Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Peugeot 206 SW 1.4HDi/70CP
Ultima postare: dec 16 2015 16:10, Inițiat de
paul_kelso
, apr 12 2008 17:53
·
0
#599
Publicat: 22 octombrie 2010 - 19:18
109.000 km
Discurile se impaca bine cu placutele, masina merge bine, am trecut la botoseii de iarna, urmeaza un schimb de antigel. In ultima vreme nu prea m-am mai dat cu ea, ci c-un fortwo de 0.8l si 41cp. Super masina, zau! Poze noi cu pugu nu am dar am una cu teleghidata. E de iarna trecuta, sorry Am sa rog un mod sa inchida topicul asta, mersi! Am contorizat aprox 30k km pe jurnal astfel incat oricine doreste sa-si cumpere un 206 1.4hdi sa poata sa-si faca o parere. Editat de paul_kelso, 22 octombrie 2010 - 19:28. |
#600
Publicat: 26 aprilie 2014 - 13:01
140.000 km
A trecut timpul, consumul a ramas tot foarte mic. din 2010 am facut urmatoarele:
Editat de paul_kelso, 26 aprilie 2014 - 13:03. |
#604
Publicat: 31 octombrie 2014 - 00:40
S-a aprins ieri martorul check engine in mers, moment in care a dat de 2 ori in nas. Oprit si repornit a mers normal, dar martorul nu a disparut.
Masina era cu rezervorul pe rosu asa ca s-a suspectat vreun gunoi in carburant. Dupa realimintare a disparut si martoul, sper sa ramana asa si sa fi fost un caz izolat. Consider ca e un motor foarte bun si ar fi pacat sa ma dezamageasca |
|
#606
Publicat: 10 noiembrie 2014 - 12:05
Am uitat sa mentionez ca in timpul reviziei au rupt furtunul de alimentare aer ( ei au zis ca era coscovit. l-au prins cu un colier pana venea comanda, totul pe banii lor).
Azi tatal meu a fost sunat sa mearga dupa furtun si sa faca diagnoza. Pe diagnoza doar 2 erori memorate, ambele de la distributie. A fost schimbata in 2012 si s a decis sa fie sterse. Eu suspectez sa fie de vina furtunul de alimentare aer. Sigur avea vreo fisura pe undeva si dadea rateuri. Acum e schimbat si problema monitorizata. Editat de paul_kelso, 10 noiembrie 2014 - 12:06. |
#608
Publicat: 12 noiembrie 2014 - 13:14
Nu e de la bujii. Alea functioneaza doar inainte de oprirea motorului.
NU mai merge la diesel cu rezervorul gol, ca face rau la injectie. Nu am inteles ce ai gresat la puntea spate, din moment ce ai spus ca ai trecut la bucsi in loc de rulmenti. Eu as fi pastrat rulmentii si as fi montat un gresor si o data pe an bagam vaselina cu pompa si puntea era "for life". |
#610
Publicat: 12 noiembrie 2014 - 22:54
undesignus, pe 12 noiembrie 2014 - 13:14, a scris:
Nu e de la bujii. Alea functioneaza doar inainte de oprirea motorului. NU mai merge la diesel cu rezervorul gol, ca face rau la injectie. Nu am inteles ce ai gresat la puntea spate, din moment ce ai spus ca ai trecut la bucsi in loc de rulmenti. Eu as fi pastrat rulmentii si as fi montat un gresor si o data pe an bagam vaselina cu pompa si puntea era "for life". Nu o mai conduc eu, a ramas la tatal meu si e mai neglijent din fire. In legatura cu rulmentii, asta s-a putut face la momentul respectiv, rulmentii erau sparti si mecanicul respectiv a zis ca poate monta bucsi in schimb, cu conditia ca puntea sa fie gresata o data la 2 luni. Tot cu pompa o facem si noi, are cate un capacel pe fiecare parte. O sa pun poze cand apuc si o sa-l intreb pe taica-meu ce si cum. alexa32, pe 12 noiembrie 2014 - 21:33, a scris:
Sigur nu e de la bujii nici de la furtun. Cred ca ai probleme pe la vreun senzor,poate la cel de rotatie motor(regim motor) daca zici ca eroarea era legata de distributie. Posteaza aici codul de eroare. A facut din nou si s-a aprins din nou martorul, va merge din nou la diagnoza. Am mai gasit cateva pareri despre acelasi senzor de care spui si tu. Voi posta aici eroarea primita. Multumesc. |
#612
Publicat: 18 februarie 2015 - 23:11
Am uitat sa mai dau pe aici, turbina e schimbata cam de vreo luna, totul in regula pana acum. Mentionez ca (virgula) catalizatorul era infundat (fagurele avea joc enorm) si pana la urma l-am spart si masina merge asa.
Zero fum, zgomot mai sport si din nou in viata. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi