Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Hyundai - numarul 5 mondial
#1
Posted 14 July 2008 - 09:08
Sal all!
Grupul Hyundai-Kia a ajuns numarul cinci mondial in topul celor mai mari constructori de automobile. Ca fapt divers, in 1999, cand a luat fiinta, acest gigant industrial ocupa locul 11. Acum se afla in spatele celor de la Toyota, GM, Volkswagen si Ford, dar devanseaza nume grele precum Honda, Renault, Nissan sau PSA. Ce parere aveti? Cum si de ce credeti ca reusit Hyundai aceasta performanta? Edited by romaximusro, 14 July 2008 - 19:58. |
#2
Posted 14 July 2008 - 09:23
Nu trebuia sa apara acest post pe rubrica moderata de rmr. in fine, Hyundai ofera masini decente, echilibrate, performante in clasa lor, fiabile, fara minciuni, fara a trece la optiuni un isofix sau un loc de pahar cum fac altii. Sunt considerate lucruri normale si mi se pare normal ca a urcat pe 5. Cand omul simte ca este respectat prin produsul oferit, capata incredere...
Deh, si nu se vinde in germania - la someri - si in franta, pe o piata matura, vorba cuiva. sau de fapt, vorba nimanui. Edited by xtremdriving, 14 July 2008 - 09:28. |
#3
Posted 14 July 2008 - 09:26
zi horror zi horror. topic care se va inchide sigur ,nu se suporta asemenea blasfemie.
|
#6
Posted 14 July 2008 - 09:58
Bravo lor!
Oricum din experienta proprie masinile pe care le faceau pana in prin 2002-2003 erau mult mai bune de cat ce scot acum . Cand te extinzi este greu sa manti un standard ridicat. Am avut un accent din 2000 - o masina indestructibila...deosebit de fiabila. Edited by ncristi, 14 July 2008 - 09:58. |
#7
Posted 14 July 2008 - 10:04
adevarul e ca au si masini bune si masini ieftine.
santa fe e un suv bun, iar Sorento e un suv ieftin. iar Tucson vrea sa fie un suv si mai ieftin. accent si ceed se vand foarte bine datorita pretului, si al motorizarii fortate, oferind destula putere la o capacitate cilindrica mica. oricum sunt departe de a fi masini sport cum cred unii. sonata este o masina de clasa medie care ofera dotari de lux la un pret mult mai mic decat contracandidatele. iar coupe-ul este o masina sport care are pret de compacta. iar Kia face si autoutilitare care se vand foarte bine. practic toate masinile lor sunt ceva mai ieftine decat principalele concurente, fara insa a scadea drastic calitatea pentru a obtine cel mai mic pret. preturile masinilor kia-hiunday sunt intre Dacia, tata, Geely, si sub VW, Ford. practic ei intra in competitie directa cu skoda si Fiat, dar doar pe anumite segmente, pentru ca au mult mai multe modele de masini. de fapt cred ca asta e principalul motiv pentru care sunt pe locul 5, au cate 1-2 modele pentru fiecare clasa de masini. iar apoi vine pretul. |
#8
Posted 14 July 2008 - 10:10
http://www.hyundaius...ineup/type.aspx
un Accent doar 6300Euro? ar "rupe" tot in Ro la pretul asta!!! |
#9
Posted 14 July 2008 - 12:27
karman2, on Jul 14 2008, 11:10, said: http://www.hyundaius...ineup/type.aspx un Accent doar 6300Euro? ar "rupe" tot in Ro la pretul asta!!! |
#10
Posted 14 July 2008 - 12:54
xtremdriving, on Jul 14 2008, 10:29, said: Tare mie ca se va transforma intr-un topic de dat peste nas userului romaximusro, cel care blameaza locul 5 mondial cu un Logan. Acum tu provoci. Pur si simplu inviti la offtopic. Unde-i stirea aia cu nr 5 mondial ca n-o vad. Uite blamez eu locul 5 mondial in locul lui, fac asta atunci cand ma uit la Accenturile care merg pe drumurile noastre. Am zic ca tac din gura, pt ca mi-e necaz, nu ma pot bucura de problemele altora, vecinu ala cu crdi, caruia i-am laudat motorul (e bun intr-adevar) a ajuns si el in service cu directia. Daca e locul 5 mondial, asta NU inseamna ca e mai bun ca un Nissan, are poate un raport mai bun pret-calitate. Auzi tu ''blameaza locul 5 mondial'' oooo zeule Hyundai, oooo preamariteee...ma lesi... Si useru Claudiu78 unde-i, din 2006 a postat de doua ori pana acum... Edited by Octavian___28, 14 July 2008 - 12:55. |
|
#11
Posted 14 July 2008 - 13:06
Octavian___28, on Jul 14 2008, 13:54, said: Am zic ca tac din gura, pt ca mi-e necaz, nu ma pot bucura de problemele altora, vecinu ala cu crdi, caruia i-am laudat motorul (e bun intr-adevar) a ajuns si el in service cu directia. uite una dintre multele pagini in care vei gasi stirea... http://www.leftlanen...d-rankings.html pana una alta Hyundai e producatorul mondial nr 5 !!!!.... so, asteptam parerea marelui rmr... daca era rino pe 5, sigur insemna ca e mai bun decat altele, asa, sigur NU e mai bun locul 5 decat altele... vecinu ala o sa isi schimbe directia, senzorul de fapt, si nu va mai avea nicio problema. testat... LE: a vandut hyundai aproape 4 milioane de masini in 2007... ce de prosti domne. in loc sa ia frantuzesti, sau bagat la astia cu ochii oblici... PAREREA MEA E CA SE AFLA MERITAT PE LOCUL 5. FIABILE, PUTERNICE, STABILE, PLACUTE, PERFORMANTE, FRUMUSELE, AERODINAMICE, TEHNOLOGIE ETC. Edited by xtremdriving, 14 July 2008 - 13:10. |
#12
Posted 14 July 2008 - 13:14
xtremdriving, on Jul 14 2008, 14:06, said: PAREREA MEA E CA SE AFLA MERITAT PE LOCUL 5. FIABILE, PUTERNICE, STABILE, PLACUTE, PERFORMANTE, FRUMUSELE, AERODINAMICE, TEHNOLOGIE ETC. Fiabile - never ; Puternice da; Stabile - oarecum, nu m-a impresionat, sunt altele incomparabil mai stabile; Placute - no way, Frumusele - subiectivism (chiar urata cu rotile stock), Aerodinamice - da; Tehnologie - da...e adusa de pe Marte. |
#13
Posted 14 July 2008 - 13:17
#14
Posted 14 July 2008 - 13:18
#15
Posted 14 July 2008 - 13:20
|
#16
Posted 14 July 2008 - 13:22
Ooo, mai usor cu Nissan-ul, am un prieten bun care face tractari auto cu un Nissan Navara. Chiar ieri vorbeam cu el si era amarat rau: masina are 30.000km (cumparta de noua) si tocmai i-a cazut ambreiajul, patineaza in sarcina. Iar tipul trage numai pe platforma, doar autoturisme, plus ca in total a avut doar vreo 20 de actiuni de cand a luat masina. Si cu papucul daca trageai nu cadea ambreiajul la 30.000km, da-o naibii. Mie, inainte de preluarea de catre Renault imi placeau Nissan-urile, acum, din pacat, e trist ce s-a intamplat cu firma. A intrat intr-un con de umbra evident (sunt putine Nissan-uri pe strada), iar, cel mai grav, se vede cu ochiul liber ca e masina de plastic. Si-a pierdut identitatea. Chiar si Navara, care se vrea ceva in gen surogat american.
Felicitari Hyundai. Succesul lor sta in echilibru: masina fiabila, design decent, preturi convenabile. Nimic exagerat, nimic extrem si nelalocul lui. Acum sa nu ne imbatam cu apa rece, insa, nu va depasi vanzarile VW sau GM nici in 50 de ani, dar nici nu cred ca ei isi inchipuie asa ceva. Edited by eXXocet, 14 July 2008 - 13:25. |
#17
Posted 14 July 2008 - 13:24
Sigur, asa cum nu stie soferii sa merga cu Accentu si tot pica directia, asa i-a picat si la pretenu tau abreaju la 30000 km (si nici nu ma mir daca facea tractari cu el si nu stia cum sa exploateze masna in cazurile astea).
Asa am vzut si un Passat cu injectoarele picate, etc. Hai ca o dam rau aiurea. Directie , telescoape e varza, noroc cu garantia aia , cu care poti iesi la pensie. Edited by Octavian___28, 14 July 2008 - 13:25. |
#18
Posted 14 July 2008 - 13:28
eXXocet, on Jul 14 2008, 14:22, said: , insa, nu va depasi vanzarile VW sau GM nici in 50 de ani, dar nici nu cred ca ei isi inchipuie asa ceva. Octaviane, esti indoctrinat de rmr... i-au cazut telescoapele vecinului tau? sau crezi tot ce zice rmr? Edited by xtremdriving, 14 July 2008 - 13:29. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users