Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...
 Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...

Trecut: Europa versus S.U.A. la c...
 Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024

Service si revizii reprezentanta
 Ati returnat produse pe aliexpres...

Certificate de nastere digitale

Fitbit sau huawei band ?

Tatuator handpoke
 

Ce pare aveti de greva de la Dacia?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
294 replies to this topic

#73
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004

Quote

Afara, afara, cu investitorii straini din tara !!!!


Mama lor de francezi, ne asupresc.

Interesant ce am citit in alt articol: GEOANA si sindicatele semneaza pacturi, fac echipa.

Geoana cere salariu de 300 euroi pe luna.

Face bine la public, deh, vin alegerile.



Eu zic ca psd si sindicatele aliate sa cumpere actiuni de la "hotii" de straini. asa incet incet au majoritatea, fabricile intra in maini autohtone. atunci sa vezi dublari si triplari de salarii.

Quote

Credeti voi ca psd sindicatele v-ar da un leu in plus daca ar fi fabrica lor?


#74
jihadu

jihadu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,377
  • Înscris: 19.01.2007

 Basarab, on Mar 27 2008, 15:32, said:

Geoana cere salariu de 300 euroi pe luna.


Nu-i cam mult pentru Geoana? :lol: :lol:

#75
mihaibo

mihaibo

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,203
  • Înscris: 12.07.2005

 Basarab, on Mar 27 2008, 15:32, said:

Mama lor de francezi, ne asupresc.

Interesant ce am citit in alt articol: GEOANA si sindicatele semneaza pacturi, fac echipa.

Geoana cere salariu de 300 euroi pe luna.

Face bine la public, deh, vin alegerile.



Eu zic ca psd si sindicatele aliate sa cumpere actiuni de la "hotii" de straini. asa incet incet au majoritatea, fabricile intra in maini autohtone. atunci sa vezi dublari si triplari de salarii.


E mult 300 de euro?  Eu zic ca salariile de acum sunt chiar jignitoare. Sa inteleg ca in viziunea ta noi(Romania) ar trebui sa fim doar sclavi pentru ca strainii sa obtina megaprofituri daca uzina e atat de profitabila inseamna ca oamenii aia muncesc deci merita si niste salarii decente. Daca nici la companiile astea mari nu sunt salarii decente ce sa ne mai asteptam de la micii "afaceristi" romani?

De ce esti asa suparat pe greva de la Dacia?

#76
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
ARO- terminat. Nu ne vindem Tara.

ROMAN Brasov Camione Terminat. SINDICATUL SPUNEA: Nu ne vindem tara!

Daca nu venea FORD, Craiova terminata!


_______________________________________


Quote

Administratia SC Automobile SA Pitesti a reinnoit, astazi, dupa mitingul angajatilor, oferta catre sindicalisti, fiind propusa o crestere de 16,7% a salariului mediu brut,
dar si o alternativa la lucrul in tura continua, respectiv constituirea unei a patra echipe care sa lucreze sambata si duminica, informeaza Mediafax.


CRESTERE DE 16,7%!!!!!! SI EI REFUZA!!!!


http://www.zf.ro/art...a_continua.html


_____________________________________________


Administratia SC Automobile SA Pitesti a reinnoit, astazi, dupa mitingul angajatilor, oferta catre sindicalisti, fiind propusa o crestere de 16,7% a salariului mediu brut, dar si o alternativa la lucrul in tura continua, respectiv constituirea unei a patra echipe care sa lucreze sambata si duminica, informeaza Mediafax.

Liderii sindicali de la Dacia Automobile Pitesti sustin ca au primit, intr-adevar, o noua oferta de la patronatul uzinei, insa aceasta nu aduce nimic in plus, astfel ca angajatii continua greva generala declansata cu patru zile in urma.

"Oferta cea noua este practic vechea oferta. Sunt cei 156 de lei pe care ni i-au oferit ieri in doua transe, din martie si din septembrie, [

Quote

b]plus sporurile si bonusurile care, per total, e posibil sa ajunga la 21 la suta, dar noi nu vrem o crestere cu 21 la suta adunand tot pachetul salarial. [/b]
   Noi vrem o marire de salariu de 550 lei brut. Practic, oferta de azi este oferta de ieri, schimbata in forma, pusa altfel in discutie, astfel incat sa se inteleaga ca de la o zi la alta administratia ofera ceva in plus. Practic nu ofera nimic. Suntem blocati la cei 156 de lei, ultima oferta, iar astazi nu am avut nicio intalnire cu administratia", a declarat Ion Iordache, viceliderul sindical al SC Automobile SA.

Edited by Basarab, 27 March 2008 - 19:08.


#77
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004

Quote

Pe tarani nu-i intereseaza.

DACA da faliment sau Renault pleaca pleaca si  la cules in Spania si Italia.

#78
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

 Basarab, on Mar 27 2008, 19:27, said:

DACA da faliment sau Renault pleaca pleaca si  la cules in Spania si Italia.

Pai la cules ar castiga mai mult . Nu-ti dai seama ce ridicola e sustinerea salarilor mai mici ( pentru munca calificata nu necalificata ) doar pentru sperietoarea asta rasuflata cu plecatul in alta tara - unde fiind in afara UE au o groaza de probleme ?   :rolleyes:

#79
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

 jihadu, on Mar 27 2008, 14:46, said:

Injura si fac misto de Golan pentru ca e o masina proasta si scumpa pentru ceea ce ofera, de aia :nonobad:


 AMDG, on Mar 27 2008, 14:52, said:

... fac un lucru destul de bun , avand in vedere ca de la masina de "5.000" de EUR planificata Renault-ul a ajuns sa vanda versiunea de top , cu "optiuni" , la peste 10.000 EUR . Inca cateva critici si Loganul se va metamorfoza in versiunea locala de Clio Symbol  :rolleyes:


 thedeady, on Mar 27 2008, 14:57, said:

Nu faci diferenta intre a discuta despre masina (care ne place sau nu ne place) si a discuta despre muncitorii de acolo? Stai tu linistit, daca facea Dacia asa masina extraordinara si ieftina si fiabila si...si...multi dintre cei de pe topicul Logan Vs. all cars si-ar fi luat Logan.
Ma uit ca Tariceanu vorbeste la Irealitatea despre cat de maret e liberalismul romanesc.Sigur ca da...
Cum s-a incheiat protestul? Vreo declaratie oficiala?


lol. si voi sunteti dintre aia care se asteapta sa aiba un s-class in 5000 de euro? :lol: eventual si cu 25 de ani garantie -_-

#80
Diogene

Diogene

    Isailă Brătfălean

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,722
  • Înscris: 15.09.2005

 AMDG, on Mar 27 2008, 20:53, said:

Pai la cules ar castiga mai mult . Nu-ti dai seama ce ridicola e sustinerea salarilor mai mici ( pentru munca calificata nu necalificata ) doar pentru sperietoarea asta rasuflata cu plecatul in alta tara - unde fiind in afara UE au o groaza de probleme ?   :rolleyes:
Nu ai ce-i explica lui Basarab. Își vede doar meschinele și îngustele interese personale (de Sulică ajuns patron). Nu ar fi bai dacă nu și-ar băga nasul unde nu-i fierbe oala și nu ar pretinde că vorbește în interesul românilor în general. Șomajul nefiind, și neputând fi datorită emigrației, o problemă reală noi țintim la o apropiere treptată a salariilor cu cele din Vest,  nu la o muncă ca sclavii chinezi pe plantație

#81
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004

 Diogene, on Mar 26 2008, 19:10, said:

Am auzit ca salariul mediu în Rusia la o uzina similară este de una mie dolari (700 euro).
lol... cica "am auzit"...  ^_^

 Diogene, on Mar 26 2008, 19:10, said:

Greva se face cu bilanțul financiar în mână, calculând raportul dintre profit și salarii. Este o grevă capitalistă de la un capăt la altul.
fals! pe angajati nu trebuie sa-i fubipta grija cat castiga angajatorul! iar salariile sunt reglate de piata, nu de sindicate comuniste... si mai ales in cazul asta, pretentiile sunt deja nesimtite...

 Diogene, on Mar 26 2008, 19:10, said:

Lozincile ăstea anticomuniste, precum ale tale,  le mai practică doar boșorogii când luptă cu bolșevicii din amintirile lor.
io aveam senzatia ca-i invers! ca parca bosorogii zbiara "hotii", "nu ne vindem tara" si alte asemenea sloganuri clocite de minti ramase in "epoca de aur"

Edited by gtk, 28 March 2008 - 02:58.


#82
1ionut

1ionut

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 11.01.2008
Asta  e riscul cand  te bazezi  pe oameni  si  nu  pe  roboti,mai devreme  sau mai tarziu ai  probleme;sper  sa mai dea  din oameni  afara  si  sa investeasca  in tehnologie.E clar  ca  un salariu  minim pt  a trai  cat de cat e de  1500 de lei,dar  pe  de alta  parte,nu  poti cere  dintr-o data o crestere cu  o suma  care  e aproape  un salariu  minim.

#83
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004

Quote

CUI nu-i convine salariul sa plece. Nu il tine nimeni.

DAR NU SA BLOCHEZI PRODUCTIA ca un ticalos!

______________

Sindicatul a distrus ARO. Tipau ca animalele: Noi muncim nu gandim. NU NE VINDEM TARA.

Sunt ticalosi! Asa sunt sunt fostii comunisti, fsn0isti. Ticalosi!

Nu vrei sa muncesti, nu muncesti. PUNCT.

#84
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
fara suparare dar ticalosi nu sunt. prosti poate ca s-au increzut in liderii de sindicat ca greva va fi k dpdv legal. Ceea ce s-ar putea sa fie real (faptul ca greva nu e chiar legala), oricum justitia va decide asta. Orice salariat trebuie sa aiba dreptul sa faca greva, zic eu ca e unul din drepturile fundamentale a oricarui angajat, daca crede ca nu ii sunt respectate drepturile/daca crede ca nu primeste suficienti bani etc. Bineinteles atata timp cat respecta legea cand face greva.

Edited by romaximusro, 30 March 2008 - 18:47.


#85
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
Multi sunt ticalosi. PUNCT. Nu-i intereseza daca DA FALIMENT DACIA. Exact ca la ARO.

Quote

Christian Pilichowski, Antonio de Almeida

http://curier.ro/temp/c4148.pdf  PAGINA 2!

Ameninta pe cei care nu fac greva. Ticalosi fsn-isti provenit din Comunism cand ei erau sefii: Clasa muncitoare.


Nu-ti convine, pleci! Le-a oferit destul. Nu au facultate! Unii cu facultate-profesori, doctori au mai putin ca ei.

#86
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
cata manie proletara. Noroc ca totusi s-au castigat niste drepturi pentru muncitori. Atata doar ca trebuie sa faci greva legal :) btw, ce prevede legislatia in cazul grevelor? Se plateste vreun salar pe perioada grevei? Esti obligat sa stai in incinta societatii?

Edited by romaximusro, 30 March 2008 - 18:58.


#87
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
NU LASATI SINDICATELE sa cera bani multi. Vor distruge industria romana. Clasa muncitoarea sa aiba bun simt- 22% e destul!!!!. Daca nu, la capsuni!  

Presa straina despre greva de la Dacia

Rl online
Vineri, 28 Martie 2008
Presa internationala, monitorizata de Hotnews - are pareri impartite in ce priveste greva de la Dacia, atragand atentia, ca Der Spiegel, asupra diferentei de salariu dintre un angajat Renualt in Franta si unul din Romania, sau considerand ca muncitorii se situeaza pe pozitii de forta, cum sustine ziarul italian Liberazione. O opinie comuna insa: asul se afla in maneca grupului Renault din simplul motiv ca pot fi cautate tari cu mana de lucru si mai ieftina.

Revista germana Der Spiegel se concentreaza pe efectul globalizarii, considerand ca avantajul apartine companiei Renault care este in cautarea unor tari cu mana de lucru mai ieftina in care sa-si extinda productia. Ziarul scoate in evidenta diferenta considerabila intre salariul mediu al unui angajat francez al Renault care castiga pe luna 3400 de dolari, in timp ce un angajat al Dacia Pitesti are un salariu mediu de 450 de dolari pe luna. Cu toate acestea, spune articolul, directorul executiv al aliantei Renault-Nissan a semnat deja un acord de productie cu fabricantul rus de automobile AvtoVAZ a carui uzina ar putea produce 1 milion de masini pe an.

Quote

Der Spiegel arata ca Renault ar mai putea produce Logan cu costuri mici in tari ca Marocul, Columbia, Brazilia, Iran si India.


Acesta este motivul pentru care o relocare a productiei din Romania s-ar face fara mari costuri sau pierderi, indeosebi pentru ca s-au facut putine investitii tehnologice la uzina din Mioveni si asamblarea se face in mare parte manual.

Cotidianul francez Le Figaro noteaza declaratia directorul general al Automobile Dacia, François Fourmont, care atrage atentia ca cererile salariale ale angajatilor din Mioveni "ar putea pune in pericol viitorul fabricii" mai ales in conditiile in care compania intentioneaza sa se orienteze spre alte tari. Ziarul Le Figaro mai noteaza si faptul ca angajatii francezi ai Renault s-au declarat solidari cu salariatii grevisti din Romania, considerand revendicarile lor corecte.

O opinie aparte in cotidianul italian Liberazione a carui analiza se concentreaza pe rolul angajatilor in cresterea profitului diviziei Dacia Renault. Articolul considera ca in conditiile in care romanii emigreaza intr-un numar tot mai mare si mana de lucru se reduce, multinationalele vor trebui sa considere marirea salatiilor angajatilor, acest lucru fiind valabil si pentru Renault. De aceea, avantajul apartine salariatilor uzinei din Mioveni, noteaza ziarul.

In schimb, ziarul francez Le Télégramme considera

ca situatia de la Dacia ar putea trage semnalul de alarma pentru constructorul Ford Motor Company care intentioneaza sa investeasca peste 1 miliard de dolari in fabrica de la Craiova,

dar si pentru alte multinationale care ar putea renunta sa mai investeasca ca urmare a cresterii nivelului salariilor.

In presa straina, Romania este privita ca o tara cu mana de lucru ieftina, fapt confirmat si de relocarea productiei de accesorii Nokia din orasul german Bohum in Jucu, judetul Cluj.  
www.romanialibera.ro

_______________________________________

Greva salariaților Dacia poate scumpi Loganul

Ieri, în a patra zi de grevă la Automobile Dacia, 5.000 de muncitori au protestat la Mioveni. Li s-au alăturat alți 4.000 de sindicaliști de la BNS, din administrație publică, energie, comunicații, construcții de mașini și agricultură, veniți din Argeș și din alte județe.

Angajații pretind o majorare salarială de 550 lei, dar oferta din partea conducerii uzinei nu a ajuns nici la jumătate din suma cerută. Ei au fost încurajați de o delegație a sindicaliștilor francezi, care i-a sfătuit să își ceară drepturile pentru că “succesul Logan este foarte mare”.

Premierul Tăriceanu a descris situația de la Dacia printr-un proverb: “Să nu mulgi vaca până nu dă lapte!”, și a declarat că înțelege dorința angajaților de a avea venituri mai mari. Greva generală aduce pierderi de zece milioane de euro zilnic pentru Automobile Dacia.


_______________________


Dacia a pierdut pana acum 40 mil. € din cauza grevei
28 martie 2008 - 260 vizualizari, 4 comentarii
Automobile Dacia a consemnat pierderi zilnice de circa 10 mil. euro, prin greva generala declansata in urma cu patru zile, potrivit liderului sindical al Blocului National Sindical, Dumitru Costin.

“Sunt patru zile de cand faceti greva si am inteles ca sunt pierderi zilnice de 10 mil. euro. Sunt, deci, 40 mil. euro pierderi. Nu era, oare mai bine, decat sa aiba aceste pierderi, ca administratia sa puna mana sa negocieze cu sindicatul? Daca oamenii astia isi permit sa piarda 10 mil. euro zilnic, inseamna ca cifrele pe care ni le-au prezentat la negociere sunt masluite”, a spus Costin. El a aratat ca, in urma grevei, Dacia are o serie de dificultati si cu unii furnizori de subansambluri. “Eu va spun ca deja au probleme cu fabricantii de subansambluri si, daca incepe sa se produca pe stoc si sa fie pierderi mari, va fi rau”, a continuat Costin.

Reprezentantii patronatului estimau, la randul lor, ca pierderile se ridica la 8 mil. euro pe zi. Calculele au in vedere productia zilnica de 1.300 de masini (pretul unei masini este intre 6.400 si aproximativ 13.000 de euro) si fluxurile tehnologice. (M.S.)

________________________--

Quote

Greva de la Dacia ar putea fi un semnal de alarmă pentru Ford si Nokia

Publicația franceză „Le Telegramme“ a semnalat ieri că greva salariaților de la uzina Dacia ar putea fi un semnal de alarmă pentru constructorul de automobile Ford și ar putea schimba situația pentru multinaționalele care vedeau în România o sursă de mână de lucru ieftină în Europa. Angajații de la uzina din Pitești cer o creștere lunară salarială de 550 lei (în jur de 148 euro), ceea ce ar ridica salariul lunar mediu brut la circa 435 euro. Dacă se va permanentiza, comentează publicația franceză, această mișcare ar putea descuraja investitorii străini, atrași mai ales de nivelul scăzut al salariilor din România. Nivelul scăzut al salariilor din România a reprezentat, de asemenea, principalul atu în decizia grupului finlandez Nokia de a muta la Jucu producția sa din Bochum, decizie care a creat o vie nemulțumire în Germania. Potrivit unor surse sindicale, adaugă „Le Telegramme“, angajații români de la Nokia vor fi de șapte sau opt ori mai slab plătiți decât omologii lor germani. Considerată „inacceptabilă“ de către patronat, această cerere se sprijină pe rezultatele spectaculoase înregistrate de Dacia, care a cunoscut o creștere de 62% a vânzărilor de la începutul anului. Acest rezultat a fost obținut, potrivit sindicaliștilor, datorită „unei dublări a sarcinii de lucru a angajaților“. „Lucrăm ca în Franța, dar suntem plătiți cu mai nimic“, explică un grevist. Greva declanșată de mii de muncitori de la filiala română a grupului Renault ar putea compromite producția, dar nu s-ar putea spune că muncitorii sunt cei care „au asul în mână“. Renault este deja în căutarea unor locații în țări unde salariile sunt chiar mai scăzute, pentru a produce marca Sedan. Revista germană „Der Spiegel“ se focalizează asupra atuului deținut de patronii de la Renault.

Edited by Basarab, 30 March 2008 - 19:40.


#88
KING_99

KING_99

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 436
  • Înscris: 25.05.2007
Mai nene.. daca sunt asa destepti romanii astia de ce nu au facut ei Loganul sa il vanda si sa faca profituri asa bune? Si cine ii opreste sa isi caute alt loc de munca daca nu le convine? Cand o sa punem mana pe munca si o sa fim inventivi si productivi atunci nu o sa mai cerem salarii ca vin ele singure din profit... pana atunci sa ne multumim cu frimituri de la altii care vin sa produca mai ieftin in Romania... ne place or ba dar nu am putut concura pe nici o piata cu Dacia chiar daca era 98% tot conceptie Renault asa ca sa tacem... Sa nu uitam ca din zeci de mii de angajati care s-au perindat pe la Dacia cel mai bun cercetator a facut si el un eleron. Ce pretentii sa mai avem.... Stim ca suntem cei mai destepti, cei mai cei dar nu se vede nimic din pacate.

Edited by KING_99, 30 March 2008 - 21:30.


#89
Diogene

Diogene

    Isailă Brătfălean

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,722
  • Înscris: 15.09.2005

 gtk, on Mar 28 2008, 01:07, said:

lol... cica "am auzit"...  ^_^


fals! pe angajati nu trebuie sa-i fubipta grija cat castiga angajatorul! iar salariile sunt reglate de piata, nu de sindicate comuniste... si mai ales in cazul asta, pretentiile sunt deja nesimtite...


io aveam senzatia ca-i invers! ca parca bosorogii zbiara "hotii", "nu ne vindem tara" si alte asemenea sloganuri clocite de minti ramase in "epoca de aur"
Am mai scris un mesaj în care explicam că în presa românească a apărut faptul că în Rusia salariul mediu în ceva uzină auto este de 1000 de dolari, că un sindicat are un contract cu o uzină și poate opri furnizarea serviciilor (adică face grevă) la renegociere, conform principiilor economiei de piață. În comunism grevele erau interzise, tot așa cum ar vrea unii să le interzică pe motivul că sunt ... comuniste.

Edited by Diogene, 30 March 2008 - 22:37.


#90
pop_iosif

pop_iosif

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 15.04.2007
nu cred ca s-o speria frantuzu de greva lor. din cate stiu franta are cele mai puternice sindicate din europa. asa ca or fi invatati cu negocieri mai dure.

si pana la urma chiar daca greva nu e facuta cu respectarea normelor legale, nimeni nu are de platit nimic, in afara de frantuz. sa fie sanatos! se suporta rigorile legii doar daca mai continui greva dupa declararea ilegalitatii ei de catre tribunal. asa ca faza cu lipsa de avocat e una frumoasa. inca o saptamana de greva fara daune platite. bravo lor!

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate