Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Tutorial vopsitorie auto

- - - - -
  • Please log in to reply
86 replies to this topic

#37
mutulica_41

mutulica_41

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 11.01.2008

View Postsnr, on May 9 2008, 01:23, said:

Mutulica 41, am nevoie de un sfat pertinent referitor la revopsirea mashinii !!!
Sunt pe ganduri, dupa ce am fost prin cateva serviceuri shi as vrea sa cunosc cateva "detalii din culise" inainte sa ma decid unde sa o vopsesc shi ce conditii sa pun inainte de a o lasa pe mana lor.......ca de', la sfarshit e mai greu;)
Am cautat numai service-uri cu cabina, cu apa cu solvent etc :) dar chiar shi asha, dupa cateva vizionari ale "exponatelor" proaspat vopsite, am decis sa mai caut.......; Am un VW (indigo-perlat), pe care am cateva elemente zgariate sau cu vopseaua sarita de la pietricele, shi initzial ma gande-am sa le retushez punctual, dar pentru ca sunt pe elemente de caroserie separate, nu vreau sa risc sa o fac "tabla de sah":( Inca nu stiu ce decizie sa iau.......;
Am vazut vopsea cu "celulita" cu "coaja de portocala" sau cu "valuri", nu sunt specialist si asta inseamna cu atat mai rau pt. ei ca pot deosebi o treaba prost facuta de una vizibil reushita; Nimic nu este ca pe Discoveri ....... unde vad ca ne uitam mai multzi;) Alt aspect, este superficialitatea cu care se demonteza sau se protejeaza accesoriile care trebuiesc ferite de gazul de vopsea, am vazut cleme de bandouri rupte shi alte mici detalii pe care, la mashina mea sigur nu le-as accepta; Apoi, vorbesc accidental cu un vopsitor shi care, dezinteresat fiind, ma sfatuieshte sa o las asha pana oi vinde-o ca "numai iese ca aia originala nicicum" !?!
Ce sa zic, vreau sa o fac pt mine nu pentru cumparator ca abia am luat-o, ce e drept SH (2003);
Care sunt cele mai importante aspecte care trebuiesc lamurite cu reprezentantul serviceului ??? ce trebuie sa stiu inainte de a initzia o discutzie cu el ??? stie cineva daca se face un contract de prestari servicii unde sa am clauze la receptzia mashinii ???

P.S. apelez la tn pt. ca mi-a placut ce am citit anterior, sper sa ai timp shi de mn, merci anticipat !!!
multumit de raspuns? intrebari suplimentare?


#38
acidhouse

acidhouse

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 730
  • Înscris: 25.04.2005
ca sa vopsesc o bara ...de culoare albastru in gri ... ce ar trebui sa fac...bara e de plastic.. tre sa dau cu solutii ceva inainte ?

sau daca stiti un service de cartier care sa nu ia mai mult de 1 mil pe vopsit... ar fi bine venit.

thx

#39
mutulica_41

mutulica_41

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 11.01.2008
Imi cer scuze, am neglijat sa mai intru pe aici, o bara de plastic te costa mai mult de un mil, facuta NU garaj. in principiu trebuie matuia, iar daca se matuieste total, trebuie aplicat in primul rand un primer pt plastic, care e decisiv ca sa nu se exfolieze vopseaua (asta in caz ca nu sunt reparatii de facut la bara- care se fac cu chit cu fibra, sau chit poliesteric pt plastic), dupa aceea sa da filler, se slefuieste usor, se degreseaza, apoi vopsea, si eventual lac

#40
danpopescu m

danpopescu m

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 643
  • Înscris: 01.03.2007

View Postmutulica_41, on Jul 14 2008, 10:35, said:

Imi cer scuze, am neglijat sa mai intru pe aici, o bara de plastic te costa mai mult de un mil, facuta NU garaj. in principiu trebuie matuia, iar daca se matuieste total, trebuie aplicat in primul rand un primer pt plastic, care e decisiv ca sa nu se exfolieze vopseaua (asta in caz ca nu sunt reparatii de facut la bara- care se fac cu chit cu fibra, sau chit poliesteric pt plastic), dupa aceea sa da filler, se slefuieste usor, se degreseaza, apoi vopsea, si eventual lac
ai omis ''elastic aditiv'', care il pui in lac , la piesele care flambeaza-vibreaza:peacefingers:

#41
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Mie mi-a zis un "meseriash" ca bara cea noua a venit gata grunduita / data cu primer, pt ca are o culoare gri, nu e neagra. Zice ca nu mai trebuie data decat vopseaua. Ce parere aveti? Are dreptate sau pt siguranta ar trebui aplicat un strat de primer pt plastic?

#42
mutulica_41

mutulica_41

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 11.01.2008

View Postdanpopescu m, on Jul 15 2008, 04:16, said:

ai omis ''elastic aditiv'', care il pui in lac , la piesele care flambeaza-vibreaza:peacefingers:
Asa e am uitat de el, eu ii spun agent flexibilizant, pt ca ft putini il folosesc- ce am observat eu- dar e bine sa bagi pt bare din plastic; numai un tehnician sau vopsitor stie amanuntele astea, din care tagma esti, d-le danpopescu & m?


View Postadris1919, on Jul 15 2008, 14:06, said:

Mie mi-a zis un "meseriash" ca bara cea noua a venit gata grunduita / data cu primer, pt ca are o culoare gri, nu e neagra. Zice ca nu mai trebuie data decat vopseaua. Ce parere aveti? Are dreptate sau pt siguranta ar trebui aplicat un strat de primer pt plastic?
A avut dreptate meseriasul ala, trebuie doar degresata cu antisil

#43
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
multamesc beaucoup!

#44
danpopescu m

danpopescu m

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 643
  • Înscris: 01.03.2007

View Postmutulica_41, on Jul 17 2008, 17:14, said:

Asa e am uitat de el, eu ii spun agent flexibilizant, pt ca ft putini il folosesc- ce am observat eu- dar e bine sa bagi pt bare din plastic; numai un tehnician sau vopsitor stie amanuntele astea, din care tagma esti, d-le danpopescu & m?



A avut dreptate meseriasul ala, trebuie doar degresata cu antisil
imi place sa spun ca sunt pasionat. tehnician e un cuvant care este prea ascutit pt mine. si nu exagerez.sunt deschis la schimb de experienta si evident sa dau un sfat care ar putea sa ajute pe cineva. citind acest topic si altele asemanatoare, stau si ma aintreb daca nu cumva cineva ar putea sa ne injure pt ca  cineva, pe forum, l-a sfatuit cum sa vopseasca si rezultatul nu afost cel dorit. am  o oarecare retinere in constructivitatea acestui topic,cateodata. sper sa fiu gresit inteles.

#45
mutulica_41

mutulica_41

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 11.01.2008
Cine citeste tot topicul isi da seama ca vopsitoria auto nu se abordeaza ca un hoby, nu e o chestie sa-ti faci acasa in curte ori in spatele blocului, si mai ales nu e o treaba in care sa te bagi pt prima oara; toate aspectele astea reies clar din posturile mele, cel putin, asa ca eu nu am mustrari de constiinta

#46
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006

View Postmutulica_41, on Jul 27 2008, 09:44, said:

Cine citeste tot topicul isi da seama ca vopsitoria auto nu se abordeaza ca un hoby, nu e o chestie sa-ti faci acasa in curte ori in spatele blocului, si mai ales nu e o treaba in care sa te bagi pt prima oara; toate aspectele astea reies clar din posturile mele, cel putin, asa ca eu nu am mustrari de constiinta

Absolut corect!
Confirm!
Eu unul exact concluzia asta am tras-o. Apropo, am vopsit elementele in culoarea originala, la una atelier specializat. Am fost ieftin tinand cont ca am demontat si montat personal elementele si le-am dus la vopsit. Multumesc inca o data pt sfaturi, lui mutulica 41 si celorlalti. Macar am stiut ce sa le cer "meseriasilor".
Stima!
Adi

#47
mutulica_41

mutulica_41

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 11.01.2008

View Postadris1919, on Jul 28 2008, 00:43, said:

Absolut corect!
Confirm!
Eu unul exact concluzia asta am tras-o. Apropo, am vopsit elementele in culoarea originala, la una atelier specializat. Am fost ieftin tinand cont ca am demontat si montat personal elementele si le-am dus la vopsit. Multumesc inca o data pt sfaturi, lui mutulica 41 si celorlalti. Macar am stiut ce sa le cer "meseriasilor".
Stima!
Adi
poate fi cu dus-intors ce-ai facut, pt ca daca vopseaua nu iese fix pe culoare, avand piesa (piesele) pe masina, si comparand cu piesele invecinate, vopsitorul poate sa vada asta si sa faca pierdere cu lac pe piesa invecinata, ca sa nu se cunoasca unde a fost vopsit, ca asta-i scopul final, pe cand daca ii duci tu piesele, nu mai stiu ce garantie ai pana nu le pui pe masina, ca e la nuanta, asa ca sunt curios, cum a iesit? ti le-a vopsit cu 'apa', sau cu solvent? E vb de Ford fiesta, poza din avatar?

#48
danpopescu m

danpopescu m

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 643
  • Înscris: 01.03.2007

View Postmutulica_41, on Jul 28 2008, 10:10, said:

poate fi cu dus-intors ce-ai facut, pt ca daca vopseaua nu iese fix pe culoare, avand piesa (piesele) pe masina, si comparand cu piesele invecinate, vopsitorul poate sa vada asta si sa faca pierdere cu lac pe piesa invecinata, ca sa nu se cunoasca unde a fost vopsit, ca asta-i scopul final, pe cand daca ii duci tu piesele, nu mai stiu ce garantie ai pana nu le pui pe masina, ca e la nuanta, asa ca sunt curios, cum a iesit? ti le-a vopsit cu 'apa', sau cu solvent? E vb de Ford fiesta, poza din avatar?
nuanta va diferi intotdeauna, depinde cat de mult percepe ochiul diferenta. in alta ordine de idei, nu gasesc justificata scoaterea vopselelor cu solvent, din moment ce la cele pe baza de apa timpul de lucru aproape ca se dubleaza

#49
titimusca

titimusca

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 15.05.2009
Pot da informati despre vositorie auto ( nelamuriri ) sau ( incidente )

#50
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Pai da-ne cateva sfaturi.

#51
mutulica_41

mutulica_41

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 11.01.2008

View Postdanpopescu m, on Jul 28 2008, 23:50, said:

nuanta va diferi intotdeauna, depinde cat de mult percepe ochiul diferenta. in alta ordine de idei, nu gasesc justificata scoaterea vopselelor cu solvent, din moment ce la cele pe baza de apa timpul de lucru aproape ca se dubleaza
S-a constatat ca la nivel mondial industria vopsitoriei auto contribuie cu un procent insemnat ( nu mai tin minte cifra) mai mult decat credem noi, la procesul de incalzire globala, prin cantitatea mare de diluanti emanata in aer. ( vopseaua auto metalizata se dilueaza 80-100%, lacul MS- cam 30%) ....Asta-i justificarea !!! desi in EU s-a interzis din 2007 fabricarea de pigmenti si lac pe solvent, producatorii avand voie doar sa vanda din stoc, la noi si in ziua de azi se mai comercalizeaza vopsea si lac pe solvent....au pus taxe prohibitive de inmatriculare a masinilor non euro sau euro 1-2-3, dar camioanele Romica si autobuzele din anii 80 inca te afuma pe drumul public, cand nimeresti in spatele lor la semafor sau in coloana te afuma ca pe carnati. Pur si simplu e prea mult pt guvernanti sa se gandeasca ca poate si nepotii lor se vor naste cu malformatii, vor fi decimati de leucemie sau alte grozavii d-astea...Tara asta o sa fie de kkt inca vreo 50 ani...si toti suntem vinovati da asta, parerea mea!

#52
fonrabie

fonrabie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 645
  • Înscris: 02.11.2006
Am si eu o intrebare ... am un golf si la m pregatit de vopsit era in mai multe culori acuma 2 luni am dat capota si aripile cu sprit kit romanesc la cutie... acuma a inceput sa se scorojeasca dar numai capota si partea de sus a aripilor lateralele aripilor nu sau scorojit, este posibil sa fie din cauza k a stat in soare aproape 2 luni ? sau o fi din cauza matuieli?... si inca ceva acuma trebuie sa dau jos tot sprit kitu cineva mi a zis k se poate da jos cu o masina de polisat numa cu disc abraziv se poate da jos ce e mare cu masina si dupa aia sa mai matuiesc odata manual cu smirglu de 600? multumesc

#53
mutulica_41

mutulica_41

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 11.01.2008

View Postfonrabie, on 24th September 2009, 15:16, said:

Am si eu o intrebare ... am un golf si la m pregatit de vopsit era in mai multe culori acuma 2 luni am dat capota si aripile cu sprit kit romanesc la cutie... acuma a inceput sa se scorojeasca dar numai capota si partea de sus a aripilor lateralele aripilor nu sau scorojit, este posibil sa fie din cauza k a stat in soare aproape 2 luni ? sau o fi din cauza matuieli?... si inca ceva acuma trebuie sa dau jos tot sprit kitu cineva mi a zis k se poate da jos cu o masina de polisat numa cu disc abraziv se poate da jos ce e mare cu masina si dupa aia sa mai matuiesc odata manual cu smirglu de 600? multumesc
daca faci un efort sa fi mai coerent, poate te putem ajuta macar cu un sfat, eu unul nu inteleg tot...niste virgule puse corect fac minuni...

#54
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
SH neSH , nu recomand vopsirea "DIY" , e prea riscant iar rezultatul este prea vizibil , da , daca era o janta care sta in spatele capacului sau un element de caroserie mic (capac rezervor si alte minuni) te poti risca si tu .

Eu C2-ul , l-am avut lovit si l-am dus la un service ales de mine (nu la Citroen Romania) si au facut treaba buna si nici nu se observa unde este vopsit nou si ce este vechi , dar pretul e cam piperat , mai ales ca tu vrei sa o vopsesti din considerente estetice , nu pe asigurare .
Vad ca masina ta este o culoare mai speciala , deci minim , sa faci pe calculator , la mine au luat o mostra de culoare de pe masina  pentru a verifica nuanta .

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate