Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Tutorial vopsitorie auto
Last Updated: Oct 17 2021 20:01, Started by
adris1919
, Mar 19 2008 09:30
·
0
#73
Posted 01 July 2013 - 16:23
maluamalia, on 01 iulie 2013 - 16:13, said:
Salut, Eu am gasit aici un pistol de vopsit cu duza de 0.8, este excelent pt rectificat, dar au si cu duza de 1.4 pentru vopsire totala. Au si electrice daca nu ai compresor de aer. Ia sa iei tu o pauza pentru spam. |
#74
Posted 08 March 2015 - 11:08
salutare ,sunt nou in ale vopsitului ,am si eu cateva intrebari ..
deci ,mi-am luat un compresor airmaster 50l ,2hp ,206debit ,etc +un set de "scule"(pistol vopsit ,pistol suflat ,spalat ,etc) 1. am bagat in pistol diluant sa vad cum "pusca" si fara sa apas imi cugea pe undeva (o fii pistolul defect sau e prea subtire substanta? ) 2.ce presiune trebuie sa bag pentru a vopsi 3.de unde imi dau seama ce presiune are (are compresoru' un robinet dar invarti de el pana te plictisesti) [ https://i.imgur.com/mwS3hyb.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/0V2T5U3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/4bYtBkV.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by razvan4tuning, 08 March 2015 - 11:26. |
#75
Posted 17 August 2015 - 21:14
Salutare
Am tot rasfoit putin acest topic precum si altele,dar inca nu am gasit pe cineva care sa detalieze si cum se face o instalatie de vopsit de la 0. Ma refer la ce filtre se folosesc,cum se instaleaza,la iesirea din compresor,ce pistol de vopsit prefera,etc. La pistol m-am hotarat,nu vreau eu sa fac mare lucru cu el,dar prefer ceva de calitate si am vazut ca cei care sunt in domeniu si fac lucru de calitate prefera DeVilbiss GTi Pro LITE. E un pistol destul de scump,dar este un pistol de vopsit profesional. Tocmai de aceea as vrea sa stiu exact ce filtre/mufe/manometre mi-ar trebui sa il pun in functiune. Am un compresor de 100l cu un debit de 290l/min. Astept sugestiile dvs,cu link sau denumire piesa pt a le cauta/studia si a intelege exact rolul lor |
#76
Posted 15 November 2015 - 10:32
@ xstranger - Nu stiu cat de tarziu este, daca mai ai nevoie de ajutor te pot pune in legatura cu un importator de scule de vopsit, incluzand aici si pistoale. Si el are DeVilbiss, care sunt mai multe calitati si preturi, depinde ce ai nevoie sa vopsesti, ca nu ai specificat. De la asta se pleaca cu necesarul...Daca vopsesti auto, ai nevoie de investitie serioasa, pt ca vopseaua auto e cea mai scumpa si nu ai voie sa gresesti, nu-ti poti permite! Trecand peste scule ( compresor, filtre intermediare, pistol) ai nevoie de cabina. Fara cabina nu o sa poti face lucrari de calitate, deci nu poti sa-ti cladesti o reputatie, ca sa te caute lumea...Asa se pune problema...
Daca vrei sa faci vopsitorie industriala, atunci nu ai nevoie decat de compresor si un pistol acceptabil (ala mai ieftin de la DeVilbiss este ft bun ( cu diuza de 1,4), cu diuza aia vopsesti ft bine si cu grund si cu vopsea, nu ai nevoie de diuza mai mica ( ca pt auto) Daca vopsesti porti/balustrade din fier forjat, iti poate fi util si un pistol pt retusuri cu cana mica si duza de 0,8 mm. Daca mai ai intrebari, baga aici! In masura in care ma pricep, iti raspund. Eu sau altii... Edited by mutulica_41, 15 November 2015 - 10:33. |
#77
Posted 15 July 2016 - 16:20
interesante informatii vad aici, si daca tot a-ti dat drumul la informatii va rog sa-mi spuneti o parere despre:
http://www.emag.ro/p..../pd/DQC133BBM/ sau http://pistol-pentru....14-p236766895/ sau https://www.triton.c....lp-0303w-1-3mm 1. mentionez ca le voi folosi pentru hidrotransfer, adica pentru primer, vopsit strat baza, activator si lacuit. 2. in general nu sunt piese mari, folosesc un compresor de noname + filtru de apa si ulei. 3. cel mai ieftin sata de 1.3 parca l-am gasit la 1250 lei, pentru mine important este pasul unde se da activatorul si lacul multumesc |
#78
Posted 02 February 2018 - 15:00
Am si eu o masina mai vechie pe care as vrea sa o vopsesc - hobby.
Din cate stiu o vopsire la vopsitorie costa minimum 2500 de lei. Nu stiu cat din suma asta reprezinta manopera si cat costa vopseaua si restul consumabilelor. Am mai vazut ca se gasesc in comert tuburi de spray cu vopsea auto. Alea pentru ce se folosesc, daca toata lumea zice ca sunt porcarii? De ce mai exista? Am facut niste cautari pe google in privinta vopsrii auto, si tare greu gasesc ceva educativ. O alta ideie care mi-a venit: sa fac un curs de calificare de vopsitor auto- am gasit si cu 700 de lei in oras, si sa incerc sa duc masina mea drept cobai de vopsit, incercarea moarte nu are, si ma aleg si cu o "diploma" in plus, invat sa fac treaba cat mai corect. Pe un site care s-a ambitionat sa faca un tutorial copy paste tradus cu google am citit despre niste proceduri de vopsire. Acolo se mentiona de "cuptorul" de vopsitorie, unde se coace vopseaua la cca 60°C, dar mai spuneau ei ca se poate si in aer liber daca nu e praf, si sa fie cca 20 de grade timp de 6 ore. Eu stiu ca vara, cand este canicula, tabla masinii se poate incinge usor la 60 de grade daca este lasata in soare. Care ar fi diferenta oare? O alta curiozitate pe care o am: la un service autorizat, daca se duce o masina relativ noua la revopsit- in urma unui accident, cum se procedeaza? Se da jos lacul din fabrica sau vopsesc peste? In mod normal, cred ca ar trebui sa polișeze toata vopseaua vechie pana la grund, si apoi sa se reia toate straturile si apoi lacuirea. Se face asa ceva? Masina mea are 15 ani, si in toamna la o furtuna a picat un nuc pe masina, fiind zgariata toata si cu niste infundaturi in cateva locuri. |
#79
Posted 03 February 2018 - 17:02
Daca nu are rugina e relativ simplu. Se curata zonele indoite, se indreapta cat mai mult posibil, se chituieste, se slefuieste chitul pe urma se matuieste tot elementul care vrei sa il vopsesti se da un strat de sprit chit si pe urma vopsea si lac.
Problema apare ca vopsire de fapt. Ca daca nu ai mana cat de cat formata o sa iese mai urata decat era inainte de vopsire. Ca patitul nu stie nimeni. Sunt si vopsele care nu necesita lacuire. Eu mi-am vopsit Cielo care e gri metalizat cu vopsea non auto. Am luat o cutie de 2.5 litri de lovitura de ciocan gri, am diluat-o mai tare si a iesit metalizata. Putin fara luciu asa ca ama mai dat un strat de lac pentru incolor lemn peste vopsea dar avand in vedere ca arata jalnic inainte acum arata decent. Dupa 7 luni inca arata bine si vopsirea m-a costat cam 100 de lei. Daca era o masina cat de cat probabil luam o vopsea auto dar la o masina de 200 de euro mi s-a parut cam scump sa iau vopsea si lac de 4-500 de lei. Adica jumatate din valoarea masinii. Edited by PoeOvidiu, 03 February 2018 - 17:07. |
#80
Posted 03 February 2018 - 20:04
Nici eu nu am vreo culoare speciala pe masina. E acel verde tipic Opel, zici ca e masina de vama sau ocolu' silvic, verde mat, nemetalizat.
Ma gandesc ca la orice vopsire calitatea este data de finisare. Asa ca dupa fiecare procedeu, ar trebui șlefuit meticulos. Nu stiu de unde fac rost de un aparat de slefuit, ca flexul sigur nu este bun, are turatie mukt prea mare. Trebuie ceva cu turatie reglabila, si sa nu coste cat masina.. Ce vrei sa zici cu vopsea -lovitura de ciocan gri? E prea subtil pentru mine. |
#81
Posted 03 February 2018 - 20:26
http://www.kober.ro/...mer-detail.html
Ia un aparat cu vibratii. Nu prea merge cu scule rotative. https://www.emag.ro/...0/pd/DRFKVMBBM/ |
#82
Posted 03 February 2018 - 21:59
Adică toate service-urile folosesc mașini rotative de 150mm diametru si tu zici ca nu merge?
Cu rindea mergi pe suprafete intinse gen cupola sau capota daca ai chituit mult. Ai de indreptat si chituit la masina? |
|
#83
Posted 10 February 2018 - 18:05
PoeOvidiu, on 03 februarie 2018 - 20:26, said: http://www.kober.ro/...mer-detail.html Ia un aparat cu vibratii. Nu prea merge cu scule rotative. https://www.emag.ro/...0/pd/DRFKVMBBM/ Eu ma gandeam ca slefuirea se face cu un disc cu pîslă, niste solutii usor abrazive. De indreptat.. nu-mi pasa, vopsesc peste zgarieturi numa, in principiu, pentru la vara. Important este ca nu e ruginita tablaria deloc. Doar pe sub, pe la lonjeroane e destul de mancata- are si ea o varsta deja. |
#84
Posted 16 May 2020 - 14:50
Vreau sa-mi revopsesc singur plafonul deoarece are lacul sarit in mai multe locuri. Am citit mai multe tutoeiale dar nu imi este clar care sunt pasii de urmat.
Ce granulatie trebuie sa aiba discul abraziv ca sa matuiesc vechea vopsea? Merge sa dau dupa matuire direct cu vopsea apoi lac? |
#85
Posted 18 May 2020 - 08:56
juannn, on 16 mai 2020 - 14:50, said:
Vreau sa-mi revopsesc singur plafonul deoarece are lacul sarit in mai multe locuri. Am citit mai multe tutoeiale dar nu imi este clar care sunt pasii de urmat. Ce granulatie trebuie sa aiba discul abraziv ca sa matuiesc vechea vopsea? Merge sa dau dupa matuire direct cu vopsea apoi lac? Eu cred ca vopsitorii astia samsari, ca sa economiseasca material si timp de manopera, dau cu ceva solutie de curatat , un diluant ceva, sterg bine si dau cu vopsea peste. De ce zic asta? Am avut o dacie, pe care am dus-o la vopsit la autoeuropa sau cum se numea reprezentanta din care am cumparat-o pron 2000 si ceva. Masina era in rate la banca, si avea CASCO, ieftin (300 de lei /an). Pentru orice cacat de julitura o duceam la vopsit. Odata am vazut profesionalismul unei reprezentante dacia: la o privire atenta, se vedea zgarietura originala peste care "pictasera" cu vopsea noua. Eu credeam ca se da jos vopseaua veche pana la grund. Nimeni nu face treaba asta. Daca vrei sa dai jos vopseaua, lichidul de frana curata mai ceva ca axionul in reclame. |
#86
Posted 04 January 2021 - 17:46
Salutare.
Imi poate recomanda cineva un 2k epoxy primer cat de cat bun, si cu bune proprietati anticorozive? Momentan folosesc Lesonal 2K Epoxy Primer, pentru zonele unde au fost probleme mari cu rugina, dar costa destul de mult, si as mai avea nevoie de cativa litri, ceva la un pret mai mic, gen 100-150 lei litrul. Am gasit mai multe variante, de la Sprint, Klar, Soll EP, 4CR, Roberlo, si nu stiu pe care sa o aleg. |
#87
Posted 17 October 2021 - 20:01
Va salut ! Sunt un biet hobist .
Am un compresor de 100l cu filtru si regulator, un pistol italian care se drscurca destul de bine. Mi am facut pana acum doar antifonari, piese mici sau bucati de piese pana la cute sau canturi. Vopsesc in garaj care este foarte curat. As avea o intrebare : deunazi am dat un lac cu intaritor si la pulverizare se tragea in fire precum rafia. Cine poate sa mi spuna unde am gresit? Prea mult intaritor ? |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users