Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Toyota Hilux 2009 - facelift.
Last Updated: Jan 23 2015 11:54, Started by
i_darkeye
, Sep 21 2008 13:01
·
0
#1
Posted 21 September 2008 - 13:01
Cum vi se pare truck-ul ca masina de fiecare zi ? Cateva opinii despre Hilux in general si cand credeti ca va fi disponibil noul model avand in vedere ca a fost anuntat de curand. Mai multe poze si video :
www.worldcarfans.com/3080905.001/2009-toyota-hilux-facelift www.youtube.com/watch?v=MkfDLWtJKBg |
#2
Posted 22 September 2008 - 14:35
draguta. Nu vad Toyota sa duca lipsa de imagine, dar in ultima vreme au ramas in urma cu modele noi. Fiecare constructor european a scos pe piata un model 2008.
Cit despre Hilux! Un var al meu, "peasant" de profesie, cu mai bine de 100 ha de vita de vie in administrare, conduce un Hilux diesel cu 4 usi si se misca "dragut". Este ridicol sa locuiesti la oras si sa conduci o astfel de masina. Pe asfalt e un fel de tractor dar in offroad, ma rog, pe praf, pietris, macadam, se conduce satisfacator. La interior e asa si asa. |
#3
Posted 22 September 2008 - 15:00
Landcruiser 200 sau V8 cum l-au botezat la noi, nu este un model nou?
Ce ar trebui sa faca pentru a intra in randul lumii cu modele noi? Avand in vedere ca japonezii nu au inventat nimic in domeniul auto , cred ca se descurca binisor deocamdata. |
#4
Posted 22 September 2008 - 15:56
Nu stiu daca este un model nou sau o "adaptare", ma refer la LCV8. Toata gama Toyota, cel putin modelele prezentate pe situ' romanesc sunt destul de clasice dar NU este un minus. Toyota sta bine in charturi, sau sa zicem "cel mai bine" dat fiind ca's no1.
Ca sa revin la Hilux. Dieselul destul de zgomotos iar motorul de 120 cp destul de puturos (am condus'o), suspensii moi pina la un punct, schimbatorul de viteze Renault style(nu mi'a placut) si plasticul la interior respecta canoanele masinilor ieftine. NU poti avea aceleasi pretentii ca la un sedan din clasa premium. Daca'mi aduc aminte, destul de zgomotoasa la viteze mari din cauza vintului. Dar, pt. ca este o masina pt. viata in mediul rural sau constructii, ce ofera este suficient. Facind abstractie de mecanica (toyota sta excelent aici), strict ca si imagine, gasesc mai placut un L200. Un L200 comisionat cu pachetul complet de crom and shit arata fain. E o diferenta la pret totusi. |
#5
Posted 22 September 2008 - 16:05
LCV8 este un model nou din toate punctele de vedere. Atat in ce priveste dotarile, cat si pretul sau motorul Diesel V8.
Hilux este o referinta in clasa ei, finisajul este de pick-up, masina utilitara folosita mai mult pe santier. E normal ca interiorul sa para asa-si-asa. Nu cred sa scoata prea curand un nou model, actualul are vreo 3 ani maxim si se vad destule pe strada, chiar si la noi, foarte accesorizate. Inaltat putin si cu bena inchisa, nici nu iti dai seama ca e Hilux. Arata foarte bine. |
#6
Posted 22 September 2008 - 17:59
Merita un Hilux, chiar daca stai in oras, doar daca ai nevoie de spatiul ala din spate. Am mers Iasi-Brasov si retur cu un Hilux 2,5 D-4D si am fost foarte multumit de confort si de felul cum absoarbe socurile. Singurele probleme pe care le are sunt zgomotul cam mare al motorului si fuge spatele daca iei curba mai in forta, dar problema asta este intalnita la toate pick-up-urile.
|
#8
Posted 23 September 2008 - 09:00
#9
Posted 23 September 2008 - 09:52
cine se asteapta de la Hilux sa gaseasca confortul din VW Passat sau Audi A4 sau orice alt sedan (pretul unui Hilux decent se aproprie de 30K la noi) ar fi bine sa se indrepte catre alt ceva.
Hilux are cei mai putini CP in actuala clasa de pick-upuri de pe piata (120 cp) ceea ce pare la prima vedere extrem de putin. incepand cu treapta a II -a incepe sa se simta cuplul pe care il are din plin. la 120 km/h poti sa intri linistit in depasiri. viteza de croaziera optima 120km/k. viteza maxima care inca iti confera siguranta 140km/h. daca este neincarcata in viraje se simte o usoara derapare a spatelui. spatiul interior arhisuficien. 4-5 persoane adulte pot calatorii pe distante lungi fara probleme. se comporta excelent in conditii grele de off road (nu extrem) - o ajuta cutia de transfer - reductorul si blocantul spate (majoritatea au LSD dar indicat sunt echiparile cu blocant). treapta I-a extrem de scurta ceea ce pentru mine este frustrant (dar nu poti sa le ai pe toate). bena extrem de incapatoare (avantajul tuturor pick-up-urilor). dotarile interioare sunt de bun simt. destul de greu de parcat daca nu ai cel 1.5 locuri la dipozitie. Toyota Hilux este un pick-up cu puternice accente de off-road-er (pot spune chiar cel mai off-road-er pick-up). |
#10
Posted 23 September 2008 - 10:05
|
#11
Posted 23 September 2008 - 10:08
corect , dar mai stiu si cum te scoate din diverse situatii neplacuta treapta I-a, cu puntea fata cuplata, reductor si diferentialul spate blocat.
|
#12
Posted 23 September 2008 - 10:10
N-am blocant spate,dar in rest cunsoc sentimentul .
|
#13
Posted 23 September 2008 - 10:14
nu vreau sa promovez un versus, e mai offroad decit L200?!
- AICI se pare ca da. A se observa rateul lui L200 cind urca de pe plaja. Sunt modelele mai vechi ce'i drept. - AICI, amindoua par chinuite in noroi. Desi Jeep'urile din filmulet, mult mai mici ca si gabarit se comporta apreciabil. Lipsa greutatii in spate le dezavantajeaza pe amindoua ceea ce nu le califica ca si offroadere redutabile. Se observa in filmulete ca au dificultati la urcarea in rampa pe praf sau noroi. Cind unghiul creste mult, rotile din spate nu'si fac treaba din lipsa de aderenta. Ramin la aprecierea de mai sus. Sunt masini pt. agricultura si constructii. Ramin in discutie caii putere, capacitatea de transport marfa si confortul interiorului pt. modelele cu 5 locuri. |
#14
Posted 23 September 2008 - 10:32
punkt, on Sep 23 2008, 10:14, said: - AICI, amindoua par chinuite in noroi. Desi Jeep'urile din filmulet, mult mai mici ca si gabarit se comporta apreciabil. E si normal sa se descurce mai bine,masa masinii conteaza in teren ,plus ca Jeep-urile alea s-ar putea sa aiba blocante fata si spate ceea ce ajuta enorm in noroaie. Sa nu comparam mere cu pere totusi. |
#15
Posted 23 September 2008 - 10:59
exact de asta imi era teama, sa nu se ajunga la o discutie intre Hilux, L200, Navarra, B25 si Ranger.
http://www.bucovinao...ment.php?page=3 - exemplificare pentru Hilux. Eu am ales Hilux si incerc sa nu fiu subiectiv. Dar am studiat destul de mult inainte de a lua acest model in detrimentul celor mentionate mai sus. Poate arata mai bine restul, poate pe hartie au mai multi CP, daca vreti sa intrati in detaliu cautati informatii despre motoare, despre transmisii, cutii de viteza, diferentiale si multe alte detalii care nu se vad in show room. Pick-up-urile sunt dezavantajate de lungimea benei in off road. Fiecare isi ia masina pentru ce are nevoie si pentru ce crede ca are nevoie. |
|
#17
Posted 23 September 2008 - 16:26
aKess, on Sep 23 2008, 11:59, said: exact de asta imi era teama, sa nu se ajunga la o discutie intre Hilux, L200, Navarra, B25 si Ranger. http://www.bucovinao...ment.php?page=3 - exemplificare pentru Hilux. Eu am ales Hilux si incerc sa nu fiu subiectiv. Dar am studiat destul de mult inainte de a lua acest model in detrimentul celor mentionate mai sus. Poate arata mai bine restul, poate pe hartie au mai multi CP, daca vreti sa intrati in detaliu cautati informatii despre motoare, despre transmisii, cutii de viteza, diferentiale si multe alte detalii care nu se vad in show room. Pick-up-urile sunt dezavantajate de lungimea benei in off road. Daca ne gindim la versatilitate, un Pickup cu 5 locuri este za best of ol za mazar facars. Revenind la motorul de 2.5 l diesel, 120 cp este prea "cuminte". |
#18
Posted 23 September 2008 - 17:01
pentru "pretentiosi" exista motorul de 3.0D de 177 cp, dar care vine doar cu LSD pe spate.
motorul de 2.5D se poate duce in 150 cp. am un prieten care a facut asta si spune ca se simte. eu nu m-am riscat. daca japonezu' a gandid motorul asta la 120 cp inseamna ca stie el de ce. mai este un secret cum a reusit Toyota sa faca masini fiabile: pe modele extrem de rezistente au montat motoare "mai lenese" tocmai pentru a creste fiabilitatea. in consecinta ma multumesc cu cei 120 cp si la drum intins bomban marunt din dinti cantd trec alti pe langa mine la 160km/h. dar in toate astea exista un compromis. depinde ceea ce vrei. p.s. mai exista un topic pe forum legat de cauciucuri, conteaza enorm cu ce este incaltata masina (profil, diametru, latime, pe 15 sau 16') |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users