Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 

Dacia mareste intervalele de revizie la Logan

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
Citat din comunicatul de presa Dacia, dat cu ocazia lansarea pick-up-ului:

Quote

Pentru vehiculele echipate cu motor diesel 1.5 dCi 70 CP sau cu motor 1.5 dCi 85 CP, revizia se va face la 15.000 km in loc de 10.000 km pe an (adica 6 “schimburi de ulei” in loc de 10 la 100.000 km). In cazul motorizarilor pe benzina, intervalul se mareste de la 15.000 km la 20.000 km sau la un an. Toate aceste imbunatatiri reduc semnificativ costurile de intretinere, lucru deosebit de avantajos, mai ales pentru flotele companiilor.

Toate modelelele dacia (logan sedan, Logan mcv, logan van, logan pick-up) vor beneficia de marirea intervalelor de revizie , astfel:

- pt 1.4 8v 75 cp, 1.6 8v 90 cp, 1.6 16v 105 cp se mareste intervalul de revizie de la 15.000 km sau un an la 20.000 km sau un an. Probabil acest lucru e valabil si pentru varianta gpl - e de intrebat la dealer
- pt 1.5 dci 70 cp si 1.5 dci 85 cp se mareste intervalul de revizie de la 10.000 km sau un an la 15.000 km sau un an.

Rezultatele concrete vor fi reducerea costurile de intretinere, mai ales la cei care fac cel putin numarul de km respectivi pe an.

#2
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,245
  • Înscris: 05.06.2002
pai a constatat ca reuseste sa le treaca de perioada de garantie si cu mai putine schimburi de ulei si s-au gandit sa foloseasca asta ca strategie comerciala. daca ai sa citesti manualul de utilizare ai sa vezi ca doar in conditii ideale de exploatare se recomanda schimbul la asemenea intervale, in rest e bine sa-l schimbi mai devreme.

#3
erik

erik

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 22.12.2004
daca vor folosi tot Dacia oil eu m-as duce sa il schimb tot la 10000 km.... insa cu un ulei long life performant e altceva. 20000 km nu e mult pentru un ulei long life bun, chiar si in conditiile de circulatie de la noi.

noua politica ii dezavantajeaza pe cei care nu fac km respectivi intr-un an, uleiul fiind mai scump (e adevarat ca si mult mai bun decat ce se pune acum in motoarele dacia).

#4
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,245
  • Înscris: 05.06.2002
unde scrie ca vor schimba uleiul? ar face o fapta buna. le-a expirat contractul cu Prista Oil?

#5
erik

erik

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 22.12.2004
pai imi imaginam ca schimba si furnizorul, ca daca nu... e jale.

prista oil? mai rau...
(eu stiam ceva de texaco)

#6
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
uleiul la origine e texaco. si la fel ca in orice retea de service-uri nu tine cont de cat de bun e uleiul ci aranjamentele financiare.

#7
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,245
  • Înscris: 05.06.2002
uleiul provine de la rafinaria bulgareasca Prista Oil la care are ceva actiuni si Texaco.

oricum, nu-i obligatoriu sa iei uleiul de la ei. poti sa faci schimbul cu ce marca de ulei vrei daca indeplineste standardele de pe manualul de utilizare, fara sa pierzi nici o garantie. numai ca Dacia incearca prin toate tertipurile sa-ti bage pe gat uleiul propriu.

#8
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
nu e nimic nou in danemarca asa e in orice service de marca. Oricum ideea e ca cei care vor circula pe an mai mult decat limitele de km vor fi avantajati  si vor da mai putin pe revizii

#9
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
Cand zici servis de marca la ce te referi Maxi?

#10
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006
Marketing pur. Dacia incearca sa isi atraga noi clienti si nimic mai mult.
Pentru motoarele pe benzina, sa zicem ca un ulei bun (nu Prista si nici Texaco) poate rezista 20.000 intr-un motor exploatat normal (fara forje si fara stat prea mult in ambuteiaje). Eu unul l-as schimba mai devreme (10.000 ce mult, din cauza unor factori precum carburant prost si praf), pe principiul ca "uleiul e singele motorului" si ca un ulei bun chiar face diferenta. Am constatat asta din experienta.
Insa in cazul unui motor diesel insa, 15.000 mi se pare cam mult, mai ales daca masina e exploatata preponderent in oras, asta pentru ca in intervale destul de mari de timp, uleiul circula incet prin turbina si isi pierde calitatile.

#11
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
din punct de vedere al clientului miscarea e buna orice s-ar zice. Ca e marketing, clar si am mai zis: e avantajos doar pentru cei ce fac mai multi km pe an decat limita. Pentru ca pun pariu ca o multime din clientii Dacia vor face revizia la un an nu la numarul de km.

#12
aleksutzu07

aleksutzu07

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,434
  • Înscris: 13.01.2007

Quote

Dacia extinde cu 5.000 km, incepand de astazi, intervalul de service pentru toate modelele Logan. Astfel, reviziile periodice vor fi efectuate la 20.

000 km pentru motoarele pe benzina si la 15.000 km pentru motoarele diesel.

Clientii care vor beneficia de interval de service marit sunt cei care isi vor cumpara un automobil Dacia incepand de astazi, 19 februarie. Cei care au achizitionat masina anterior acestei date vor face intretinerea autovehiculului conform vechilor intervale de service. Marirea intervalului a fost posibila ca urmare a eficientizarii functionarii motoarelor.

Sursa:Adevarul

#13
Dragon Warrior

Dragon Warrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 23.09.2006
Adica mergeau eficient pe Renault dar nu mergeau eficient pe logan? Sau cum? Eu nu inteleg faza.

#14
erik

erik

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 22.12.2004
marea "eficientizare" consta cel mai probabil in schimbarea furnizrului de ulei.

se mai vorbeste despre asta aici:

http://forum.softped...howtopic=354416

#15
inu123

inu123

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 16.07.2006
e o politica buna asta. Si e folosita de mai multe firme. Masina se va uza mai repede si apoi ei iti vor vinde mai multe piese (bineinteles dupa ce a iesit din ganantie).

Cine tine la masina va respecta intervalele vechi ..ca pentru romania is corecte.

#16
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007
Tu inu123 de unde ai aparut,  bati campii.

Ceea ce s-a realizat (daca e adevarat) e foarte bine. In felu' asta se va (ceea ce s-a urmarit defapt) creste nr. de unitati Logan diesel. De ce? Pt. ca la cererea consumatorui s-a reglementat acest aspect.

PS: si nu se strica nimic...  <_<

Edited by Octavian___28, 19 February 2008 - 20:36.


#17
erik

erik

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 22.12.2004
nu cred ca e in interesul niciunui producator de masini sa strice in mod intentionat masinile propriilor clienti. nu de alta, dar cred ca orice constructor se gandeste ca ar fi bine sa vanda si peste 5-10 ani.
sunt alte interese la mijloc... poate vor sa bage iar reclama cu costurile reduse ale reviziilor (intervale de minim 15-20k km intalnim la mai toti producatorii)... poate ca vor sa reduca putin traficul prin service ca sa se ocupe de probleme mai serioase (cum ar fi ceruirea :D )...

eu unul as schimba mai repede doar uleiul cu care vine masina din fabrica, apoi mi-as cumpara singur uleiul si l-as schimba la cat zic ei. un long life bun poate fi folosit 2 ani si 50000 km, in conditiile de la noi 1 an sau 20000 km este mai mult decat ok. si cine e paranoic cu uleiul poate sa il schimbe oricat de des, nu cred ca va fi dat afara din service.

#18
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
ca idee dci-urile in occident fac revizia la 30k km daca nu ma insel. deci nu e problema de motoare & shit.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate