Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...
 Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...
 Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Ce abonamente aveți?

Cat ar costa acest poster, se poa...
 Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...
 

Silent PC

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1
radusim

radusim

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 327
  • Înscris: 08.02.2008
Am gasit acest articol pe un site autohton si mi s-a parut foarte bun, mai ales pentru cei care sunt mai incepatori in ale "artei".

Quote

V-ati enervat vreodata dupa o zi de lucru ca seara, cand e liniste, sistemul dumneavoastra sa scoata un zgomot sacaitor? Ei bine, cu investitii relativ mici va puteti face niste modificari menite sa va aduca linistea in casa.

Pentru a efectua aceste schimbari trebuie sa aveti un nivel mediu de cunostiinte in asamblarea componentelor IT, si orice carcasa, care ofera posibilitatea de a monta minim doua ventilatoare de 120mm.

In mare parte, sursele de zgomot prezente intr-un sistem sunt HardDisk-ul si ventilatoarele. Asadar, in randurile ce urmeaza va vom prezenta cateva solutii ieftine si eficiente pentru reducerea decibelilor.

HDD-ul produce vibratii din cauza miscarii platanelor. Aceasta problema nu se poate rezolva in totalitate pe cale software, fara a afecta performanta, asa ca puteti apela la una din urmatoarele solutii:

1. Suruburi din silicon - in cazul in care cusca pentru HDD-uri este prinsa fix, de carcasa, aceste suruburi pot fi de mare ajutor. Vibratiile sunt reduse intr-o proportie foarte mare, iar efortul este minim.