Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

NU MAI CUMPARATI DE LA PC GARAGE !

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
251 replies to this topic

#19
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Acum cateva zile le-am trimis un mail in care le-am explicat ce problema am cu placa de baza si i-am intrebat daca are rost sa le-o trimit pt garantie.
inca nu am primit raspuns.Cand am facuut comanda m-au sunat imediat,cand e vorba de garantie se fac ca ploua....

#20
RiCaDdO

RiCaDdO

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 29.12.2006
si eu mi`am comandat de la ei... mobo, proc, video,hdd,sursa,ram si un monitor..... daca nu voi fi multumit si voi pati ceva  cu una dintre componente...si nu imi vor oferi garantia... o sa procedes ca Enoeth...acum am dat comanda si nu mai am ce face..... pana acum am vazut pe mai multe forumuri doar cuvinte de lauda ptr ei....nush.... sa posteze si cei care nu au avut probleme cu pc garage....

#21
DeDeRa

DeDeRa

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,080
  • Înscris: 22.06.2006

View PostRiCaDdO, on Jan 25 2008, 23:36, said:

si eu mi`am comandat de la ei... mobo, proc, video,hdd,sursa,ram si un monitor..... daca nu voi fi multumit si voi pati ceva  cu una dintre componente...si nu imi vor oferi garantia... o sa procedes ca Enoeth...acum am dat comanda si nu mai am ce face..... pana acum am vazut pe mai multe forumuri doar cuvinte de lauda ptr ei....nush.... sa posteze si cei care nu au avut probleme cu pc garage....

toate piesele fara placa video @ amazon ... le am de la pcgarage ... si nam avut probleme cu nici o componenta ... de venit mi-au venit dupa 2 zile de la comanda

#22
maradona13

maradona13

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,222
  • Înscris: 27.06.2005
Si eu care eram de cateva ori sa cumpar de la ei. Bine ca nu aveau pe stoc.
Nu trebuie sa patesc pe pielea mea ca sa-mi dau seama ce firma penibila e pcgarage e de ajuns sa aud opiniile celorlalti.
Nu voi cumpara niciodata de la ei nimic!!!

#23
RiCaDdO

RiCaDdO

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 29.12.2006
eu am spus si mai sus... sunt opinii bune si rele .... cum o sa primesc comp. si o sa le asamblez .... o sa va spun daca am probleme sau nu.......cel putin cand am cerut sfat aproape toti mi`au dat de pe pc garage.... deci pana la urma e o firma buna.... sa vedem mai incolo......

#24
Cap-shoot

Cap-shoot

    Un fel de doua feluri

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,328
  • Înscris: 21.05.2006
la mine sau facut ca ploua cand am facut comanda... 7 zile am asteptat pt un PC si in final am primit alte componente... niste idioti. au sediul la cucuiatii din deal.
  Un prieten a achizitionat un sistem 5.1 genius 5005 si are in spate niste mufe de iti vine sa plangi + ca se aude de 2 ori mai incet decat al meu [acelasi model] luat de la media galaxy. A fost cu el si raspunsul ironic al unu angajat ''domnule asta avem, asta va dam''

#25
angel

angel

    Softpedia Viewer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,933
  • Înscris: 16.05.2005
eu nu ma exprim, la mine e prima comanda de la ei....sper sa nu fie si ultima. porcarii se mai intampla, si shopit au avut probleme cu OPC-ul din partea unor clienti, si multe, multe, multe alte magazine IT online sau nu...insa cel mai prost, de 2 lei magazin si servicii mi s-a parut best computers. m-am jurat ca nu mai iau in viata mea de la ei ceva.

acu deh, pcgarage e laudat de multi pentru preturi mici si pentru ca ai comanda repede acasa plus ca livrarea e gratuita. eu intr-adevar, astept de ceva vreme comanda de la ei si asta doar din cauza procesorului E8400...nu ma grabesc insa, cand o fi sa o trimita or sa o trimita si sper sa nu am probleme dupa aia daca unii zic ca e nasol cu garantia si service-ul...

#26
kenywind

kenywind

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 232
  • Înscris: 14.05.2007
sa vedeti ce probleme am avut :
1- am primit carcasa sparta , am fost nevoit sa iau alta
2- mi-au incurcat cooleru de la procesor cu un silent square
dupa alta fatiala pe drum mi-au schimbnat cooleru cu cel care era pe comanda la loc.
3- acum sistemu e instabil e defecta o piesa ei spun ca ramu maine trimit un prieten bun cu masina sa il duca la service sa vada tipi de acolo ce are mai precis si sa il faca sa mearga .
4- asa ca oameni buni inainte sa comandati ceva de la pcgarage mai ganditiva odata inainte si aveti mare grije la ce primiti si verificati cu grije nu luiati pe incredere cum am facut io si uitati unde am ajuns...bafta

***

gigi costea
Pitesti

499 comentarii


1 2 3 4 5
17.09.2007 20:50

Altele:

Aoleo, ce de ghinioane pe capul tau! Vorbesc serios...Eu cand am comandat la PC GARAGE , mi s-a imtamplat sa soseasca HDD-ul defect, dar am mers la ei in Bucuresti si au zis ca mi-l schimba si asa au facut! Asa ca incearca sa rezolvi problema ori aici, ori la telefon


pe asta nu la scos nimeni , afara de pe site , lam vazut ca a postat si a 2 zi cu alte comentarii.



discutie gasita pe siteul lor , si eu am comandat de la ei , nu mi frica , stati linistiti, se poate intampla orinde nu numa  la PC Grarage...

Edited by kenywind, 26 January 2008 - 00:48.


#27
angel

angel

    Softpedia Viewer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,933
  • Înscris: 16.05.2005
inca ceva....lucrez intr-un domeniu unde vad pe zi sute de clienti cu probleme de livrari, comenzi, servicii oferite de o anumita firma...va puteti da seama usor cam in ce domeniu :) dar astia sute de clienti pe care ii vad pe zi, sunt doar o mica parte din totalitatea clientilor firmelor respective. o foarte mica parte. cum sunt tratati de catre firma respectiva ? ei bine unora li se rezolva problemele, unii deschid un proces, o actiune in instanta, unii reclama la organisme de protectia consumatorului...rareori vad un semn de multumire din partea acestor clienti. insa per ansamblu respectul e din partea ambelor parti. a mea, ca cel care le rezolva problema pe cat posibil si a lor. putini injura. unii o mai fac, dar sunt foarte putini. asa ca ideea e ca pot intelege si firma respectiva adica PCgarage. nu poti multumi pe toata lumea, uneori iti vine sa ii crapi capul primului client care intra pe usa. nu e usor sa fii in spatele unui birou, multi, foarte multi vin cu intrebari, cerinte, plangeri stupide, si oricata rabdare ai avea, o pierzi la un moment dat. relatiile cu clientii nu sunt o meserie foarte usoara. mult, foarte mult calm trebuie sa ai.

nu tin partea nimanui, nu zic ca PCgarage nu o da in bara uneori. si eu sunt consumator, si eu sunt la ora actuala clientul lor pentru ca am o comanda in curs, si m-ati speriat putin cu topicurile negative despre ei, insa ganditi-va ca cei care se plang sunt doar o mica parte din clientii lor. si asta conteaza per ansamblu. incompetenta e oriunde, chiar si in afara romaniei insa nu poti avea numai angajati model nicaieri...trebuie sa ai si putin noroc sa dai peste un angajat care are o zi buna in momentul in care faci comanda si dupa cum ziceam mai sus, fara respect reciproc si semne de multumire, nu se ajunge nicaieri. decat la OPC si eventual proces in functie de gravitatea situatiei. ah, ca uitai...la service si garantie, in romania cel putin, mai peste tot e nasol. din fericire eu merg pe un alt principiu...daca m-a tinut un an o componenta si se strica, prefer sa cumpar alta decat sa imi bat capul cu service-ul sau garantia. rareori am apelat la garantie.

Edited by angel, 26 January 2008 - 02:20.


#28
DeDeRa

DeDeRa

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,080
  • Înscris: 22.06.2006

View Postangel, on Jan 26 2008, 02:14, said:

inca ceva....lucrez intr-un domeniu unde vad pe zi sute de clienti cu probleme de livrari, comenzi, servicii oferite de o anumita firma...va puteti da seama usor cam in ce domeniu :) dar astia sute de clienti pe care ii vad pe zi, sunt doar o mica parte din totalitatea clientilor firmelor respective. o foarte mica parte. cum sunt tratati de catre firma respectiva ? ei bine unora li se rezolva problemele, unii deschid un proces, o actiune in instanta, unii reclama la organisme de protectia consumatorului...rareori vad un semn de multumire din partea acestor clienti. insa per ansamblu respectul e din partea ambelor parti. a mea, ca cel care le rezolva problema pe cat posibil si a lor. putini injura. unii o mai fac, dar sunt foarte putini. asa ca ideea e ca pot intelege si firma respectiva adica PCgarage. nu poti multumi pe toata lumea, uneori iti vine sa ii crapi capul primului client care intra pe usa. nu e usor sa fii in spatele unui birou, multi, foarte multi vin cu intrebari, cerinte, plangeri stupide, si oricata rabdare ai avea, o pierzi la un moment dat. relatiile cu clientii nu sunt o meserie foarte usoara. mult, foarte mult calm trebuie sa ai.

nu tin partea nimanui, nu zic ca PCgarage nu o da in bara uneori. si eu sunt consumator, si eu sunt la ora actuala clientul lor pentru ca am o comanda in curs, si m-ati speriat putin cu topicurile negative despre ei, insa ganditi-va ca cei care se plang sunt doar o mica parte din clientii lor. si asta conteaza per ansamblu. incompetenta e oriunde, chiar si in afara romaniei insa nu poti avea numai angajati model nicaieri...trebuie sa ai si putin noroc sa dai peste un angajat care are o zi buna in momentul in care faci comanda si dupa cum ziceam mai sus, fara respect reciproc si semne de multumire, nu se ajunge nicaieri. decat la OPC si eventual proces in functie de gravitatea situatiei. ah, ca uitai...la service si garantie, in romania cel putin, mai peste tot e nasol. din fericire eu merg pe un alt principiu...daca m-a tinut un an o componenta si se strica, prefer sa cumpar alta decat sa imi bat capul cu service-ul sau garantia. rareori am apelat la garantie.

de acord cu tine ai dreptate
bat in lemn dar eu calcul il am de la pcgarage...dar cu toate astea in 3 luni nam probleme...

#29
SSNight

SSNight

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,684
  • Înscris: 06.05.2007
Bine ca stiu de unde nu o-sa mai cumpar componente <_<

#30
alex7905

alex7905

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,065
  • Înscris: 08.09.2005
Adevarul este ca "fum fara foc nu iese". Adevarul este pe undeva la mijloc. Eu am avut o problema cu o imprimanta de la ei. Am cumparat imprimanta si nu recunostea cartusul negru (desii era livrata cu acel cartus, iar instalat nu il vedea). Ma duc inapoi la ei si le spun problema. "Seful de service" de la ei a incercat sa ma convinga ca era cartusul de vina si ca garantia nu acopera si cartusul ("e consumabila si la consumabile nu se da garantie"). Cartusul cu care venea imprimanta nu costa "decat" 100 lei ca sa cumpar altul nou. Degeaba am incercat eu sa argumentez "Si daca erau toate 3 cartusele bulite ce faceam?", "Imprimanta astazi am cumparat-o si nu a functionat de la inceput, defectul nu a survenit la un anumit interval de timp..."
Cert este ca m-am incapatanat si am cerut sa vorbesc cu superiorul lor. L-au sunat, au explicat despre ce este vorba si spre surprinderea mea acesta a dispus ca imprimanta sa ramana in service fara comentarii. In aceeasi zi am fost sunat sa ma duc sa ridic imprimanta, imprimanta a fost schimbata cu totul.
Nu inteleg de ce acel "sef de service" s-a incapatanat sa ma convinga ca garantia nu acopera consumabilul acela. Presupun ca nu eram singurul de pana atunci cu acea problema. Ei nu fac decat sa revanda produsele acelea direct de la importatori, iar importatorii nu stau sa discute asupra garantiilor, ori merge ori il schimba. Ei nu stau sa faca investigatii de ce nu merge, il testeaza sa vada daca merge, merge e ok, nu merge il schimba.
Si eu sunt de parere ca cei de la PcGarage au deficiente mari la capitolul service. Nu stiu cum este la noul sediu, dar la Foisorul de Foc cand erau, era o camera mica si nu la multe lucruri faceau proba sa vezi ca functioneaza. Nu este normal sa cumperi un sistem de ei montat si sa vezi ca nu a fost testat. Ei ce fac? Pun dor piesele in cutie, nu le verifica sa vada daca merg?
Mai trist este ca se incalca si legislatia si pana nu o sa fie amendati in mod repetat cred ca nu-si baga mintile-n cap. Daca sunteti atenti la semnatura pentru garantie scrie: "Prin semnarea prezentului certificat de garantie, cumparatorul isi asuma obligatia de a lua la cunostinta conditiile de garantie inscrise in prezenta si faptul ca a primit echipamentele in perfecta stare". Stare de care nu ai cum sa iei la cunostinta din moment ce produsul nu este probat de fata cu tine. Sau daca este probat este probat fugitiv si evaziv.
Este destul de grav ca aceste probleme persista, nu faptul ca exista probleme de service cu echipamentele este grav ci modul de solutionare al acestor probleme. Clientul cand cumpara se gandeste si la service, daca serviceul este defectos prefera sa cumpere de la altii putin mai scump: "Mai bine mai scump dar sa nu am probleme in service!"

#31
Enoeth

Enoeth

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 28.09.2005

Quote

Angel wrote: nu tin partea nimanui, nu zic ca PCgarage nu o da in bara uneori. si eu sunt consumator, si eu sunt la ora actuala clientul lor pentru ca am o comanda in curs, si m-ati speriat putin cu topicurile negative despre ei, insa ganditi-va ca cei care se plang sunt doar o mica parte din clientii lor. si asta conteaza per ansamblu. incompetenta e oriunde, chiar si in afara romaniei insa nu poti avea numai angajati model nicaieri...trebuie sa ai si putin noroc sa dai peste un angajat care are o zi buna in momentul in care faci comanda si dupa cum ziceam mai sus, fara respect reciproc si semne de multumire, nu se ajunge nicaieri. decat la OPC si eventual proces in functie de gravitatea situatiei.
Te contrazic TOTAL.

In primul rand a inceput de cand am facut comanda. Eu cer profesionalism si sa stie macar sa asambleze un computer domnul de la celalalt fir. Mi-a adus computerul, iar unul din cele doua HDD-uri in loc sa fie in sistemul lor de prindere, unul era OBLIC mah ....  doar seagate-ul , unele modele, pot fi pozitionate verticale, celelalte doar orizontal. Ala daca nu-l observam si mutam in pozitia corecta lua imediat sectoare stricate pentru ca era discentralizat.

Mai mult, cand m-am dus la ei m-am dus cu voie buna si foarte linistit,  CHIAR NU AM COMENTAT NIMIC CAND AM VAZUT ca mi-a lasat carcasa aia cu geam SA CADA  :mellow:  .. pur si simplu am ramas socat  :huh:  ....  si nici macar nu i-am zis nimic nici dupa nici nicicand ... si el tot ce a facut e sa ma trateze pe un ton ignorant si sictirit. Si cati angajati crezi tu ca are PC GARAGE mah ??? 100 ?  Te crezi la HP aici sa ai noroc sa dai peste un angajat in toane bune ??  poate tu la asta te astepti cand intri in sediul unei firme, eu nu.  Eu ma astept ca toti sa afiseze un minim grad de profesionalism , altfel n-au ce cauta acolo. In service nu erau decat 2, maxim 3 oameni poate, al treilea presupunand ca era plecat haihui pe undeva ca nu l-am vazut. ATAT.

CE SPUN EU AICI e experienta de peste 12 ani in achizitionarea de componente PC. Mereu am luat din magazine mai mari, si intotdeauna mi-a fost data componenta stricata aflata in garantie fie pe loc (dupa ce au testat-o ei in spate, la service in 20-60 de minute,  fie a doua, treia zi maxim !) ...  daca nu era pe stoc, o aduceau din Bucuresti pana in Ploiesti si in maxim o saptamana jumate totul era rezolvat. Daca nu aveau pe stoc chiar imi sugerau sa-mi dea echivalentul lor (ascendent) .. adica in loc de un procesor AMD 2800+ , daca n-aveau imi dadeau un 3000+.  Nu dau nume ca n-are sens, insa ganditi-va, daca o firma care trebuie sa aduca tocmai din Bucuresti pana in Ploiesti o componenta ca nu o au pe stoc, le ia o saptamana jumate, cat ar trebui sa ii ia unei firme din Bucuresti care e in buricul conglomeratiei comerciale din Romania ?

                           ....

Quote

ah, ca uitai...la service si garantie, in romania cel putin, mai peste tot e nasol. din fericire eu merg pe un alt principiu...daca m-a tinut un an o componenta si se strica, prefer sa cumpar alta decat sa imi bat capul cu service-ul sau garantia. rareori am apelat la garantie.

Felicitari tie ca ai ajuns la un statut social in care chiar nu conteaza daca inca mai ai in garantie un GTS 8800 la 640 mb si un Quad 6600. Doua HDD-uri Western Digital AAKS 400 .... da .. am 800 gigabytes ...  sa mai continui ?
Nu-ti pot dori decat sa dai si tu peste o problema majora la masina ta Audi Q7, sa fie in garantie si in loc sa ti-o duci in service sa mi-o dai mie (ca doar nu vrei sa-ti bati capul nici s-o vinzi, pai cum? :) )  si sa-ti iei tu urmatorul model de Q7.

Uite , toti sunt fericiti.  

...

Edited by Enoeth, 26 January 2008 - 09:55.


#32
angel

angel

    Softpedia Viewer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,933
  • Înscris: 16.05.2005
of omule....eu te cred ca esti suparat. nu ridic in slavi firma asta, stai linistit, si eu mi-am luat-o de la altii si stiu ce inseamna ca tu sa fii cat se poate de amabil si ei sa te trateze ca pe un gunoi, cu putin scandal am rezolvat si eu situatia atunci. ca eu cerusem mere si ei vroiau sa imi vanda pere, adica o placa video care chipurile era pe stoc dar nu era si care pana la urma dupa certuri pe mail cu don'shoara reprezentant, mi-a adus-o, culmea, tot din ploiesti. deci fara cearta nu se poate uneori. crede-ma ca stiu cat de incapabile sunt unele persoane de la anumite firme, si asta ma intristeaza si pe mine.

ziceam ca nu am apelat la garantie pentru ca nu am avut probleme cu componente importante cum ar fi procesor, placa video, placa de baza pe care am dat ceva bani la vremea respectiva cand le-am luat si daca dupa 1 an pica ceva, faceam un efort si cumparam componenta respectiva daca nu rezolvam nimic cu garantia. daca era stricata imediat ce o luam sau la cateva luni, da-ti seama ca ajungeam pana la OPC si chiar mai rau, nu sunt genul de care sa isi bata joc cineva. ca idee, am cumparat pana acum un hard, un cooler de procesor, 3 CD-Rom-uri si doua dvd-writere, inlocuind ce se stricase.

apropo, un calculator mediu acu 5-6 ani costa fix cat costa unul acum. tot vreo 20 de milioane fara monitor. si salariile erau mult mai nenorocite decat salariile actuale si pe vremea aia nu munceam. in fine, ce vreau eu sa iti zic e ca iti inteleg furia, supararea, nervii, dar nu pe mine ar trebui sa ti-i descarci. ziceam doar ca ii inteleg uneori pe cei de la vanzari dar cei de la service nu au nici o scuza, calculatoarele sunt chestii sensibile, ar fi culmea sa ii vezi cum iti scot placa de baza si o lasa sa cada. primul instinct ar fi sa ii dau una. :D si poate chiar as face-o, e ca si cum si-ar bate joc de banii mei si nervii mei.

Edited by angel, 26 January 2008 - 14:14.


#33
Enoeth

Enoeth

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 28.09.2005

View Postangel, on Jan 26 2008, 14:07, said:

....

Da, ai perfecta dreptate :)

#34
artistul_x

artistul_x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,062
  • Înscris: 08.05.2007
mi-e greu sa urmaresc tot ce s-a scris...  :deadtongue:

astept un deznodamant(fapte concrete) pt toata povestea asta.  :)

#35
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

View Postalex7905, on Jan 26 2008, 10:47, said:

Adevarul este ca "fum fara foc nu iese". Adevarul este pe undeva la mijloc. Eu am avut o problema cu o imprimanta de la ei. Am cumparat imprimanta si nu recunostea cartusul negru (desii era livrata cu acel cartus, iar instalat nu il vedea). Ma duc inapoi la ei si le spun problema. "Seful de service" de la ei a incercat sa ma convinga ca era cartusul de vina si ca garantia nu acopera si cartusul ("e consumabila si la consumabile nu se da garantie"). Cartusul cu care venea imprimanta nu costa "decat" 100 lei ca sa cumpar altul nou. Degeaba am incercat eu sa argumentez "Si daca erau toate 3 cartusele bulite ce faceam?", "Imprimanta astazi am cumparat-o si nu a functionat de la inceput, defectul nu a survenit la un anumit interval de timp..."
Cert este ca m-am incapatanat si am cerut sa vorbesc cu superiorul lor. L-au sunat, au explicat despre ce este vorba si spre surprinderea mea acesta a dispus ca imprimanta sa ramana in service fara comentarii. In aceeasi zi am fost sunat sa ma duc sa ridic imprimanta, imprimanta a fost schimbata cu totul.
Nu inteleg de ce acel "sef de service" s-a incapatanat sa ma convinga ca garantia nu acopera consumabilul acela. Presupun ca nu eram singurul de pana atunci cu acea problema. Ei nu fac decat sa revanda produsele acelea direct de la importatori, iar importatorii nu stau sa discute asupra garantiilor, ori merge ori il schimba. Ei nu stau sa faca investigatii de ce nu merge, il testeaza sa vada daca merge, merge e ok, nu merge il schimba.
Si eu sunt de parere ca cei de la PcGarage au deficiente mari la capitolul service. Nu stiu cum este la noul sediu, dar la Foisorul de Foc cand erau, era o camera mica si nu la multe lucruri faceau proba sa vezi ca functioneaza. Nu este normal sa cumperi un sistem de ei montat si sa vezi ca nu a fost testat. Ei ce fac? Pun dor piesele in cutie, nu le verifica sa vada daca merg?
Mai trist este ca se incalca si legislatia si pana nu o sa fie amendati in mod repetat cred ca nu-si baga mintile-n cap. Daca sunteti atenti la semnatura pentru garantie scrie: "Prin semnarea prezentului certificat de garantie, cumparatorul isi asuma obligatia de a lua la cunostinta conditiile de garantie inscrise in prezenta si faptul ca a primit echipamentele in perfecta stare". Stare de care nu ai cum sa iei la cunostinta din moment ce produsul nu este probat de fata cu tine. Sau daca este probat este probat fugitiv si evaziv.
Este destul de grav ca aceste probleme persista, nu faptul ca exista probleme de service cu echipamentele este grav ci modul de solutionare al acestor probleme. Clientul cand cumpara se gandeste si la service, daca serviceul este defectos prefera sa cumpere de la altii putin mai scump: "Mai bine mai scump dar sa nu am probleme in service!"
ciudata mentalitate ai prietene!!! probabil esti tipul acela de client arogant si carcotas care probabil fara sa vrea ii umileste pe cei de dincolo de raft ! sper sa nu am foarte multi clienti ca tine!seful acela care ti-a schimbat imprimanta a facut-o doar pt a-ti inchide gura si pentru ca avea putere de decizie !sper ca nu te-am jignit prin afirmatiile mele  dar si eu lucrez cu multi oameni si cred ca nu ai dreptate in totalitate .daca nu ne convine  cum procedeaza o firma sau mai multe pur si simplu NU mai cumparati de acolo ,vanzarile vor scade si vor fi obligati sa ia masuri  ! clar?e simplu ca buna ziua.

#36
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Clar si simplu ca buna ziua din punctul tau de vedere. Eu cred ca mentalitatea ciudata este a ta si nu a lui Alex. A lui de ce e ciudata? Ca e un consumator (de pe urma caruia iti iei tu salariul) care a cumparat un produs ce nu i-a fost verificat - asa cum scrie in certificatul de garantie si s-a trezit ca mai are de platit inca poate 50% in plus ca sa-i schimbe ceva la el (jndiferent ca e vb de consumabil)? Eu mai degraba vad in tine acelasi arogant, sictirit si zeflemist de care spunea alex si multi altii ca i-au vazut de partea cealalta a raftului. Atata timp cat VOI va luati salariile de la NOI si nu viceversa faceti-va treaba macar cu bun simt daca nu cu profesionalism. Nu stiu cat profesionalism trebuie sa ai sa faci un test la o imprimanta. Nu e primul care da peste astfel de specimene si ncii tu nu esti primul caruia i se pare "clar" si "normal" ca "...a vrut sa-ti inchida gura". Mie mi se pare mai clar ca astfel de angajati nu au ce cauta sa lucreze cu publicul.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate