Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 

Marile tepe de la Ford

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#73
daemon

daemon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,541
  • Înscris: 08.12.2001
Duce mult. Din pacate ai luat un model mai "nefericit", la care (cel mai simplist spus) pompa de injectie baga span in injectoare. In mod normal cand ti-ai schimbat injectoarele alea doua prima data trebuia facut un test la ele, si s-ar fi descoperit ca au fost distruse din cauza piliturii de fier din pompa. Se testa si pompa, si se inlocuia, si nu mai aveai probleme. Asa, ti-au schimbat injectoarele fara sa repare/determine cauza defectarii lor.

EGR se poate curata, chiar destul de usor parca la motorul tau, si furtunul ala se poate schimba cu unul mult mai ieftin, care sa nu te rupa la bani. Dar na, astea sunt detalii pentru pasionati, omul obisnuit cand intra in service sau la dealer plateste furtun nou si egr nou, care da, te rup la buzunar.

In cazul asta e teapa de la Ford, care ar fi trebuit sa recunoasca defectul si sa inlocuiasca GRATIS pompele alea de injectie si eventual injectoarele bulite. Dar pompele alea au fost si pe Logan, cu aceleasi efecte, si la fel, au intrat la "teapa" Dacia :)

Edited by daemon, 29 November 2011 - 11:01.


#74
aliantasudului

aliantasudului

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 28.01.2006
Verificarea injectoarelor la RUNE, trimise de reprezentanta Ford pentru constatare, cine o plateste proprietarul masinii in garantie sau reprezentanta?

#75
bazilpe

bazilpe

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 05.05.2010
Buna seara!
Comeva stie cu ce motor asi putea inlocui un motor de focus 2013.1,6.85 kw.
Ma inteteseaza in motor cu bloculotor din fonta nu din aluminiu care s'a crepat la 125000 km ?


Amfost si eu la reprezentant cu focusul meu in 2013.mi-au facut textul.au schimbat uleiul.dar la dous zile s-a dus pompa de apa .dua ce am inlcuit-o .s-a spart blocu motor si un piston.am discutat cu cei din  reprezentanta au spus ca texterul indica doar problemele electrice nu si fisurile in bloc.cu toate ca injectorul in dreptul caruia eafisura nu a functionat corespunzator.



#76
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007
Tu intelegi ce ai scris? Posted Image

#77
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Salut !

Nu.l inlocui.lasal asa ! La cum scri o sa bubu.din nou.

Ie proasti ford-urile astea ! Iat. d`acia.reno sau bemve sehas.

Edited by polizei, 21 October 2017 - 17:20.


#78
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 19.01.2004
Proaste tare!

Ma si mir cum naiba n-am schimbat vreo bucsa, vreun pivot, in 13 ani de cind e facuta masina asta.
Distributia se schimba - dupa carte - la 240.000 km, nu la 60.000, nu la 90.000 ca la altii.
Nu haleste ulei cu polonicul, asa cum am auzit ca se intimpla la marci mai iubite de catre romani.
Ai acces extrem de facil la becurile din far, nu e nevoie sa demontezi bara sau sa dai vreo roata jos, cum am mai auzit pe la altii.
Sau sa demontezi jumatate din ce e in compartimentul motor ca sa umbli la alternator.
s.a.m.d.

Teapa!

Edited by Taxon, 21 October 2017 - 19:40.


#79
Neuronul_ganditor

Neuronul_ganditor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 648
  • Înscris: 23.12.2009
Haideti sa va povestesc putin despre experienta mea cu marca asta.
In 2008 am cumparat un Mondeo MK3 din 2004, sh, sunt al 3-lea proprietar. Am luat-o de la cineva din Arad, persoana fizica. Masina nu are carte service deci nu stiu sigur daca chiar o fi avut dor 115.000km in 3,5 ani cat avea atunci. In tot acest timp am schimbat multe piese la ea dar aproximativ jumatate intra la consumabile(bucse, pivoti, capeti de bara, cap planetra, rulmenti, telescoape, arcuri) sau trebuia schimbate din vina mea(bara, far, deflectoare, grila, oglinda, caseta directie, deh..,mici neatentii).
-La 180.000 am schimbat chitul de ambreiaj pentru ca batea volanta si am preferat sa schimb tot, e mai rentabil si mai sigur asa. Ambreiajul schimbat atunci este si acum pe masina si vad ca inca se prezinta foarte bine, are deja mai multi km decat cel original.
-tot in perioada aia am schimbat o caseta de directie(stricata din vina mea, nu ma intrebati detalii), schimbata cu una de la dezmembrari cu care am mers pana anul acesta.
-la 305.000km am reconditionat toate 4 injectoarele
-la 330.000 am reconditionat electromotorul
-la ~360.000km am reconditionat alternatorul, am schimbat releul chiar de doua ori, piesa proasta din fabrica se pare...
-la 366.000 am reconditionat pompa de injectie
Am mai schimbat doua macarale geam la usile fata, broaste usi fata cu tot mecanismul din interior(de la shrot, ieftin si functioneaza excelent) si cablurile de la frana de mana si probabil mai cateva maruntisuri care imi scapa acum. Ah, era sa uit. Pe fata sunt la setul 3 de discuri pe fata(stilul meu de condus, un set m,a tine maxim 180.000km) si abia in vara acestui an, la vreo 380.000km am schimbat setul de discuri pe spate care erau pe masina din fabrica.
In prezent ma indrept spre 390.000km(!) si masina inca se tine bine. Cutia schimba bine, motorul are viata si nu mananca ulei si nici fum nu scoate. Motorul este 2.0TDCI 85kw/116cp, euro 3, fara dpf.
Eu zic ca nu e chiar rau avand in vedere ca nu cunosc istoricul masinii din primii ani, cine stie cati km o avea in realitate dar motorul e foarte reusit, nu am umblat in el si la fel si cutia, merge aproximativ ca in urma cu aproape 10 ani cand am luat-o.
Ca fapt divers, am vazut una ca a mea la cineva care zicea ca are deja 660.000km si motorul merge impecabil. Am mai vazut in reprezentanta in Timisoara un Focus 3 cu motorul 1.0 Ecoboost care avea peste 300.000km(!), masina de firma, cu zero probleme la motor, injectie sau cutie.
Nu or fi Fordurile un monument de fiabilitate dar nici mai proaste ca altele nu or fi. Am mai avut si Escort si mai am un Ka din 2006 care merge si el foarte dine. Ii trebuie un rulment nou pe fata, am revopsit-o partial(deh, se stie ca prima generatie de Ka avea tabla slaba in zona rezervorului si la praguri) si am schimbat un injector. Masina o am de 2 ani, tot sh si merge brici, chiar imi place sa o conduc, chiar daca e doar masina de rezerva.
Anul viitor sper sa pot sa imi cumpar alta masina si printre primele optiuni se numara Focus, modelul actual. Nu ca ar fi cea mai rapida sau cea mai tehnologizata din clasa ei dar am condus cateva si imi place, ma simt bine in ea, are cel putin 50% sanse sa fie lozul castigator. Alte optiuni ar fi Jetta, Octavia sau Megane 4. Stiu ca in banii aia gasesc masini premium de dupa 2010 dar ma intereseaza o masina cat mai noua si parca odata ce am implinit si eu 30 ani parca piticii de pe creier au mai inceput sa taca si nu mai imi cer masina smechera, parca incep sa imi sopteasca ia-ti ceva la care iti permiti intretinerea si sa fie cat mai noua!
Eu stau la tara si am in localitate vreo 5 servisuri auto. Toate au de lucru, e plin de masini care vin cu tot fel de probleme mai mult sau mai putin grave. Nu pot sa zic ca predomina o anumita marca, am vazut de toate, de la Opel la VW, Mercedes, BMW si Ford. Toate se strica, nu exista masina care sa functioneze 10 ani perfect fara sa bagi bani in ea.

#80
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

 Neuronul_ganditor, on 24 octombrie 2017 - 19:29, said:

HlToate se strica, nu exista masina care sa functioneze 10 ani perfect fara sa bagi bani in ea.

Ce te-as mai contrazice! Dar as fi off topic.  Bine, dacă bani băgați în 10 ani înseamnă și plăcute de frana, pivoti sau baterie... da, ai dreptate. Inclusiv Focus 1 din 2003 cu 220000 de km cunosc care merge perfect. Mașina aia are 6 ani la proprietar și 50000 de km. A ajuns in service pentru ulei, filtre, distributie și amortizoare.

Edited by LauCalin, 28 October 2017 - 21:45.


#81
Neuronul_ganditor

Neuronul_ganditor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 648
  • Înscris: 23.12.2009
Nu ma poti contrazice pentru ca un benzinar la 220.000km daca a facut 170mii in strainatate e echivalent cu 50mii maxim in Ro. Iar la proprietar in Romania 50mii/6 ani e foarte putin. Asa stiu si eu Logan luat in 2010 care nu a fost in service decat pentru revizii dar proprietarul nu face decat 7-8mii km pe an. Sa faca asa cum fac eu cate 25-35mii anul si sigur nu trece de 10 ani fara reparatii majore.
Eu am bagat in 10 ani aproximativ 6000e in masina dar aici intra si piese schimbate din vina mea -> bara, far, grila, plasticuri, revopsit cateva elemente a caroseriei si bineinteles o gramada de bani pe manopera. As zice ca jumatate din acei bani sunt banii dati pe piese mai "grele", gen caseta directie, injectoare, pompa motorina, ambreiaj si volanta, alternator, electromotor, planetare, macarale geam, broasca usa, maneta stergatoare si probabil or mai fi. Dar repet, eu folosesc masina zilnic, nu am luat-o s-o tin de bibelou. Probabil 25% din bani s-au dus pe buce, pivoti, telescoape, discuri, rulmenti si alte ccturi, deci evident ca nu am bagat in ea 6000e ca s-a stricat totul la masina din vina ei.  
Evident, exceptii exista dar in general nu treci de 10 ani cu o masina fara sa repari nimic la ea. Chestii ca buce, pivoti, baterie, alea nici nu le mai punem. Intamplator, proprietarul service-ului unde imi fac intretinerea la masina se ocupa si cu importul de masini sh si acelasi lucru mi-a spus si el, ca in toate a bagat bani  inainte sa le puna pe net. Nu a gasit masina impecabila nici macar la nemti, masini mai noi de 10 ani, conduse de oameni in varsta. Toate necesita schimbarea catorva repere dar adevarul e ca 80% din tot ce aduce este diesel.
Infine. Noi sa fim sanatosi ca masini si piese exista cate vrem, doar bani sa fie.

Edited by Neuronul_ganditor, 01 November 2017 - 19:39.


#82
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Depinde de masina, sofer, noroc ... alinierea planetelor...

#83
floryn-dof

floryn-dof

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 671
  • Înscris: 05.10.2012
Bună ziua tuturor, reînviu topicul cu câteva întrebări despre motorizarea 1,6 diesel de la Ford MK 2 facelift. Vreau sa achizitionez un Focus facelift de după 2009 și mă interesează fiabilitatea motorului, dacă sunt probleme cu injectoarele, pompa de ulei, EGR-ul ??? Ce puncte slabe au ?? Am răsfoit un pic topicul și vad că sunt mulți posesori de Ford, de aceea va rog să-mi lăsați impresii si sfaturi sincere despre aceasta motorizare 90/110 CP. Mulțumesc anticipat.

#84
radulescu328

radulescu328

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 02.10.2015
Am cumpărat un Ford focus nou 1l 125cp Trend cu 14500 euro. Îmi place super, este primul Meu Ford. Am avut un Logan 1,4 mpi din 2006 impecabil, am schimbat un senzor de turații la volanta 50 lei și capacul la termostat 10 lei. Baftă

#85
radulescu328

radulescu328

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 02.10.2015
Cunoașteți dacă la revizie mă pot duce cu consumabilele cumpărate de mine?

#86
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007

 radulescu328, on 08 mai 2018 - 12:29, said:

Cunoașteți dacă la revizie mă pot duce cu consumabilele cumpărate de mine?
Daca tot ai luat-o noua, asa de rau te indoaie o revizie facuta de ei cu piesele lor ? Nu stiu daca influenteaza cu ceva la garantie daca te duci cu piesele tale si oricum iti pun doar originale asa ca la final s-ar putea sa iesi mai mult fata de pretul lor cu totul. Cel mai bine dai un telefon si vezi exact daca merge sau nu, cat costa revizia la ei sau daca vrei sa ai istoric al masinii in reprezentanta, macar schimbul de ulei sa il faci si ei si filtrele le schimbi tu ca sa iesi mai ieftin.

#87
martian_693

martian_693

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,507
  • Înscris: 27.07.2016
nu vad care e problema, de ce nu te ajuta. ca pana la urma costurile is suportate de Ford. nu de dealer. ca de aia e garantie...


customer service in Romania. o mizerie.

#88
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
In caz de probleme majore in garantie, Ford s-ar putea sa ceara copii de pe facturi sa vada piesele folosite si nu le pica prea bine sa vada ca ai folosit alte piese decat cele recomandate de ei.
In cazul culantzelor dupa ce ai iesit din garantie nicio sansa.

#89
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 Neuronul_ganditor, on 01 noiembrie 2017 - 19:38, said:

buce, pivoti, telescoape, discuri, rulmenti si alte ccturi, deci evident ca nu am bagat in ea 6000e ca s-a stricat totul la masina din vina ei.  
Evident, exceptii exista dar in general nu treci de 10 ani cu o masina fara sa repari nimic la ea. Chestii ca buce,
Ce buce ? BucSe poate . pana mea , auzi buce Posted Image

#90
Neuronul_ganditor

Neuronul_ganditor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 648
  • Înscris: 23.12.2009
Nu o fi mers butonul la tastatura, cine stie?Posted Image Alta problema nu ai, in "pana ta"?Posted Image Posted Image
Daca tot am intrat dupa mult timp pe softpedia, sa fac un mic update. Mondeo are acum 404.000km si nu consuma ulei nici acum! Am schimbat a doua volanta in aproape 11 ani. A tinut ~220.000km si mai mergea linistit vreo 10.000km. In rest nu am schimbat mare lucru, masina merge bine. De cateva luni e folosita doar ca masina de rezerva. Imparte garajul cu o Mazda 6 Sport GT din 2008.(platforma comuna cu Momdeo mk4). Diferenta este foarte mare dar tot nu imi vine sa ma despart de Mondeo. Cred ca il tin pana crapa motorul!Posted Image

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate