Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 

UPC ROMANIA FILIALA BOTOSANI

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
lucian_ava

lucian_ava

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 22.01.2005
In luna iulie ma hotarasc sa schimb providerul de internet si de telefonie deoarece aveam impresia ca platesc prea mult aceste servicii.
  Fiind abonat la cablu UPC vad oferta 3play large, cablu+telefonie+internet 10Mbps. Ma duc la sediul lor din botosani, iau un pliant cu
oferta, ma indeamna sa testez calitatea serviciilor (aveau un calculator special pentru asa ceva), vad totul ok. M-au convins.
  Pe 31 iulie o trimit pe mama sa faca un abonament. Ca sa nu inteleaga gresit tipul abonamentului, pe foita cu oferta incercuiesc tipul
abonamentului 3play large. Seara cind ajung acasa citesc contractul si vad scris 3play medium. O mica greseala, se mai intimpla.
  Mergem a doua zi la relatii cu publicul, lamurim problema si fac programare pentru instalare pentru luni. Las numarul de telefon sa ma
sune in caz de vre-o problema.
  Luni nu vine nimeni si nici telefon nu primesc. Marti dupamasa perimesc telefon sa vin acasa ca a venit unu de la somax si da gauri prin
casa. In 5 min ajung acasa si il iau la intrebari pe mester. Imi dezvalue cum trebuie procedat: se monteaza un splitter pe casa scarii,
se trag doua fire pina in sufragerie - unul pentru televizor celalalt pentru modem. Fiind o fire mai practica il intreb daca nu e mai simplu
sa traga un singur fir pina in sufragerie si acolo sa monteze splitterul. Din fericire a fost de acord cu solutia propusa de mine astfel am
ramas 'numai' cu usa gaurita aiurea. Termina omul lucrarea, vorbeste la telefon vre-o 15min cu serviciul tehnic, ma pune sa semnez o
fisa pe care scrie 3play medium. Ii zic ca am cerut 3play large. Spune ca nu e de competenta lui si pleaca.
  Telefonul ma hotarasc sa nu-l folosesc pina nu lamuresc problema, dar la internet nu mai aveam rabdare.
  Deschid calculatorul, IE, www.softpedia.com, enter. Astept: dupa 10 secunde nimic, dupa 20 secunde banerul de sus, in sfirsit dupa
30 secunde se deschide toata pagina. Ma las pagubas de navigare pe net. Am crezut ca asa e normal la inceput. Poate fiind mai departe
de strada urca mai greu semnalul sau  trebuie sa se rodeze teava.
  Dupa 2 zile sun la relatii cu clientii, ascult si invat pe de rost timp de 25 min o melodie si un mesaj stupid.
  Cind in sfirsit imi raspunde o operatoare uit ce trebuia sa-i spun. Cu greu imi amintesc de internetul care merge foarte prost. Spune ca
stie de problema, in zona mea se fac lucrari si pina miine o sa mearga sigur. Multumesc si inchid.
  Dupa alte 5 zile in care nu s-a schimbat nimic sun din nou. alte 20min. de data asta operatorul imi spune ca modemul nu a fost provizionat.
  Il intreb ce trebuie sa fac. Imi spune ca trebuia facut cind s-a instalat.
  La 10 min dupa ce a provizionat modemul observ o imbunatatie semnificativa. Nu mai primeam mesaje gen IE time out iar viteza a crescut
de la 6KB/Sec la 20KB/Sec. Deci se poate, incredibil, de 3 ori mai rapid.
  'Rezolvind' problema cu internetul am trecut pe la sediu sa iau STB-ul pentru programe suplimentare. Prima zi nu am gasit la relatii cu
clientii persoana care stia de schimbarea de abonament. A doua zi era doamna la relatii dar nu era domnul care distribuia STB-urile. A treia
zi era si doamna, era si domnul dar nu mai erau STB-uri. Vazind ce fata am facut doamna imi promite ca primul STB pe care il prinde il
opreste pt mine.
  In sfirsit am reusit sa prind un STB ruginit (la propriu). Deja eram multumit: aveam programe suplimentare, o pagina de internet se incarca
intre 15 si 35 secunde, iar o melodie in format mp3 dura doar 12min sa o descarc. Incepusem sa simt adevarata calitate a serviciilor oferite
de UPC Romania.
  A trecut luna august. In septembrie dupa vre-o 5 reclamatii se decid sa trimita pe cineva acasa sa vada ce se intimpla. Las numarul de
telefon si ma programeaza dupa 6 seara. Dimineata ma suna tehnicianl sa intrebe ce se intimpla. Ii zic de viteza foarte mica la internet.
  Zice omul: aaaaaaaa. nu am ce sa va fac. asa e tot orasul.
  Il rog totusi sa vina. Poate s-a intepat vre-un vecin la cablu si fura din internetul meu. Vine omul la ora stabilita, il las la calculator, se uita
la niste parametri tehnici si spune ca totul e in regula. Oi fi eu prost dar asta e culmea. Il pun sa deschida o pagina de internet la alegerea
lui si sa vedem cum se incarca. Dupa experiment se decide sa inlocuiasca modemul. Suna el la tehnic, le comunica noul identificator al
modemulul si ii roaga pe cei de la bucuresti (sau de pe unde or fi) sa nu ramina agatat telefonul. Probabil nu i-a rugat frumos sau nu i-a
rugat suficient pentru ca mie nu mi-a mai functionat telefonul in ziua aia. Nici a doua zi. A treia zi sun eu de pe mobil sa reclam defectiunea.
25min asteptatul+5min convorbirea cu operatorul=30min Cost suplimentar cam cit abonamentul la UPC. Ma pune operatorul sa ascult daca
pacaneste telefonul, apoi sa-i zic ce beculete clipesc la modem (probabil ii fila si lui vre-o lampa dar nu sunt sigur). Imi spune ca totul este
ok si trebuie sa functioneze. Il cred pe cuvint si inchid mobilul. Ridic receptorul la fix si dau sa formez un numar. Degeaba.
  Dupa 5 zile de la schimbarea modemului sun iar sa fac reclamatie. Bineinteles tot de pe mobil. Scap ieftin. 20min in total. Zice operatorul
ca s-a agatat telefonul. Ma uit la telefon si deja imi parea rau ca l-am sters de praf. In final mi-am dat seama ca nu l-am agatat eu. Oricum
devenise un obiect nefolositor. Operatorul mi-a zis ca pina a doua zi se rezolva. De data asta nu l-am mai crezut. Acum imi pare rau. S-a
tinut de cuvint si eu nici macar nu i-am retinut numele.
  In a sasea zi aveam ton. Fericit am sunat citiva prieteni sa le spun ca am din nou fix si ma pot si ei suna fara costuri suplimentare. Timp de
doua saptamini nu m-a sunat nimeni. Clar, am imbatrinit si am ramas fara prieteni. Dorind sa reinod legaturile sun pe unul si il intreb daca
nu cumva m-a sunat ca eu nu prea am stat pe acasa. Imi spune ca i-am dat numarul gresit. Ok, imi cer scuze si il dau din nou. Ma suna pe
mobil dupa 5min si ma intreaba daca imi bat joc de el. Numar nealocat. Ma sun singur pe mobil si vad alt numar de fix. Concluzia: meseriasii
de la UPC mi-au schimbat numarul de telefon. Bineinteles fara sa ma anunte. As fi apreciat foarte mult macar macar un sms de la ei gen:
'ba fraiere vezi ca ti-am schimbat numarul. oricum nu ai ce sa faci'
  Serviciul de telefonie si internet nu a functionat niciodata bine. In 50% din cazuri cind ma suna cineva suna in gol.Acum macar ei recunosc
ca au o problema. Au facut prea multe contracte si nu mai aveau banda. Se chinue sa traga fibra de la suceava la botosani. Sa vezi ce
respect or sa aiba sucevenii pentru noi cind or sa afle ca o sa le mearga mai prost internetul din cauza botosaniului.
  Lipsa de respect de jos pina aproape sus. La director nu am fost inca. In august cind sunam la deranjamente spuneau ca la inceputul lui
septembrie se rezolva. La inceputul lui septembire ziceau ca la sfirsit. Spre sfirsit ziceau ca sigur la inceputul lui octombrie. Din neglijenta
am uitat sa intreb si in ce an. Sau dupa ce calendar se ghideaza ca tocmai am aflat ca ala mayas se cam termina.
Uitasem sa mentionez cum se desfasurau primele convorbiri la deranjamente: OP - ma numesc xxx. ce problema aveti?
EU - merge greu internetul  OP - aveti virusi   EU - nu ca am antivirus cu licenta   OP- daa dezactivati antivirusul  EU - wtf  OP - si faceti un
test pe speed.timisoara.ro  EU - si ce sa fac cu testul asta?  OP - un print screen si trimiteti la contact. Am facut ce a zis omu, am trimis mail
dar am primit numai o confirmare de primire a mesajului. Inca mai astept raspuns. Au trecut doua luni.
Intre timp mi-am reinoit abonamentul la vechiul provider de net.
Sictirit de tot UPC-ul hotarsc sa inchei abonamentul. Ma prezint luni dimineata la casierie. Full. Nu aveam timp de pierdut, ma uit la
programul de functionare si constat ca am timp sa revin mai tirziu. Cu vre-o ora si jumatate inainte de inchidere imi fac drum spre caserie.
  Teapa. Usa incuiata. Ca sa nu zic ca am venit degeaba fac vre-o doua poze la niste oameni care trageau ca disperatii de usa in timp ce se
uitau ca timpitii la programul de functionare. Eu le-am zis ca e corect programul dar mai conteaza si dupa ce fus orar lucreaza.
  Marti 21.10.2008 aproximativ la fel. Dimineata full. Mai pe seara reusesc sa-i prind cind ieseau pe usa.
  Mi-au zis: 's-a inchis pravalia'.  In acelasi spirit atentionez ultimul sa stinga lumina.


cu stima   lucian


  Nu am exagerat si nu am inflorit nimic. Am si uitat unele intimplari. Pot dovedi multe din cele spuse incepind cu poze de la tocul usii gaurit
aiurea de instalator, continuind cu print screenuri cu vitezele de la internet, factura de la mobil in care se pot vedea minutele petrecute in c
ompania robotului de la UPC, pina la poza de la usa care e facuta tot cu telefonul. Inregistrarea convorbirilor telefonice le are si UPC-ul


  HaHAHA Tocmai am intrat pe situl lor sa vad cum pot face o reclamatie. L-au actualizat: in filmuletul de la inceput spun ca au
superoferta limitata pina la 31 iulie. Le spune si lor cineva ca au expirat?

#2
alexx1402

alexx1402

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,229
  • Înscris: 01.01.2007
bad post

Edited by alexx1402, 22 October 2008 - 08:25.


#3
xxxl

xxxl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 05.01.2004
Lucian, ai perfecta dreptate!

Eu in fiecare zi de luni, mi-am facut un obicei sa reclam telefonia care nu functioneaza seara (atunci sunt acasa).
Pe vremuri, cind reclamai local o defectiune exista un dram de bun simt local si te bagau in seama.
De cind e numarul unic pentru sesizare defectiuni si CONVORBIREA ESTE INREGISTRATA PENTRU IMBUNATATIREA CALITATII SERVICIILOR, operatorul UPC te considera un pigmeu si te ia prin invaluire cu tot felul de chestiuni (schimba aparatul telefonic, verifica led-uri, reseteaza modem,etc... :lol:) , in loc sa mearga direct la cauza si eventual sa o recunoasca si sa se ocupe de remedierea ei!

Azi e zi de luni, deci o noua sesizare!



 lucian_ava, on Oct 22 2008, 00:02, said:

Nu am exagerat si nu am inflorit nimic. Am si uitat unele intimplari. Pot dovedi multe din cele spuse incepind cu poze de la tocul usii gaurit
aiurea de instalator, continuind cu print screenuri cu vitezele de la internet, factura de la mobil in care se pot vedea minutele petrecute in c
ompania robotului de la UPC, pina la poza de la usa care e facuta tot cu telefonul. Inregistrarea convorbirilor telefonice le are si UPC-ul

Edited by xxxl, 17 November 2008 - 13:35.


#4
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 20.09.2006

 alexx1402, on Oct 22 2008, 08:23, said:

bad post
de ce bad post? si-a spus si omu nemultumirea

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate