DAS SRL IASI , centrale termice
Last Updated: Nov 20 2008 16:53, Started by
romaximusro
, Mar 22 2008 09:28
·
0
#1
Posted 22 March 2008 - 09:28
Se da una bucata individ cu o centrala termica mara te24 luata cu acte in regula de la romstal baia mare prin 1999, care s-a defectat. Care ca orice om normal doreste sa-si rezolve problema cat mai repede. Si ca orice om , da telefon la firma care i-a vandut centrala. Adica romstal. De acolo mi se spune ca de postgarantie si garantie la centralele termice vandute de ei, se ocupa in Iasi SC DAS Srl Iasi. J22/589/1991 R1986070, Str. Aurel Vlaicu, nr.87. Dau eu ieri telefon la care imi raspunde un anume domn Harton. Care imi spune ca pentru a veni trebuie semnat un contract de service . Ii spun ca ma gandesc si ca il sun mai tarziu. Dupa ce ma gandesc si il sun mai tarziu. Il sun dupa ce imi fac socotelile si imi spune ca totul e in regula, ca voi fi pus pe o lista astfel incat maine (adica astazi sambata) sa vina cineva la prima ora sa vada ce are centrala. Bun, ca tot omul bucuros ca si-a rezolvat problema, dau telefon azi ca sa fiu sigur ca is programat. Dupa plimbari de la ana la caiafa, dau de seful de service , domnul Chiriac. Care-mi explica nonsalant, ca ei nu asigura service pentru acea centrala (desi e luata de la romstal) si ca ce pretentie am ca domnul Harton e mai putin competent. Asta ca asta, insa individul mi-a inchis telefonul in nas , fara sa incerce sa-mi rezolve problema, din moment ce s-au angajat ca o vor rezolva. Motivand ca cica el isi pierde licenta daca fac service la centrala respectiva.
Deci: - nu recomand DAS Srl iasi, oameni incompetenti, prost pregatiti,ce nu-si tin cuvantul, nesimtiti. |
#3
Posted 24 March 2008 - 12:58
Maximus, la centrale termice trebuie facuta anual o verificare, similara cu ITP-ul de la masini. Daca nu ai verificarea asta si bubuie centrala spre exemplu, te alegi cu dosar penal. Verificarea costa o suma fixa. Pot sa iti spun diseara cum se cheama.
Eu de la firma care mi-a vindut centrala am doua optiuni (pe linga verificarea anuala): - platesc un abonament anual si nu platesc manopera si deplasarea in caz de avarie si am prioritate la interventii - nu platesc abonament, dar in caz de avarie platesc tot Cum majoritatea defectiunilor se produc iarna, am ales sa platesc abonament. |
#4
Posted 24 March 2008 - 17:27
stiu asta, insa nu asta e problema principala (drept dovada am gasit firma care azi mi-a diagnosticat centrala). ci faptul ca au zis ca ma pot ajuta sambata, doar ca sa se razgandeasca a doua zi. Plus fuga de raspundere din partea lor. In sfarsit, mi-am rezolvat problema partial, se pare ca e un senzor dus la centrala, o sa vb cu un electronist sa vad daca ii pot face ceva. oricum sunt in cautarea unei centrale noi, baxi imi face cu ochiul din cauza garantiei mari, insa.. service-ul e asigurat in iasi de.. das, din cate am inteles. :D Oricum daca ma hotarasc pe centrala asta, macar stiu ca exista opc in caz ca is nesimtiti in continuare
|
#6
Posted 24 March 2008 - 22:06
Bre, noroc de Das astia ca ti-ai schimbat semnatura aia rosie cu fonturi mari care ma zgaria pe retina...
Acuma revenind on-topic: intr-adevar, niciodata nu iese bine cand vanzatorul si cei care fac service sunt 2 firme diferite... luati asta in calcul tot timpul cand luati ceva. |
#7
Posted 26 March 2008 - 23:42
Is disperante fazele astea cand doua persoane din aceeasi firma vorbesc de parca n-ar lucra pentru aceeasi companie.
On-topic, daca DAS asigura service postgarantie pentru Romstal, cum sa-si piarda licenta? Licenta pentru ceva ce sunt obligati sa faca, prin contract? Eu ti-as sugera sa suni inapoi la Romstal si sa le spui ce-ai patit. Poate ii zgaltaie cineva bine de acolo si se trezesc. |
#8
Posted 27 March 2008 - 00:03
da, sunt disperante, omul putea sa o dea la pace si sa zica, hai ca se rezolva, e greseala noastra, ne-am dat cuvantul, asa ca ni-l tinem. Pe ei i-a durut undeva ca din cauza lor am stat weekendul fara apa calda. Ca sa nu zic de nesimtirea sefului de service, care m-a luat pe sus de la inceput, de parca ce vorbisem cu domnul harton nici nu a existat
|
#9
Posted 01 April 2008 - 21:43
romaximusro, on Mar 27 2008, 01:03, said: da, sunt disperante, omul putea sa o dea la pace si sa zica, hai ca se rezolva, e greseala noastra, ne-am dat cuvantul, asa ca ni-l tinem. Pe ei i-a durut undeva ca din cauza lor am stat weekendul fara apa calda. Ca sa nu zic de nesimtirea sefului de service, care m-a luat pe sus de la inceput, de parca ce vorbisem cu domnul harton nici nu a existat |
#10
Posted 02 April 2008 - 01:21
resenbrink, on Apr 1 2008, 21:43, said: Nu din cauza lor ai stat week-end-ul fără apă caldă, ci din cauza centralei tale defecte. Se poate ca firma despre care relatezi să fie cam dezorganizată, dar nu inventa obligatii din partea lor, acolo unde nu există. Si dacă era în garantie, termenul legal era de 30 de zile. Hai să nu ne occidentalizăm chiar până într-atât. :rolleyes: mah omule hai sa fim seriosi. s-o fi stricat ea, insa dobitocii de la firma aia m-au pus pe stand by promitandu-mi ca se vor ocupa de centrala. Si i-am intrebat doar de la inceput, daca o sa fie k, daca o sa fiu trecut pe lista, daca pot sa dau telefon sambata sa vad daca am fost trecut pe lista. Ba le-am spus de la inceput ca e vorba de o centrala mai veche si le-am dat si marca. Si ei ca niste dobitoci mi-au promis ca o sa vina. Si au tot venit, de m-au lasat in week-end fara apa calda. IN timpul ala (ca doar vineri i-am sunat) de cand am renuntat la cautari ( ca deh vorbisem cu firma lu' peste prajit) , daca imi spuneau de la inceput ca nu se ocupa, imi cautam pe altcineva sa faca lucrul asta. Nu sa stau eu sambata la amiaza sa caut pe cineva dispus sa vina la mine si sa constat ca toti vor veni abia.. luni, ca deh e weekend se mai odihneste si omul. |
|
#11
Posted 12 April 2008 - 08:47
eh. sari si tu acum cu injurii grave ca ar fi si n-ar fi. intr-adevar e vorba de o informatie eroana data de o persoana (poate e nou, poate e incompetent si isi ia penalizare) catre client. pt 2 zile de weekend cat ai stat fara apa acalda din cauza acestei informatii nu cred sa fie sfarsit de lume. oricum in urma comunicarii cu seful de service a deznodamantului puteai lejer sa cauti alta firma autorizata sa lucreze pe astfel de produse. cand iese din garantie poti alege orice autorizat. si cand e in garantie. nu e ca la masini sa mergi in service de brand.
nu imi dau seama ce voia sa zica cu pierdutul licentei ci mai degraba cu faptul ca daca nu ei au efectuat reviziile nu se baga acum sa aiba probleme cu vreun incident. asa poate sa isi piarda licenta. mai sunt unele articole comercializate care au metode contructive inferioare. duze de plastic care pot bubui, si desi importatorul sustine ca e garantat, firma de service nu vrea sa se atinga de aceste produse. |
#12
Posted 12 April 2008 - 17:51
inca odata. m-am scandalizat pentru ca din cauza lor un weekend intreg am stat legat la maini, fara apa si caldura din cauza ca nimeni nu te ajuta atunci cand ii dai telefon la ora 12-13.00, sambata. Toti zic, luni, luni,luni, desi le promiti si ceva pe langa daca is dispusi sa vina. Si nu mi se pare putin lucru ca din cauza incompetentei unuia sa ajung la asa ceva. Sigur, poti sa zici ca ar fi trebuit sa fac ceva de genu:vb cu 10 firme sa vina si din astea una macar trebuie sa vina, iar restul care vin dupa prima sa se care :lol: ca nu au ajuns la fel de repede ca prima. In sfarsit..
|
#13
Posted 30 May 2008 - 18:05
Confirm treaba cu DAS.
Am deschis o farmacie la Iasi anul trecut si aveam nevoie sa pun doua AC cu o firma mai de Doamne-ajuta care sa faca o instalare ca la carte. M-au plimbat cu vorba, nu voiau sa-si asume un deadline pentru montaj, etc. Mi-am bagat picioarele in ei si am pus cu Casa Design...Foarte multumit. |
#14
Posted 20 November 2008 - 16:14
romaximusro, on Apr 2 2008, 01:21, said: mah omule hai sa fim seriosi. s-o fi stricat ea, insa dobitocii de la firma aia m-au pus pe stand by promitandu-mi ca se vor ocupa de centrala. Si i-am intrebat doar de la inceput, daca o sa fie k, daca o sa fiu trecut pe lista, daca pot sa dau telefon sambata sa vad daca am fost trecut pe lista. Ba le-am spus de la inceput ca e vorba de o centrala mai veche si le-am dat si marca. Si ei ca niste dobitoci mi-au promis ca o sa vina. Si au tot venit, de m-au lasat in week-end fara apa calda. IN timpul ala (ca doar vineri i-am sunat) de cand am renuntat la cautari ( ca deh vorbisem cu firma lu' peste prajit) , daca imi spuneau de la inceput ca nu se ocupa, imi cautam pe altcineva sa faca lucrul asta. Nu sa stau eu sambata la amiaza sa caut pe cineva dispus sa vina la mine si sa constat ca toti vor veni abia.. luni, ca deh e weekend se mai odihneste si omul. Nu crezi ca faci caz aiurea , iar limbajul te "recomanda" ?! Ceea ce nu stii, este ca ti-au spus ca nu sunt autorizati sa intervina pe modelul de centrala pe care-l ai! Lucrez la ISCIR si am inteles ce au spus.... Apropos, cu ce firma de "ne-dobitoci" ai avut contract de service pana atunci ? Sau ai folosit centrala pur si simplu, fara autorizatie, fara contract de service, etc ?! In acest domeniu legislatia este mult mai complexa decat iti imaginezi, si probabil ca "dobitocii" o respecta mai strict decat iti convine tie! romaximusro, on Apr 2 2008, 01:21, said: mah omule hai sa fim seriosi. s-o fi stricat ea, insa dobitocii de la firma aia m-au pus pe stand by promitandu-mi ca se vor ocupa de centrala. Si i-am intrebat doar de la inceput, daca o sa fie k, daca o sa fiu trecut pe lista, daca pot sa dau telefon sambata sa vad daca am fost trecut pe lista. Ba le-am spus de la inceput ca e vorba de o centrala mai veche si le-am dat si marca. Si ei ca niste dobitoci mi-au promis ca o sa vina. Si au tot venit, de m-au lasat in week-end fara apa calda. IN timpul ala (ca doar vineri i-am sunat) de cand am renuntat la cautari ( ca deh vorbisem cu firma lu' peste prajit) , daca imi spuneau de la inceput ca nu se ocupa, imi cautam pe altcineva sa faca lucrul asta. Nu sa stau eu sambata la amiaza sa caut pe cineva dispus sa vina la mine si sa constat ca toti vor veni abia.. luni, ca deh e weekend se mai odihneste si omul. |
#15
Posted 20 November 2008 - 16:53
carlosc, on Nov 20 2008, 17:14, said: Nu crezi ca faci caz aiurea , iar limbajul te "recomanda" ?! Ceea ce nu stii, este ca ti-au spus ca nu sunt autorizati sa intervina pe modelul de centrala pe care-l ai! Lucrez la ISCIR si am inteles ce au spus.... Apropos, cu ce firma de "ne-dobitoci" ai avut contract de service pana atunci ? Sau ai folosit centrala pur si simplu, fara autorizatie, fara contract de service, etc ?! In acest domeniu legislatia este mult mai complexa decat iti imaginezi, si probabil ca "dobitocii" o respecta mai strict decat iti convine tie! "constat ca toti vor veni abia.. luni, ca deh e weekend se mai odihneste si omul". Deci TOTI sunt "dobitoci" sambata ?! Cred ca ai si tu o problema, nu doar centrala ta ....... Intradevar, nu este de joaca cu centrala. Ai dreptate, trebuie asigurat service-ul de la inceput. Insa, tocmai de aceea, trebuie sa existe si actiune de urgenta din partea service-urilor. El nu este expert in centrale, doar a vazut ca nu mai vine apa calda. Daca avea o scurgere de gaze? Statea pana luni? Edited by TLGsoft, 20 November 2008 - 16:53. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users