Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...
 Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...
 Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...
 Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...
 

Sandero Prestige vs Fiesta Ghia

- - - - -
  • Please log in to reply
184 replies to this topic

#1
rx47

rx47

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 13.05.2008
Dilema costa in a alege o masina clasa mica cu aproximativ dotari similare:

Sandero Prestige, 1.6 8v 90CP, 10560 euro (include airbag-uri laterale si vopsea metalizata). As fi vrut 1.5 DCI 85CP, dar pana in 2009 e cale lunga.
Fiesta Ghia 1.4 16v 80CP, 12680 euro (include airbag-uri laterale + cortina, CD,  si vopsea metalizata)

Mentionez ca masina va fi condusa 90% in oras.

P.S. - Nu ma intereseaza sa aleg intre alte modele (am mai vazut Corsa si Yaris, dar au iesit din calcul). Eventual in loc de Ghia ar putea intra in discutie promotia la Fiesta Comfort 1.25 75CP, 10222 euro (nu are airbag-uri laterale, oglinzi incalzite si CB), insa am inteles ca motorul de 1.25 are niste probleme cu pornirea cand e rece.

Edited by rx47, 05 June 2008 - 08:53.


#2
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
eu as lua fiesta doar pt airbagurile alea cortina. in rest nu stiu ce sa zic. am condus un tdci mi-a placut, insa nu te ajuta ca nu e motorizarea pe care o ochesti tu. La interior, calitatea bordului si a materialelor mi s-a parut la fel ca cea de pe Logan,. mi-a placut insa schimbatorul precis. Suspensiile sunt extrem de tari. La costuri de intretinere fordul ssta mai prost, revizii mai scumpe (cel putin in iasi). Mai nou la Sandero poti sa faci reviziile la 20k km . Si poti opta pentru o garantie suplimentaa de 2 ani de zile,in plus pe langa cea standard de 36 luni. Parerea mea e sa astepti test drive, din 19 iunie am inteles ca va fi disponibila la drive teste, insa din 14 iunie se pot da comenzi (caz in care poti prinde un sandero la vreun dealer binevoitor).

#3
rx47

rx47

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 13.05.2008

 romaximusro, on Jun 5 2008, 11:13, said:

eu as lua fiesta doar pt airbagurile alea cortina. in rest nu stiu ce sa zic. am condus un tdci mi-a placut, insa nu te ajuta ca nu e motorizarea pe care o ochesti tu. La interior, calitatea bordului si a materialelor mi s-a parut la fel ca cea de pe Logan,. mi-a placut insa schimbatorul precis. Suspensiile sunt extrem de tari. La costuri de intretinere fordul ssta mai prost, revizii mai scumpe (cel putin in iasi). Mai nou la Sandero poti sa faci reviziile la 20k km . Si poti opta pentru o garantie suplimentaa de 2 ani de zile,in plus pe langa cea standard de 36 luni. Parerea mea e sa astepti test drive, din 19 iunie am inteles ca va fi disponibila la drive teste, insa din 14 iunie se pot da comenzi (caz in care poti prinde un sandero la vreun dealer binevoitor).

La Sandero ma ingrijoreaza putin consumul urban declarat oficial... 10.0l. Totusi este o masina clasa mica. 10l ma astept sa consume o compacta de 100CP si 1200-1300 kg. Drive test o sa fac cu ambele. Cu Sandero dupa 20 iunie (am intrebat deja).

Edited by rx47, 05 June 2008 - 11:02.


#4
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Rmr, te-am rugat sa termini cu obesesia asta a ta de a face posturi, tu nu stii traficul din buc, nu stii cum merge o Fiesta, nu stii nimic de Sandero, asa cum nu stie nimeni, dar in schimb faci posturi.
Tine minte, m-am saturat sa fac curatenie dupa tine.

#5
rx47

rx47

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 13.05.2008
Am rugaminte la moderatori, pls sa nu transformam acest topic intr-un off topic. Sau poate nu aici trebuia sa adresez acest versus.
THX

Edited by rx47, 05 June 2008 - 11:47.


#6
rx47

rx47

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 13.05.2008

 romaximusro, on Jun 5 2008, 11:13, said:

eu as lua fiesta doar pt airbagurile alea cortina. in rest nu stiu ce sa zic. am condus un tdci mi-a placut, insa nu te ajuta ca nu e motorizarea pe care o ochesti tu. La interior, calitatea bordului si a materialelor mi s-a parut la fel ca cea de pe Logan,. mi-a placut insa schimbatorul precis. Suspensiile sunt extrem de tari. La costuri de intretinere fordul ssta mai prost, revizii mai scumpe (cel putin in iasi). Mai nou la Sandero poti sa faci reviziile la 20k km . Si poti opta pentru o garantie suplimentaa de 2 ani de zile,in plus pe langa cea standard de 36 luni. Parerea mea e sa astepti test drive, din 19 iunie am inteles ca va fi disponibila la drive teste, insa din 14 iunie se pot da comenzi (caz in care poti prinde un sandero la vreun dealer binevoitor).

Parca si pe mine tot Fiesta ma tenteaza mai mult. Deocamdata prefer sa nu ma grabesc si sa testez inainte modelele.
Daca pot sa iau o masina aproximativ la fel ca si dotari, fiabilitate, etc si sa economisesc si niste bani....

Sandero este un model nou insa ma astept sa fie destul de comparabil cu actualul Logan. Logan 2 pare sa se fi descurcat destul de bine.

Edited by rx47, 05 June 2008 - 14:09.


#7
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,641
  • Înscris: 07.10.2005
Am vazut si condus ambele modele,doar ca Fiesta era cu motor de 1.6 tdci si 90 de cp.Mi-a placut mai mult Fiesta,e mai legata,finisare mai buna,multe detalii sunt puse la punct,e mai bine antifonata,spatiul interior este comparativ cu cel din Sandero,sta mai bine pe sosea si are si un nivel mai ridicat al dotarilor.
Daca vrei sa faci maximul de economie atunci nu te mai uiti ca Fiesta e mai buna si iei Sandero care te va multumi destul de bine.

Edited by catalinmariescu, 05 June 2008 - 14:57.


#8
mr_know_it_all

mr_know_it_all

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 14.09.2006
Nu uita sa mai iei un calcul un element. Si inainte precizez ca nu am condus si nu am vazut decat in poze Sandero deci nu vb din experienta directa, DAR...Indiferent cat de comparabila este cu Logan, este o masina nou nouta produsa de o companie care ofera o calitate scazuta, dar raportata la pret (a nu se citi proaste). orice masina noua vine cu probleme, probleme care sunt incet incet eliminate pe parcursul lunilor urmatoare, sau a urmatoarelor editii. Fie ca e vb de o vibratie dintr-o portiera, o capota care nu se inchide, sau un torpedou in care nu se stinge lumina (toate foste probleme ale loganului), pot fi enervante. La o masina care nu e tocmai model nou e mai putin probabil sa ai parte de asa ceva. Eu de aceea nu am fost niciodata fan al masinilor noi noute, si as astepta un minim de 6 luni inainte de a cumpara ceva nou. Daca e vb de un facelift, sau un model la care nu s-a schimbat mare branza fata de modelul anterior, alta treaba, dar totusi asta este un model nou scos de Dacia

#9
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
in mare parte Sandero dpdv al acestor lucruri e un Logan la care s-au imbunatatit unele chestii din astea.. nu cred ca pot fi mari surprize din punctul asta de vedere.

#10
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,062
  • Înscris: 03.12.2005
Intre o masina care se cheama Dacia si una care se cheama Ford, o prefer pe ultima. Intre o masina care e lansata de 2 zile si una care e la a 4a (parca) generatie, si are numai din generatia curenta vreo 6 ani de productie (2 de la facelift numai) o prefer tot pe ultima.

Intre o masina cu claxonul in bat si butoanele de la geamuri pe consola centrala si una care are cd integrat in designul bordului, comenzile la locul lor si un aspect mai de masina normala.

#11
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
:) care cd integrat in designul bordului? :) ca aia era la ala fara facelift :D , la cel cu facelift au revenit la "normal"

#12
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,062
  • Înscris: 03.12.2005
Las-o mai moale cu Manuela c-ai sa orbesti.

[ http://www.auto-massiv.ro/Ford/Fiesta/poza_interior_fiesta05.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#13
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
nu am chef sa intru in discutii sterile cu tine, asa ca iti voi arata ce inseamna ce ziceai tu :

[ http://www.km77.com/marcas/ford/fiesta_02/0primera/gra/detalle.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#14
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,062
  • Înscris: 03.12.2005
Cred ca stii si tu foarte bine ca aberezi. Ma refeream la faptul ca spre deosebire de Logan, si mai nou Sandel,care folosesc unituri standard 1DIN (stii ce-i ala? lasa ca afli pe gugal), Fiesta si restul masinilor de conceptie mai noua folosesc HU-uri integrate in moaca bordului intr-o forma sau alta, mai putin tentant de furat din cauza ca nu prea ai cui le vinde decat altui posesor de masina X, care ala deja are un de-asta.

Evident ca tu care ai condus toata cariera cat am mers eu de-alaltaieri numa cu Octavia le stii pe toate, numa ca la asta nu te gandeai.

#15
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006
:) Sincer, cred ca cd-playerul, incorporat sau nu, e printre criteriile cu cea mai mica importanta in alegerea pe care vrea s-o faca initiatorul topicului.

Si eu prefer cd incorporat, tot din cauza ca stau linistit ca nu-mi sparge vreun "producator" geamul.

Edited by spe, 05 June 2008 - 17:42.


#16
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Rmr, am sa-ti raspund aici, eu unul nu vad nici o jignire in postul de mai sus, poate nu "vad" eu ce vrei tu sa vad.
Dar in schimb iti aduc aminte de "NNN" posturi ale tale in care ne urai sa te pupam pe chelie, mai tii minte, sau nu ?
Si de ce trebuie sa ai tu ultimul cuvint ?
De ce ai impresia ca tu esti destept si ceilalti, prosti ?
Am vazut ca ai citit pe Logan vs.., dar normal ca ai raspuns ce ai vrut tu, total diferit de ce ti s-a spus acolo.
Sa stii, si spun public, nu este nici o bisericuta impotriva ta, nu s-au mutat topice ca vezi doamne este sebulbus la mijloc, asa cum bombani pe aici, normal, trebuie sa te dai martir, ca toata lumea este impotriva ta, numai ca a inceput lumea sa te cunoasca, incearca alte vrajeli ca astea numai tin.

Imi cer scuze pt offtopic, dar trebuia explicate anumite probleme.

#17
zaboss

zaboss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,906
  • Înscris: 12.10.2005
1. Faza cu revizii la 20.000 vs. revizii la 10 sau la 15.000 este o mare tâmpenie. Filtrele și uleiul trebuie schimbate anual sau la 10,000 de km (care apare mai repede) - că practic asta e revizia. Ținând cont că persoana vrea să o folosească în mediu urban, șansele de a trece de 10,000 într-un an sunt relativ mici. Costurile nu sunt diferite (revizia de 80,000 m-a costat 460 lei la Ford).
2. La Fiesta mai trebuie să iei în considerare și faptul că este sfârșit de model, următoarea generație venind în 2009. Modelul este destul de vechi - 2002 (cu facelifturi). Asta înseamnă pe de-o parte maturitate, experiență în service-uri (cam toate problemele posibile s-au manifetstat deja), pe de altă parte, înseamnă o valoare de revânzare mai mică.
3. Defectul menționat la Fiesta apare aleator și nu constituie o problemă.
4. Vezi că Ford are promoție și la Fusion în 9999 + TVA. Ai spațiu mai bun, garda la sol mai mare, motor de 1,4/80CP, dotări decente.
5. Sandero este model nou la noi, el există de ceva vreme în Brazilia. Din descrierea tehnică, mașina pare un pic mai mare decât Fiesta, are motor mai mare, este mai dotată și mai ieftină.

#18
rx47

rx47

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 13.05.2008

 spe, on Jun 5 2008, 18:38, said:

:) Sincer, cred ca cd-playerul, incorporat sau nu, e printre criteriile cu cea mai mica importanta in alegerea pe care vrea s-o faca initiatorul topicului.

Si eu prefer cd incorporat, tot din cauza ca stau linistit ca nu-mi sparge vreun "producator" geamul.

Da asa este, CD-ul nu este cel mai important criteriu, doar "nice to have". Am condus pana acum un Logan Prestige. Sunt lucruri care imi plac si lucruri care nu imi plac. De ex plasticul de pe bord atat de blamat nu ma deranjeaza. Per total este OK. Impresia lasata + dotari + suma pe care o dai la CASCO + revizii m-au facut sa iau in calcul Sandero pentru ca dupa cum am zis in primul post masina va fi conduca 90% in oras.

Ceea ce ma intereseaza la masina ar fi:
1. siguranta (aici includ ABS, Airbag-uri, oglinzi incalzite... )
2. motorizare decenta
3. fiabilitate buna
4. pret rezonabil (mai mult de 12500 as prefera sa nu sara)
5. intretinere rezonabila (consum, revizii, etc)

Edited by rx47, 05 June 2008 - 18:06.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate