in UE prin participarea a 4 tari.

<{POST_SNAPBACK}>

Mai mult nu inseamna neaparat si mai bun. Nu uita ca s-a ajuns la WTO din cauza ajutoarelor guvernamentale ilegale de la Airbus.

Ca e cel mai mare? Mare scofala, o sa stau la fel de inghesuit ca in celelalte, cu ce ma incalzeste?

Apropo, care " de citiva ani incoace"? Ca prin 2003-2004 s-a intimplat grozavia.

Edited by Ninja, 18 January 2005 - 22:46.


#10
Mi_

Mi_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 917
  • Înscris: 13.07.2002
Scofala e cea mai mare scofala zburatoare la ora actuala, europenii au pariat pe transportul masiv de pasageri ceea ce americanii (Boeing) nu a avut curajul sa riste, si se pare ca au cāstigat.

Airbus A-380 are, fara macar sa fi decolat vreodata, deja 149 de comenzi la ora actuala. Pretul per bucata e de 260-280 milioane de $.

Oricum ai lua-o, e o māndrie pentru europeni. Prea se dadeau mari americanii cu jumbo jet-ul lor, acum a venit A-380 si l-a scos rapid la pensie, i-a terminat cariera.

A-380 e mai economic (consum/pasager/100 km) decāt orice alt avion de pasageri la ora actuala, si decoleaza/aterizeaza pe distante mai scurte decāt B747.

#11
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,865
  • Înscris: 28.11.2001
Din cate am inteles nu decoleaza pe distante mai scurte. Chiar are nevoie de piste mai lungi plus ca si terminalele vor trebui modificate ....
La cat merg eu cu avionul dau astia faliment.

Edited by petman, 18 January 2005 - 23:13.


#12
Ninja

Ninja

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,362
  • Înscris: 07.12.2002
Mi, mai informeaza-te si vezi cit de putine aeroporturi pot sa acomodeze un A380.

#13
Mi_

Mi_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 917
  • Înscris: 13.07.2002
Ba chiar aterizeaza/decoleaza pe distante mai scurte. Asta o spun toti specialistii (inclusiv americani), si se datoreaza suprafetei portante extrem de mari.

Ninja, problema mare nu e la piste ci la terminale, care trebuie sa fie updatate pentru a prelua/īmbarca imensul numar de pasageri fara a crea congestie si haos. Trebuie, de exemplu, punti cu burdufe pe doua nivele.

Nu ar fi exclus sa trebuiasca ranforsata pista, din cauza greutatii mult mai mari, dar nu lungimea e problema.

#14
Ninja

Ninja

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,362
  • Înscris: 07.12.2002
The runway needs to be widened to 80 metres through the addition of a 7.5m non-load-bearing asphalt on either side to prevent the jet blast from the A380's outer engines kicking up dust and particles.

Taxiways would also need to be modified to cater for the A380's wider turning circle.

The airport's rescue services already complied with the standard required for the jet, though crews would need additional familiarisation training.

#15
Mi_

Mi_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 917
  • Înscris: 13.07.2002
Nici o referire la lungime.  <_<

#16
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003

Ninja, on Jan 18 2005, 22:45, said:

Ca e cel mai mare? Mare scofala, o sa stau la fel de inghesuit ca in celelalte, cu ce ma incalzeste?

<{POST_SNAPBACK}>



te costa mai putin biletul pentru ca e mai economic.

#17
Byt

Byt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 05.02.2002
Frumos avion n-am ce spune ! Am vazut azi la stiri reportajul de la lansarea oficiala de la Toulouse si am ramas  impresionat .. Din pacate pana acum cele mai nasoale experiente de zbor le-am avut cu airbusuri ,aeronave care pur si simplu nu inspira incredere ( ex: decolare a-319 munchen-berlin lufthansa - avionul facea tot ca o cutie de suruburi era mai rau decat mersul cu o dacie forjata pe piatra cubica  :puke: ).

Pe scurt eu raman fan Boeing . Daca A380 va fi un succes ramane de vazut ( succes nu doar comercial caci cui nu ii convine sa inghesuie 800 de saci de cartofi intr-un ditamai avionul si sa-i livreze in celalalt capat al planetei ) !

#18
Ninja

Ninja

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,362
  • Înscris: 07.12.2002

addicted, on Jan 19 2005, 06:47, said:

te costa mai putin biletul pentru ca e mai economic.

<{POST_SNAPBACK}>

Impresionant, cred ca o sa fie si mai inghesuit ca sa-si acopere cei 260 de milioane de coco, nu crezi? Combinat si cu faptul ca o sa zboare pe distante foarte lungi, ai auzit de Economy Class Syndrome?

Byt: subscriu si eu.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate