Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

NU MAI CUMPARATI DE LA PC GARAGE !

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
251 replies to this topic

#37
angel

angel

    Softpedia Viewer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,933
  • Înscris: 16.05.2005

View Postunchiujim, on Jan 26 2008, 21:13, said:

daca nu ne convine  cum procedeaza o firma sau mai multe pur si simplu NU mai cumparati de acolo ,vanzarile vor scade si vor fi obligati sa ia masuri  ! clar?e simplu ca buna ziua.

ha ! asta ar insemna sa nu ne mai cumparam PC-uri pentru ca in toate firmele exista proceduri necurate. stai tu calm, nu mai cumperi tu, nu mai cumpara jumatate de softpedia sa zicem dar vor fi altii care vor cumpara. deci nu or sa moara de foame daca nu mai cumperi tu sau eu de exemplu.

ideea e ca in spatele tejghelei dupa cum ziceam trebuie sa existe oameni cu rabdare si cu un bun spirit de relatii cu publicul. PR se cheama. nu cred ca vreun angajat din aproape orice firma de calculatoare a facut cursuri de asa ceva. de obicei interviurile sunt ceva de genul - stii ce e aia o placa de baza ? stii sa citesti niste specificatii si sa asamblezi un PC ? bun, esti angajat. eventual si niste "intrebari capcana" sau simulare de situatie pentru a vedea cum face fata pretendentul la job la un client. da-ti seama ca in momentul ala se straduieste sa dea ce e mai bun din el. dupa aia...se mai schimba foaia. rar mai vezi cate unu care nu e acru.

#38
Maresalul

Maresalul

    Gata cu joaca, la munca!!!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,346
  • Înscris: 18.09.2007
Din ce ºtiu eu, legea nu le dã dreptul sã þinã o componentã defectã pe o perioadã de 10% din garanþie FÃRÃ AÞI ÎNLOCUI PROVIZORIU PIESA DEFECTÃ.
Dacã era sursa atunci ar fi trebuit sã-þi punã alta în perioada când cea defectã se aflã în service.
Faptul cã dureazã atât de mult demonstreazã lipsã de bun simþ din partea lor. Nu eºti primul care se plânge de acest sereleu ºi nici nu cred cã vei fi ultimul.
Îþi înþeleg frustrarea. Ai dat o cãruþã de bani pe o sculã care nu ai reuºit sã o admiri prea mult funcþionând. Sã nu mai vorbim cã ai dus dorul în perioada sãrbãtorilor... :D

Edited by Maresalul, 26 January 2008 - 21:44.


#39
kretzu77

kretzu77

    Custom title

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,442
  • Înscris: 06.06.2006

View PostEnoeth, on Jan 25 2008, 15:58, said:

Da, trebuie forjat bine de tot in ei daca patronul nu pune piciorul in prag sau a plecat din start de la ideea de a trata neprofesional clientela.
ha ha
ma crezi ca sunt patroni care, daca ii iei repede, nici nu stiu cati oameni au pe departamente?

si eu am avut probleme cu o placa de baza la ei, dar uneori sunt cu mainile legate si as fi fost marlan daca as fi fortat nota
mi-am schimbat placa de baza ieri (pentru ca mi-a fost lene sa ma duc sa o ridic de la ei pana acum - a primit refuz de garantie de la furnizor/importator), dar nu prin ei.
e prea ingamfat nenea de la service de la ei ca sa-mi fac nervi si sa pierd timp; am rezolvat altcumva (desi merita sa i-o fac la cum se comporta cu cei care vin cu produse in garantie)
placa noua e bine merci si o sa primeasca un Q6600 saptamana viitoare

daca mai pica ceva pe la mine sau pe la prieteni abia astept sa-i vad cum se comporta; de data asta am de gand sa procedez ca la carte (cu OPC, cu presa, cu evaluare tehnica, cu tot tacamul)

Edited by kretzu77, 26 January 2008 - 22:48.


#40
kretzu77

kretzu77

    Custom title

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,442
  • Înscris: 06.06.2006

View Postangel, on Jan 26 2008, 21:21, said:

ideea e ca in spatele tejghelei dupa cum ziceam trebuie sa existe oameni cu rabdare si cu un bun spirit de relatii cu publicul. PR se cheama. nu cred ca vreun angajat din aproape orice firma de calculatoare a facut cursuri de asa ceva. de obicei interviurile sunt ceva de genul - stii ce e aia o placa de baza ? stii sa citesti niste specificatii si sa asamblezi un PC ? bun, esti angajat. eventual si niste "intrebari capcana" sau simulare de situatie pentru a vedea cum face fata pretendentul la job la un client. da-ti seama ca in momentul ala se straduieste sa dea ce e mai bun din el. dupa aia...se mai schimba foaia. rar mai vezi cate unu care nu e acru.
in domeniile tehnice (mai ales in service) nu e chiar asa
este vorba de cat de bine isi cunoaste angajatorul angajatul
am un prieten in domeniul tehnic (cu pe componete pc, ca aici cica se pricepe toata lumea) care f bun pe ceea ce face; are un singur defect - se poarta execrabil cu persoanele externe firmei (in speta pe service)
el stie asta, dar si angajatorul stie asta
solutia? relatiile cu clientii le tine altcineva (el nici nu vede la fata clientii; adevarul ca ar fi si stresant sa te frece toti cand tu incerci sa convingi producatorul ca nu stiu ce chestie trebuie schimbata pe garantie: poze, evaluari tehnice, teste, etc); a primit oferta de job in olanda, dar astia de aici au preferat sa-l plateasca mai bine decat acolo pt a-l tine

deci solutia e simpla
- isi face treaba si clientul e multumit? tine-l si paseaza PR-ul la altcineva (fete cu fusta scurta si barbati musculosi se gasesc pe toate drumurile)
- nu-si face treaba si mai e si tare de gura? zboara-l

exceptie face cazul in care treaba lui este refuze chestii in garantie, fara sa incalce legea (chiar daca o ocoleste un pic) pentru a diminua costurile si pentru a nu strica relatiile cu producatorul (ca doar de el depinde livrarea produselor comandate de clientii lui, ce mama dracului)  <_<

Edited by kretzu77, 26 January 2008 - 23:09.


#41
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

View Postdaddy, on Jan 26 2008, 20:33, said:

Clar si simplu ca buna ziua din punctul tau de vedere. Eu cred ca mentalitatea ciudata este a ta si nu a lui Alex. A lui de ce e ciudata? Ca e un consumator (de pe urma caruia iti iei tu salariul) care a cumparat un produs ce nu i-a fost verificat - asa cum scrie in certificatul de garantie si s-a trezit ca mai are de platit inca poate 50% in plus ca sa-i schimbe ceva la el (jndiferent ca e vb de consumabil)? Eu mai degraba vad in tine acelasi arogant, sictirit si zeflemist de care spunea alex si multi altii ca i-au vazut de partea cealalta a raftului. Atata timp cat VOI va luati salariile de la NOI si nu viceversa faceti-va treaba macar cu bun simt daca nu cu profesionalism. Nu stiu cat profesionalism trebuie sa ai sa faci un test la o imprimanta. Nu e primul care da peste astfel de specimene si ncii tu nu esti primul caruia i se pare "clar" si "normal" ca "...a vrut sa-ti inchida gura". Mie mi se pare mai clar ca astfel de angajati nu au ce cauta sa lucreze cu publicul.
corectie: cu o anumita partea publicului - smecherii, marlanii ,zeflemistii ,atoatestiutorii si toti frustratii .oare omul de dupa tejghea de ce se manifesta asa ? pt ca a fost indobitocit de clientii sai.pe cand un cod de conduita pt cumparatori ???? e valabil pt oricare din noi. nu neg ca sunt si intre vanzatori ,dealeri- oameni de doi bani ,nesimtiti si aroganti aceia ar trebui sa primeasca un sut direct in dos.

#42
Enoeth

Enoeth

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 28.09.2005

View Postunchiujim, on Jan 26 2008, 23:18, said:

corectie: cu o anumita partea publicului - smecherii, marlanii ,zeflemistii ,atoatestiutorii si toti frustratii .oare omul de dupa tejghea de ce se manifesta asa ? pt ca a fost indobitocit de clientii sai.pe cand un cod de conduita pt cumparatori ???? e valabil pt oricare din noi. nu neg ca sunt si intre vanzatori ,dealeri- oameni de doi bani ,nesimtiti si aroganti aceia ar trebui sa primeasca un sut direct in dos.

De mult am zis ca ceva trebuie sa se schimbe in lumea asta  :notangel:

De n-oi inventa eu un aparat care sa clasifice oamenii dupa undele cerebrale medii / alte modele de clasificare ale comportamentului uman in diferite situatii , ca o medie a firii unui om per total - personalitate - inteligenta - mentalitate - creativitate - agresivitate - credinta (sau gasesc oameni care sa inventeze).

M-am cam saturat de ce zboara in jurul meu   <_<  :thumbdown:

#43
kretzu77

kretzu77

    Custom title

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,442
  • Înscris: 06.06.2006

View Postunchiujim, on Jan 26 2008, 23:18, said:

corectie: cu o anumita partea publicului - smecherii, marlanii ,zeflemistii ,atoatestiutorii si toti frustratii .oare omul de dupa tejghea de ce se manifesta asa ? pt ca a fost indobitocit de clientii sai.pe cand un cod de conduita pt cumparatori ???? e valabil pt oricare din noi. nu neg ca sunt si intre vanzatori ,dealeri- oameni de doi bani ,nesimtiti si aroganti aceia ar trebui sa primeasca un sut direct in dos.
uite ca iti aici sunt de acord cu tine si te dezaprob in acelasi timp

conduita cumparatorilor nu exista, ai dreptate
1. (smecherii/marlanii) educatia de acasa; e risc asumat parerea mea; daca pe patronul tau nu-l intereseaza de la cine vine cifra de afaceri (se gaseste si pe site-ul ministerului de finante), educat sau nu, trebuie sa te conformezi
daca nu-ti convine, schimba profesia in educator/invatator/profesor/bibliotecar (pentru a contribui la ridicarea educatiei/culturii)

2. (zeflemistii) astia sunt specie aparte; specia asta poate proveni de la punctul 1., de la stres, de la subsalarizare, de la spate puternic sau de la suprapregatire (normal ca i se pare un rahat montarea unui cooler pe procesor, cand poate face chestia asta si cu ochii inchisi);
cunosc un astfel de exemplar si la pcgarage: ori e prea bun pe meseria lui, ori e e prea prost platit, ori e prea aglomerat cu probleme de serviciu, ori a avut niste parinti vai de capul lor de nu au stiut sa-l educe, ori toata lumea care intra in contact cu el este din categoria pct.1, ori este ruda/prieten cu cineva din conducere (si i se rupe in 14)

3. (atotstiutorii); voi ne-ati invatat asa; ne-ati bagat (si mai bagati pe unde puteti) pe gat toate rahaturile atatia ani (nu tu personal, in general)
am ajuns sa ne uitam pe review-uri de ne sar capacele ca sa cumparam ceva de calitate si la pret decent pentru ca voi nu sunteti in stare, sau aveti ordin de sus, sa recomandati (tot la modul general)
exemple concrete:
- normal ca fac pe atotstiutorul cand DC-ul "recomanda" la inceputul lui 2007 pentium D930/D960 ca fiind unul din cele mai bune proace si kit mouse+tastatura aproape cat hdd-ul (in conditiile in care bugetul alocat era destul de maricel)
- normal ca fac pe atotstiutorul cand nenea de la "asamblare" la BestC nu stie cum se monteaza TR XP90C pe lga775 (si aveau adaptorul in raft la vanzare)
- normal ca fac pe atotstiutorul cand "specialistul" de la pcgarage imi spune ca WD3200KS este acelasi lucru cu WD3200AAKS si nu vrea initial sa mi-l schimbe (desi pe comanda si factura era trecut cel cu AAKS); a trebuit sa-i spun ce difera la ele ca sa-si dea seama ca nu sunt fierar-betonist (normal ca a inteles "saracul" ca sunt atotstiutor)

mai sunt si clienti care comanda mobo am2 cu proc intel; mobo nonecc cu memorii ecc (ca au citit ei nu stiu unde ca sunt bune) si alte grozavii din astea (si mai fac si scandal ca li se intarzie comanda); pai daca iti vin doi din astia pe zi esti terminat (nu numai ca nu accepta ca nu sunt ok, dar mai vor sa stie si de ce) si te rastesti la urmatorul

4. (frustratii) la astia nu ai ce sa le faci daca nu-i starpesti de mici (mai mult nu scriu pt ca si asa am scris mult si vroiam sa termin postul pe un toc comic cat de cat)

OT: in dos ... daaaaaaaaaaaaa ... cum sa nu ... poate in MS-DOS 9ca si asa nu se mai foloseste si li se rupe)

Edited by kretzu77, 27 January 2008 - 00:33.


#44
RiCaDdO

RiCaDdO

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 29.12.2006
foarte tare kretzu`le :D ..... pe ei pe mama lor ... :)

#45
AsterX

AsterX

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 888
  • Înscris: 03.01.2007
Sper ca cineva de la pc garage sa vada topic-ul asta si sa le spuna si celorlalti angajati ce crede lumea despre ei. Sa nu mai fie asa rebeli (rimeaza bine cu alt cuvant de alint ;) ) si sa ajute omul ca pentru asta sunt platiti nu sa faca pe mascaricii in fata lui ,altfel mergea omu' la circ nu la service.

Cei de la service trebuie sa se gandeasca la faptul ca toate componentele astea costa bani , nu pica din cer si omul nu le-a luat doar de dragul de a cheltui niste bani si a le pune in vitrina, ci le-a luat sa le foloseasca , sa se bucure de roadele dezvoltarii tehnologiei, iar atunci cand nu mai functioneaza se foloseste de garantie.
Aici intervin rebelii (a se intelege - vanzatorii sictiriti ) care in loc sa ajute clientul, care oricum e suparat ca i s-a defectat componenta aia nenorocita, il iau peste picior ca doar sunt rebeli ce puii lor. Nu se opresc aici si il mint cu nerusinare ca ii va veni componenta in x zile ,iar dupa acele x zile ii spun ca s-a scufundat vaporul care aducea componentele si va trebui sa mai astepte inca y zile ca apoi sa afle ca de fapt au uitat sa trimita componenta inapoi la producator :cursing:  :ciocan:  :deadtongue:  :death: . Atunci ,normal, clientul devine nervos si incepe sa isi spuna oful pe site-ul lor sau alte site-uri de profil, cu toate ca inainte de acest demers ii sunase de nenumarate ori sa le reaminteasca de problema lui.
Acum vine partea cand afla nesimtitii de acest demers al clientului, iar cu un tupeu fara margini il suna pe client sa-l ameninte ................................................................................
................................................................................
.
....................................... (nu pot sa spun ce inseamna acele puncte pentru ca as primi ban pe viata :deviltongue: ) . In sfarsit , dupa o lunga perioada in care clientul a incercat sa obtina ce i se cuvine pe cale amiabila , ajunge la opc sau la tribunal si normal ca cel care are dreptate castiga, adica clientul. Cred ca cei de la astfel de magazine se gandesc ca parca prea e calm clientul cand vine la ei, hai sa-l mai enerveze putin sa simta ca traieste , la urma urmei traim in Romania... si restul il stiti.
Acum ii rog pe cei de la service sa se puna in locul clientului ca poate isi dau seama prin ce a trecut acesta numai pentru a obtine o amarata de componenta pe care putea s-o aiba fara prea mare bataie de cap , daca ei isi faceau meseria cum trebuie .
Sper ca am fost coerent in exprimare pentru ca sunt cam obosit la ora asta, dar si nervos pe rebelii astia.

ps: in textul de mai sus nu m-am referit la toti vanzatorii sau la vanzatorii unui magazin anume, iar prin termenul vanzator se poate intelege si omul, seful , managerul etc. care se ocupa de departamentul de service.

Edited by AsterX, 27 January 2008 - 04:12.


#46
alex7905

alex7905

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,065
  • Înscris: 08.09.2005

View Postunchiujim, on Jan 26 2008, 20:13, said:

ciudata mentalitate ai prietene!!! probabil esti tipul acela de client arogant si carcotas care probabil fara sa vrea ii umileste pe cei de dincolo de raft ! sper sa nu am foarte multi clienti ca tine!seful acela care ti-a schimbat imprimanta a facut-o doar pt a-ti inchide gura si pentru ca avea putere de decizie !sper ca nu te-am jignit prin afirmatiile mele  dar si eu lucrez cu multi oameni si cred ca nu ai dreptate in totalitate .daca nu ne convine  cum procedeaza o firma sau mai multe pur si simplu NU mai cumparati de acolo ,vanzarile vor scade si vor fi obligati sa ia masuri  ! clar?e simplu ca buna ziua.

View Postunchiujim, on Jan 26 2008, 23:18, said:

corectie: cu o anumita partea publicului - smecherii, marlanii ,zeflemistii ,atoatestiutorii si toti frustratii .oare omul de dupa tejghea de ce se manifesta asa ? pt ca a fost indobitocit de clientii sai.pe cand un cod de conduita pt cumparatori ???? e valabil pt oricare din noi. nu neg ca sunt si intre vanzatori ,dealeri- oameni de doi bani ,nesimtiti si aroganti aceia ar trebui sa primeasca un sut direct in dos.

Domnule "unchiujim", va rog sa va argumentati afirmatiile de mai sus. Vreau sa stiu:
1. Cum ati ajuns la concluzia ca sunt "tipul acela de client arogant si carcotas care probabil fara sa vrea ii umileste pe cei de dincolo de raft !"?
2. De ce nu am dreptate in ceea ce am patit?
3. Coreland cele doua mesaje, de ce va permiteti sa catalogati un om drept "smecherii, marlanii ,zeflemistii ,atoatestiutorii si toti frustratii" (in speta eu) din moment ce nu ma cunoasteti si nu ati fost de fata?
4. Lucrati la/pentru PcGarage?
In caz ca nu puteti da explicatii cat de cat plauzibile va rog sa va abtineti de a mai comenta la adresa altora.

Si cateva remarci:
1. Nu sunteti patron de firma! Nu aveti cum sa fiti patron pentru ca aceste mesaje sunt dezonorante pentru statutul dumneavoastra.
2. Dumneavoastra nu aveti clienti, ci firma la care lucrati!
3. Daca o firma nu vrea sa-si desfasoare activitatea asa cum trebuie mai bine sa-si inchida "portile".

Edited by alex7905, 27 January 2008 - 08:05.


#47
SSNight

SSNight

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,684
  • Înscris: 06.05.2007
Acelora care vor sa aiba parte de garantie si nu vor sa arunce cu banii pe geam, recomand dupa ff multa cautare,citire,informare...etc evitarea PC GARAGE.


L.E. Si cer acelora care mai au probleme gen PC GARAGE dar cu alte firme, sa posteze in continuare ca sa ai putem evita.

Edited by SSNight, 27 January 2008 - 09:11.


#48
Enoeth

Enoeth

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 28.09.2005

View PostSSNight, on Jan 27 2008, 09:08, said:

Acelora care vor sa aiba parte de garantie si nu vor sa arunce cu banii pe geam, recomand dupa ff multa cautare,citire,informare...etc evitarea PC GARAGE.


L.E. Si cer acelora care mai au probleme gen PC GARAGE dar cu alte firme, sa posteze in continuare ca sa ai putem evita.

Rog moderatorul sa schimbe topicul threadului din "NU MAI CUMPARATI DE LA PC GARAGE!"  in
"NU MAI CUMPARATI DE LA PC GARAGE ! si inca CATEVA FIRME cu probleme GRAVE"


Prin acest demers incerc sa centralizez acest thread dedicat tuturor nemultumirilor clientilor dar si recomandarilor si experientelor pozitive avute fata de o firma de calculatoare sau alta.

Edited by Enoeth, 27 January 2008 - 10:15.


#49
mircea-teodor

mircea-teodor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 19.04.2007
Am cumparat de la GARAGE asta vara mai multe componente,slava domnului ca inca nu am probleme cu ele,problema era ca am comandat un ventilator intern ARTIC cu 3 fire,asa era in poza si in specificatii , dar acela care l-am primit avea doar 2 fire si 3 pini.Trebuia ca eu sa lipesc un fir ca sa beneficiez de reglarea turatiei in functie de temperatura din carcasa.Am lasat-o balta cu telefoanele la ei.
Un alt magazin de "trompeta" este INTEND CLUJ.Am comandat un sistem de 2600 lei si dupa ce l-am asamblat am constatat ca tastatura nu mergea.Am vrut sa o trimit inapoi dar taxele de trimitere ma costau mai mult decat o tastatura  normala.Cred aproape orice magazin cand comanzi si vede ca esti din provincie,eu sunt din Fagaras, mai baga cate o componenta ieftina stricata ca sa scape de ele sa nu mai aiba probleme cu producatorii pentru schimbarea ei.Si se gandesc bine pentru ca o componenta in jur de 30 lei ca sa o trimiti inapoi si sa o primesti costa tot cam atat, asa ca te multumesti sa o cumperi din zona unde stai.
Ar trebui ca toti cai care au luat astfel de tepe sa posteze aici toate magazinele de "trompeta" sa nu mai avem necazuri in viitor.

Slava domnului ca nu am patit eu ce a patit Enoeth  ca le rupeam capu' , nu stateam atata la discutii.

#50
alex7905

alex7905

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,065
  • Înscris: 08.09.2005
Oare nu putem face o PETITIE? O petitie referitoare la modul de rezolvare a problemelor din service. S-o gasii cineva sa formuleze o petitie frumos/elegant/politicos in care sa ne exprimam dezaprobarea fata de departamentul service, pe care noi s-o semnam. Eu nu cred ca din cauza acelui service trebuie sa ne dam batuti si sa renuntam de a mai cumpara de la PcGarage. O inaintam managerului acestei firme si vedem ce ne raspunde.

Edited by alex7905, 27 January 2008 - 13:57.


#51
kretzu77

kretzu77

    Custom title

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,442
  • Înscris: 06.06.2006

View PostRiCaDdO, on Jan 27 2008, 02:41, said:

foarte tare kretzu`le :D ..... pe ei pe mama lor ... :)
asta este atitudine de cumparator fara conduita; si nu glumesc
<_<

#52
cristyyo

cristyyo

    missyou

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,682
  • Înscris: 18.04.2007

Quote

Rog moderatorul sa schimbe topicul threadului din "NU MAI CUMPARATI DE LA PC GARAGE!" in
"NU MAI CUMPARATI DE LA PC GARAGE ! si inca CATEVA FIRME cu probleme GRAVE"

Prin acest demers incerc sa centralizez acest thread dedicat tuturor nemultumirilor clientilor dar si recomandarilor si experientelor pozitive avute fata de o firma de calculatoare sau alta.


Vezi ca exista deja un thread sticky pentru asta. ;)

Edited by cristyyo, 27 January 2008 - 15:30.


#53
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,359
  • Înscris: 23.05.2003
Aveti rabdare pina miine.

#54
frexxl

frexxl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,589
  • Înscris: 16.05.2005
Subscriu si eu la PcGarage sunt niste gunoaie da da ati auzit bine GUNOAIE ...ceri pere si ei iti trimit mere ...
uite ce am gasit in comanda mea
Din comanda a fost retras produsul A-DATA 8GB Flash Drive PD2 My Flash [ PD28GBUSB2 ] (1 buc.)
In comanda a fost adaugat un produs nou: A-DATA 8GB Flash Drive PD15 Slim My Flash [ PD15 8GB ] Cantitate: 1

asadar la mine a ajuns un alt produs nu cel comandat de mine

le-am trimis mail...
voi cum credeti ca vor decurge lucrurile...?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate