Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Hyundai - numarul 5 mondial
Last Updated: Jul 28 2008 19:48, Started by
claudiu78
, Jul 14 2008 09:08
·
0
#37
Posted 14 July 2008 - 20:47
asa cum scrie in articolul respectiv, H locul 5 in lume... te oftici?
|
#39
Posted 14 July 2008 - 21:19
asa se bucurau si daewoo cu vanzarile lor , si au ajuns legenda !!!
grupul hyundai-kia are probleme mari tocmai datorita dezvoltarii prea agresive , iar lucrul asta s-ar putea sa-i coste ! cat despre locul 5 in lume ... |
#40
Posted 14 July 2008 - 23:46
dupa o zi grea la birou, m-am inveselit de nu va imaginati.
pentru rmr, in functie de cum stai cu engleza: the Renault–Nissan Alliance is the first of its kind involving a Japanese and a French company, each with its own distinct corporate culture and brand identity, linked through cross-shareholding. Renault has a stake of 44.4 percent in The Japanese automaker Nissan, while Nissan in turn has a 15 percent stake (non-voting) in Renault. Deci pe baza a ce este Nissan-Renault, nu stiu cum le-ai putea pune vanzarile la un loc. Adica de exemplu pentru modelele Nissan din US, sa zicem noile Altima Maxima si Murano, care probabil vor veni la un punct si in UE, macar Murano, imi zice rmr mie ca Renault se implica? Sau Nissan cu aia non voting 15% se implica in deciziile legate de Logan? Dar este o conspiratie mondiala la baza careia sta grupul Hyundai Kia impotriva Renaultului, de parca cine isi cumpara o masina, se uita la cine e pe locul in clasamentul mondial. Hyundai nu face masini exceptionale, dar stiti ce face? Masini decente sau mai mult decat decente, cu multa garantie. Sincer, nu ca mi-as lua Renault sau Hyundai maine, dar daca as avea de facut o alegere intre un Laguna cu 2 ani garantie (sursa renault.ro) si un Sonata cu 7 ani(UE)/10 ani(US) garantie, parca m-as uita mai atent la Sonata. Proaste cum sunt, dar garantia aia tare bine imi suna. |
#41
Posted 15 July 2008 - 00:19
nenea vezi ca in topul ala gasesti gm care tot asa are o gramada de "parti" intr-o multime de firme, ca si renault-nissan. pana una alta, nissan-renault e un grup si vad ca e pe locul 3 la nivel mondial. Si vad ca Hyundai e undeva mai jos in lista. Cat despre cazanele hyundai, deocamdata in romania nici mort nu mi-as lua o masina asa nefiabila ca accentul. Ca idee, azi printr-o imprejurare care nu a tinut de mine am vb cu un nene ce are accent care deja se saturase sa cotizeze aiurea la reviziile accentului. El singur zicea ca , cel putin la hyundai in romania, garantia aia mare e praf in ochi, datorita costurilor extrem de mari de servisare/intretinere. Si tot el zicea ca e sigur ca is multi care vor renunta la garantia aia, odata cu cresterea costurilor de exploatare (si asa mari) , pe masura ce km se acumuleaza.
Anyway revenind la oile noastre, hyundai mai are multa paine de mancat pana va ajunge la peste 5-6 milioane de masini vandute la nivel mondial. Si ia atentie la ce zicea un coleg mai sus, cu cresterea prea rapida a unor firme, gen daewoo |
#42
Posted 15 July 2008 - 00:27
era sa iti raspund pana sa vad formularea ta cu "nenea". E clar ce e de capul tau, asa ca de acum ma abtin. Pana acum credeam ca esti incapatanat si indoctrinat (ca sa ma exprim politicos si civilizat). Imi dau seama ca esti doar needucat. N-am eu timp de pierdut pe unii ca tine. Sper sa se prinda si altii. Pe tine trebuie sa te ignore lumea. Mult succes!
PS Hyundai nu vinde numai in romania, ce se intampla in service-uri nu este de luat ca referinta, si asta este valabil la orice brand Edited by dannnnny29, 15 July 2008 - 00:31. |
#43
Posted 15 July 2008 - 00:46
iti expuneam cam cum vede un proprietar de Hyundai garantia hyundai in romania si cum il arde pe respectivul intretinerea masinii. Oricum multe nu sunt de spus, ci doar ca topicul asta a pornit de la o minciuna (mai mult sau mai putin nevinovata)
Edited by romaximusro, 15 July 2008 - 00:56. |
#44
Posted 15 July 2008 - 08:30
M-am intors. Nu puteam sa va las prada Romaximusului insetat de sange asiatic, non-frantuzesc mai precis. Pana la urma cum e in tara asa si pe SP chiar nu inteleg ce mi s-a parut atat de absurd ca unul ca Maxi e mod pe o chestie legata de auto. Asadar Logan rulz, Toyota minte, la multi ani, etc.
A, interesant subtitlu ai adaugat topicului, well done. Ia citeste acilea: http://www.autoblog....-mercedes-benz/ Quote Hyundai, now a world-class engine manufacturer, may lend engine technology to Mercedes-Benz for a future four-cylinder powerplant. Acum ca sa vorbim si pe bune, e absolut irelevant pt. end-user un asemenea top al vanzarilor. Din punctul meu de vedere un Hyundai de care o fi el nu poate oferi mai multa placere la condus decat o Honda sau un Subaru de exemplu. Stiu insa ca Hyundai ofera masini absolut ok dar nici informatia asta n-am extras-o dintr-un top de vanzari. Chestiile astea sunt relevante pentru doar pt. ei, pentru noi fix pixu', punct. Cu motorsportul au ei o problema dar eu inca mai sper sa-i vad macar revenind in WRC. Stirea asta e o stire ca oricare alta, numai ca fiind despre Kyundai pe threadul lui Maxi normal ca trebuiau sa apara controverse. Deci Maxi, Hyundai nu inseamna doar Accent sau HAR iar faptul ca orizontul tau auto se opreste pe la 14k euro are o relevanta maxima... nu stiu pt. cine dar apar ei imediat. PS: Vezi ca Oprescu nu sta geaba. Edited by fastcarjunkie, 15 July 2008 - 08:32. |
#45
Posted 15 July 2008 - 08:34
nenea te rog sa-mi spui unde dracu e kyundai pe locul 5 la nivel mondial la vanzari, ca daca facem niste adunari elementare constatam ca aia de la Hyundai au mintit ca porcu. Desi cica, aia nu mint niciodata (doar prin partile mai putin esentiale, ca poluarea facuta de masina). Mai ales ca erau unii care jubilau pe aici ca kyundai vinde mai mult ca grupul renault-nissan
|
#50
Posted 15 July 2008 - 08:44
Cauta tu pe Gugal Maxi ca nu ma pricep si baga acilea topuri de vanzari de 07 si 08.
Apropo, un fan, doi fani, nu funi ca nu stim ce-i aia. Numai sustinatorii Hyundai pot scrie Kyundai pt. ca stiu despre ce vorbesc, tu nu. Tot ei pot scrie si Rino/Reno sau alte variatiuni din acelasi motiv, tu poti sa zici cum vrei. Edited by fastcarjunkie, 15 July 2008 - 08:45. |
#51
Posted 15 July 2008 - 08:44
Parerea altui posesor de Hyundai. Am 5 ani garantie, 3 la amortizoare. Inainte de cei 3 ani vor fi destul de cazute amortizoarele (sper, ca ale naibii nefiabile stau prea bine si pana la anul mai e putin...) incat sa le schimb pe garantie si sa mai ma tina 3 ani. La motor? 5 ani de boierie...praf in ochi la...cei care aveau bani de Logan si au vrut o masina mult mai buna...
|
|
#52
Posted 15 July 2008 - 08:46
bine ,bine dar unde e locul 5 mondial la vanzari mai uko? ca iarasi au mintit astia de la kyundai poporul cu televizorul. Desi in rest (masina fiabila ) cica is oameni onesti (cei cu probleme la directie, amortizoare & shit) la accent iti vor confirma )
|
#53
Posted 15 July 2008 - 08:46
Uko, aici vorbim de chestii la un nivel mult mai inalt decat niste bnaale amortizoare da? Hai sa vorbim la nivel macroeconomic te rog.
:D:D Maxi pai da pe Gugal sa ne luminam si noi cum e situatia de fapt. Asta daca n-or fi cumparat 'otii astia de la Kyundai tot hiternetul. Edited by fastcarjunkie, 15 July 2008 - 08:47. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users