Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 

Dispus sa ajut

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
Lecron89

Lecron89

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 01.10.2007
Salut la toti,

Sunt dispus sa ajut incepatorii ( nu ca sunt "prea avansat" ) cu pagini in Html ( lucrez mai mult tabelar ), cu SEO ( atat cat stiu ) , chiar si cu un pic de PHP daca ma chinui si un pic de Flash prin site  totul GRATIS.

Toti cei care doresc sa imi dea detalii despre site.

Tot ce doresc de la ei este sa imi dea detalii despre site-ul pe care il doresc.

Tot ce am eu de castigat de aici este experienta ( si poate un link )  :D .

Repet TOTUL E FREE (traducere : GRATIS )

Respect.  :peacefingers:

#2
lord_ice

lord_ice

    SEO is ART

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,100
  • Înscris: 20.06.2007
Incearca sa faci un pas mare, ok, ai invatat html "tabelar", mergi la CSS , la div-uri stilizate, si fa layout-urile tale tableless sau cum naiba e denumirea...tabele au fost lasate intr-o epoca in care se vb deja de web 3.0

Succes!

A...si, frumoasa initiativa! Spor la batut capul :)

Edited by lord_ice, 24 September 2008 - 17:30.


#3
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006

View PostLecron89, on Sep 24 2008, 16:53, said:

Salut la toti,