Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Poll - Te-ai cazat intr-un hotel
Last Updated: Nov 13 2008 22:34, Started by
3CCD
, Feb 01 2008 23:10
·
0
#37
Posted 05 November 2008 - 15:05
mda, asta mi-am amintit si eu
am fost cazat in geneva la un hotel, seara pe la 8 in seara respectiva am baut ceva din bar a doua zi dimineata, in jur de 10, am coborat, gata de plecare; la receptie stia exact ce am consumat, desi nu imi amintesc sa fi trecut cineva sa verifice asta... |
#39
Posted 05 November 2008 - 15:20
#41
Posted 06 November 2008 - 18:04
am o prblema cu noptierele lampa si dulapul . Deci cand ajung le verific pe acestea , dupa asta verific baia , iar apoi balconul .
|
#42
Posted 06 November 2008 - 18:15
Verific televizorul, sa vad daca au canal de filme porno. :thumbup:
|
#43
Posted 07 November 2008 - 16:18
aeon, on Nov 5 2008, 15:05, said: mda, asta mi-am amintit si eu am fost cazat in geneva la un hotel, seara pe la 8 in seara respectiva am baut ceva din bar a doua zi dimineata, in jur de 10, am coborat, gata de plecare; la receptie stia exact ce am consumat, desi nu imi amintesc sa fi trecut cineva sa verifice asta... In mod normal, inainte de check out camerista intra, verifica minibarul si tasteaza pe tel ce produse ai consumat direct in sistem / sau suna la receptie. Asta in timp ce tu te indrepti catre lift si apoi receptie. Mai comunica si prin statie uneori. Mai sunt si minibaruri cu cantar / raft; iei o sticla de bere, o tii 3 secunde in mana, gata factura. Degeaba o pui la loc. Edited by aikido, 07 November 2008 - 16:19. |
#44
Posted 12 November 2008 - 14:29
aikido, on Nov 7 2008, 16:18, said: In mod normal, inainte de check out camerista intra, verifica minibarul si tasteaza pe tel ce produse ai consumat direct in sistem / sau suna la receptie. Asta in timp ce tu te indrepti catre lift si apoi receptie. Mai comunica si prin statie uneori. Mai sunt si minibaruri cu cantar / raft; iei o sticla de bere, o tii 3 secunde in mana, gata factura. Degeaba o pui la loc. |
#45
Posted 12 November 2008 - 15:39
jay333, on Nov 5 2008, 15:03, said: Desfac berea. Restul ... e tacere. r@zvan, am patit-o si eu in Baia Mare. Nu a durat 1 minut din camera pana la receptie si m-a luat domnisoara cu "aveti de achitat o bere din minibar". :bigeyed: cum sa te verifice daca ai luat bere? astia's SRI? :cursing: pai daca chemi curve vad tot te filmeaza si dupaia te santajeaza :inlove: |
#46
Posted 13 November 2008 - 22:34
aikido, on Nov 7 2008, 16:18, said: In mod normal, inainte de check out camerista intra, verifica minibarul si tasteaza pe tel ce produse ai consumat direct in sistem / sau suna la receptie. Asta in timp ce tu te indrepti catre lift si apoi receptie. Mai comunica si prin statie uneori. Mai sunt si minibaruri cu cantar / raft; iei o sticla de bere, o tii 3 secunde in mana, gata factura. Degeaba o pui la loc. Asa este, nu e nici o camera , de regula cand pleci vezi pe coridor camerista/aspiratorul/cosul de rufe pe rotile , ceea ce inseamna ca si camerista observa ca ai parasit camera. In timp ce tu te indrepti spre receptie, camerista comunica ce lipseste din frigider. Mi s-a intamplat sa ajung la receptie si sa fiu rugat sa astept un minut pana a sunat-o pe camerista si a trimis-o in camera sa verifice continutul minibarului. Bineinteles ca hotelurile de top (majoritatea la care am stat :D ) doar te intreaba la receptie ce ai consumat din minibar si ia pe incredere ceea ce declari. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users