Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Mafiotii" revin in forta...

Branșament gaze 2024 sau pom...

Lamurire bec led h7

Preturi momeala ? (dar care e sme...
 Realizare tavan fals rigips

Alternative pod Giurgiu - Ruse

Cat spatiu stocare aveti in total...

Reflux
 Centrale termice compacte

Portofoliu incepator pe Bursa New...

Probabil inselatorie pe OLX

Istoric Google
 Copil cu temperament sangvinic

ADA TEL SERVICES

inlocuire bara fata clio 4

Ce avem de platit in 2024 la cump...
 

Singulair - efecte secundare

- - - - -
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
ian487

ian487

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 09.06.2008
Sufar de rinita acuta si astm bronsic si am inceput sa iau singulair acum 1 ani si cateva luni, la recomandaresa medicului specialist. in aceasta perioada am avut o crestere in greutate de c.c.a. 7-8 kg. e posibil sa fie un efect secundar determinat de tratamentul cu singulair? Daca intre voi sunt persoane care au avut aceeasi problema trimite-ti-mi va rog un raspuns. va multumesc.

#2
cspot

cspot

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,855
  • Înscris: 22.07.2004
Sigur ca nu . Ai crescut in greutate din pricina a ceea ce ai mancat .

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate