Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Tutorial vopsitorie auto
Last Updated: Oct 17 2021 20:01, Started by
adris1919
, Mar 19 2008 09:30
·
0
#37
Posted 10 May 2008 - 18:53
snr, on May 9 2008, 01:23, said: Mutulica 41, am nevoie de un sfat pertinent referitor la revopsirea mashinii !!! Sunt pe ganduri, dupa ce am fost prin cateva serviceuri shi as vrea sa cunosc cateva "detalii din culise" inainte sa ma decid unde sa o vopsesc shi ce conditii sa pun inainte de a o lasa pe mana lor.......ca de', la sfarshit e mai greu;) Am cautat numai service-uri cu cabina, cu apa cu solvent etc dar chiar shi asha, dupa cateva vizionari ale "exponatelor" proaspat vopsite, am decis sa mai caut.......; Am un VW (indigo-perlat), pe care am cateva elemente zgariate sau cu vopseaua sarita de la pietricele, shi initzial ma gande-am sa le retushez punctual, dar pentru ca sunt pe elemente de caroserie separate, nu vreau sa risc sa o fac "tabla de sah" Inca nu stiu ce decizie sa iau.......; Am vazut vopsea cu "celulita" cu "coaja de portocala" sau cu "valuri", nu sunt specialist si asta inseamna cu atat mai rau pt. ei ca pot deosebi o treaba prost facuta de una vizibil reushita; Nimic nu este ca pe Discoveri ....... unde vad ca ne uitam mai multzi;) Alt aspect, este superficialitatea cu care se demonteza sau se protejeaza accesoriile care trebuiesc ferite de gazul de vopsea, am vazut cleme de bandouri rupte shi alte mici detalii pe care, la mashina mea sigur nu le-as accepta; Apoi, vorbesc accidental cu un vopsitor shi care, dezinteresat fiind, ma sfatuieshte sa o las asha pana oi vinde-o ca "numai iese ca aia originala nicicum" !?! Ce sa zic, vreau sa o fac pt mine nu pentru cumparator ca abia am luat-o, ce e drept SH (2003); Care sunt cele mai importante aspecte care trebuiesc lamurite cu reprezentantul serviceului ??? ce trebuie sa stiu inainte de a initzia o discutzie cu el ??? stie cineva daca se face un contract de prestari servicii unde sa am clauze la receptzia mashinii ??? P.S. apelez la tn pt. ca mi-a placut ce am citit anterior, sper sa ai timp shi de mn, merci anticipat !!! multumit de raspuns? intrebari suplimentare? |
#38
Posted 10 July 2008 - 10:10
ca sa vopsesc o bara ...de culoare albastru in gri ... ce ar trebui sa fac...bara e de plastic.. tre sa dau cu solutii ceva inainte ?
sau daca stiti un service de cartier care sa nu ia mai mult de 1 mil pe vopsit... ar fi bine venit. thx |
#39
Posted 14 July 2008 - 10:35
Imi cer scuze, am neglijat sa mai intru pe aici, o bara de plastic te costa mai mult de un mil, facuta NU garaj. in principiu trebuie matuia, iar daca se matuieste total, trebuie aplicat in primul rand un primer pt plastic, care e decisiv ca sa nu se exfolieze vopseaua (asta in caz ca nu sunt reparatii de facut la bara- care se fac cu chit cu fibra, sau chit poliesteric pt plastic), dupa aceea sa da filler, se slefuieste usor, se degreseaza, apoi vopsea, si eventual lac
|
#40
Posted 15 July 2008 - 03:16
mutulica_41, on Jul 14 2008, 10:35, said: Imi cer scuze, am neglijat sa mai intru pe aici, o bara de plastic te costa mai mult de un mil, facuta NU garaj. in principiu trebuie matuia, iar daca se matuieste total, trebuie aplicat in primul rand un primer pt plastic, care e decisiv ca sa nu se exfolieze vopseaua (asta in caz ca nu sunt reparatii de facut la bara- care se fac cu chit cu fibra, sau chit poliesteric pt plastic), dupa aceea sa da filler, se slefuieste usor, se degreseaza, apoi vopsea, si eventual lac |
#41
Posted 15 July 2008 - 13:06
Mie mi-a zis un "meseriash" ca bara cea noua a venit gata grunduita / data cu primer, pt ca are o culoare gri, nu e neagra. Zice ca nu mai trebuie data decat vopseaua. Ce parere aveti? Are dreptate sau pt siguranta ar trebui aplicat un strat de primer pt plastic?
|
#42
Posted 17 July 2008 - 17:14
danpopescu m, on Jul 15 2008, 04:16, said: ai omis ''elastic aditiv'', care il pui in lac , la piesele care flambeaza-vibreaza:peacefingers: adris1919, on Jul 15 2008, 14:06, said: Mie mi-a zis un "meseriash" ca bara cea noua a venit gata grunduita / data cu primer, pt ca are o culoare gri, nu e neagra. Zice ca nu mai trebuie data decat vopseaua. Ce parere aveti? Are dreptate sau pt siguranta ar trebui aplicat un strat de primer pt plastic? |
#44
Posted 27 July 2008 - 00:22
mutulica_41, on Jul 17 2008, 17:14, said: Asa e am uitat de el, eu ii spun agent flexibilizant, pt ca ft putini il folosesc- ce am observat eu- dar e bine sa bagi pt bare din plastic; numai un tehnician sau vopsitor stie amanuntele astea, din care tagma esti, d-le danpopescu & m? A avut dreptate meseriasul ala, trebuie doar degresata cu antisil |
#45
Posted 27 July 2008 - 08:44
Cine citeste tot topicul isi da seama ca vopsitoria auto nu se abordeaza ca un hoby, nu e o chestie sa-ti faci acasa in curte ori in spatele blocului, si mai ales nu e o treaba in care sa te bagi pt prima oara; toate aspectele astea reies clar din posturile mele, cel putin, asa ca eu nu am mustrari de constiinta
|
#46
Posted 27 July 2008 - 23:43
mutulica_41, on Jul 27 2008, 09:44, said: Cine citeste tot topicul isi da seama ca vopsitoria auto nu se abordeaza ca un hoby, nu e o chestie sa-ti faci acasa in curte ori in spatele blocului, si mai ales nu e o treaba in care sa te bagi pt prima oara; toate aspectele astea reies clar din posturile mele, cel putin, asa ca eu nu am mustrari de constiinta Absolut corect! Confirm! Eu unul exact concluzia asta am tras-o. Apropo, am vopsit elementele in culoarea originala, la una atelier specializat. Am fost ieftin tinand cont ca am demontat si montat personal elementele si le-am dus la vopsit. Multumesc inca o data pt sfaturi, lui mutulica 41 si celorlalti. Macar am stiut ce sa le cer "meseriasilor". Stima! Adi |
|
#47
Posted 28 July 2008 - 10:10
adris1919, on Jul 28 2008, 00:43, said: Absolut corect! Confirm! Eu unul exact concluzia asta am tras-o. Apropo, am vopsit elementele in culoarea originala, la una atelier specializat. Am fost ieftin tinand cont ca am demontat si montat personal elementele si le-am dus la vopsit. Multumesc inca o data pt sfaturi, lui mutulica 41 si celorlalti. Macar am stiut ce sa le cer "meseriasilor". Stima! Adi |
#48
Posted 28 July 2008 - 22:50
mutulica_41, on Jul 28 2008, 10:10, said: poate fi cu dus-intors ce-ai facut, pt ca daca vopseaua nu iese fix pe culoare, avand piesa (piesele) pe masina, si comparand cu piesele invecinate, vopsitorul poate sa vada asta si sa faca pierdere cu lac pe piesa invecinata, ca sa nu se cunoasca unde a fost vopsit, ca asta-i scopul final, pe cand daca ii duci tu piesele, nu mai stiu ce garantie ai pana nu le pui pe masina, ca e la nuanta, asa ca sunt curios, cum a iesit? ti le-a vopsit cu 'apa', sau cu solvent? E vb de Ford fiesta, poza din avatar? |
#49
Posted 15 May 2009 - 17:21
Pot da informati despre vositorie auto ( nelamuriri ) sau ( incidente )
|
#51
Posted 24 May 2009 - 19:11
danpopescu m, on Jul 28 2008, 23:50, said: nuanta va diferi intotdeauna, depinde cat de mult percepe ochiul diferenta. in alta ordine de idei, nu gasesc justificata scoaterea vopselelor cu solvent, din moment ce la cele pe baza de apa timpul de lucru aproape ca se dubleaza |
|
#52
Posted 24 September 2009 - 14:16
Am si eu o intrebare ... am un golf si la m pregatit de vopsit era in mai multe culori acuma 2 luni am dat capota si aripile cu sprit kit romanesc la cutie... acuma a inceput sa se scorojeasca dar numai capota si partea de sus a aripilor lateralele aripilor nu sau scorojit, este posibil sa fie din cauza k a stat in soare aproape 2 luni ? sau o fi din cauza matuieli?... si inca ceva acuma trebuie sa dau jos tot sprit kitu cineva mi a zis k se poate da jos cu o masina de polisat numa cu disc abraziv se poate da jos ce e mare cu masina si dupa aia sa mai matuiesc odata manual cu smirglu de 600? multumesc
|
#53
Posted 25 September 2009 - 15:22
fonrabie, on 24th September 2009, 15:16, said: Am si eu o intrebare ... am un golf si la m pregatit de vopsit era in mai multe culori acuma 2 luni am dat capota si aripile cu sprit kit romanesc la cutie... acuma a inceput sa se scorojeasca dar numai capota si partea de sus a aripilor lateralele aripilor nu sau scorojit, este posibil sa fie din cauza k a stat in soare aproape 2 luni ? sau o fi din cauza matuieli?... si inca ceva acuma trebuie sa dau jos tot sprit kitu cineva mi a zis k se poate da jos cu o masina de polisat numa cu disc abraziv se poate da jos ce e mare cu masina si dupa aia sa mai matuiesc odata manual cu smirglu de 600? multumesc |
#54
Posted 25 September 2009 - 15:38
SH neSH , nu recomand vopsirea "DIY" , e prea riscant iar rezultatul este prea vizibil , da , daca era o janta care sta in spatele capacului sau un element de caroserie mic (capac rezervor si alte minuni) te poti risca si tu .
Eu C2-ul , l-am avut lovit si l-am dus la un service ales de mine (nu la Citroen Romania) si au facut treaba buna si nici nu se observa unde este vopsit nou si ce este vechi , dar pretul e cam piperat , mai ales ca tu vrei sa o vopsesti din considerente estetice , nu pe asigurare . Vad ca masina ta este o culoare mai speciala , deci minim , sa faci pe calculator , la mine au luat o mostra de culoare de pe masina pentru a verifica nuanta . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users