Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 

Tutorial vopsitorie auto

- - - - -
  • Please log in to reply
86 replies to this topic

#73
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006

 maluamalia, on 01 iulie 2013 - 16:13, said:

Salut,

Eu am gasit aici un pistol de vopsit cu duza de 0.8, este excelent pt rectificat, dar au si cu duza de 1.4 pentru vopsire totala.
Au si electrice daca nu ai compresor de aer.
Parasute de scule. Cu alea nu vopsesti nici macar un gard cum trebuie.
Ia sa iei tu o pauza pentru spam.

#74
razvan4tuning

razvan4tuning

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 17.07.2014
salutare ,sunt nou in ale vopsitului ,am si eu cateva intrebari ..
deci ,mi-am luat un compresor airmaster 50l ,2hp ,206debit ,etc +un set de "scule"(pistol vopsit ,pistol suflat ,spalat ,etc)
1. am bagat in pistol diluant sa vad cum "pusca" si fara sa apas imi cugea pe undeva (o fii pistolul defect sau e prea subtire substanta? )
2.ce presiune trebuie sa bag pentru a vopsi
3.de unde imi dau seama ce presiune are (are compresoru' un robinet dar invarti de el pana te plictisesti)
[ https://i.imgur.com/mwS3hyb.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.imgur.com/0V2T5U3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.imgur.com/4bYtBkV.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by razvan4tuning, 08 March 2015 - 11:26.


#75
xstranger

xstranger

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 10.05.2006
Salutare

Am tot rasfoit putin acest topic precum si altele,dar inca nu am gasit pe cineva care sa detalieze si cum se face o instalatie de vopsit de la 0. Ma refer la ce filtre se folosesc,cum se instaleaza,la iesirea din compresor,ce pistol de vopsit prefera,etc. La pistol m-am hotarat,nu vreau eu sa fac mare lucru cu el,dar prefer ceva de calitate si am vazut ca cei care sunt in domeniu si fac lucru de calitate prefera DeVilbiss GTi Pro LITE. E un pistol destul de scump,dar este un pistol de vopsit profesional. Tocmai de aceea as vrea sa stiu exact ce filtre/mufe/manometre mi-ar trebui sa il pun in functiune. Am un compresor de 100l cu un debit de 290l/min.
Astept sugestiile dvs,cu link sau denumire piesa pt a le cauta/studia si a intelege exact rolul lor

#76
mutulica_41

mutulica_41

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 11.01.2008
@ xstranger - Nu stiu cat de tarziu este, daca mai ai nevoie de ajutor te pot pune in legatura cu un importator de scule de vopsit, incluzand aici si pistoale. Si el are DeVilbiss, care sunt mai multe calitati si preturi, depinde ce ai nevoie sa vopsesti, ca nu ai specificat. De la asta se pleaca cu necesarul...Daca vopsesti auto, ai nevoie de investitie serioasa, pt ca vopseaua auto e cea mai scumpa si nu ai voie sa gresesti, nu-ti poti permite! Trecand peste scule ( compresor, filtre intermediare, pistol) ai nevoie de cabina. Fara cabina nu o sa poti face lucrari de calitate, deci nu poti sa-ti cladesti o reputatie, ca sa te caute lumea...Asa se pune problema...
Daca vrei sa faci vopsitorie industriala, atunci nu ai nevoie decat de compresor si un pistol acceptabil (ala mai ieftin de la DeVilbiss este ft bun ( cu diuza de 1,4), cu diuza aia vopsesti ft bine si cu grund si cu vopsea, nu ai nevoie de diuza mai mica ( ca pt auto) Daca vopsesti porti/balustrade din fier forjat, iti poate fi util si un pistol pt retusuri cu cana mica si duza de 0,8 mm.
Daca mai ai intrebari, baga aici! In masura in care ma pricep, iti raspund. Eu sau altii...

Edited by mutulica_41, 15 November 2015 - 10:33.


#77
dmada

dmada

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 03.10.2007
interesante informatii vad aici, si daca tot a-ti dat drumul la informatii va rog sa-mi spuneti o parere despre:
http://www.emag.ro/p..../pd/DQC133BBM/
sau
http://pistol-pentru....14-p236766895/
sau
https://www.triton.c....lp-0303w-1-3mm
1. mentionez ca le voi folosi pentru hidrotransfer, adica pentru primer, vopsit strat baza, activator si lacuit.
2. in general nu sunt piese mari, folosesc un compresor de noname + filtru de apa si ulei.
3. cel mai ieftin sata de 1.3 parca l-am gasit la 1250 lei, pentru mine important este pasul unde se da activatorul si lacul
multumesc

#78
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,563
  • Înscris: 15.06.2007
Am si eu o masina mai vechie pe care as vrea sa o vopsesc - hobby.
Din cate stiu o vopsire la vopsitorie costa minimum 2500 de lei. Nu stiu cat din suma asta reprezinta manopera si cat costa vopseaua si restul consumabilelor.

Am mai vazut ca se gasesc in comert  tuburi de spray cu vopsea auto. Alea pentru ce se folosesc, daca toata lumea zice ca sunt porcarii? De ce mai exista?  

Am facut niste cautari pe google in privinta vopsrii auto, si tare greu gasesc ceva educativ.

O alta ideie care mi-a venit: sa fac un curs de calificare de vopsitor auto- am gasit si cu 700 de lei in oras,  si sa incerc sa duc masina mea drept cobai de vopsit, incercarea moarte nu are, si ma aleg si cu o "diploma" in plus, invat  sa fac treaba cat mai corect.

Pe un site care s-a ambitionat sa faca un tutorial copy paste tradus cu google am citit despre niste proceduri de vopsire.
Acolo se mentiona de "cuptorul" de vopsitorie, unde se coace vopseaua la cca 60°C, dar mai spuneau ei ca se poate si in aer liber daca nu e praf, si sa fie cca 20 de grade timp de 6 ore.  
Eu stiu ca vara, cand este canicula, tabla masinii se poate incinge usor la 60 de grade daca este lasata in soare. Care ar fi diferenta oare?  

O alta curiozitate pe care o am: la un service autorizat, daca se duce o masina relativ noua la revopsit- in urma unui accident, cum se procedeaza? Se da jos lacul din fabrica sau vopsesc peste?  In mod normal, cred ca ar trebui sa polișeze toata vopseaua vechie pana la grund, si apoi sa se reia toate straturile si apoi lacuirea. Se face asa ceva?

Masina mea are 15 ani, si in toamna la o furtuna a picat un nuc pe masina,  fiind zgariata toata si cu niste infundaturi in cateva locuri.



#79
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Daca nu are rugina e relativ simplu. Se curata zonele indoite, se indreapta cat mai mult posibil, se chituieste, se slefuieste chitul pe urma se matuieste tot elementul care vrei sa il vopsesti se da un strat de sprit chit si pe urma vopsea si lac.
Problema apare ca vopsire de fapt. Ca daca nu ai mana cat de cat formata o sa iese mai urata decat era inainte de vopsire. Ca patitul nu stie nimeni. Sunt si vopsele care nu necesita lacuire.

Eu mi-am vopsit Cielo care e gri metalizat cu vopsea non auto. Am luat o cutie de 2.5 litri de lovitura de ciocan gri, am diluat-o mai tare si a iesit metalizata. Putin fara luciu asa ca ama mai dat un strat de lac pentru incolor lemn peste vopsea dar avand in vedere ca arata jalnic inainte acum arata decent.  Dupa 7 luni inca arata bine si vopsirea m-a costat cam 100 de lei.
Daca era o masina cat de cat probabil luam o vopsea auto dar la o masina de 200 de euro mi s-a parut cam scump sa iau vopsea si lac de 4-500 de lei. Adica jumatate din valoarea masinii.

Edited by PoeOvidiu, 03 February 2018 - 17:07.


#80
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,563
  • Înscris: 15.06.2007
Nici eu nu am vreo culoare speciala pe masina. E acel verde tipic Opel, zici ca e masina de vama sau ocolu' silvic, verde mat, nemetalizat.  
Ma gandesc ca la orice vopsire  calitatea este data de finisare. Asa ca dupa fiecare  procedeu, ar trebui șlefuit meticulos. Nu stiu de unde fac rost de un aparat de slefuit, ca flexul sigur nu este bun, are turatie mukt prea mare. Trebuie ceva cu turatie reglabila,  si sa nu coste cat masina..

Ce vrei sa zici cu vopsea -lovitura de ciocan gri?  E prea subtil pentru mine.

#81
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
http://www.kober.ro/...mer-detail.html

Ia un aparat cu vibratii. Nu prea merge cu scule rotative.
https://www.emag.ro/...0/pd/DRFKVMBBM/

#82
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Adică toate service-urile folosesc mașini rotative de 150mm diametru si tu zici ca nu merge?
Cu rindea mergi pe suprafete intinse gen cupola sau capota daca ai chituit mult.
Ai de indreptat si chituit la masina?


#83
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,563
  • Înscris: 15.06.2007

 PoeOvidiu, on 03 februarie 2018 - 20:26, said:

http://www.kober.ro/...mer-detail.html

Ia un aparat cu vibratii. Nu prea merge cu scule rotative.
https://www.emag.ro/...0/pd/DRFKVMBBM/
Jafuri d'alea are si tata in sopron. Sunt bune pentru garduri.  Nu m-as atinge de masina cunasa ceva.
Eu ma gandeam ca slefuirea se face cu un disc cu pîslă,  niste solutii usor abrazive.  
De indreptat.. nu-mi pasa, vopsesc peste zgarieturi numa, in principiu, pentru la vara.    
Important este ca nu e ruginita tablaria deloc. Doar pe sub, pe la lonjeroane e destul de mancata- are si ea o varsta deja.

#84
juannn

juannn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,407
  • Înscris: 09.03.2006
Vreau sa-mi revopsesc singur plafonul deoarece are lacul sarit in mai multe locuri. Am citit mai multe tutoeiale dar nu imi este clar care sunt pasii de urmat.
Ce granulatie trebuie sa aiba discul abraziv ca sa matuiesc vechea vopsea? Merge sa dau dupa matuire direct cu vopsea apoi lac?

#85
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,563
  • Înscris: 15.06.2007

 juannn, on 16 mai 2020 - 14:50, said:

Vreau sa-mi revopsesc singur plafonul deoarece are lacul sarit in mai multe locuri. Am citit mai multe tutoeiale dar nu imi este clar care sunt pasii de urmat.
Ce granulatie trebuie sa aiba discul abraziv ca sa matuiesc vechea vopsea? Merge sa dau dupa matuire direct cu vopsea apoi lac?
in proncipiu.. merge orice faci. Rezultatele sunt discutabile. Daca vrei sa iasa ca din fabrica, ar trebui facut ca atare.
Eu cred ca vopsitorii astia samsari, ca sa economiseasca material si timp de manopera, dau cu ceva solutie de curatat , un diluant ceva, sterg bine si dau cu vopsea peste.
De ce zic asta? Am avut o dacie, pe care am dus-o la vopsit la autoeuropa sau cum se numea reprezentanta din care am cumparat-o pron 2000 si ceva. Masina era in rate la banca, si avea CASCO, ieftin (300 de lei /an). Pentru orice cacat de julitura o duceam la vopsit. Odata am vazut profesionalismul unei reprezentante dacia: la o privire atenta, se vedea zgarietura originala peste care "pictasera" cu vopsea noua.
Eu credeam ca se da jos vopseaua veche pana la grund. Nimeni nu face treaba asta.

Daca vrei sa dai jos vopseaua, lichidul de frana curata mai ceva ca axionul in reclame.

#86
ste-25

ste-25

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 25.03.2019
Salutare.
Imi poate recomanda cineva un 2k epoxy primer cat de cat bun, si cu bune proprietati anticorozive?
Momentan folosesc  Lesonal 2K Epoxy Primer, pentru zonele unde au fost probleme mari cu rugina, dar costa destul de mult, si as mai avea nevoie de cativa litri, ceva la un pret mai mic, gen 100-150 lei litrul.
Am gasit mai multe variante, de la Sprint, Klar, Soll EP, 4CR, Roberlo, si nu stiu pe care sa o aleg.

#87
johnysibiu

johnysibiu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 718
  • Înscris: 07.04.2013
Va salut ! Sunt un biet hobist .

Am un compresor de 100l cu filtru si regulator, un pistol italian care se drscurca destul de bine.

Mi am facut pana acum doar antifonari, piese mici sau bucati de piese pana la cute sau canturi. Vopsesc in garaj care este foarte curat.

As avea o intrebare : deunazi am dat un lac cu intaritor  si  la pulverizare se tragea in fire precum rafia.


Cine poate sa mi spuna unde am gresit? Prea mult intaritor ?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate