![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Asterisk
Last Updated: Aug 10 2021 19:07, Started by
Ignition
, Mar 19 2008 12:57
·
0

#37
Posted 07 July 2008 - 14:10

@pATRAT Ai incercat de trimis fax-uri cu mai multe pagini text/imagini ? La mine mergea cu o pagina, insa la mai multe era la noroc. Pentru primit incearca sa folosesti alte fax-uri in afara de e-fax... o idee ar fii sa ceri oferte de pret de la diverse firme. @condaru321 Poti apela fiecare port cu interior propriu si fara IVR... merge si cu IVR insa nu este obligatoriu sa ai IVR. |
#38
Posted 08 July 2008 - 06:10

#39
Posted 09 July 2008 - 08:08

#40
Posted 10 July 2008 - 09:25

@condaru321
Aici gasesti documentatie despre Asterisk. http://www.voip-info...i/view/Asterisk Am observat ca au aparut din ce in ce mai multe servicii gratuite de initiere apeluri spre destinatii internationale fixe, pe baza de shared DID (PSTN). In general operatorii respectivi castiga publicitate din asta, exceptand castigul (sume modice) din taxa de interconectare. Din pacate pe partea de VoIP (conectare SIP, H323, IAX, e.t.c) nu prea exista asemenea oferte gratuite... nu i-au in calcul ofertele "gratuite" cu stelute, gen Gizmo, VoIPDiscount, e.t.c. Mai jos am sa enumar ce am gasit eu cu acces gratuit, daca mai au si altii astfel de informatii poate le postati aici, in folosul comunitatii. Cele afisate sunt pentru Toll free din diverse tari U.S.A. +1800 +1866 +1877 +1888 furnizor: SipBroker exemple de nr. +18002346377 Diners +18002632263 Mastercard +18005558355 TellMe furnizor SipBoker via FWD Olanda +31800 Marea Britanie +44800 +44500 +44808 Norvegia +47800 Germania +49800 +49130 Este necesar sa deschideti cont numai la www.sipbroker.org nu si la www.freeworlddialup.com Al doilea poate fii accesat prin primul cu extensia *393 Aici gasiti o lista mai mare cu nr. toll free pentru cei care vor sa-si testeze terminarea apelurilor: http://www.airlinetollfree.info/ Edited by Ignition, 10 July 2008 - 09:32. |
#41
Posted 28 July 2008 - 16:34

Foloseste cineva ENUM in dialplan AEL cu Asterisk 1.6 ?
Am observat ca Smartcall si Eurovoice suporta protocolul... mai sunt si altii in RO ? Exista pe undeva o statistica vis-a-vis de raportul de implementare ENUM vis-a-vis de total PSTN in RO ? |
#42
Posted 08 August 2008 - 15:37

Pentru cei care isi doresc FoIP sau Fax over IP sau Fax prin VoIP.
De curand a aparut un nou "ghid" de compilare/folosire pt. combinatia Asterisk + T38Modem + Hylafax. http://www.voip-info...n with Asterisk Personal am incercat si compilarea merge cu succes. Din pacate cand execut T38Modem primesc eroare "Segmentation fault". Incep sa cred ca s-ar putea sa am vreo eroare/incompatibilitate in sistemul de operare Slackware, nu cred ca are vreo legatura cu kernel-ul pana acum am incercat mai multe ver. de 2.6 A reusit cineva folosirea cu succes ? Daca da, te rog specifica distibutia si kernel. Mersi. |
#43
Posted 10 August 2008 - 12:25

Putin offtopic: stie cineva vreun provider de VoIP din Romania care sa 1)poata fi apelat sub forma sip:numar@provider ; si 2) sa poata face redirectionarea apelurilor primite catre un numar de mobil/fix ?
|
#44
Posted 10 August 2008 - 12:42

Putin offtopic: stie cineva vreun provider de VoIP din Romania care sa 1)poata fi apelat sub forma sip:numar@provider ; si 2) sa poata face redirectionarea apelurilor primite catre un numar de mobil/fix ? La http://enumquery.com/ introduci nr. +4021569XXXX si obtii [email protected] , Euroweb suporta de asemenea. Redirectionarea apelurilor o obtii din propriul PBX independent de operator, daca nu ai propriul PBX poti folosii gratuit www.freepbx.org De fapt daca iti implementezi ENUM in PBX nu mai este cazul sa-ti bati capul cu [email protected] , doar formezi nr in format international si sistemul face conversia. La Asterisk 1.4 exista script AEL gata facut si functional... simplu ![]() Eu vreau sa-mi implementez in Asterisk 1.6 insa nu am reusit inca... in AEL2 au inlocuit functia macro cu gosub fara sa mai pot trimite variabile precum macro ![]() Deocamdata mai ma documentez.... Edited by Ignition, 10 August 2008 - 12:46. |
#45
Posted 10 August 2008 - 12:52

La http://enumquery.com/ introduci nr. +4021569XXXX si obtii [email protected] , Euroweb suporta de asemenea. Redirectionarea apelurilor o obtii din propriul PBX independent de operator, daca nu ai propriul PBX poti folosii gratuit www.freepbx.org De fapt daca iti implementezi ENUM in PBX nu mai este cazul sa-ti bati capul cu [email protected] , doar formezi nr in format international si sistemul face conversia. La Asterisk 1.4 exista script AEL gata facut si functional... simplu ![]() Eu vreau sa-mi implementez in Asterisk 1.6 insa nu am reusit inca... in AEL2 au inlocuit functia macro cu gosub fara sa mai pot trimite variabile precum macro ![]() Deocamdata mai ma documentez.... Edit: sa zicem ca fac redirectionarea din freepbx - ai putut face redirectionarea astfel incit sa iti apara numar celui care te suna? (eu nu am reusit- folosesc mysipswitch) Sau iti apare numarul providerului SIP? Edited by thekat, 10 August 2008 - 12:58. |
#46
Posted 11 August 2008 - 08:42

Nu, Eurovoice nu suporta redirectionare catre PSTN ci doar catre sip. Am testat 4 operatori de VoIP si doar Eurovoice accepta apelare de tip sip. Iar Smartcall nu se poate apela deloc asa cum ai spus. Au blocat apelurile (cel putin asa am citit pe alte forumuri si asa mi-au spus si ei acum o luna in e-mail). Edit: sa zicem ca fac redirectionarea din freepbx - ai putut face redirectionarea astfel incit sa iti apara numar celui care te suna? (eu nu am reusit- folosesc mysipswitch) Sau iti apare numarul providerului SIP? Am testat Smartcall si observ ca nu mai permit accesul direct SIP, asta cu toate ca sunt inregistrati la ENUM. S-ar putea sa fie o consecinta a noii conduceri companiei Injoy care a preluat de curand Smartcall sau vreo defectiune la sistemul lor.... ramane de vazut in timp. Eu nu folosesc redirectionarea nici unui furnizor, o fac din propriul server... Eurovoice stiu ca suporta apelare directa SIP. Atata timp cat operatorul (catre PSTN sau SIP) prin care rutezi apelul nu-ti permite sa-ti modifici propriul callerID (nu cred avem astfel de operatori pe piata ro) nu ai cum sa trimiti mai departe callerID-ul cu care vine apelul. La apelare directa SIP poti obtine lucrul asta atata timp cat nu exista filtre in acest sens pe PBX-ul destinatar. Daca clientul SIP destinatar este inregistrat pe un PBX asupra caruia detii controlul, atunci poti trimite mai departe fara probleme callerID care iti intra in centrala catre propriul client SIP. Pe scurt daca vrei sa primesti la nr. destinatar callerID-ul original trebuie sa ai cam asa ceva: Intrare apel callerID -> PBX propriu -> Client SIP softphone sau ATA Intrarea apelului catre propriul PBX se poate face la nivel SIP, sau prin FXO. |
|
#47
Posted 15 August 2008 - 15:10

Pana la urma am reusit sa implementez cu succes o solutie functionala ENUM pentru Asterisk 1.6 cu AEL2... a trebuit sa citesc sursele de cod C ca sa reusesc sa gasesc undeva sintaxa corecta la noile comenzi de ENUM, la voip-info nu le-am gasit
![]() Le afisez aici ca sa nu-si mai bata si altii capu cu ele... ENUMQUERY(number[,Method-type[,zone-suffix]]) ENUMRESULT(id,resultnum) Pentru cei care nu stiu ce inseamna ENUM: http://en.wikipedia...._Number_Mapping Aici puteti vedea tarile si operatorii care au implementat sau urmeaza sa implementeze si situatia. http://enumdata.org/ Intre timp am o alta problema...tot din cauza lipsei de documentatie la Asterisk 1.6 Este vorba de comanda GoSub() si Return() pt. AEL2. Are cineva sintaxa, sau stie cineva unde gasesc documentatie ? |
#48
Posted 01 September 2008 - 10:40

A reusit careva sa foloseasca o placa Eicon Dialogic BRI (ISDN) ?
Am setat tot conform documentatiei, insa cand incerc sa formez orice numar primesc urmatoarea eroare: -------------- Executing [1003@principal:1] Dial("SIP/1000-081e64b0", "DIALOGICDIVA/contr1/1003/b|30|S(60)trg") in new stack -- Called contr1/1003/b > ISDN1#02: CAPI INFO 0x3301: Protocol error layer 1 (broken line or B-channel removed by signalling protocol) == ISDN1#02: DIALOGICDIVA Hangingup for PLCI=0xdead0000 in state 4 -- No one is available to answer at this time (1:0/0/0) == Auto fallthrough, channel 'SIP/1000-081e64b0' status is 'NOANSWER' --------------- *CLI> dialogicdiva info Common ISDN API Driver (1.1.1) www.Dialogic.com Contr1: 2 B channels total, 2 B channels free. *CLI> ---------------- Daca incerc sa selectez linia ISDN (oricare canal) prin terminalul ISDN, imi scrie "linie deconectata". Am incercat pana acum 2 tipuri de cabluri, insa nu a functionat... Trebuie sa mai setez ceva pe terminalul ISDN ? Alte sugestii ? |
#49
Posted 02 September 2008 - 11:00

Ignition, ai reusit sa conectezi un telefon mobil la un server Asterisk folosind bluetooth si sa mearga perfect apelurile? Daca da, ce adaptor / solutie ai folosit?
Edited by thekat, 02 September 2008 - 11:00. |
#50
Posted 02 September 2008 - 17:45

Vis-a-vis de ISDN:
Eroarea 3301 se refera la Layer 1 adica, exact nivelul fizic (cablu) sau sincronizarea prin cablu.... mai sap ![]() Din pacate am numai un singur terminal ISDN, care are o multime de alte functii suplimentare in afara de ISDN... bineinteles documentatia este sumara ![]() Intre timp mi-a venit o idee despre cum ar putea fii folosit Asterisk ca un sistem de pontaj si verificare prezenta ![]() Stiu ca exista servicii de control acces (ex. carduri de proximitate) care au si rol de pontaj insa nu toate firmele isi pot permite un astfel de sistem, sau oricum nu inclusiv la sedii micii, multiple, unde in general o solutie centralizata costa prea mult. Se poate face un sistem de autentificare pe baza de cod (ex. numar format) de la un telefon simplu si tine o evidenta la ce ora a venit plecat, e.t.c. Se poate chiar si verifica daca angajatul nu a plecat/adormit intre timp prin apeluri automate initiate de sistem, la intervale aleatoare. Interfata ar putea fii printr-o pagina de web, fiind folosibila inclusiv prin retea/Internet. Deocamdata nu am primit nici o cerere de la clienti pentru implementarea unui astfel de sistem... insa mi-ar place sa programez de la zero o astfel de aplicatie ![]() @thekat Folosesc in productie de peste 7 luni, o astfel de solutie bazata pe chan_mobile ( http://www.chan-mobile.org/ ) in combinatie cu mobile Nokia si Sony-Ecricson. Partea neplacuta este ca deocamdata nu primeste callerID-ul. Partea buna este ca poate fii folosit inclusiv la trimiterea/primirea de SMS-uri si implicit din alte aplicatii (MySQL, PHP, Bash, e.t.c) si scripturi in general. |
#51
Posted 02 September 2008 - 18:09

@thekat Folosesc in productie de peste 7 luni, o astfel de solutie bazata pe chan_mobile ( http://www.chan-mobile.org/ ) in combinatie cu mobile Nokia si Sony-Ecricson. Partea neplacuta este ca deocamdata nu primeste callerID-ul. Partea buna este ca poate fii folosit inclusiv la trimiterea/primirea de SMS-uri si implicit din alte aplicatii (MySQL, PHP, Bash, e.t.c) si scripturi in general. Eu am citit lista de adaptoare bluetooth compatibile, insa nu se gasesc pe la noi. "Bluetooth dongle that uses Cambridge Silicon Radio (or 'CSR') chipset is VITAL ". Al meu nu are acest chipset. |
|
#52
Posted 03 September 2008 - 10:39

Ok, asta am facut si eu. Primesc fara probleme caller ID, se trimite fara probleme Caller ID, numai ca in momentul in care se raspunde, nu se aude absolut nimic. Ce adaptor bluetooth si telefon folosesti (ma refer la modele)? Eu am citit lista de adaptoare bluetooth compatibile, insa nu se gasesc pe la noi. "Bluetooth dongle that uses Cambridge Silicon Radio (or 'CSR') chipset is VITAL ". Al meu nu are acest chipset. Gata am rezolvat si eu, problema cu CallerID-ul ![]() De fapt mergea si inainte (in CDR, dar n-am verificat) doar ca terminalul meu afisa numai CALLERID(name) nu si num. Am gasit adaptoare SH. Modelul este un noname chinezesc intr-un plastic negru mat, fara antenute, sau alte biz-bizuri. Din pacate nu am cum sa-ti dau mai multe detalii, astea nu mai aveau de mult ambalajele ![]() Cu telefoanele mobile este mult mai simplu ![]() Pana acum TOATE modelele cu bluetooth care le-am testat au fost functionale, pana si head-set-uri in mod FXS ![]() Am testat cu succes: Nokia E60, E50 si inca cateva modele care mi-au mai trecut prin mana, Sony-Ericson K750i. |
#53
Posted 12 September 2008 - 15:48

Pentru cei pasionati de Asterisk, e un job la
Romtelecom pentru asa ceva: http://www.bestjobs....gs-ssw/377662/1 Despre salariu nu stiu Edited by val18, 12 September 2008 - 15:50. |
#54
Posted 27 September 2008 - 11:54

Canal Skype in Asterisk !
Digium (producatorii Asterisk) si Skype au lansat impreuna un canal (closed source si proprietar) Skype in Asterisk. Deocamdata canalul (functional) se afla in stadiu beta si este testat intr-un cerc restrans insa in viitorul apropiat urmeaza a fii lansat si pentru restul publicului. Licenta va fii per canal, va putea fii cumparata de la Digium, o parte din venituri revenindu-i lui Skype. Deocamdata nu au fost facute publice preturi vis-a-vis de licente. Fata de celelalte implementari de gateway Skype<->Asterisk care se bazau pe creearea unui server virtual pentru fiecare client skype (canal) in parte, aceasta implementare ar trebuii (logic) sa aiba nevoie de mai putine resurse hardware (RAM, CPU, HDD) si sa aiba o calitate superioara. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users