Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Resetare canon mp

- - - - -
  • Please log in to reply
176 replies to this topic

#37
alexa2005

alexa2005

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 05.08.2007

 macrici, on Jul 16 2008, 16:05, said:

Ai rezolvat ceva cu imprimanta ca si eu ma confrunt exact cu aceeasi problema
u051=cartus defect sau lipsa
poate sa dea si de la partea electonica a masinei....
tre probat cu pereche de cartuse bune

#38
sebi750

sebi750

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 06.08.2008

 mikimihai, on May 14 2008, 11:08, said:

MULTUMESC MULT, SINGURA METODA CARE FUNCTIONEAZA GARANTAT  :D

la mine nu merge,  nu apare nici un hardaware nou instalanduse cu toate ca am luat driverul mptool

 alexa2005, on Feb 1 2008, 19:33, said:

M<etoda de resetat cartusele pg 40 si cl 41 de la multifunctionalaele MP150, MP160, MP170, MP180, MP450, MP460. MP150, MP160, MP170, MP180, MP450, MP460
soft necesar: driverul imprimantei, softul pe care-l descarcati de la adresa : http://www.ipt.nm.ru/MPTool.rar?
Cum se face?
1 scoateti multifunctionalul din priza
2 apsasati power
3 fara sa dati drumul la tasta power conectati priza
4 cand indicatorul de power s-a aprins apasati o data pe butonul resume
5 eliberati butonul power
In acest moment ar trebui sa fie aprins led-ul warnning (portocaliu)
pe ecranul calculatorului ar trebui sa apara un hardware nou instalandu-se
dupa instalare porniti softul mp tool
selectati multifunctionalul dvs. si da-ti clik pe resetare cartuse black/ color
dupa rescrierea eeprom opriti softul mptool si scoateti mp-ul din priza
reconectati retaua 220v si porniti multifunctionalul
cartusele vor arata ca noi (pline)
Soft verificat pe mp160/ mp180 si functioneaza ok
ATENTIE:
daca scoateti cartusele din aparat si puneti altele trebuie sa reluati procedura de mai sus la reintroducerea caruselor resetate!!!
nu functioneaza cu cartuse care au ink counter-ul oprit ( a-ti apasat copy black / color 3 sec pt continuarea tiparirii)
merge numai la cartusele care au un nivel de cerneala afisat diferit de " unknown ink level" adica status-ul afiseaza in cel mai rau caz semnul mirarii deasupra cartusului!!!
Pt info suplimentare : [email protected]
Succes! B)

oare la mine de ce nu merge? am luat softul mptol dar nu se instaleaza nici un hardware nou.aici m-am blocat si i-ti multumesc daca ma scoti din ceata.am un mp 180.multumesc

#39
alexa2005

alexa2005

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 05.08.2007

 sebi750, on Aug 6 2008, 22:59, said:

la mine nu merge,  nu apare nici un hardaware nou instalanduse cu toate ca am luat driverul mptool



oare la mine de ce nu merge? am luat softul mptol dar nu se instaleaza nici un hardware nou.aici m-am blocat si i-ti multumesc daca ma scoti din ceata.am un mp 180.multumesc

ce ai facut ,mai exact? pas cu pas....sa vedem ce ai gresit.....

#40
sebi750

sebi750

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 06.08.2008

 alexa2005, on Aug 20 2008, 09:09, said:

ce ai facut ,mai exact? pas cu pas....sa vedem ce ai gresit.....

Buna seara si scuze de deranj.

Te rog frumos daca poti sa ma ajuti cu resetarea acestor cartuse.
Am urmat pas cu pas tot ce ai scris  pe forum, totul a decurs normal dar dupa resetarea cartuselor si rescrierea eeprom tot acelasi mesaj apare.
Repet pas cu pas a decurs totul normal dar degeaba.
Ce sa mai fac?


Astept un raspuns daca se poate si multumesc frumos!

cu stima Sebastian Carabelea

#41
alexa2005

alexa2005

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 05.08.2007

 sebi750, on Sep 8 2008, 23:31, said:

Buna seara si scuze de deranj.

Te rog frumos daca poti sa ma ajuti cu resetarea acestor cartuse.
Am urmat pas cu pas tot ce ai scris  pe forum, totul a decurs normal dar dupa resetarea cartuselor si rescrierea eeprom tot acelasi mesaj apare.
Repet pas cu pas a decurs totul normal dar degeaba.
Ce sa mai fac?


Astept un raspuns daca se poate si multumesc frumos!

cu stima Sebastian Carabelea
ce mesaj apare?

#42
sebi750

sebi750

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 06.08.2008

 alexa2005, on Sep 9 2008, 08:21, said:

ce mesaj apare?
CHECK INK U 051 BLK COL

#43
vldc

vldc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 455
  • Înscris: 08.03.2004
am avut si eu aceeasi problema cu eroarea U051 ...
simptomele imprimantei mele erau exact ca cele descrise in postul #35 (http://forum.softped...dpost&p=4751392)

rezolvarea a venit prin schimbarea cartusului color cu unul nou (de ce cel color ? - pentru ca , conform celor descrise in postul #35 acesta parea a fi cel defect) .In urma schimbarii cartusul color a aparut o eroare legata de nivelul de cerneala din cartusul negru(U162 ), eroare pe care am rezolvat-o cu MPTool. Acum imprimanta merge fara probleme.

Se pare ca acest comportament nu implica neaparat o defectiune in cartuse ci o limitare impusa de Canon pentru a ne forta sa schimbam cartusele cu unele noi. Pentru cei ce vor sa inteleaga mai bine fenomenul pot citi articolul de aici : http://www.alotofthi...?article_id=452 . Articolul se refera doar la eroarea U162 dar eu cred ca se poate aplica si in cazul erorii U051.

La mine, cel putin , a fost ciudat modul in care mi s-a defectat cartusul color. Cartusele fusesera reumplute de cateva ori (cel negru de 3 ori si cel color de 2 ori, ambele cartuse fiind cele care au venit cu imprimanta MP180) si dupa fiecare reumplere am folosit MPTool pentru a le reseta. Cartusele au functionat perfect pana in momentul in care am revenit dintr-o delegatie de 2 saptamani , timp in care imprimanta a fost scoasa din priza. Inainte de a plecat am printat color si nu am avut nici o problema, dupa cele 2 saptamani am revenit, am bagat imprimanta in priza, am pornit-o si dintr-o data eroarea respectiva a aparut. Nu am avut posibilitatea sa incerc cartusul color pe o alta imprimanta insa resetarea lui cu ajutorul utilitarului MPTool a functionat fara probleme , chiar daca imprimanta raporta U051 (cartus lipsa sau defect), deci putea fi accesat insa imprimanta il considera defect ...

#44
dan73

dan73

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 23.07.2005
buna ziua .am si eu o intrebare ptr cei ce se pricep/am un mp 150 si am incarcat cartusul negru de 4 ori si cel color de 2 ori fara probleme.acum insa  dupa ce l-am reincarcat pe cel color  a aparut o problema.imi apare mereu eroare 6     E 6 si nu imi mai merge nimic.am incercat sa resoftez cu mptol dar nu are nici un  efect. cand incerc sa printez  o pagina  apare  un mesaj.am atasat alaturi o imagine cu acesta..va rog sa ma ajutati  cu orice parere legat de aceasta problema.multumesc anticipat

Attached Files



#45
alexa2005

alexa2005

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 05.08.2007

 dan73, on Sep 21 2008, 16:03, said:

buna ziua .am si eu o intrebare ptr cei ce se pricep/am un mp 150 si am incarcat cartusul negru de 4 ori si cel color de 2 ori fara probleme.acum insa  dupa ce l-am reincarcat pe cel color  a aparut o problema.imi apare mereu eroare 6     E 6 si nu imi mai merge nimic.am incercat sa resoftez cu mptol dar nu are nici un  efect. cand incerc sa printez  o pagina  apare  un mesaj.am atasat alaturi o imagine cu acesta..va rog sa ma ajutati  cu orice parere legat de aceasta problema.multumesc anticipat

if you want to continue whitout using this feature press start button.....cred ca e scris acolo
cred ca nu ai resetat corect cartusela sau softul nu merge ok la echipamentul tau.

#46
dan73

dan73

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 23.07.2005
SALUT.MULTUMESC PTR RASPUNS.NU STIU CE SA MAI CRED DAR IN MOD CERT  CARTUSUL A  FOST RESETAT CORECT.LA CEL  NEGRU NU AM INTIMPINAT PROBLEME.DUPA CE AM PRINTAT MAI MULTE  PAGINI COLOR  RAMANAND FARA CERNEALA AM DECIS SA REINCARC AMBELE CARTUSE  ,APOI PE CEL COLOR NU IL MAI RECUNOASTE IMPRIMANTA DIN CATE IMI DAU EU SEAMA..BANUIESC CA SI GOL DACA ERA TOT TREBUIA SA AL VADA.NU STIU CE SA FAC SA CUMPAR UN CARTUS COLOR NOU?AM GASIT CEVA COMPATIBIL CU CANON CL 41 LA VREO 50 LEI.SE POATE "RESETA" SOFTUL IMPRIMANTEI?

#47
xxvirusxx

xxvirusxx

    Retired

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,441
  • Înscris: 11.11.2005
normal acolo cand apesi pe OK ar trebui sa te intrebe daca resetezi cartusul sau cam asa ceva.


sau apasa pe OK si mai pune mai multe poze.



poate te ajuta asta

incearca si ca aici incepand de la pagina 19 (asa am facut si eu la MP600)

Edited by xxvirusxx, 26 September 2008 - 15:39.


#48
silviubb

silviubb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 29.01.2007

 alexa2005, on Feb 1 2008, 20:33, said:

ATENTIE:
daca scoateti cartusele din aparat si puneti altele trebuie sa reluati procedura de mai sus la reintroducerea caruselor resetate!!!
nu functioneaza cu cartuse care au ink counter-ul oprit ( a-ti apasat copy black / color 3 sec pt continuarea tiparirii)
merge numai la cartusele care au un nivel de cerneala afisat diferit de " unknown ink level" adica status-ul afiseaza in cel mai rau caz semnul mirarii deasupra cartusului!!!

Deci in cazul meu singura solutie ar fi sa cumpar un cartus color.

Acum vreo 6 luni nivelul de cerneala la negru a ajuns la zero (dupa 2-3 reumpleri). Am folosit resetarea lui din butoane si a aparut "unknown ink level" la negru. De atunci l-am reincarcat de 2-3 ori.
Am reumplut de 2 ori si colorul (il folosesc rar) si a aparut acum: eroarea U051

Am mai patit asta in urma cu 6 luni si s-a rezolvat cumparand doar cartus color (cartusul alb-negru chiar imi doresc sa ramana "unknown ink level")

Ma ajuta cu ceva procedura descrisa la post #1? Sau mai bine ma feresc de ea?
Metoda resetatului care a functionat la cartusul negru (combinatie de taste Eprom) pare sa nu functioneze in acest caz. (color)

A incercat cineva: http://www.printer.go.ro/services.htm ?


Canon Pixma MP 180

Edited by silviubb, 12 November 2008 - 21:26.


#49
vladoius

vladoius

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 05.01.2007
Multumesc mult

#50
costinlogin

costinlogin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 01.12.2008
Salut! Eu am eroarea asta E27 "Waste ink absorber full or platen waste ink absorber full" pe o imprimanta MP160...am folosit mptool, imi gaseste imprimanta, pot reseta cartusele dar butoanele "Reset Main" si "Reset Platen" de la "Waste Ink Counter" raman gri si nu pot sa dau clik pe nici unul :(. Care sa fie problema? Varianta de Mptool e 0.9.6. Multumesc anticipat  ;)

Revin tot eu. Am gasit ceva. A mers resetarea dar acum nu-mi mai recunoaste cartusele :( Dau mai jos metoda:

E27 Waste ink absorber full or platen waste ink absorber full



How to clear E27 Waste ink absorber full
1.With the printer powered off but connected to a power source,
press the Power button while pressing and holding the Stop/ Reset button.
2.When the Power is lit, press the Stop/Reset button two times
while pressing and holding the Power button.
3.When releasing the Power button and the Stop / Reset button (regardless of order),
the printer will move into a service mode. (Waiting for menu selection)
4.When the on/off lights in green, press the Stop/Reset button the
specified number of time(s) according to the function listed in the table below.
(Each time the Stop/Reset button is pressed, the LED lights alternately in orange
and green, starting with orange.)note: press 4 times for waste ink counter reset.

The number of the Reset button pressing LED Function Remarks
0 time Green Power off
1 time Orange Service pattern print (auto teste)
2 times Green EEPROM print (dados da EEPROM)
3 times Orange EEPROM reset (EEPROM reset)
4 times Green Waste ink counter reset (Absorvente reset)
5.Turn off the printer.( it must be turn off) then turn it on again.

Edited by costinlogin, 01 December 2008 - 18:56.


#51
sebi750

sebi750

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 06.08.2008

 vldc, on Sep 14 2008, 20:57, said:

am avut si eu aceeasi problema cu eroarea U051 ...
simptomele imprimantei mele erau exact ca cele descrise in postul #35 (http://forum.softped...dpost&p=4751392)

rezolvarea a venit prin schimbarea cartusului color cu unul nou (de ce cel color ? - pentru ca , conform celor descrise in postul #35 acesta parea a fi cel defect) .In urma schimbarii cartusul color a aparut o eroare legata de nivelul de cerneala din cartusul negru(U162 ), eroare pe care am rezolvat-o cu MPTool. Acum imprimanta merge fara probleme.

Se pare ca acest comportament nu implica neaparat o defectiune in cartuse ci o limitare impusa de Canon pentru a ne forta sa schimbam cartusele cu unele noi. Pentru cei ce vor sa inteleaga mai bine fenomenul pot citi articolul de aici : http://www.alotofthi...?article_id=452 . Articolul se refera doar la eroarea U162 dar eu cred ca se poate aplica si in cazul erorii U051.

La mine, cel putin , a fost ciudat modul in care mi s-a defectat cartusul color. Cartusele fusesera reumplute de cateva ori (cel negru de 3 ori si cel color de 2 ori, ambele cartuse fiind cele care au venit cu imprimanta MP180) si dupa fiecare reumplere am folosit MPTool pentru a le reseta. Cartusele au functionat perfect pana in momentul in care am revenit dintr-o delegatie de 2 saptamani , timp in care imprimanta a fost scoasa din priza. Inainte de a plecat am printat color si nu am avut nici o problema, dupa cele 2 saptamani am revenit, am bagat imprimanta in priza, am pornit-o si dintr-o data eroarea respectiva a aparut. Nu am avut posibilitatea sa incerc cartusul color pe o alta imprimanta insa resetarea lui cu ajutorul utilitarului MPTool a functionat fara probleme , chiar daca imprimanta raporta U051 (cartus lipsa sau defect), deci putea fi accesat insa imprimanta il considera defect ...

Aceeasi problema am avut si eu dar nu pot scapa de eroarea pt. cartusul negru U162 cu toate ca este nou si original.MpTool nu a functionat cu toate ca el si-a facut treaba. :D  :D

#52
batausk

batausk

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 28.01.2009
Am si eu o imprimanta MP140. Am reincarcat cartusul negru (PG-37), a listat cateva pagini iar a-2 a zi cand am vrut sa xeroxez ceva aparea eroarea E4(cartusul este gol) In calculator imi arata acelasi lucru. ce trebuie sa fac?

#53
batausk

batausk

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 28.01.2009

 batausk, on Jan 31 2009, 14:36, said:

Am si eu o imprimanta MP140. Am reincarcat cartusul negru (PG-37), a listat cateva pagini iar a-2 a zi cand am vrut sa xeroxez ceva aparea eroarea E4(cartusul este gol) In calculator imi arata acelasi lucru. ce trebuie sa fac?
Am citit in manualul imprimantei...simpla resetare se face in timp ce apare eroarea e4 cu apasarea si mentinerea apasata a butonului cancel/reset timp de 5-6 secunde
Dupa aceasta becurile  B si C (de la cartuse continua sa licare), acesta fiind singurul inconvenient. In rest functioneaza perfect.(cartus incarcat cu seringa acasa, nu la firme"autorizate" care mai mult til strica pentru ca apoi sa cumperi tot de la ei)

#54
PsYcloNe

PsYcloNe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 554
  • Înscris: 11.09.2003
Unde mai pot gasi tool-ul pentru resetare cartus de la inceputul topicului ? pentru ca pagina aceea nu mai exista

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate