Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...

Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...
 Curtea Penala Internationala soli...

Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Subscriptii
 Cat ar costa acest poster, se poa...

Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )
 Implanturi dentare clinici Consta...

Viata cu butelie versus retea de ...

Nelamurire succesiune

Roka Residence Doamna Ghica
 

Peugeot 206 SW 1.4HDi/70CP

- - - - -
  • Acest subiect este blocat Acest subiect este blocat
612 răspunsuri în acest subiect

#595
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.983
  • Înscris: 08.08.2005
Nu dau 230 lei pe un disc.

Ferodo sau TEXTAR nu sunt bune sau care e ideea?

#596
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 18.677
  • Înscris: 14.03.2006
Brembo e 186/bucata.

#597
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004
nu da, sa vezi ce faci cu diferenta de bani cind s-o ovaliza :)

#598
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.983
  • Înscris: 08.08.2005
Gata si revizia.

107.700, consum urban 5,85 :D

#599
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.983
  • Înscris: 08.08.2005
109.000 km

Discurile se impaca bine cu placutele, masina merge bine, am trecut la botoseii de iarna, urmeaza un schimb de antigel. In ultima vreme nu prea m-am mai dat cu ea, ci c-un fortwo de 0.8l si 41cp. Super masina, zau!

Poze noi cu pugu nu am dar am una cu teleghidata. E de iarna trecuta, sorry :)

Am sa rog un mod sa inchida topicul asta, mersi! Am contorizat aprox 30k km pe jurnal astfel incat oricine doreste sa-si cumpere un 206 1.4hdi sa poata sa-si faca o parere.

Editat de paul_kelso, 22 octombrie 2010 - 19:28.


#600
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.983
  • Înscris: 08.08.2005
140.000 km

A trecut timpul, consumul a ramas tot foarte mic.

din 2010 am facut urmatoarele:
  • schimbat distributie (ca a facut 10 ani)
  • puntea spate a cedat de tot (buba cunoscuta la 206). am inlocuit rulmentii din punte cu bucse si de acum inainte nu mai am treaba cu ea
  • mi s-a spart carcasa cutiei de viteze de la o piatra, n-am realizat si s-a mers 1000 km fara ulei in cutie. s-a sudat, s-a pus ulei si e totul ok
  • fisurat parbriz, inca neschimbat. am trecut ITP fara probleme
  • schimbat pivot dreapta
Urmeaza de schimbat:
  • bielete stanga dreapta
  • fulie motor
in rest, apa paie si bataie

Editat de paul_kelso, 26 aprilie 2014 - 13:03.


#601
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.983
  • Înscris: 08.08.2005
Schimbat cele de mai sus, merge impecabil acum.

Am renuntat la capacul de la motor ca statea intr un singur piciorus si vibra foarte tare.

#602
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.983
  • Înscris: 08.08.2005
Trecut la gumele de vara acum mai putin de o luna, cauciucuri noi noute.

Joi s-a intrat cu dreapta spate intr-un colt de gresie si s-a spart cauciucul. Acum are rezerva veche de 10 ani.

Dat comanda de cauciuc nou.

#603
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.983
  • Înscris: 08.08.2005
Stergem praful, trecut la gumele de iarna, Debica Frigo 2 +  gresat puntea spate. Pregatim revizia anuala si suntem gata de iarna.

Estimez cam 250 lei revizia- 4 litri total quarz + filtre si manopera.

#604
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.983
  • Înscris: 08.08.2005
S-a aprins ieri martorul check engine in mers, moment in care a dat de 2 ori in nas. Oprit si repornit a mers normal, dar martorul nu a disparut.

Masina era cu rezervorul pe rosu asa ca s-a suspectat vreun gunoi in carburant.

Dupa realimintare a disparut si martoul, sper sa ramana asa si sa fi fost un caz izolat.

Consider ca e un motor foarte bun si ar fi pacat sa ma dezamageasca :D

#605
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.983
  • Înscris: 08.08.2005
Facut revizia, schimbat filtrele inclusiv cel de motorina.

Din pacate iar a dat in nas de 2 ori la rece, dar martorul nu s a mai aprins.

Maine e programata o diagnoza.

#606
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.983
  • Înscris: 08.08.2005
Am uitat sa mentionez ca in timpul reviziei au rupt furtunul de alimentare aer ( ei au zis ca era coscovit. l-au prins cu un colier pana venea comanda, totul pe banii lor).

Azi tatal meu a fost sunat sa mearga dupa furtun si sa faca diagnoza.

Pe diagnoza doar 2 erori memorate, ambele de la distributie. A fost schimbata in 2012 si s a decis sa fie sterse.

Eu suspectez sa fie de vina furtunul de alimentare aer. Sigur avea vreo fisura pe undeva si dadea rateuri. Acum e schimbat si problema monitorizata.

Editat de paul_kelso, 10 noiembrie 2014 - 12:06.


#607
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.983
  • Înscris: 08.08.2005
Iar a dat in nas de 2 ori astazi, dar nu s-a aprins martorul deloc.

De la ce ar putea fi? De la bujii? Nu-mi amintesc sa le fi schimbat vreodata. A mai intampinat cineva problema asta?

#608
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.505
  • Înscris: 28.06.2006
Nu e de la bujii. Alea functioneaza doar inainte de oprirea motorului.
NU mai merge la diesel cu rezervorul gol, ca face rau la injectie.
Nu am inteles ce ai gresat la puntea spate, din moment ce ai spus ca ai trecut la bucsi in loc de rulmenti. Eu as fi pastrat rulmentii si as fi montat un gresor si o data pe an bagam vaselina cu pompa si puntea era "for life".

#609
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.294
  • Înscris: 12.08.2006
Sigur nu e de la bujii nici de la furtun.
Cred ca ai probleme pe la vreun senzor,poate la cel de rotatie motor(regim motor) daca zici ca eroarea era legata de distributie.
Posteaza aici codul de eroare.

#610
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.983
  • Înscris: 08.08.2005

Vizualizare mesajundesignus, pe 12 noiembrie 2014 - 13:14, a scris:

Nu e de la bujii. Alea functioneaza doar inainte de oprirea motorului.
NU mai merge la diesel cu rezervorul gol, ca face rau la injectie.
Nu am inteles ce ai gresat la puntea spate, din moment ce ai spus ca ai trecut la bucsi in loc de rulmenti. Eu as fi pastrat rulmentii si as fi montat un gresor si o data pe an bagam vaselina cu pompa si puntea era "for life".

Nu o mai conduc eu, a ramas la tatal meu si e mai neglijent din fire. In legatura cu rulmentii, asta s-a putut face la momentul respectiv, rulmentii erau sparti si mecanicul respectiv a zis ca poate monta bucsi in schimb, cu conditia ca puntea sa fie gresata o data la 2 luni. Tot cu pompa o facem si noi, are cate un capacel pe fiecare parte. O sa pun poze cand apuc si o sa-l intreb pe taica-meu ce si cum.

Vizualizare mesajalexa32, pe 12 noiembrie 2014 - 21:33, a scris:

Sigur nu e de la bujii nici de la furtun.
Cred ca ai probleme pe la vreun senzor,poate la cel de rotatie motor(regim motor) daca zici ca eroarea era legata de distributie.
Posteaza aici codul de eroare.

A facut din nou si s-a aprins din nou martorul, va merge din nou la diagnoza. Am mai gasit cateva pareri despre acelasi senzor de care spui si tu. Voi posta aici eroarea primita.

Multumesc.

#611
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.983
  • Înscris: 08.08.2005
A inceput sa scoata fum albastru..s a mers la service si cica e turbina. S a apucat si de suierat :)

#612
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.983
  • Înscris: 08.08.2005
Am uitat sa mai dau pe aici, turbina e schimbata cam de vreo luna, totul in regula pana acum. Mentionez ca (virgula) catalizatorul era infundat (fagurele avea joc enorm) si pana la urma l-am spart si masina merge asa.

Zero fum, zgomot mai sport si din nou in viata.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate