Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
dupa cati ani/km e cel mai rentabil sa vinzi masina?
Last Updated: Mar 23 2008 00:13, Started by
undercoverbrother
, Mar 21 2008 00:58
·
0
#1
Posted 21 March 2008 - 00:58
care ar fi varsta cea mai buna la care sa vinzi o masina? tinand cont ca imediat dupa cumparare se devalorizeaza repede, dupa accea se mai stabilizeaza devalorizarea pt cativa ani apoi iar o ia rau la vale, iar se stabilizeaza dar deja nu mai are mare valoare. e vorba doar de masini noi.
pt cumparatorii de sh. sunt anii de fabricatie gen 2000 2005 si tot asa niste praguri psihologice chiar daca nu reprezinta nimic in sine. cine are bani mai putini zice vreau masina dupa 2000 iar cel care are mai multi zice vreau dupa 2005? dupa aia vede cu cati km gaseste? |
#2
Posted 21 March 2008 - 13:08
undercoverbrother, on Mar 21 2008, 00:58, said: care ar fi varsta cea mai buna la care sa vinzi o masina? Sau alta varianta cand ai suficienti bani incat sa-ti iei una mai buna. Dupa mine anii 2000 si 2005 nu reprezinta nimic si intotdeauna iau in calcul varsta efectiva a masinii . |
#3
Posted 21 March 2008 - 14:02
Eu o sa vand masina imediat ce a facut 100.000 de km, adica cand a iesit complet din garantia oferita de producator ca si numar de km. Ca o s-o vand probabil la mai putin de 3 ani de la cumparare asta e alta poveste.
|
#4
Posted 21 March 2008 - 17:56
Umm, nu cred ca aici se aplica treaba aia cu "numere psihologice" cum e cazul preturilor de raft.
Hai neamule ia un Opel Vectra an 1999, doar 139.999 km la bord 3.999 Euroi. Cred ca cel mai rentabil e sa o vinzi cand mai are vreo 1.000-2.000 km pana iese din garantie, asa mai poti folosi ca argument de "plus la pret" faptul ca daca se intampla ceva, e acoperit inca ceva km. Si e cel mai rentabil sa o vinzi primavara sau vara, din cate am inteles, ca cica toamna sau iarna se vede daca porneste mai greu, face altfel de sunete, nah, se mai abureste un geam, ceva, nu baga caldurica la picioare sau aiurea, etc. Oricum, n-am vandut decat o singura data o masina, respectiv Dacia mea 1310 pe care eram mare Schumacher In alta ordine de idei, am fost la un moment dat in 2004, parca, cu o cunostinta in targ sa vindem un Polo rosu din 2001. Impecabila masina, insa avea o mica zgarietura pe portiera soferului. Chiar mica. O vede o pupaza de-asta care venise cu ta-su sa-i ia masina, se uita, ii place, se suie in masina, nah, etc, se da jos, vede zgarietura, "a, nu-mi trebuie, ca e stricata." "E CE???" "pai e stricata. uite (si arata zgarietura)" no, convinge-o pe aia ca nu e stricata. as if... pana la urma o luat-o altu. Ideea e ca fiecare vede altceva la fiecare masina in parte. Unora le place faptul ca motorul e curat ca-n showroom. Mie mi s-ar parea suspect sa vad un motor "luna" in Romania, cu toate ca sunt unii oameni (printre care ma numar si eu) care aspira motorul, il spala, de zici ca maine se vinde masina. Cu alte cuvinte, eu n-as cumpara o masina de la mine ...etc... |
#5
Posted 21 March 2008 - 20:24
Michtaux, on Mar 21 2008, 17:56, said: Unora le place faptul ca motorul e curat ca-n showroom. Mie mi s-ar parea suspect sa vad un motor "luna" in Romania, cu toate ca sunt unii oameni (printre care ma numar si eu) care aspira motorul, il spala, de zici ca maine se vinde masina. Cu alte cuvinte, eu n-as cumpara o masina de la mine ...etc... La mine se cunoaste ca nu este spalat motorul, dar este curat si spray-at cu silicon. Edited by MAK, 21 March 2008 - 20:25. |
#6
Posted 22 March 2008 - 00:32
Eu in veci nu pun apa pe motor. A incercat un nene sa dea si prin motor in ideea ca-mi face un bonus la o spalatorie. Cand am vazut capota ridicata si ala punand mana pe lance am crezut ca-l strang de gat.
Servetele heavy duty pe unde imi incape mana e tot ce vede. Mai bine sa fie urat decat sa se corodeze aiurea ceva si dupa aia sa iei totul la puricat. |
#7
Posted 22 March 2008 - 10:46
sebulbus, on Mar 22 2008, 00:32, said: Eu in veci nu pun apa pe motor. A incercat un nene sa dea si prin motor in ideea ca-mi face un bonus la o spalatorie. Cand am vazut capota ridicata si ala punand mana pe lance am crezut ca-l strang de gat. Servetele heavy duty pe unde imi incape mana e tot ce vede. Mai bine sa fie urat decat sa se corodeze aiurea ceva si dupa aia sa iei totul la puricat. a fost un topic deschis de o tipa care avea un symbol dci iesit din garantie cu probleme la motor. dupa tot felul de sugestii cu privire la cauza problemei (din cind in cind motorul cald se oprea si nu mai pornea), una mai scumpa decit alta (injectoare + pompa de injectie), un mecanic batrin a stiut cauza: APA de la spalatul motorului a oxidat contactele dintr-o mufa. am avut un Ford escort diesel sh. l-am cumparat cind avea 8 ani cu 4300dm. l-am vindut cind dupa 7 ani cu 2200euro. deci dupa ce am folosit masina 7 ani nu am pierdut nimic... ciudat lucru cu masinile sh... symbolul actual, dupa 4 ani si ceva, valoreaza probabil maxim 50%.... Edited by H725, 22 March 2008 - 10:48. |
#9
Posted 23 March 2008 - 00:13
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users